Witgoud dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:43 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoef in ieder geval geen gouden ring als ik ga trouwen.. past niet bij de rest (zilver)
Zij niet alleen.quote:
Ik vind zilver mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat zilver ubergoedkoop is?
Mwah, parels zijn i.i.g. niet bijster origineel.
Kans verkeken. Bedquote:
Dat vind ik wel mooi. Met goud heb ik niet veel, ondanks dat ik twee nep gouden kettingen heb voor bij een bepaalde outfitquote:
quote:
Ik vind witgoud veel mooier, maar het is en blijft altijd smaakquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zilver mooiEn mijn parelketting ook, die jaren geleden van pa heb gekregen
Ik vind witgoud ook mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind witgoud veel mooier, maar het is en blijft altijd smaak
Nou mooi, dat is het andere edelmetaal dat in onze trouwring zit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
Ik vind witgoud ook mooiGeel goud heb ik niks mee
Dat combineert mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou mooi, dat is het andere edelmetaal dat in onze trouwring zit.
Even naar een goudsmit brengen, die kan em even oppoetsen, als dat niet voldoende is, zal die gerhodineert moeten worden (witgoud is eigenlijk een heel dun laagje over geelgoud, wat een aparte gloed geeft).quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:46 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog een witgouden ring van mijn allereerste vriendinnetje ooit liggen. Maar hij is helemaal zwart geworden zag ik vd week. Zou poetsen nog helpen?.
Yup, ben er tot op de dag van vandaag nog reuzeblij mee. Met de ring, niet de ketting van je moeder.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
Dat combineert mooiMijn moeder heeft echt een geweldige ketting met die metalen.
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, ben er tot op de dag van vandaag nog reuzeblij mee. Met de ring, niet de ketting van je moeder.
Prinsessenhuidje he. Kan alleen maar echte edelmetalen hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
En nog wat van die neppe meuk, maar dat draag ik eigenlijk niet omdat ik er niet tegen kan
Dat past wel bij zilver hequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef Cue_ het volgende:
*zoekt plaatje van witgoud.
Ja dat mag ook
Het zit gewoon in m'n genenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prinsessenhuidje he. Kan alleen maar echte edelmetalen hebben.
Ik heb het altijd al gezegd.quote:
En ik zit uiteraard met hetzelfde 'probleem' als jijquote:
Zullen wij dan maar gaan trouwens?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
En ik zit uiteraard met hetzelfde 'probleem' als jij
Mja, maar het heeft slechts sentimentele waarde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Even naar een goudsmit brengen, die kan em even oppoetsen, als dat niet voldoende is, zal die gerhodineert moeten worden (witgoud is eigenlijk een heel dun laagje over geelgoud, wat een aparte gloed geeft).
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar gaan trouwens?
Zie je het!! het mag niet eens.. ik kan het niet eens spellen
Echt? Ik heb m'n armband nu al tien jaar onafgebroken om, geen zwart spoortje te bekennen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef Techno het volgende:
Zilver is bij mij in no-time zwart. Baggermateriaal dus.
Dan maar niet trouwen (en typte het weer met een -squote:
Ja, echt. Maar dat is bij veel mensen zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
Echt? Ik heb m'n armband nu al tien jaar onafgebroken om, geen zwart spoortje te bekennen.
Komt door zweet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt. Maar dat is bij veel mensen zo.
Jeetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan maar niet trouwen (en typte het weer met een -s)
Eerst een andere baan zien te vinden, dan gaan we wel weer verder kijken
Apartquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt. Maar dat is bij veel mensen zo.
Je hebt geen plakboek vol met plaatjes uit bruidsschriften?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
JeetjeMja, ik ben volgens mij ook geen trouw type.
Waar ben je naar op zoek?
Mja, in mijn gezin wel, net als in het gezin van mijn ex. En dat waren indo's. Dus dochterlief heeft er ook al last van.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
ApartNiemand in ons gezin heeft er last van.
Nee johquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt geen plakboek vol met plaatjes uit bruidsschriften?
Iets in de ict![]()
Heb wel onlangs een vacature gevonden.. en nu net een opzetje gemaakt voor een solli brief.. spannend allemaalNog nooit écht gesolliciteerd
Je weet al in welke jurk je wil trouwen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee johHet enige wat ik besloten heb is de jurk die ik perse wil en de schoenen die erbij moeten. Ik denk dat het meneer genoeg afschrikt om niet te willen trouwen
ICT ja? Grappig, daar lijk je me niet het type voor
Tegenwoordig heb je ja zoveel allergieën, dus het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, in mijn gezin wel, net als in het gezin van mijn ex. En dat waren indo's. Dus dochterlief heeft er ook al last van.
Nou ja, alleen het merk/de merkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet al in welke jurk je wil trouwen?![]()
Wat had je dan gedacht?
Uitzendwerk gehad en daarna via mijn afstudeerplek m'n huidige functie gekregen. Wel een sollicitatiegesprek gehad enzo. Maar aan de andere kant wist je dat het al binnen was (was wel verdomd zenuwachtig en wist niks uit te brengenquote:
Oww zo.. haha. Dacht al.. straks heb je een hele jurk in gedachte en is die over 10 jaar uit de modequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, alleen het merk/de merkenEn de schoenen!
Nou, dat weet ik niet precies, maar niet ICT. Vind jou niet zo nerderig overkomen, om eerlijk te zijn
Vooroordelen. De overgrote meerderheid van mijn collegae de afgelopen 20 jaar zou ik toch niet in het hokje "nerd" durven (laat staan willen) plaatsen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
Nou, dat weet ik niet precies, maar niet ICT. Vind jou niet zo nerderig overkomen, om eerlijk te zijn
Als hij genoeg geld heeft nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee johHet enige wat ik besloten heb is de jurk die ik perse wil en de schoenen die erbij moeten. Ik denk dat het meneer genoeg afschrikt om niet te willen trouwen
ICT ja? Grappig, daar lijk je me niet het type voor
Nee, zeg, ik kies natuurlijk wel merken waarbij ze de jurk letterlijk voor je ontwerpen hequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww zo.. haha. Dacht al.. straks heb je een hele jurk in gedachte en is die over 10 jaar uit de modedat is alleen maar goed
Natuurlijk!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zeg, ik kies natuurlijk wel merken waarbij ze de jurk letterlijk voor je ontwerpen he
Ah, zo. Dan is het inderdaad wel wat lastiger denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef Cue_ het volgende:
Uitzendwerk gehad en daarna via mijn afstudeerplek m'n huidige functie gekregen. Wel een sollicitatiegesprek gehad enzo. Maar aan de andere kant wist je dat het al binnen was (was wel verdomd zenuwachtig en wist niks uit te brengen)
En 1x een gesprek gehad voor een traineeship, maar das toch een ander soort gesprek.
Ja, het zijn inderdaad vooroordelen... Maar goed, ik vind Cue gewoon geen ICT typetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Vooroordelen. De overgrote meerderheid van mijn collegae de afgelopen 20 jaar zou ik toch niet in het hokje "nerd" durven (laat staan willen) plaatsen.
Voorkomt wel dat een (schoon)zusje in een duurdere jurk aan komt zettenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zeg, ik kies natuurlijk wel merken waarbij ze de jurk letterlijk voor je ontwerpen he
Doodeng. Voor het eerst de stap zetten om echt ander werk te zoeken/vinden enzo. Wat als het de verkeerde keuze is. Door de sollicitatiestop bij Defensie kan ik ook niet terug naar m'n oude job bv of iets anders bij hetzelfde bedrijf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
Ah, zo. Dan is het inderdaad wel wat lastiger denk ik.
Die kans acht ik heel kleinquote:
Ik heb een naam hoog te houden natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk!!
Niets minder voor ons prinsesje he
Ik weet alleen in welke auto ik wil trouwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet al in welke jurk je wil trouwen?![]()
Wat had je dan gedacht?
Mijn zusjes kennen die merken niet eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voorkomt wel dat een (schoon)zusje in een duurdere jurk aan komt zetten
Het prototype ICT-nerd kom je wel eens tegen, maar dat is slechts een kleine minderheid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, het zijn inderdaad vooroordelen... Maar goed, ik vind Cue gewoon geen ICT typetje
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, het zijn inderdaad vooroordelen... Maar goed, ik vind Cue gewoon geen ICT typetje
dan praat je er te weinig overquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusjes kennen die merken niet eens
Hmm, dat weet ik niet eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet alleen in welke auto ik wil trouwen
Ze houdt ze liever geheim, voor als haar zusjes eerder gaan trouwen.. dan blijft haar jurk uniek .. Snap dat dan!quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze houdt ze liever geheim, voor als haar zusjes eerder gaan trouwen.. dan blijft haar jurk uniek .. Snap dat dan!
En je bent een Alfista ...quote:
Nee, want ik heb geen zusjes en mn broertje gaat vrijwel zeker eerder trouwen dan ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze houdt ze liever geheim, voor als haar zusjes eerder gaan trouwen.. dan blijft haar jurk uniek .. Snap dat dan!
Dat mag ik toch hopenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Het prototype ICT-nerd kom je wel eens tegen, maar dat is slechts een kleine minderheid.
Tja, verkeerde keuzes. Het blijft sowieso een gok als je overstapt naar een nieuwe werkgever. Want gouden bergen beloven ze immers allemaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef Cue_ het volgende:
Doodeng. Voor het eerst de stap zetten om echt ander werk te zoeken/vinden enzo. Wat als het de verkeerde keuze is. Door de sollicitatiestop bij Defensie kan ik ook niet terug naar m'n oude job bv of iets anders bij hetzelfde bedrijf.
Dat jij dat niet wil/doet betekend niet dat je het niet kan indenken voor een prinsesje als Samzz he.. beetje verplaatsen in de persoon.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen zusjes en mn broertje gaat vrijwel zeker eerder trouwen dan ik
Ja, maar een hele mooie oude Jag of zo'n amerikaanse jaren 30 auto is geweldig. Aan de andere kant, menig 2300-2500-2600 8C is ook briljant mooi.quote:
Volgens mij vallen die gouden bergen wel mee wat ze beloven. Al zullen ze het rooskleuriger aangeven dan het is. Maar dat doet de toekomstige werknemer vaak ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, verkeerde keuzes. Het blijft sowieso een gok als je overstapt naar een nieuwe werkgever. Want gouden bergen beloven ze immers allemaal.
Ik praat echt nooit over computers in mijn vrije tijd, tenzij er uitdrukkelijk iets gevraagd wordt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Samzz het volgende:
Dat mag ik toch hopenIk ken maar weinig ICT'ers en die wat ik ken zijn inderdaad totaal niet het prototype. Tot ze gaan praten over hun vak
Nouja, ik zou mn broertje wel vermoorden als die "mijn" trouwauto zou nemen, dus ik snap t wel ergens ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat jij dat niet wil/doet betekend niet dat je het niet kan indenken voor een prinsesje als Samzz he.. beetje verplaatsen in de persoon.
Iel, ik wil absoluut geen Amerikaanse bakquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar een hele mooie oude Jag of zo'n amerikaanse jaren 30 auto is geweldig. Aan de andere kant, menig 2300-2500-2600 8C is ook briljant mooi.
Maar ik ken jou ook niet in het echtquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik praat echt nooit over computers in mijn vrije tijd, tenzij er uitdrukkelijk iets gevraagd wordt.
Bijna niemand kent Techno in het echt volgens mij -O_quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ken jou ook niet in het echt
Ik wil trouwen in een Ferrari 360 Modena Spiderquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar een hele mooie oude Jag of zo'n amerikaanse jaren 30 auto is geweldig. Aan de andere kant, menig 2300-2500-2600 8C is ook briljant mooi.
Ik heb in een jaren 30 auto gezeten waar een maffia baas is vermoord, de kogel zat nog in de bankquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iel, ik wil absoluut geen Amerikaanse bak
Een Rolls zou wel tof zijn
True, true.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij vallen die gouden bergen wel mee wat ze beloven. Al zullen ze het rooskleuriger aangeven dan het is. Maar dat doet de toekomstige werknemer vaak ook
Dat hoef ik dus nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb in een jaren 30 auto gezeten waar een maffia baas is vermoord, de kogel zat nog in de bank
Google maar eens op Alfa 2300 of 2500 of 2600 wat je wiltquote:
Ook dat is waar ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:12 schreef Cue_ het volgende:
Bijna niemand kent Techno in het echt volgens mij -O_
Volgens mij ook... En ik ben zo benieuwd naar die puppy eyesquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bijna niemand kent Techno in het echt volgens mij -O_
Speciaal voor Samquote:
Ik heb het al geaccepteerd dat het nooit zal gebeurenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ook... En ik ben zo benieuwd naar die puppy eyes
Oooooeeeeeeehquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Speciaal voor Sam
[ afbeelding ]
Ik ben ook een Alfista hé, uiteraard ken ik ze welquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Google maar eens op Alfa 2300 of 2500 of 2600 wat je wilt
Welnee, wij gaan nog wel een keertje eens wat drinken. Ofzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb het al geaccepteerd dat het nooit zal gebeuren
Ga ik meequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, wij gaan nog wel een keertje eens wat drinken. Ofzo.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, wij gaan nog wel een keertje eens wat drinken. Ofzo.
Ik denk dat ik de middelste het mooiste vind... Maar Rollsquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Google maar eens op Alfa 2300 of 2500 of 2600 wat je wilt
Ik ga het ook maar verwerken denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het al geaccepteerd dat het nooit zal gebeuren
Spannendquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ho, ambulance ofzo aan de overkant.
Er zijn tientallen carosserie varianten per motor, in die tijd kocht je een motor + chassis bij de fabrikant en dan liet je er een carrosserie omheen bouwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de middelste het mooiste vind... Maar Rolls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |