Je bent écht erg héquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de middelste het mooiste vind... Maar Rolls
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent écht erg hé
Ik denk dat jouW aanstaande minimaal een miljonair moet zijn om je vrolijk te houden
Het is allemaal onderdeel van een groter geheel, m'n beste FFquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent écht erg hé
Ik denk dat jou aanstaande minimaal een miljonair moet zijn om je vrolijk te houden
Aah de beterequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
Jawel, hoewel die tamelijk 'vaag' waren.
Automatisch brandalarmquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
alarmeringen.nl kan je kijken wat er aan de hand is
Fik bij t verzorginstehuisquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ho, ambulance ofzo aan de overkant.
Heb het niet zo met materialismequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is allemaal onderdeel van een groter geheel, m'n beste FF
Mja, het grote plan is dus dat ik niet wil trouwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb het niet zo met materialisme
Liefde is niet in geld uit te drukken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het grote plan is dus dat ik niet wil trouwen
Videokaartquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
Heee! Ik heb een Intel(R) Graphics Media Accelerator Driver for Mobile.
Wat de neuk is dat?
Ik zei ook nergens nooitquote:
Maar waarom ben je per definitie tegen het huwelijk?quote:
Ik ben niet tegen het huwelijk, ik zie het nut er niet zo van inquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar waarom ben je per definitie tegen het huwelijk?
Dat zei ze volgens mij ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar waarom ben je per definitie tegen het huwelijk?
die is afgelopen nacht in je laptop gekropenquote:
Het zou me niks verbazenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die is afgelopen nacht in je laptop gekropen
Dat zorgt er voor dat je beeld heb lieve schatquote:
Ik vind dat liedje stiekem wel tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Coooooooooooooooooool rider
daarna ga ik slapen![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen het huwelijk, ik zie het nut er niet zo van in
update gedaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazenIk weet het echt niet... dat pictogrammetje stond er nooit en nu opeens wel
Oooooohw.... Nou, geen probleem. Ik wist niet wat het is en wat het doet. En hoe het opeens in m'n taakbalk komtquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zorgt er voor dat je beeld heb lieve schat
Wat is het probleem?
*microsoft certified engineer meldt zicht
Niet recent... Misschien stond ie er wel langer maar is het me niet opgevallen of zoquote:
Resolutie aanpassen enzo.... niet zo interessant. Rechtermuisknop, icoon verwijderenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooooohw.... Nou, geen probleem. Ik wist niet wat het is en wat het doet. En hoe het opeens in m'n taakbalk komt
+1quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet tegen het huwelijk, ik zie het nut er niet zo van in
Ik vind stiekem Grease 2 helemaal wel leukquote:
En als ik dat doe gebeurt er niks raars?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Resolutie aanpassen enzo.... niet zo interessant. Rechtermuisknop, icoon verwijderen
Verder vind ik hem matig, je mist toch de mensen van 1. Dit is net wat minder. Maar de nummers zijn wel leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:27 schreef Samzz het volgende:
Ik vind stiekem Grease 2 helemaal wel leukHersenloos vermaak met wat leuke liedjes. En die motormuis is wel
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als ik dat doe gebeurt er niks raars?
Zolang er niks gaat tikken of aan het aftellen is, kan je gerust slapenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als ik dat doe gebeurt er niks raars?
Je moet me wel hebben hé schatquote:
Frenchie is er welquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verder vind ik hem matig, je mist toch de mensen van 1. Dit is net wat minder. Maar de nummers zijn wel leuk![]()
![]()
Motermuis is schattig haha
Wees creatief met paint!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Haha, met mijn brakke webcam die alleen nog zwart/wit beeld geeft zeker?
Dan ga ik 'm eens wegklikken. Ik laat je weten of ie er morgen weer isquote:
Pfiiieeeuwquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang er niks gaat tikken of aan het aftellen is, kan je gerust slapen
NIEMAND NOEMT MIJ EEN BAKVIS!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
Frenchie is er welMaar dat is idd zo en de film kan sowieso niet tippen aan deel 1, maar toch
Hihihi, bakvisjes wij
Ik help alleen Samzz en ondersteun je zelfsquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet me wel hebben hé schat
En ik zit niet (meer) in de IT
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga ik 'm eens wegklikken. Ik laat je weten of ie er morgen weer is
Jij ICT nerdquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik help alleen Samzz en ondersteun je zelfs
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik help alleen Samzz en ondersteun je zelfs
grrrrr...quote:
twee rode rondjes op je wangetjes is al te moeilijk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben best goed in veel dingen, maar mijn Paint skills zijn niet zo geweldig.
Maar zo hoort dat toch juist?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben best goed in veel dingen, maar mijn Paint skills zijn niet zo geweldig.
Verkapt computer expert klinkt beterquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik noem mezelf een nerd en dat is niet goed?
vind je t erg als ik dan pas? T zijn voornamelijk mn bil en bovenbeen spierenquote:
Hell yeahquote:
In Paint wel ja... in Photoshop of Paint Shop Pro is het inderdaad veel gemakkelijker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:33 schreef Cue_ het volgende:
twee rode rondjes op je wangetjes is al te moeilijk?
Geen idee, eerlijk gezegd?quote:
Iets te intiem?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vind je t erg als ik dan pas? T zijn voornamelijk mn bil en bovenbeen spieren
Geen probleem hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vind je t erg als ik dan pas? T zijn voornamelijk mn bil en bovenbeen spieren
Ik wil me niet eens een computer expert noemenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
Verkapt computer expert klinkt beter
Wel als hij zo reageert:quote:
Samzz mag uiteraard wel aan mijn billetjes zittenquote:
Jij bent vaag!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
In Paint wel ja... in Photoshop of Paint Shop Pro is het inderdaad veel gemakkelijker.
Ojquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als hij zo reageert:
[..]
Samzz mag uiteraard wel aan mijn billetjes zitten
Nou, doe es danquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
In Paint wel ja... in Photoshop of Paint Shop Pro is het inderdaad veel gemakkelijker.
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als hij zo reageert:
[..]
Samzz mag uiteraard wel aan mijn billetjes zitten
Visual Basic... dat is idd wel erg nerdie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil me niet eens een computer expert noemen
Ow dat doet me denken, moet morgen nog een vba probleem oplossen van een collega, niet vergeten
Eng hequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
Visual Basic... dat is idd wel erg nerdie.
'For a cooohooohooohoooool' riderquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:36 schreef Cue_ het volgende:
"If it takes forever, i will wait forever"
Van visual basics heb ik weer totaal geen verstand vanquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eng he
Ik vind zelf van wel en ze zeggen allemaal dat ik het kan.
Rondjes tekenen is daar heel simpel hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, het is eerder zo dat Paint nogal gelimiteerd is.
Ik denk dat het komt omdat ik boobies hebquote:
Ik denk dat het komt doordat jij geen lul hebtquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ik boobies heb
Goed punt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb hem 30 sec geleden nog gehoord, dus ik mag hem nog kennen
Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat jij geen lul hebt
Dat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ik boobies heb
En dat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat jij geen lul hebt
Nogal ja!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt!
Ik vind de hoofdrolspelers in dit deel wel echt veel lelijker en sukkeliger
Welke billetjes?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat.
[..]
En dat.
En de hoop dat ik dan ook aan Samzz billetjes mag zitten
Idd...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nogal ja!
Dacht er op die bowlingbaan nog aan hoe ze hem in vredesnaam hebben gekozenSnap het echt niet
Totaal niet stoer of wat dan ook.
Oeeh dit nummerquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd...Op het eind is de hoofdrolspeler wel redelijk cool, als ie met de motor aan komt sjezen
Oh, okequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent een vrouw.. dat hoor je te verkleinen
waarheid of niet![]()
En daarom zo geniaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke
(Dit liedje is ook wel slecht btw)
Die waar je nu op zit/ligtquote:
Die zijn beide behoorlijk aanwezig zoals jij heel goed weetquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die waar je nu op zit/ligtwil ook wel je boobies masseren als de billetjes afwezig zijn.
Kom je er bij danquote:
hmm, ik hoor daar geen afwijzingquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn beide behoorlijk aanwezig zoals jij heel goed weet
Nee hoor, ben bezig met de FOK! Movie Triviaquote:
Can't blame themquote:
ik sla even over.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom je er bij danwil jouw billetjes ook wel onder handen nemen
Oke, dan roep ik je de volgende keer welquote:
Naughty girlquote:
het kan nog! mannen douchen toch nooit langquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef PeuRac het volgende:
hmm voor 12u gedoucht en slapen wordt lastig
Collega van mij staat letterlijk elke ochtend minimaal een half uur onder de douchequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het kan nog! mannen douchen toch nooit lang
Ow wacht, behalve m'n broer vroeger. Ehm...
9minuten over, kan makelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef PeuRac het volgende:
hmm voor 12u gedoucht en slapen wordt lastig
Me 2quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Collega van mij staat letterlijk elke ochtend minimaal een half uur onder de douche
'Hiiiiiiiiiii, I am Lindsay Lohan'quote:
ik kan heerlijk lang douchenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het kan nog! mannen douchen toch nooit lang
Ow wacht, behalve m'n broer vroeger. Ehm...
Damn, dat redt ik denk ik nog niet eens als ik ook scheer en zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Collega van mij staat letterlijk elke ochtend minimaal een half uur onder de douche
Vind je?quote:
Ik kan het redden, maar dat is wel uitzondering.. grote uitzonderingquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn, dat redt ik denk ik nog niet eens als ik ook scheer en zo
Half uur is wel lang, maar 20min haal ik welquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, lekker toch? Niets mis mee IMO.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef Cue_ het volgende:
Scrubben, scheren, tanden poetsen, haarmaskerquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu haal je 12 uur niet meer neequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Half uur is wel lang, maar 20min haal ik wel
Lang douchen is geen wijven aangelegenheid hoorquote:
Dat idee had ik juist wel altijd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lang douchen is geen wijven aangelegenheid hoor
Tandenpoetsen doe ik niet onder de douche.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scrubben, scheren, tanden poetsen, haarmasker
Ik scheef wordt bij de Ik vormquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan het redden, maar dat is wel uitzondering.. grote uitzondering
overleeft mn tandenborstel niet denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tandenpoetsen doe ik niet onder de douche.
ik kan ook kort douchen, maar ga ik niet meer redden denk ik neequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu haal je 12 uur niet meer nee
Ik wel, als ik er toch sta.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
En ik zag het niet eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik scheef wordt bij de Ik vormik moet nodig gaan slapen
Ik ook... net als scherenquote:
Jij weet waar ik op doel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
Ik snap waar je op doelt, maar dan is 30 minuten nogal kort zelfs.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik zag het niet eens
Misschien halen wij de 12 uur nog wel
Ik zag het niet eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik scheef wordt bij de Ik vormik moet nodig gaan slapen
En dan je bewegingen door elkaar halenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik poets en scheer onder de douche
Niet tegelijk
quote:
Ik kan me daar echt weinig bij voorstellenquote:
Ik ben een ontzettend saaie mutsquote:
Ze zeggen dat een electrische tandenborstel op een bepaalde plek niet eens zo erg isquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef CherryLips het volgende:
En dan je bewegingen door elkaar halen
Dat dus, dat is echt ranzig ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me daar echt weinig bij voorstellenSowieso moet ik geen warm water in m'n mond, bah
Ik ook niet. Gelukkig heb ik Kakkakoekoekonijn en Kimmiequote:
ligt er aan wat, mn gezicht doe ik bij de wasbakquote:
Maar zo kriskras heen en weer gaan met een scheermes lijkt me stukken minder.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zeggen dat een electrische tandenborstel op een bepaalde plek niet eens zo erg is
Voor het poetsen heb je niet per definitie water nodig. Ja wel voortijdig (ik dan), maar dat doe ik voor het douchen alquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me daar echt weinig bij voorstellenSowieso moet ik geen warm water in m'n mond, bah
De wasbak, met koud water, zit 30cm naast de douche...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Samzz het volgende:
SAW 8 !quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zo kriskras heen en weer gaan met een scheermes lijkt me stukken minder.
Daar praat ik toch nooit over hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Techno het volgende:
Die opmerking leek me nogal obvious ja.
Hier is t wat groterquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
De wasbak, met koud water, zit 30cm naast de douche...
Ik doe ALLES onder de douchequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ligt er aan wat, mn gezicht doe ik bij de wasbak
Ik wel... Ik moet perse m'n mond spoelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor het poetsen heb je niet per definitie water nodig. Ja wel voortijdig (ik dan), maar dat doe ik voor het douchen al
Bij mij hemelbreed ook, maar de weg naar de wasbak is ietsje langer lopendquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
De wasbak, met koud water, zit 30cm naast de douche...
Alleen dat liedje is dan weer kutquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gelukkig heb ik Kakkakoekoekonijn en Kimmie
And there he isKenickey of hoe je het ook schrijft
Nee, die scorpions kerel.
Leuk stukje met een scheermesje, geloof ik. Is het enige wat ik me van die film kan herinnerenquote:
Ja, best wel. Maar ik vind die motoren wel tofquote:
Haha, daar hoef ik hem dus niet voor te gaan kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Leuk stukje met een scheermesje, geloof ik. Is het enige wat ik me van die film kan herinneren
Vind ze er niet echt geweldig uitzienquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Maar ik vind die motoren wel tof
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk stukje met een scheermesje, geloof ik. Is het enige wat ik me van die film kan herinneren
Mja, in die tijd hadden ze die motoren geloof ik. Ik vind motoren sowieso coolquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ze er niet echt geweldig uitzienBeetje watjemoters ofzo..
Alles gaat prima op gevoelquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe je gezicht er na het scheren uit ziet
Heb nog maar 1x achterop mogen zitten.. toen was ik 15 ofzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, in die tijd hadden ze die motoren geloof ik. Ik vind motoren sowieso cool
Ik wat vaker, maar de laatste tijd niet meer. Wil heel graag weer een keer op de motorquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb nog maar 1x achterop mogen zitten.. toen was ik 15 ofzo.
Ik douche altijd met muziekquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:58 schreef CherryLips het volgende:
ik wil eigenlijk een radio voor onder de douche
Ik maak de muziek zelfquote:
Ik zing (poorly)quote:
Mijn versterker en speakers kunnen hard zat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:58 schreef CherryLips het volgende:
ik wil eigenlijk een radio voor onder de douche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen je buren blij mee zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn versterker en speakers kunnen hard zat.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:00 schreef Cue_ het volgende:
Weet je wat ik ook wel eens tegelijk doe.. in meer of mindere mate?Dat doe ik dan weer nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Weet je wat ik ook wel eens tegelijk doe.. in meer of mindere mate?Ik neem wel eens m'n broek mee en doe 'm op 't toilet aan om door te lopen naar de badkamer. Maar echt aankleden nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Technoquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat is hun probleem, niet het mijne.
Weet je wat ik ook wel eens tegelijk doe.. in meer of mindere mate?Wat raar, dat doe ik eigenlijk nooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat ik ook wel eens tegelijk doe.. in meer of mindere mate?Ik doe dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Jaah.. niet helemaal. Smorgens altijd m'n bhquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem wel eens m'n broek mee en doe 'm op 't toilet aan om door te lopen naar de badkamer. Maar echt aankleden niet
Ik ben net in m'n bed gekropenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:03 schreef Samzz het volgende:
@ Cue, dit liedje heeft ook wel wat, vind ik
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ben ik![]()
Alles goed daar? Eindelijk wat zon in nl?
Ja, zowaar een beetje zon gehad en gezien vandaag. Maar neemt niet weg dat het nog steeds fokking koud is. En hoe is het daar dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:03 schreef Godtje het volgende:
Zo ben ik![]()
Alles goed daar? Eindelijk wat zon in nl?
Dat kan in de winter ook natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag zelfs in de tuin gezeten
Kou? Ik heb de hele dag buiten gelopen, nauwelijks een jas aan gehadquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, zowaar een beetje zon gehad en gezien vandaag. Maar neemt niet weg dat het nog steeds fokking koud is. En hoe is het daar dan?
Hahahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaah.. niet helemaal. Smorgens altijd m'n bh
En daarnet betrapte ik me erop dat ik toch wel grotendeels aan het uitkleden was
Aaahquote:
Weet je wat ik ook wel eens tegelijk doe.. in meer of mindere mate?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is mijn wc toch echt te klein voor.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
die van mij ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar is mijn wc toch echt te klein voor.
Hmmzz, maar jij bent dan ook geen allochtoon denk ik?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:05 schreef PeuRac het volgende:
Kou? Ik heb de hele dag buiten gelopen, nauwelijks een jas aan gehad
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan in de winter ook natuurlijk.
Ik wist wel dat ik raar wasquote:
Wel zielig ja, want ken ze ook niet zo goed dat ik weet welke er nu op zou zijnquote:Aaah
Hoe is het aan de andere kant van de wereld?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan in de winter ook natuurlijk.
Dat liedje waarin die dude in de bunker een meisje in bed probeert te lullenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik raar was
[..]
Wel zielig ja, want ken ze ook niet zo goed dat ik weet welke er nu op zou zijn
kloptquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmmzz, maar jij bent dan ook geen allochtoon denk ik?
Top. Beetje vroeg alleen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, zowaar een beetje zon gehad en gezien vandaag. Maar neemt niet weg dat het nog steeds fokking koud is. En hoe is het daar dan?
Oww die rapescene?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat liedje waarin die dude in de bunker een meisje in bed probeert te lullen
Dat dacht ik al. Want vergelijk de gemiddelde temperatuur in NL op dit moment maar eens met die van Italië.quote:
Nou ja, rapescene is een beetje overdreven natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww die rapescene?
Uhmm.. nee geen idee meer hoe dat liedje gaat
Je kan ook de gemiddelde temperatuur van NL met die van Groenland vergelijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Want vergelijk de gemiddelde temperatuur in NL op dit moment maar eens met die van Italië.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Want vergelijk de gemiddelde temperatuur in NL op dit moment maar eens met die van Italië.
De temp? Hier nog vrij fris. Ga over enkele dagen naar beneden en dan gaat het heet worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is het aan de andere kant van de wereld?
Nep allochtoon en in sommige delen is t stukken kouder dan hier nuquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zou niet echt zinnig zijn, want daar kom ik oorspronkelijk niet vandaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:09 schreef Samzz het volgende:
Je kan ook de gemiddelde temperatuur van NL met die van Groenland vergelijken
Maar op grease 2 bunker kan je hem niet vinden hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, rapescene is een beetje overdreven natuurlijk
Die moet je dan maar een keer terugluisteren, staat vast op youtube
'buitenlander' is genoegquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
overdrijf jij eens niet zo, met je allochtoon
Ik bedoel meer de vakantie in het algemeen. Maar het klinkt goed!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
De temp? Hier nog vrij fris. Ga over enkele dagen naar beneden en dan gaat het heet worden.
Nu trouwens ook gewoon shorts gedurende de dag maar jeans kunnen gewoon in de avond. En ik heb geluk want ik kom overal net met mooi weer.
En een northface gekocht voor 11 euro. Dat doet toch pijn dat soort bedragen.
Hoezo, oostblokmeisje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:09 schreef missbehavin het volgende:
overdrijf jij eens niet zo, met je allochtoon
Precies, we hebben al genoeg allochtonenquote:
Klopt wel ja, hij haalt haar overquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar op grease 2 bunker kan je hem niet vinden hoor
Ja oke, geen rapescene, maar zo heb ik hem een heeeel klein beetje in het geheugen staan omdat zij niet wou (dacht ik)
Klinkt goed. Mja, (om eerlijk te zijn) alles klinkt beter dan hier in NL zitten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:08 schreef Godtje het volgende:
Top. Beetje vroeg alleen.
Had de nachttrein terug uit Sappa naar Hanoi.
Deze kwam om 04.50 aan dus om 05.10 was ik weer in my home away from home en check in is pas vanaf 06.00.
Dat is nu. Dus net ingecheckt. Maar nog ff foto's uploaden voordat ik verder ga slapen. Of misschien blijf ik wel wakker en ga ik naar een dode ho chi min kijken.
Ik wist niet dat jij uit Italië komtquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zou niet echt zinnig zijn, want daar kom ik oorspronkelijk niet vandaan.
Ik opzich wel, maar te weinig inspiratie.. dus zit nu ineens naar een liedje van Marlous - ik spreid mijn vleugels te luisterenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Samzz het volgende:
Klopt wel ja, hij haalt haar over
Hmmm... heb geen zin om te zoeken
Buurmanquote:
Mijn voornaam is niet echt Italiaans nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Samzz het volgende:
Ik wist niet dat jij uit Italië komt
Heb je ook zo'n stoere Italiaanse naam?
Ja 11. Afzetters.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de vakantie in het algemeen. Maar het klinkt goed!
11 euro?
Dat is het ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Klinkt goed. Mja, (om eerlijk te zijn) alles klinkt beter dan hier in NL zitten.
Cue, wat doe jequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik opzich wel, maar te weinig inspiratie.. dus zit nu ineens naar een liedje van Marlous - ik spreid mijn vleugels te luisteren
Dat was NIET de bedoeling
IJslandquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Klinkt goed. Mja, (om eerlijk te zijn) alles klinkt beter dan hier in NL zitten.
Doe nou nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik opzich wel, maar te weinig inspiratie.. dus zit nu ineens naar een liedje van Marlous - ik spreid mijn vleugels te luisteren
Dat was NIET de bedoeling
quote:
Jammerquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn voornaam is niet echt Italiaans nee.
Klacht indienen, hoe durven zequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan toch niet alleen zitten lijden!!
Ach, als we gaan, dan gaan we met z'n allenquote:
Eerst wilde ze 13 hebben. Dat doe ik dus echt niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
JammerKan je wel goed Italiaans koken?
[..]
Klacht indienen, hoe durven ze
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook de jongste niet meer he
Jij bent toch wel weer wakker, net zoals gisterquote:
De arrogantiequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerst wilde ze 13 hebben. Dat doe ik dus echt niet.
Koken kan ik wel redelijk ja. Dus ook Italiaans.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:14 schreef Samzz het volgende:
JammerKan je wel goed Italiaans koken?
Zoiets?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, als we gaan, dan gaan we met z'n allen
Ze zijn alleen zo taai die italianen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Koken kan ik wel redelijk ja. Dus ook Italiaans.
Ah..quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Koken kan ik wel redelijk ja. Dus ook Italiaans.
Ik zal m'n best doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer? Nogquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent toch wel weer wakker, net zoals gister
Hoe is het met je film trouwens, nog gevonden?![]()
Ja diequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen
Ik had het ook niet verwacht hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Gelukkig, ik voldoe graag aan verwachtingenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had het ook niet verwacht hoor.
Good girlquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voldoe graag aan verwachtingen
Ik moet wel hè, als arme single. En het feit dat m'n ex'en niet echt goed waren in de keuken helpt ook wel...quote:
Hele dag/nacht wakker al dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer? Nog
En nee, natuurlijk niet
Ahw, arme jijquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik moet wel hè, als arme single. En het feit dat m'n ex'en niet echt goed waren in de keuken helpt ook wel...
Ik moet eigenlijk ook slapen, maar ik ben totaal over de moeheid heenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
Jaaaaaa, mn kussen gaat heerlijk geknuffeld worden vannachttot dat kut ding me weer lomp wekt
maar daar denken we nog niet aan, eerst:
Sure, dat zou geen probleem moeten zijn. Bij jou thuis of bij mij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:17 schreef Cue_ het volgende:
He Tech.. als we dat drankje doen he.. kan je dan ook voor ons koken?
Dat is ook wel kutquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook slapen, maar ik ben totaal over de moeheid heen
In Enschedequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Sure, dat zou geen probleem moeten zijn. Bij jou thuis of bij mij?
Ik weet niet waar 'bij jou' isquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:19 schreef Techno het volgende:
Sure, dat zou geen probleem moeten zijn. Bij jou thuis of bij mij?
ik ben vooral lichamelijk kapot, maar mn hoofd is ook leeg eigenlijk, dus zal zo wel snel diep wegzakkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook slapen, maar ik ben totaal over de moeheid heen
Inderdaad, plotselinge veranderingen zijn niet goed voor de darmenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel kut![]()
Ik ben opzich wel moeiig.. maar geen zin voor de verandering haha. En omdat ik gister tot 4 wakker was, kan het nu wel iets later worden.. langzaam afbouwen he
Oh, ik dacht sinds daarstraks, aangezien je me al had gezien vanavondquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hele dag/nacht wakker al dan?whats up?
Ow, trauma dus.....al meer dingen van die trailer die je je kan herinneren?
Dat is een goedequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad, plotselinge veranderingen zijn niet goed voor de darmen
Gewoon een nacht overslaan, slaap je vanzelf wel goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel kut![]()
Ik ben opzich wel moeiig.. maar geen zin voor de verandering haha. En omdat ik gister tot 4 wakker was, kan het nu wel iets later worden.. langzaam afbouwen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |