Nee, zeg, ik kies natuurlijk wel merken waarbij ze de jurk letterlijk voor je ontwerpen hequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww zo.. haha. Dacht al.. straks heb je een hele jurk in gedachte en is die over 10 jaar uit de modedat is alleen maar goed
Natuurlijk!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zeg, ik kies natuurlijk wel merken waarbij ze de jurk letterlijk voor je ontwerpen he
Ah, zo. Dan is het inderdaad wel wat lastiger denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef Cue_ het volgende:
Uitzendwerk gehad en daarna via mijn afstudeerplek m'n huidige functie gekregen. Wel een sollicitatiegesprek gehad enzo. Maar aan de andere kant wist je dat het al binnen was (was wel verdomd zenuwachtig en wist niks uit te brengen)
En 1x een gesprek gehad voor een traineeship, maar das toch een ander soort gesprek.
Ja, het zijn inderdaad vooroordelen... Maar goed, ik vind Cue gewoon geen ICT typetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Vooroordelen. De overgrote meerderheid van mijn collegae de afgelopen 20 jaar zou ik toch niet in het hokje "nerd" durven (laat staan willen) plaatsen.
Voorkomt wel dat een (schoon)zusje in een duurdere jurk aan komt zettenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zeg, ik kies natuurlijk wel merken waarbij ze de jurk letterlijk voor je ontwerpen he
Doodeng. Voor het eerst de stap zetten om echt ander werk te zoeken/vinden enzo. Wat als het de verkeerde keuze is. Door de sollicitatiestop bij Defensie kan ik ook niet terug naar m'n oude job bv of iets anders bij hetzelfde bedrijf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
Ah, zo. Dan is het inderdaad wel wat lastiger denk ik.
Die kans acht ik heel kleinquote:
Ik heb een naam hoog te houden natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk!!
Niets minder voor ons prinsesje he
Ik weet alleen in welke auto ik wil trouwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet al in welke jurk je wil trouwen?![]()
Wat had je dan gedacht?
Mijn zusjes kennen die merken niet eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voorkomt wel dat een (schoon)zusje in een duurdere jurk aan komt zetten
Het prototype ICT-nerd kom je wel eens tegen, maar dat is slechts een kleine minderheid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, het zijn inderdaad vooroordelen... Maar goed, ik vind Cue gewoon geen ICT typetje
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, het zijn inderdaad vooroordelen... Maar goed, ik vind Cue gewoon geen ICT typetje
dan praat je er te weinig overquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusjes kennen die merken niet eens
Hmm, dat weet ik niet eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet alleen in welke auto ik wil trouwen
Ze houdt ze liever geheim, voor als haar zusjes eerder gaan trouwen.. dan blijft haar jurk uniek .. Snap dat dan!quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze houdt ze liever geheim, voor als haar zusjes eerder gaan trouwen.. dan blijft haar jurk uniek .. Snap dat dan!
En je bent een Alfista ...quote:
Nee, want ik heb geen zusjes en mn broertje gaat vrijwel zeker eerder trouwen dan ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze houdt ze liever geheim, voor als haar zusjes eerder gaan trouwen.. dan blijft haar jurk uniek .. Snap dat dan!
Dat mag ik toch hopenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Het prototype ICT-nerd kom je wel eens tegen, maar dat is slechts een kleine minderheid.
Tja, verkeerde keuzes. Het blijft sowieso een gok als je overstapt naar een nieuwe werkgever. Want gouden bergen beloven ze immers allemaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef Cue_ het volgende:
Doodeng. Voor het eerst de stap zetten om echt ander werk te zoeken/vinden enzo. Wat als het de verkeerde keuze is. Door de sollicitatiestop bij Defensie kan ik ook niet terug naar m'n oude job bv of iets anders bij hetzelfde bedrijf.
Dat jij dat niet wil/doet betekend niet dat je het niet kan indenken voor een prinsesje als Samzz he.. beetje verplaatsen in de persoon.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen zusjes en mn broertje gaat vrijwel zeker eerder trouwen dan ik
Ja, maar een hele mooie oude Jag of zo'n amerikaanse jaren 30 auto is geweldig. Aan de andere kant, menig 2300-2500-2600 8C is ook briljant mooi.quote:
Volgens mij vallen die gouden bergen wel mee wat ze beloven. Al zullen ze het rooskleuriger aangeven dan het is. Maar dat doet de toekomstige werknemer vaak ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, verkeerde keuzes. Het blijft sowieso een gok als je overstapt naar een nieuwe werkgever. Want gouden bergen beloven ze immers allemaal.
Ik praat echt nooit over computers in mijn vrije tijd, tenzij er uitdrukkelijk iets gevraagd wordt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Samzz het volgende:
Dat mag ik toch hopenIk ken maar weinig ICT'ers en die wat ik ken zijn inderdaad totaal niet het prototype. Tot ze gaan praten over hun vak
Nouja, ik zou mn broertje wel vermoorden als die "mijn" trouwauto zou nemen, dus ik snap t wel ergens ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat jij dat niet wil/doet betekend niet dat je het niet kan indenken voor een prinsesje als Samzz he.. beetje verplaatsen in de persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |