Alleen dat liedje is dan weer kutquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gelukkig heb ik Kakkakoekoekonijn en Kimmie
And there he isKenickey of hoe je het ook schrijft
Nee, die scorpions kerel.
Leuk stukje met een scheermesje, geloof ik. Is het enige wat ik me van die film kan herinnerenquote:
Ja, best wel. Maar ik vind die motoren wel tofquote:
Haha, daar hoef ik hem dus niet voor te gaan kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Leuk stukje met een scheermesje, geloof ik. Is het enige wat ik me van die film kan herinneren
Vind ze er niet echt geweldig uitzienquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Maar ik vind die motoren wel tof
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk stukje met een scheermesje, geloof ik. Is het enige wat ik me van die film kan herinneren
Mja, in die tijd hadden ze die motoren geloof ik. Ik vind motoren sowieso coolquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ze er niet echt geweldig uitzienBeetje watjemoters ofzo..
Alles gaat prima op gevoelquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe je gezicht er na het scheren uit ziet
Heb nog maar 1x achterop mogen zitten.. toen was ik 15 ofzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, in die tijd hadden ze die motoren geloof ik. Ik vind motoren sowieso cool
Ik wat vaker, maar de laatste tijd niet meer. Wil heel graag weer een keer op de motorquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb nog maar 1x achterop mogen zitten.. toen was ik 15 ofzo.
Ik douche altijd met muziekquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:58 schreef CherryLips het volgende:
ik wil eigenlijk een radio voor onder de douche
Ik maak de muziek zelfquote:
Ik zing (poorly)quote:
Mijn versterker en speakers kunnen hard zat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:58 schreef CherryLips het volgende:
ik wil eigenlijk een radio voor onder de douche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen je buren blij mee zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn versterker en speakers kunnen hard zat.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:00 schreef Cue_ het volgende:
Weet je wat ik ook wel eens tegelijk doe.. in meer of mindere mate?Dat doe ik dan weer nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Weet je wat ik ook wel eens tegelijk doe.. in meer of mindere mate?Ik neem wel eens m'n broek mee en doe 'm op 't toilet aan om door te lopen naar de badkamer. Maar echt aankleden nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Technoquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat is hun probleem, niet het mijne.
Weet je wat ik ook wel eens tegelijk doe.. in meer of mindere mate?Wat raar, dat doe ik eigenlijk nooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat ik ook wel eens tegelijk doe.. in meer of mindere mate?Ik doe dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |