quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:
*pakt tasje voor PS3 mee te nemen*
*pakt ps3*
*ps3 past opeens niet in tasje*
*haalt kat uit tasje*
Bhehehe, waar stinkt ie naar?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
poezen
ik heb een waxmelt proefmonstertje opstaan... wat een vreselijke kk lucht
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kauwgomballen met citroensmaak
Ahhhh.... gatverdamme.... bah!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kauwgomballen met citroensmaak
mja, beetje matigquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahhhh.... gatverdamme.... bah!
Ik moet ook niet zoveel geuren hebben hoor... ik krijg er meestal óf koppijn van, óf ik word er misselijk vanquote:
mijn vader heeft een wierook tic... hij is al 2 jaar rookvrij, en mijn moeder was later ook gestopt maar die is weer begonnen. Ze hadden alleen afgesproken dat ze nooit meer binnen mocht roken. Mijn moeder rekt echter de grenzen steeds meer op (ik steek 'm alleen aan en ga meteen naar de bijkeuken... en dan tien hijsen nemen voor je naar de bijkeuken gaat, of roken in de keuken "want ik moet koken en dan kan ik niet steeds naar de bijkeuken"...) dus als tegenlawaai is mijn vader nu mijn moeder het huis uit aan het wieroken. Steeds als zij in huis loopt met een aangestoken peuk gaat zijn wierook aanquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet ook niet zoveel geuren hebben hoor... ik krijg er meestal óf koppijn van, óf ik word er misselijk van
(vooral van wierrook)
Bwhehehe....quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn vader heeft een wierook tic... hij is al 2 jaar rookvrij, en mijn moeder was later ook gestopt maar die is weer begonnen. Ze hadden alleen afgesproken dat ze nooit meer binnen mocht roken. Mijn moeder rekt echter de grenzen steeds meer op (ik steek 'm alleen aan en ga meteen naar de bijkeuken... en dan tien hijsen nemen voor je naar de bijkeuken gaat, of roken in de keuken "want ik moet koken en dan kan ik niet steeds naar de bijkeuken"...) dus als tegenlawaai is mijn vader nu mijn moeder het huis uit aan het wieroken. Steeds als zij in huis loopt met een aangestoken peuk gaat zijn wierook aan
neequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wordt een lekkere mix van geuren zo meteen
Ik zou er toch geen zin in hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
moeder-dochter tripjes
* Stormqueenheeft een hele goede band met haar mams
Hehehe.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
Noortje doodt de krant!!!1!!11 kill!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:
*pakt tasje voor PS3 mee te nemen*
*pakt ps3*
*ps3 past opeens niet in tasje*
*haalt kat uit tasje*
nee maar jouw mama is ook gek in d'r hoofd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou er toch geen zin in hebben.
[..]
Hehehe.
[..].
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar jouw mama is ook gek in d'r hoofd.
whehehe!quote:
BB is tof!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehe!
bb komt zo... ze hadden een bedrijfsfeestje met oud-hollands buffet, dus hij komt thuis eten
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dan zonder, eerder
.
Allemaal OMNOMNOM lakjes!!!!!111!!!11!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Debsterr het volgende:
Priemsie onze order is geshipped. OPI Not like the movies
Essie Sew psyched
China glaze White cap
China glaze Seaspray
.
je EERSTE?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Crientj het volgende:
Whooooot. *Binnenvalt
Ik heb mijn eerste OPI xD (Not Like The Movies) Yaaay
[..]
Gheh, tof!
Thx lieverd voor het kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jeps, duidelijk!!
Alleen wel wat fouten in het spatiegebruik in de teksten in het filmpje...
waar staat het?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:28 schreef zoeperzazke het volgende:
We hebben gereageerd op een ander huurhuis!!!! Spannend.... van de 95 reacties staan we nog op 1, reageren kan t/m dinsdag....
Welcome honeyquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thx lieverd voor het kijken![]()
![]()
@Debs: Wooohooooo tofheid !! Lakjes GIMME GIMME GIMME
wij hebben dezelfde mama? Ik moet er niet eens aan denken een dagtrip met mams te makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dan zonder, eerder
.
Gewoon in Zeewolde, want hier staan we tenminste op al jaaaren op de wachtlijst.... maar wel in een andere wijk!quote:
Ja, maar jouw moeder is ook al 93!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wij hebben dezelfde mama? Ik moet er niet eens aan denken een dagtrip met mams te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |