JOAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wii halen dan bouw ik hem voor je om en heb je ook oneindig veel spelletjes
Ombouwen stelt echt geen reet voorquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wajoooo!! Ik heb alleen niet zoveel centjens... die visagie-opleiding is echt reteduurquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ombouwen stelt echt geen reed vooren giga spellen!!
Nieuwsgroepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank you !
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh vrouwtjes... Willen jullie iets voor me doen?
Wij hebben een nieuwe website van het bedrijf... En wij willen 'op een simpele' manier uitleggen wat wij doen.
Baas heeft een filmpje laten maken over 'online werkplekken'. Willen jullie eens op onze site kijken en het filmpje uitkijken? Ben benieuwd of de boodschap duidelijk is en of niet-technische mensen begrijpen wat wij precies doen
Jeps, duidelijk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank you !
Alleen wel wat fouten in het spatiegebruik in de teksten in het filmpje...Don't come closer, I might hurt you
Lasagna-ze!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga richting alkmaar en richting de lasagne! Fijne avond meiskes
DAT!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
moeder-dochter tripjes
* Stormqueenheeft een hele goede band met haar mams
Mamatripjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
moeder-dochter tripjes
* Stormqueenheeft een hele goede band met haar mams
zuiplapjequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
enige nadeel van mijn mama is d'r alcohol, magoe, ik heb het dus niet van een vreemde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mamatripjes![]()
![]()
Dan sleep ik dr overal mee heen in de metro en dan gaat ze na het tripje aan iedereen vertelle JAAA METRO IN METRO UIT ECHT IK HAD HET ZELF NOOOOIT GEVONDEN
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zuiplapjevoel ik toch niks van met mijn vetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |