Je bent écht erg héquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de middelste het mooiste vind... Maar Rolls
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent écht erg hé
Ik denk dat jouW aanstaande minimaal een miljonair moet zijn om je vrolijk te houden
Het is allemaal onderdeel van een groter geheel, m'n beste FFquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent écht erg hé
Ik denk dat jou aanstaande minimaal een miljonair moet zijn om je vrolijk te houden
Aah de beterequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
Jawel, hoewel die tamelijk 'vaag' waren.
Automatisch brandalarmquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
alarmeringen.nl kan je kijken wat er aan de hand is
Fik bij t verzorginstehuisquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ho, ambulance ofzo aan de overkant.
Heb het niet zo met materialismequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is allemaal onderdeel van een groter geheel, m'n beste FF
Mja, het grote plan is dus dat ik niet wil trouwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb het niet zo met materialisme
Liefde is niet in geld uit te drukken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het grote plan is dus dat ik niet wil trouwen
Videokaartquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
Heee! Ik heb een Intel(R) Graphics Media Accelerator Driver for Mobile.
Wat de neuk is dat?
Ik zei ook nergens nooitquote:
Maar waarom ben je per definitie tegen het huwelijk?quote:
Ik ben niet tegen het huwelijk, ik zie het nut er niet zo van inquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar waarom ben je per definitie tegen het huwelijk?
Dat zei ze volgens mij ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar waarom ben je per definitie tegen het huwelijk?
die is afgelopen nacht in je laptop gekropenquote:
Het zou me niks verbazenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die is afgelopen nacht in je laptop gekropen
Dat zorgt er voor dat je beeld heb lieve schatquote:
Ik vind dat liedje stiekem wel tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Coooooooooooooooooool rider
daarna ga ik slapen![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen het huwelijk, ik zie het nut er niet zo van in
update gedaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazenIk weet het echt niet... dat pictogrammetje stond er nooit en nu opeens wel
Oooooohw.... Nou, geen probleem. Ik wist niet wat het is en wat het doet. En hoe het opeens in m'n taakbalk komtquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zorgt er voor dat je beeld heb lieve schat
Wat is het probleem?
*microsoft certified engineer meldt zicht
Niet recent... Misschien stond ie er wel langer maar is het me niet opgevallen of zoquote:
Resolutie aanpassen enzo.... niet zo interessant. Rechtermuisknop, icoon verwijderenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooooohw.... Nou, geen probleem. Ik wist niet wat het is en wat het doet. En hoe het opeens in m'n taakbalk komt
+1quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet tegen het huwelijk, ik zie het nut er niet zo van in
Ik vind stiekem Grease 2 helemaal wel leukquote:
En als ik dat doe gebeurt er niks raars?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Resolutie aanpassen enzo.... niet zo interessant. Rechtermuisknop, icoon verwijderen
Verder vind ik hem matig, je mist toch de mensen van 1. Dit is net wat minder. Maar de nummers zijn wel leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:27 schreef Samzz het volgende:
Ik vind stiekem Grease 2 helemaal wel leukHersenloos vermaak met wat leuke liedjes. En die motormuis is wel
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als ik dat doe gebeurt er niks raars?
Zolang er niks gaat tikken of aan het aftellen is, kan je gerust slapenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als ik dat doe gebeurt er niks raars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |