Mijn versterker en speakers kunnen hard zat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:58 schreef CherryLips het volgende:
ik wil eigenlijk een radio voor onder de douche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen je buren blij mee zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn versterker en speakers kunnen hard zat.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:00 schreef Cue_ het volgende:
Weet je wat ik ook wel eens tegelijk doe.. in meer of mindere mate?Dat doe ik dan weer nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Weet je wat ik ook wel eens tegelijk doe.. in meer of mindere mate?Ik neem wel eens m'n broek mee en doe 'm op 't toilet aan om door te lopen naar de badkamer. Maar echt aankleden nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Technoquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat is hun probleem, niet het mijne.
Weet je wat ik ook wel eens tegelijk doe.. in meer of mindere mate?Wat raar, dat doe ik eigenlijk nooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat ik ook wel eens tegelijk doe.. in meer of mindere mate?Ik doe dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Jaah.. niet helemaal. Smorgens altijd m'n bhquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem wel eens m'n broek mee en doe 'm op 't toilet aan om door te lopen naar de badkamer. Maar echt aankleden niet
Ik ben net in m'n bed gekropenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:03 schreef Samzz het volgende:
@ Cue, dit liedje heeft ook wel wat, vind ik
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ben ik![]()
Alles goed daar? Eindelijk wat zon in nl?
Ja, zowaar een beetje zon gehad en gezien vandaag. Maar neemt niet weg dat het nog steeds fokking koud is. En hoe is het daar dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:03 schreef Godtje het volgende:
Zo ben ik![]()
Alles goed daar? Eindelijk wat zon in nl?
Dat kan in de winter ook natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag zelfs in de tuin gezeten
Kou? Ik heb de hele dag buiten gelopen, nauwelijks een jas aan gehadquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, zowaar een beetje zon gehad en gezien vandaag. Maar neemt niet weg dat het nog steeds fokking koud is. En hoe is het daar dan?
Hahahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaah.. niet helemaal. Smorgens altijd m'n bh
En daarnet betrapte ik me erop dat ik toch wel grotendeels aan het uitkleden was
Aaahquote:
Weet je wat ik ook wel eens tegelijk doe.. in meer of mindere mate?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is mijn wc toch echt te klein voor.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |