dat zeg ikquote:
je wilt zeker een portie zie maarquote:
knuf dan maarquote:
Ik wacht mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wacht tot hij hallo klootzakken zegt
Dan hoeven we nog carnaval niet leuk te vinden...quote:
quote:
ja inderdaad, echt niet te geloven, het zat overalquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na 5 keer douchen uiteindelijk wel
daar is niks mis mee idd maar zit er niet op te wachten, sorry.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dan hoeven we nog carnaval niet leuk te vinden...
Maar veel mensen hebben een speciaal nummer om wat voor reden dan ook, dus das toch prima
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wacht tot hij hallo klootzakken zegt
hebben julie liggen rollebollen in de duinenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja inderdaad, echt niet te geloven, het zat overal
ik denk hetquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hebben julie liggen rollebollen in de duinen
Precies. En voor mij is dat dus dat nummer. En dat zou ik graag los willen zien van de mening over carnaval in het algemeen, als dat mag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dan hoeven we nog carnaval niet leuk te vinden...
Maar veel mensen hebben een speciaal nummer om wat voor reden dan ook, dus das toch prima
dat was niet nodigquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou, meer de duinen rollebollen overons heenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, meer de duinen rollebollen overons heen
hoe moeten wij weten hoe wij het mogen zien. In welk licht enzo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En voor mij is dat dus dat nummer. En dat zou ik graag los willen zien van de mening over carnaval in het algemeen, als dat mag.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En voor mij is dat dus dat nummer. En dat zou ik graag los willen zien van de mening over carnaval in het algemeen, als dat mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |