Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef KG-Werk het volgende:
Even een kort berichtje vanaf werk, ik hoor graag wat jullie ervan vinden:
(Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
Ik kom vanavond wel even kijken wat de reacties zijn (vanaf mijn normale account dan, KapiteinGasthof)
Ik ben er tevreden mee. En ik ben ook heel blij dat ik nu al dik 20 jaar in Venlo woon...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, is niet erg hoor, dat kan gebeuren
Ja, was zeker een drukke en energievretende dagquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, wel bijna de hele dag nog op bed gelegen, maar dat hoort er misschien wel bij
Laat hem nouquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou niet![]()
doe de hele avond al mijn best om maar niet de lapo te krijgen
Eet smakelijk Toekquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef Toekito het volgende:
Iemand hield me aan de praat, vandaar nu pas!
Maar de snacktent heet wel Marjo hé, dus moet wel smaken
joh smoesjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef Toekito het volgende:
Wááááááát?!?!?!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef Toekito het volgende:
quote:
Hoog uit dat ik je opeetquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat hij straks gaat bijten.
Dan geloof je me nietquote:
Ik was het nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef Toekito het volgende:
Zeker die overbuurmeid weer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef Toekito het volgende:
nou moequote:
Ze huurt bij ons af en toe een kamer. Maar het is niet de overbuurmeid!quote:
Dan heb ik het dus nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja je hebt het of je hebt het niet
dat is het verschil tussen man en vrouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is het verschil tussen man en vrouwik heb ook wel tranenbiggel nummer s hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Venlo vind ik maar nietsquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben er tevreden mee. En ik ben ook heel blij dat ik nu al dik 20 jaar in Venlo woon...
[ code verwijderd ]
Ja en ik moest er vanmorgen vroeg uit, want werkquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, was zeker een drukke en energievretende dag
De ouders daarentegen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ja, helaas heb je weinig keuze in waar je geboren wordt
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Venlo vind ik maar niets
Heb er 2 jaar op school gezeten
Lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef Toekito het volgende:
iemand een patatje?
ben thuis btw en blij verrast dat oranje al 2-0 staat
goed ideequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef Toekito het volgende:
iemand een patatje?
ben thuis btw en blij verrast dat oranje al 2-0 staat
Ow, zeker, ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ook wel tranenbiggel nummer s hoor
moet je snel zijn, die spleetoog gaat om 23:00 dichtquote:
ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, zeker, ik ook..
Ik luister er nu zelfs 1...
Fijn ben jij, ik dacht die haalt het wel voor mijquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet je snel zijn, die spleetoog gaat om 23:00 dicht
ik versta jou bestelling nooitquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn ben jij, ik dacht die haalt het wel voor mij
lekker hoor sompige patatjes van al die tranenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Toek schuift bakje richting Symph
Tnxquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Toek schuift bakje richting Symph
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker hoor sompige patatjes van al die tranen
Dat heb ik nou nooit met muziek.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, zeker, ik ook..
Ik luister er nu zelfs 1...
Weet je nog waar die school was? Straat ofzo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, goede vraag, weet niet meer hoe ie heet. Deed daar KMBO detailhandel
Ik wel dusquote:
Ow, dus voor mij haal je ook niks?quote:
Ik versta het nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel dus:
Deze staat er wel zo'n beetje garant voor...
Die weg naast het spoor (vanaf de rotonde bij het station, Oranjesingel ofzo?) en dan een zijstraat in. Waren allemaal 'beroepsopleidingen' die ze daar gavenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je nog waar die school was? Straat ofzo?
Is dan ook Venloosch dialect, en een carnavalsnummerquote:
Ah, vanaf de kaldenkerkerweg, en dan de groenveldsingel op, denk ik.. Is tegenwoordig ROC Gilde Opleidingen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Die weg naast het spoor (vanaf de rotonde bij het station, Oranjesingel ofzo?) en dan een zijstraat in. Waren allemaal 'beroepsopleidingen' die ze daar gaven
quote:
WOKquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
22:00![]()
suikertaartje![]()
deze doen?
[ afbeelding ]
ik stem in met OAquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:06 schreef MPG het volgende:
[..].
Al was ik wel bang voor deze reactie.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, vanaf de kaldenkerkerweg, en dan de groenveldsingel op, denk ik.. Is tegenwoordig ROC Gilde Opleidingen...
Daar kwam en kom ik regelmatig langs.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef D. het volgende:
Het is Groenveldsingel, en het heette MBO College Noord Limburg (heb ff op mijn certificaat gekeken)
Dat zal wel ja. Heb je geluisterd? Heb je Muck al eens gevraagd naar carnaval 2009? Nee, dan mond houden, danku.quote:
Wat Muck leuk en mooi vind hoef ik niet mooi te vinden toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Heb je geluisterd? Heb je Muck al eens gevraagd naar carnaval 2009? Nee, dan mond houden, danku.
Het was niet leuk en mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat Muck leuk en mooi vind hoef ik niet mooi te vinden toch?
Dat domme gelal en gefeest van jullie levert mij gezeik op omdat klanten soms afhankelijk is van collega's uit Limburg en Brabant.
is je maar geraden ookquote:
Hoezo?quote:
Joppie is zooooo lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
is je maar geraden ook
patatje joppie hebben?
Nee dankjequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
is je maar geraden ook
patatje joppie hebben?
na 5 keer douchen uiteindelijk welquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed
Met jou? Heb jij het zand al uit je oren?
Hihihi Haiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon zomaar... ik verveelde me
Flesje pik!quote:
dat zeg ikquote:
je wilt zeker een portie zie maarquote:
knuf dan maarquote:
Ik wacht mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wacht tot hij hallo klootzakken zegt
Dan hoeven we nog carnaval niet leuk te vinden...quote:
quote:
ja inderdaad, echt niet te geloven, het zat overalquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na 5 keer douchen uiteindelijk wel
daar is niks mis mee idd maar zit er niet op te wachten, sorry.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dan hoeven we nog carnaval niet leuk te vinden...
Maar veel mensen hebben een speciaal nummer om wat voor reden dan ook, dus das toch prima
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wacht tot hij hallo klootzakken zegt
hebben julie liggen rollebollen in de duinenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja inderdaad, echt niet te geloven, het zat overal
ik denk hetquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hebben julie liggen rollebollen in de duinen
Precies. En voor mij is dat dus dat nummer. En dat zou ik graag los willen zien van de mening over carnaval in het algemeen, als dat mag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dan hoeven we nog carnaval niet leuk te vinden...
Maar veel mensen hebben een speciaal nummer om wat voor reden dan ook, dus das toch prima
dat was niet nodigquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou, meer de duinen rollebollen overons heenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, meer de duinen rollebollen overons heen
hoe moeten wij weten hoe wij het mogen zien. In welk licht enzo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En voor mij is dat dus dat nummer. En dat zou ik graag los willen zien van de mening over carnaval in het algemeen, als dat mag.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En voor mij is dat dus dat nummer. En dat zou ik graag los willen zien van de mening over carnaval in het algemeen, als dat mag.
Nou, het was netter geweest als ik daar even melding van had gemaaktquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen
Ja, maar als ik jullie wil stangen, doe ik dat wel met de feestnummers,. en niet met de ingetogen nummersquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Maar daarnaast vind jij het wel leuk om met carnavalsmuziek rond te strooien als er anti-carnavalmensen in de buurt zijn
Jupquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Meneer van de goede muziekquote:
Wanneer barst die ongein eigenlijk weer los?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar als ik jullie wil stangen, doe ik dat wel met de feestnummers,. en niet met de ingetogen nummers.
Als je dit hoort, dan wil je toch spontaan feestenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Maar daarnaast vind jij het wel leuk om met carnavalsmuziek rond te strooien als er anti-carnavalmensen in de buurt zijn
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik klik er niet eens op.../madquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je dit hoort, dan wil je toch spontaan feesten:
iets van maartquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer barst die ongein eigenlijk weer los?
rond mijn verjaardag........quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het was netter geweest als ik daar even melding van had gemaakt![]()
Dit jaar het eerste weekend van maart. Ik ga dan overigens van 4 t/m 13 maart vakantie nemen. Eerst carnaval, en aansluitend 'normaal' vakantie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
SLaap Lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga de laptop dichtklappen en dan draai ik me om en ga ik slapen
trusten allemaal
Sweet dreamsquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
trusten allemaal
trusten lieverdquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
trusten allemaal
Over balletjes gesproken....quote:
Vanaf mijn verjaardagquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit jaar het eerste weekend van maart. Ik ga dan overigens van 4 t/m 13 maart vakantie nemen. Eerst carnaval, en aansluitend 'normaal' vakantie.
I'm really sorry for what I didquote:
Ik HOOP dat ik ook voor 11 uur in bed ligquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag niet tot 00.00, dat haalt de batterij niet
Slaap lekker mopquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
trusten allemaal
Hoiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag niet tot 00.00, dat haalt de batterij niet
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
trusten allemaal
slaap lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
trusten allemaal
Dankjequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had je al gezegd, en je excuses zijn aanvaard
Lukt welquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik HOOP dat ik ook voor 11 uur in bed lig
Ja, die hou ik aanquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lukt welZeker als je de Engelse 11 uur aanhoudt
Katequote:
Ja, na 2 uur ging het steeds beter, vanmorgen was het weer goedquote:
Dan ben je toch al een half uur te laat nu of?quote:
Goed zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, na 2 uur ging het steeds beter, vanmorgen was het weer goed
Hij heeft nog 1.5 uurquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je toch al een half uur te laat nu of?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope, we leven hier vroeger. Het is nu 21.25quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ook ik ben geboren en dus eens per jaar jarigquote:
dat is zoooo lekker GMTquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, we leven hier vroeger. Het is nu 21.25
Oh, draait die kutplaneet DIE kant op hier.quote:
owwwww had niet teruggelezen, dacht dat je nu jarig was, vandaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ook ik ben geboren en dus eens per jaar jarig![]()
4 maart is de dag
5 maartquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer mogen we taart komen eten?.
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, draait die kutplaneet DIE kant op hier.
Dan hebben we nog evenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ook ik ben geboren en dus eens per jaar jarig![]()
4 maart is de dag
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker irritant dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
'Verbinding met Wi-Fi verbroken'
Minuutelijkse melding
Gelukkig blijven de rokjes van die onderste gewoon zo zittenquote:
Ja, nou ja, ik snap het gewoon niet...wat is dat?quote:
Hahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van wie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Owwww kut ik had op verjaardag gemoeten vandaag
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
quote:
Een carnavalshit van Andre van Duinquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik snap het gewoon niet...wat is dat?
Dan moet ik eerst werken, dan naar de Zoèpkoel, en dan naar Hout-Blerickquote:
Hij houdt het nu al 3 minuten vol zonder meldingquote:
Het kan nog netquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Wil je die paupermeuk even niet met carnaval associëren? Alvast vriendelijk bedankt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Een carnavalshit van Andre van Duin
Was vanmiddag op 3FM, dus moest door jouw 'balletjes' gelijk hier aan denken
Alvast veel plezeerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst werken, dan naar de Zoèpkoel, en dan naar Hout-Blerick![]()
...
Touch woodquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij houdt het nu al 3 minuten vol zonder melding
nou nog 1x over dat homofiele kutfeest beginnen en ik ga Rutte schrijven met de vraag het te schrappen en Limburg te verkopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je die paupermeuk even niet met carnaval associëren? Alvast vriendelijk bedankt!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben het serieus vergeten, of heb ik het nou verdrongen....
quote:
Dat gaat wel goedkomenquote:
En ik hield nog wel zo van jequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef D. het volgende:
Een carnavalshit van Andre van Duin
Was vanmiddag op 3FM, dus moest door jouw 'balletjes' gelijk hier aan denken
Alleen al daarom ga ik het doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou nog 1x over dat homofiele kutfeest beginnen en ik ga Rutte schrijven met de vraag het te schrappen en Limburg te verkopen.
Graag, hoef ik het niet zelf te doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat wel goedkomen.
Ik zal een pilsje voor je drinken!
Dat doe ik niet, dat werd voor me gedaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je die paupermeuk even niet met carnaval associëren? Alvast vriendelijk bedankt!
3-1 gewonnen van Oostenrijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef D. het volgende:
Was er vandaag voetbal? Er liepen allemaal oranje mensen op straat
aiaiaiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en pijnlijk ook
iets met ex schoon familie
Hield?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik hield nog wel zo van je
Aiiiiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en pijnlijk ook
morgen even bellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en pijnlijk ook
Wat een Oostenrijkse naam!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
3-1 gewonnen van Oostenrijk
Sneijder, Huntelaar en Kuijt voor Oranje en Arnautovic voor Oostenrijk.
Ik word altijd zo gelukkig van die balletjes..altijd als die reclame kwam dan zat ik van oeh oeh oeh, balletjesquote:
Ja. Dat is de VERLEDEN TIJD van houden. Passé, voorbij, over, wat geweest is, etc.quote:
Ojeequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en pijnlijk ook
Oeiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en pijnlijk ook
Ja, in Lampegatquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef D. het volgende:
Was er vandaag voetbal? Er liepen allemaal oranje mensen op straat
En qua stem leek je op Beaker?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
The Muppets... Mijn ouders vertelden laatst dat ik een dag na mijn geboorte al die gezichten al na kon doen...
Vreemd onderbewustzijn had ik
oh je kent het woordquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Dat is de VERLEDEN TIJD van houden. Passé, voorbij, over, wat geweest is, etc.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik word altijd zo gelukkig van die balletjes..altijd als die reclame kwam dan zat ik van oeh oeh oeh, balletjes(ja, echt zo ja
)
En nu...nu....
als ik het je vertel val je zo van je stoel af...quote:
Morgen toch maar ff bellen danquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er geen spijt van maar het is wel wat lastig uitleggen
Dat bedoel ik ookquote:
Nou ja.quote:
Het is me pijnlijk duidelijk gewordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Dat is de VERLEDEN TIJD van houden. Passé, voorbij, over, wat geweest is, etc.
Jup. Ik zag ze er ook lopen, rond een uur of 5 vanmiddag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Lampegat is Eindhoven toevallig? Want daar zag ik die mensen
Ja, dat is goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef Symphonic het volgende:
als ik het je vertel val je zo van je stoel af...
I'll tell you you know when
Whoohoo, schud schudquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja.
Ik schud het wel van me af.
Omdat jij
Ken ik niet en heb ik ze nooit over gehoordquote:
Ik om 16:15uquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Jup. Ik zag ze er ook lopen, rond een uur of 5 vanmiddag.
Jouw liefde is te groot voor deze wereldquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja.
Ik schud het wel van me af.
Omdat jij
Maar niet meer doen he?quote:
Nee, sommige mensen haat ik ook hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw liefde is te groot voor deze wereld![]()
![]()
Geen zorgen, ik heb mijn lesje geleerdquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar niet meer doen he?
Ik schrok!
* MPG knuffelt suikertaartje over de schrik heenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar niet meer doen he?
Ik schrok!
Toevalligquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Lampegat is Eindhoven toevallig? Want daar zag ik die mensen
Trustequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
Lui ik volg het allemaal niet meer en zo dus ga maar
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
![]()
![]()
![]()
Welterusten Trevquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen haat ik ook hoor
tlquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, fuck!
Ik ben een beetje laat..maaaaar:
voetbal
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef OA het volgende:
Ik ga maar eens naar bed...![]()
![]()
![]()
Wie gaat er mee?
Trevquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef OA het volgende:
![]()
![]()
Wie gaat er mee?
Welterusten OAquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef OA het volgende:
![]()
![]()
Wie gaat er mee?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
![]()
![]()
![]()
Opgelost, zo te zien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef OA het volgende:
![]()
![]()
Wie gaat er mee?
Trustequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
![]()
![]()
![]()
Heb je ook Venlo met Jocusvlaggen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toevallig![]()
En voordat iemand erover begint: Ja![]()
[ afbeelding ]
ate a manhaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:39 schreef OA het volgende:
Alleen ST reageert serieus, dus de keus is snel gemaakt![]()
A demain!
Je gaat haar geen opslag belovenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:39 schreef OA het volgende:
A demain!
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:39 schreef OA het volgende:
A demain!
Ja zegquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:39 schreef OA het volgende:
A demain!
Dan vind ik ook leuk om te kijken als ik in NL benquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:41 schreef Toekito het volgende:
Straks nog ff P&W kijken en dan gauw naar bed
Als je met mij meegaat, kunnen we het eens over opslag hebbenquote:
meestal vergeet ik dat maar hou wel van beetje discussie over politiekquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan vind ik ook leuk om te kijken als ik in NL ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |