quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[foto van blaf]
![]()
Vannacht weer eens een krolse kat voor het raam. Irritant geluid plus een kat in huis die er hyper van wordt. Weet niet wat ik irritanter vind, dat geluid en het effect op mijn monster, of het feit dat iemand een ongesteriliseerde kat lekker buiten laat wandelen....
Is dat ver?quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
boh, ik mag vandaag op de fiets naar Airportnu ff duimen voor een regenvrije ochtend...
Ja maar van koude regen op je voorhoofd krijg je een brainfreeze en dat is ook niet fijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat ver?
Mijn ervaring: Wind is vervelender dan regen.
Dat! Omg ik haat dat echt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar van koude regen op je voorhoofd krijg je een brainfreeze en dat is ook niet fijn
Dit!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
dan ben je wel een held ja! Als het vet gesneeuwd heeft ga ik lopend, is toch maar iets van 2 km.
hehehequote:
Ga je reisverslag eens bijwerken jij!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga richting bed.Trusten! En werkze voor de genen die op/naar het werk zijn.
Algehele paniek?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:13 schreef miss--moana het volgende:
Ik dacht dat de slow was opgeheven!
Jullie waren weg, foetsie, maar gelukkig kwam er een moment dat ik verder keek dan mijn neus lang is
Enne goedemorgen en weltrusten voor diegene die gaan slapen.
quote:
Ik was gister heul niet online dus heb ook niet gezien dat jij jarig wasquote:
Toen mijn kat nog buiten kwam was ze 's nachts ook altijd binnen. Wilde ze zelf ook, ze wilde bij mij op bed liggen. Ik heb geen kattenluik, dus ik haalde haar zelfs binnen als ik zelf weg ging.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Buuuh mijn katten mogen niet naar buiten savonds! sochtends om half 7 gaat het kattenluikje open en lopen ze de hele dag in en uit. Als ik thuis kom van werk dan gaat het luikje dicht en mogen ze niet meer weg, dan krijgen ze avondeten en gaan ze daarna toch tukken ... ik vind die katten die snachts op straat zwerven maar niets
Even uit mn hoofd, calendulan emulsie van vsm! Helpt bij huidirritaties, bultjes, schrale huid etc, maar wordt ook gebruikt bij bijv. waterpokkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:21 schreef Puckzzz het volgende:
Dames....
Ik heb sinds we Beer hebben last van wat reactie in mijn gezicht op dat geslik van hem. Ik probeer te voorkomen dat ie in mijn gezicht likt, sowieso vind ik dat wat ieuw maar kan het niet altijd voor zijn. En dan krijg ik dus van die vochtbultjes. Kunnen binnen een uurtje opkomen als een soort puitsje alleen zitten ze vol vocht. Dan gaat ie open en loopt er een hele tijd vocht uit te druppelen, daarna droogt het op tot een fijne korst waar ik dus niet vanaf kan blijven![]()
Heeft iemand een goede tip qua creme ofzo? Naar de dokter vind ik wat overdreven eigenlijk. Ik probeer Beer bij mijn gezicht weg te houden maar dat is wat lastig hihi.
STAAN ZE EROP!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Gaat er iemand de crackles pre-orderen bij TD? En hebbie plekkies over?
Ja, pre-orderquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
STAAN ZE EROP!!!
*rent naar TD*
Ik wil die grijze, blauwe, roze en paarsequote:Op donderdag 10 februari 2011 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nu wel genoeg zwarte kraak lakjes ... ik bestel er een paar ... wat wil jij DC en wie willen er nog meer mee bestellen?
done!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik wil die grijze, blauwe, roze en paarseAls er genoeg plek is dan
Hihi... De TD verslaving komt naar bovenquote:
Jamaar dit is maar meebestellen, dat is wat anders dan totally falen he?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hihi... De TD verslaving komt naar boven
Ik vind het een gepaste verantwoordingquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaar dit is maar meebestellen, dat is wat anders dan totally falen he?
okquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
Crushed Candy #981
Black Mesh #980
Hihi! Thnx!![]()
Hoe bevalt je nieuwe woning meid?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik was gister heul niet online dus heb ook niet gezien dat jij jarig wasmaar gefeliciteerd meissie!
Heb je een leuke dag gehad en fijne kados gekregen?
Ik heb me wat verkeken op 6 dagen per week werken, ga keurig op tijd op bed enzo maar gister kwamen mn dins mn nieuwe huis bewonderen en dan kunnen we dus niet op stap, of lekker shoppen, de stad bewonderen, bluh
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:49 schreef Loqi het volgende:
hm, andere kleuren crackles op td? wat heb ik gemist?
Schandaal! Ga je even in een hoekje staan schamen !!quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:02 schreef Loqi het volgende:
hahaha wut? ik heb totaal gemist dat cg OOK met een crackle collectie kwam
hehe ja! maar ik ben sinds mijn vader zo ziek werd ook niet veel inde sc meer geweest. Van essence wist ik het welquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Schandaal! Ga je even in een hoekje staan schamen !!
Dan weet je wellicht ook niet dat essence ook met een crackle komt?
Thank you for asking! Het bevalt goedquote:
Ontbijtdrink?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:22 schreef Loqi het volgende:
hongerrrr, maar wil geen boterham gaan smeren met natte nagels![]()
die ik net drastisch gekortwiekt heb door het breek incident van gisteren
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dat ik dit niet meer weet maar ... konden er bij TD nou 8 of 9 potjes in
Heb geen ontbijtdrinkquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ontbijtdrink?
Stiekem zijn gekortwiekte nagels vaak wel fijner werken vind ik.
MIRJAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Order:
1 81051 CG-Lightning Bolt #978 $3.20 $3.20
3 81054 CG-Crushed Candy #981 $3.20 $9.60
2 81055 CG-Broken Hearted #982 $3.20 $6.40
1 81052 CG-Cracked Concrete #979 $3.20 $3.20
1 81056 CG-Fault Line #983 $3.20 $3.20
1 81053 CG-Black Mesh #980 $3.20 $3.20
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Order:
1 81051 CG-Lightning Bolt #978 $3.20 $3.20
3 81054 CG-Crushed Candy #981 $3.20 $9.60
2 81055 CG-Broken Hearted #982 $3.20 $6.40
1 81052 CG-Cracked Concrete #979 $3.20 $3.20
1 81056 CG-Fault Line #983 $3.20 $3.20
1 81053 CG-Black Mesh #980 $3.20 $3.20
Omdat GMTA my dearquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
PUCKZZZ waarom praten wij de hele tijd hetzelfde
liev dat je t vraagtquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:18 schreef princess-a het volgende:
@Loqi: hoe gaat het nu met je papa? Of heb ik dat gemist?
Kijk dat zijn de berichtenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:22 schreef Loqi het volgende:
[..]
liev dat je t vraagt![]()
tijdje terug al over gepost, maar dat is niet erg![]()
Momenteel gaat het erg goed. Hij is alweer een tijdje thuis en deze week zelfs alweer begonnen met parttime werken. Dat lijkt hem goed af te gaan (hoewel ik persoonlijk het wel erg snel vind, hij neemt nooit tijd om uit te zieken). Ik geloof dat hij volgende week weer fulltime vooruit wilde.
Het lijkt er niet op dat hij deze keer permanent spierkracht/functie kwijt is geraakt, dus dat is mooi. Al het vocht van de prednison is ook weg, en hij is zelfs 7 kilo afgevallen (waar hij ondanks dat t door ziekte komt, wel blij mee was), maar dat zit er inmiddels al weer bijna aan
GEEF ME JE PSN!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:30 schreef Loqi het volgende:
haha ja, maar hij heeft natuurlijk ook niet echt op zijn dieet gelet de laatste tijd
gisteren waren hij, mam en m'n zusje hier om guitar hero te spelen op de nieuwe playstation
Ik moet vast weten wat dat is he?quote:
Hebbe!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil dat het mijn verjaardag is, want dan krijg ik GT5.
JA PSN IS VOOR PLAYSTATION ONLINE!1!111! dan kun je tegen mij guitar hero doen want niemand wilt dat met mij spelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik moet vast weten wat dat is he?![]()
laat ik t anders zeggen:heeft een playstation gekocht en ik mag er op spelen
dus, wat is een PSN?
playstationnaam?
Ff kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA PSN IS VOOR PLAYSTATION ONLINE!1!111! dan kun je tegen mij guitar hero doen want niemand wilt dat met mij spelen
ik doe ook GT5 online!!!
DFS = Distributed File System =quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:51 schreef Loqi het volgende:
Onze psn is 'Dfs-p'
ja dat zijn random letterslief had ook geen inspiratie geloof ik
Het zou me niks verbazenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DFS = Distributed File System =
Fijn das de enige die k nog moet halenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
Warriors of rock![]()
Heb jou en IJsdraakje toegevoegd
Ik heb guitar hero op de xbox360, wii en ps3quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
Niemand die een wii heeft met gh?*voelt zich buiten gesloten
*
boah! Tis de beste tot nu toe! (heb de rest op andermans wii gespeeldquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Fijn das de enige die k nog moet halenzal het weekend even naar de winkel gaan, want ik moet hem toch echt hebben, het is de laatste en ik heb ze allemaal
Guitar Hero 3quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
boah! Tis de beste tot nu toe! (heb de rest op andermans wii gespeeld), de moeilijkste ook
vind de setlist wel wat minder leuk tho![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Guitar Hero 3
Trough the fire and flames op expert!!!!
Hihi ;Dquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Oo dan zal ik eerst even een nieuwe hd moeten halen om de downloads er terug op te zetten
(Samson heeft onze externe hd 'per ongeluk' als een lekker koekje aanschouwt
I have a jealousquote:
tofquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh je hebt er idd een boel meer als ik. Maar de wii ligt al een jaar te verstoffen momenteel (sinds het hd incident heheh).
Wij hebben (hadden):
GH 3
GH aerosmith
GH metallica
GH world tour
GH5
O ja en we hebben ook 2 gitaren. Gewoon.. Omdat het kan
Ik zorg sowieso dat ie helemaal gefixt is tegen de zomer; aangezien ik er aan zit te denken om dan een bbq meet te doen(indien interesse uiteraard)
JAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Zodra ik verhuisd ben mogen jullie allemaal GH komen spelen![]()
IK BEN ER !!!! *slaapt desnoods op je stoep*quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Je mag ook in bed tukken hoor, of het aerobed of op de bank, ik prop jullie allemaal wel ergensquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK BEN ER !!!! *slaapt desnoods op je stoep*
torrentquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAROM DOET MIJN UTORRENT ACHTERLIJK
Ik ga geen 1.5 uur wachten op een serie van 357 MB
GH HOOR JE ORIGNEEL TE KOPEN!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
Die metallica guitar is ook gewoon uber... Mijn broer heeft toen de world tour set gekocht als ik me niet vergis.
Maar hij koopt alles origineel.. Watje
nee want ik vind ze stomquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:24 schreef PriemGirl het volgende:
Uiteraard.. Legaliteit alom enzo..... kuch....
Trouwens!! Heb je de collectables al![]()
[ afbeelding ]
Ik vind ze leuk
ik ben voor shooters een pc gamertquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:24 schreef Loqi het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral een pc gamert, maarwilde een ps als mediacentre
dus dan wil ik ook wel console gamen
welke welke welke?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee want ik vind ze stomplus dat mijn popje er niet tussen zit
als er ooit nog een popje uit komt van mijn World of Warcraft popje dan koop ik em ook, maar die is ook nooit gekomen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb heel actief gespeeld, was officer van de guild van GOTquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
welke welke welke?
(sinds 2 maanden weer wow speelt na een pauze van zowat een jaar ofzo)
UTquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik game al lang niet meer... Ik stam nog van UT99 tijdperk.
Heerlijke verslaving was hetZiek melden om de hele dag/nacht te UT-en
Ik had ook een tauren druidquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb heel actief gespeeld, was officer van de guild van GOT
Ik had een tauren druid ... echt mijn dikke harige koe was liefde
Ik vond het echt uber maar vind er nu geen moer meer aan, iederen die ik ken heeft de nieuwe ook maar een maand gespeeld en zijn weer gestoptquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik had ook een tauren druid![]()
Ben nu op een andere server gaan spelen met een worgen druid
Heb vanaf de alpha test gespeeldtot 4 maanden na wrath ongeveer.. en 2 maanden na cataclysm weer begonnen
haha ja ik ben ook een keer naar een meet geweest, in Engeland, 1 van de 2 vrouwenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond het echt uber maar vind er nu geen moer meer aan, iederen die ik ken heeft de nieuwe ook maar een maand gespeeld en zijn weer gestopt
ik ben ook naar al die meets geweest enzowas altijd enige vrouw
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF gister was mn ene vis dood en vandaag de andere
hmmquote:
quote:
Pheheheh telkens als ze springen en die veer wordt weggetrokken zie je hun koppies veranderen "Nooooo they be stealing my feather"quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:59 schreef Loqi het volgende:
Ik eigenlijk niet meer, maarja, bijna al mij vrienden spelen wow, dus das dan eigenlijk hetzelfde![]()
zwijmelik wil zo graag een kat!!! Maar
wil er niet aan
Ik wil een spel wat op TR lijkt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil ook een Lara Croft action figure maar die zijn vaak zo lelijk![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
NIKIE HEEFT ZE VERGIFTIGD
DE LIMBURGER
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
I'm sowwy
Hier een bacootje voor jeVolgens mij ga je dan alles weer glashelder zien
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:23 schreef Lindytje het volgende:
Wauw, ik zo de laatste 2 paginas teruglezen....
En het enige wat ik lees is: blaheuseghvkkJUGDABKAUEGFB.... Zoiets. Ik snap er allemaal geen hol van
ja ik dacht ook al dat is dezelfde als eerderquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
mijn mobiel faalt!
Hij deed mijn post van vanmorgen opnieuw
Ook lekker!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh sounds yummy.
Ik heb vanavond wortelstamp en rookwordt
En bier... Daar heb ik wel zin in eigenlijk... nu...*nog een half uurtje werken*
Plop-ze!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
ben alleen op de terugweg nat geworden
*biertje ploppen gaat*
enjoyquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
ben alleen op de terugweg nat geworden
*biertje ploppen gaat*
die speel ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik speel alleen layton en mario party
Die zal ik eens een keer neerladenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die speel ik ookmario march of the mini's is ook erggg grappig
wario warequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef Lindytje het volgende:
Oh!! En die ene... god, hoe heet dat spel nou.... Iets met wario geloof ik, en dan heb je allemaal van die minispelletjes die je steeds sneller moet doen en dat is heeeeeeeeel frustrerend
die is heel leuk! shake dimension op de wii is stomquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef Lindytje het volgende:
Ah, hebbes: WarioWare Touched!
Briljant spel!!
Ja, kak. Nou wil ik een wii....quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die is heel leuk! shake dimension op de wii is stom
nieuwe donkey kong op wii is ook briljant
wii halen dan bouw ik hem voor je om en heb je ook oneindig veel spelletjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kak. Nou wil ik een wii....
whyquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
Eny is een beetje gek in z'n hoofd
Johquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
Eny is een beetje gek in z'n hoofd
JOAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wii halen dan bouw ik hem voor je om en heb je ook oneindig veel spelletjes
Ombouwen stelt echt geen reet voorquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wajoooo!! Ik heb alleen niet zoveel centjens... die visagie-opleiding is echt reteduurquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ombouwen stelt echt geen reed vooren giga spellen!!
Nieuwsgroepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank you !
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh vrouwtjes... Willen jullie iets voor me doen?
Wij hebben een nieuwe website van het bedrijf... En wij willen 'op een simpele' manier uitleggen wat wij doen.
Baas heeft een filmpje laten maken over 'online werkplekken'. Willen jullie eens op onze site kijken en het filmpje uitkijken? Ben benieuwd of de boodschap duidelijk is en of niet-technische mensen begrijpen wat wij precies doen
Jeps, duidelijk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank you !
Alleen wel wat fouten in het spatiegebruik in de teksten in het filmpje...Don't come closer, I might hurt you
Lasagna-ze!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga richting alkmaar en richting de lasagne! Fijne avond meiskes
DAT!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
moeder-dochter tripjes
* Stormqueenheeft een hele goede band met haar mams
Mamatripjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
moeder-dochter tripjes
zuiplapjequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
enige nadeel van mijn mama is d'r alcohol, magoe, ik heb het dus niet van een vreemde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mamatripjes![]()
![]()
Dan sleep ik dr overal mee heen in de metro en dan gaat ze na het tripje aan iedereen vertelle JAAA METRO IN METRO UIT ECHT IK HAD HET ZELF NOOOOIT GEVONDEN
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zuiplapjevoel ik toch niks van met mijn vetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:
*pakt tasje voor PS3 mee te nemen*
*pakt ps3*
*ps3 past opeens niet in tasje*
*haalt kat uit tasje*
Bhehehe, waar stinkt ie naar?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
poezen
ik heb een waxmelt proefmonstertje opstaan... wat een vreselijke kk lucht
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kauwgomballen met citroensmaak
Ahhhh.... gatverdamme.... bah!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kauwgomballen met citroensmaak
mja, beetje matigquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahhhh.... gatverdamme.... bah!
Ik moet ook niet zoveel geuren hebben hoor... ik krijg er meestal óf koppijn van, óf ik word er misselijk vanquote:
mijn vader heeft een wierook tic... hij is al 2 jaar rookvrij, en mijn moeder was later ook gestopt maar die is weer begonnen. Ze hadden alleen afgesproken dat ze nooit meer binnen mocht roken. Mijn moeder rekt echter de grenzen steeds meer op (ik steek 'm alleen aan en ga meteen naar de bijkeuken... en dan tien hijsen nemen voor je naar de bijkeuken gaat, of roken in de keuken "want ik moet koken en dan kan ik niet steeds naar de bijkeuken"...) dus als tegenlawaai is mijn vader nu mijn moeder het huis uit aan het wieroken. Steeds als zij in huis loopt met een aangestoken peuk gaat zijn wierook aanquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet ook niet zoveel geuren hebben hoor... ik krijg er meestal óf koppijn van, óf ik word er misselijk van
(vooral van wierrook)
Bwhehehe....quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn vader heeft een wierook tic... hij is al 2 jaar rookvrij, en mijn moeder was later ook gestopt maar die is weer begonnen. Ze hadden alleen afgesproken dat ze nooit meer binnen mocht roken. Mijn moeder rekt echter de grenzen steeds meer op (ik steek 'm alleen aan en ga meteen naar de bijkeuken... en dan tien hijsen nemen voor je naar de bijkeuken gaat, of roken in de keuken "want ik moet koken en dan kan ik niet steeds naar de bijkeuken"...) dus als tegenlawaai is mijn vader nu mijn moeder het huis uit aan het wieroken. Steeds als zij in huis loopt met een aangestoken peuk gaat zijn wierook aan
neequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wordt een lekkere mix van geuren zo meteen
Ik zou er toch geen zin in hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
moeder-dochter tripjes
Hehehe.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
Noortje doodt de krant!!!1!!11 kill!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:
*pakt tasje voor PS3 mee te nemen*
*pakt ps3*
*ps3 past opeens niet in tasje*
*haalt kat uit tasje*
nee maar jouw mama is ook gek in d'r hoofd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou er toch geen zin in hebben.
[..]
Hehehe.
[..].
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar jouw mama is ook gek in d'r hoofd.
whehehe!quote:
BB is tof!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehe!
bb komt zo... ze hadden een bedrijfsfeestje met oud-hollands buffet, dus hij komt thuis eten
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dan zonder, eerder
.
Allemaal OMNOMNOM lakjes!!!!!111!!!11!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Debsterr het volgende:
Priemsie onze order is geshipped. OPI Not like the movies
Essie Sew psyched
China glaze White cap
China glaze Seaspray
.
je EERSTE?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Crientj het volgende:
Whooooot. *Binnenvalt
Ik heb mijn eerste OPI xD (Not Like The Movies) Yaaay
[..]
Gheh, tof!
Thx lieverd voor het kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jeps, duidelijk!!
Alleen wel wat fouten in het spatiegebruik in de teksten in het filmpje...
waar staat het?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:28 schreef zoeperzazke het volgende:
We hebben gereageerd op een ander huurhuis!!!! Spannend.... van de 95 reacties staan we nog op 1, reageren kan t/m dinsdag....
Welcome honeyquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thx lieverd voor het kijken![]()
![]()
@Debs: Wooohooooo tofheid !! Lakjes GIMME GIMME GIMME
wij hebben dezelfde mama? Ik moet er niet eens aan denken een dagtrip met mams te makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dan zonder, eerder
.
Gewoon in Zeewolde, want hier staan we tenminste op al jaaaren op de wachtlijst.... maar wel in een andere wijk!quote:
Ja, maar jouw moeder is ook al 93!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wij hebben dezelfde mama? Ik moet er niet eens aan denken een dagtrip met mams te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |