Fijn das de enige die k nog moet halenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
Warriors of rock![]()
Heb jou en IJsdraakje toegevoegd
Ik heb guitar hero op de xbox360, wii en ps3quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
Niemand die een wii heeft met gh?*voelt zich buiten gesloten
*
boah! Tis de beste tot nu toe! (heb de rest op andermans wii gespeeldquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Fijn das de enige die k nog moet halenzal het weekend even naar de winkel gaan, want ik moet hem toch echt hebben, het is de laatste en ik heb ze allemaal
Guitar Hero 3quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
boah! Tis de beste tot nu toe! (heb de rest op andermans wii gespeeld), de moeilijkste ook
vind de setlist wel wat minder leuk tho![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Guitar Hero 3
Trough the fire and flames op expert!!!!
Hihi ;Dquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Oo dan zal ik eerst even een nieuwe hd moeten halen om de downloads er terug op te zetten
(Samson heeft onze externe hd 'per ongeluk' als een lekker koekje aanschouwt
I have a jealousquote:
tofquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh je hebt er idd een boel meer als ik. Maar de wii ligt al een jaar te verstoffen momenteel (sinds het hd incident heheh).
Wij hebben (hadden):
GH 3
GH aerosmith
GH metallica
GH world tour
GH5
O ja en we hebben ook 2 gitaren. Gewoon.. Omdat het kan
Ik zorg sowieso dat ie helemaal gefixt is tegen de zomer; aangezien ik er aan zit te denken om dan een bbq meet te doen(indien interesse uiteraard)
JAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Zodra ik verhuisd ben mogen jullie allemaal GH komen spelen![]()
IK BEN ER !!!! *slaapt desnoods op je stoep*quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Zodra ik verhuisd ben mogen jullie allemaal GH komen spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |