quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[foto van blaf]
![]()
Vannacht weer eens een krolse kat voor het raam. Irritant geluid plus een kat in huis die er hyper van wordt. Weet niet wat ik irritanter vind, dat geluid en het effect op mijn monster, of het feit dat iemand een ongesteriliseerde kat lekker buiten laat wandelen....
Is dat ver?quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
boh, ik mag vandaag op de fiets naar Airportnu ff duimen voor een regenvrije ochtend...
Ja maar van koude regen op je voorhoofd krijg je een brainfreeze en dat is ook niet fijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat ver?
Mijn ervaring: Wind is vervelender dan regen.
Dat! Omg ik haat dat echt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar van koude regen op je voorhoofd krijg je een brainfreeze en dat is ook niet fijn
Dit!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
dan ben je wel een held ja! Als het vet gesneeuwd heeft ga ik lopend, is toch maar iets van 2 km.
hehehequote:
Ga je reisverslag eens bijwerken jij!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga richting bed.Trusten! En werkze voor de genen die op/naar het werk zijn.
Algehele paniek?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:13 schreef miss--moana het volgende:
Ik dacht dat de slow was opgeheven!
Jullie waren weg, foetsie, maar gelukkig kwam er een moment dat ik verder keek dan mijn neus lang is
Enne goedemorgen en weltrusten voor diegene die gaan slapen.
quote:
Ik was gister heul niet online dus heb ook niet gezien dat jij jarig wasquote:
Toen mijn kat nog buiten kwam was ze 's nachts ook altijd binnen. Wilde ze zelf ook, ze wilde bij mij op bed liggen. Ik heb geen kattenluik, dus ik haalde haar zelfs binnen als ik zelf weg ging.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Buuuh mijn katten mogen niet naar buiten savonds! sochtends om half 7 gaat het kattenluikje open en lopen ze de hele dag in en uit. Als ik thuis kom van werk dan gaat het luikje dicht en mogen ze niet meer weg, dan krijgen ze avondeten en gaan ze daarna toch tukken ... ik vind die katten die snachts op straat zwerven maar niets
Even uit mn hoofd, calendulan emulsie van vsm! Helpt bij huidirritaties, bultjes, schrale huid etc, maar wordt ook gebruikt bij bijv. waterpokkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:21 schreef Puckzzz het volgende:
Dames....
Ik heb sinds we Beer hebben last van wat reactie in mijn gezicht op dat geslik van hem. Ik probeer te voorkomen dat ie in mijn gezicht likt, sowieso vind ik dat wat ieuw maar kan het niet altijd voor zijn. En dan krijg ik dus van die vochtbultjes. Kunnen binnen een uurtje opkomen als een soort puitsje alleen zitten ze vol vocht. Dan gaat ie open en loopt er een hele tijd vocht uit te druppelen, daarna droogt het op tot een fijne korst waar ik dus niet vanaf kan blijven![]()
Heeft iemand een goede tip qua creme ofzo? Naar de dokter vind ik wat overdreven eigenlijk. Ik probeer Beer bij mijn gezicht weg te houden maar dat is wat lastig hihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |