Witgoud dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:43 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoef in ieder geval geen gouden ring als ik ga trouwen.. past niet bij de rest (zilver)
Zij niet alleen.quote:
Ik vind zilver mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat zilver ubergoedkoop is?
Mwah, parels zijn i.i.g. niet bijster origineel.
Kans verkeken. Bedquote:
Dat vind ik wel mooi. Met goud heb ik niet veel, ondanks dat ik twee nep gouden kettingen heb voor bij een bepaalde outfitquote:
quote:
Ik vind witgoud veel mooier, maar het is en blijft altijd smaakquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zilver mooiEn mijn parelketting ook, die jaren geleden van pa heb gekregen
Ik vind witgoud ook mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind witgoud veel mooier, maar het is en blijft altijd smaak
Nou mooi, dat is het andere edelmetaal dat in onze trouwring zit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
Ik vind witgoud ook mooiGeel goud heb ik niks mee
Dat combineert mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou mooi, dat is het andere edelmetaal dat in onze trouwring zit.
Even naar een goudsmit brengen, die kan em even oppoetsen, als dat niet voldoende is, zal die gerhodineert moeten worden (witgoud is eigenlijk een heel dun laagje over geelgoud, wat een aparte gloed geeft).quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:46 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog een witgouden ring van mijn allereerste vriendinnetje ooit liggen. Maar hij is helemaal zwart geworden zag ik vd week. Zou poetsen nog helpen?.
Yup, ben er tot op de dag van vandaag nog reuzeblij mee. Met de ring, niet de ketting van je moeder.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
Dat combineert mooiMijn moeder heeft echt een geweldige ketting met die metalen.
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, ben er tot op de dag van vandaag nog reuzeblij mee. Met de ring, niet de ketting van je moeder.
Prinsessenhuidje he. Kan alleen maar echte edelmetalen hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
En nog wat van die neppe meuk, maar dat draag ik eigenlijk niet omdat ik er niet tegen kan
Dat past wel bij zilver hequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef Cue_ het volgende:
*zoekt plaatje van witgoud.
Ja dat mag ook
Het zit gewoon in m'n genenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prinsessenhuidje he. Kan alleen maar echte edelmetalen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |