Je moet me wel hebben hé schatquote:
Frenchie is er welquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verder vind ik hem matig, je mist toch de mensen van 1. Dit is net wat minder. Maar de nummers zijn wel leuk![]()
![]()
Motermuis is schattig haha
Wees creatief met paint!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Haha, met mijn brakke webcam die alleen nog zwart/wit beeld geeft zeker?
Dan ga ik 'm eens wegklikken. Ik laat je weten of ie er morgen weer isquote:
Pfiiieeeuwquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang er niks gaat tikken of aan het aftellen is, kan je gerust slapen
NIEMAND NOEMT MIJ EEN BAKVIS!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
Frenchie is er welMaar dat is idd zo en de film kan sowieso niet tippen aan deel 1, maar toch
Hihihi, bakvisjes wij
Ik help alleen Samzz en ondersteun je zelfsquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet me wel hebben hé schat
En ik zit niet (meer) in de IT
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga ik 'm eens wegklikken. Ik laat je weten of ie er morgen weer is
Jij ICT nerdquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik help alleen Samzz en ondersteun je zelfs
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik help alleen Samzz en ondersteun je zelfs
grrrrr...quote:
twee rode rondjes op je wangetjes is al te moeilijk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben best goed in veel dingen, maar mijn Paint skills zijn niet zo geweldig.
Maar zo hoort dat toch juist?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben best goed in veel dingen, maar mijn Paint skills zijn niet zo geweldig.
Verkapt computer expert klinkt beterquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik noem mezelf een nerd en dat is niet goed?
vind je t erg als ik dan pas? T zijn voornamelijk mn bil en bovenbeen spierenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |