quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Zodra ik verhuisd ben mogen jullie allemaal GH komen spelen![]()
Je mag ook in bed tukken hoor, of het aerobed of op de bank, ik prop jullie allemaal wel ergensquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK BEN ER !!!! *slaapt desnoods op je stoep*
torrentquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAROM DOET MIJN UTORRENT ACHTERLIJK
Ik ga geen 1.5 uur wachten op een serie van 357 MB
GH HOOR JE ORIGNEEL TE KOPEN!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
Die metallica guitar is ook gewoon uber... Mijn broer heeft toen de world tour set gekocht als ik me niet vergis.
Maar hij koopt alles origineel.. Watje
nee want ik vind ze stomquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:24 schreef PriemGirl het volgende:
Uiteraard.. Legaliteit alom enzo..... kuch....
Trouwens!! Heb je de collectables al![]()
[ afbeelding ]
Ik vind ze leuk
ik ben voor shooters een pc gamertquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:24 schreef Loqi het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral een pc gamert, maarwilde een ps als mediacentre
dus dan wil ik ook wel console gamen
welke welke welke?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee want ik vind ze stomplus dat mijn popje er niet tussen zit
als er ooit nog een popje uit komt van mijn World of Warcraft popje dan koop ik em ook, maar die is ook nooit gekomen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb heel actief gespeeld, was officer van de guild van GOTquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
welke welke welke?
(sinds 2 maanden weer wow speelt na een pauze van zowat een jaar ofzo)
UTquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik game al lang niet meer... Ik stam nog van UT99 tijdperk.
Heerlijke verslaving was hetZiek melden om de hele dag/nacht te UT-en
Ik had ook een tauren druidquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb heel actief gespeeld, was officer van de guild van GOT
Ik had een tauren druid ... echt mijn dikke harige koe was liefde
Ik vond het echt uber maar vind er nu geen moer meer aan, iederen die ik ken heeft de nieuwe ook maar een maand gespeeld en zijn weer gestoptquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik had ook een tauren druid![]()
Ben nu op een andere server gaan spelen met een worgen druid
Heb vanaf de alpha test gespeeldtot 4 maanden na wrath ongeveer.. en 2 maanden na cataclysm weer begonnen
haha ja ik ben ook een keer naar een meet geweest, in Engeland, 1 van de 2 vrouwenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond het echt uber maar vind er nu geen moer meer aan, iederen die ik ken heeft de nieuwe ook maar een maand gespeeld en zijn weer gestopt
ik ben ook naar al die meets geweest enzowas altijd enige vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |