Ik wacht mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wacht tot hij hallo klootzakken zegt
Dan hoeven we nog carnaval niet leuk te vinden...quote:
quote:
ja inderdaad, echt niet te geloven, het zat overalquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na 5 keer douchen uiteindelijk wel
daar is niks mis mee idd maar zit er niet op te wachten, sorry.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dan hoeven we nog carnaval niet leuk te vinden...
Maar veel mensen hebben een speciaal nummer om wat voor reden dan ook, dus das toch prima
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wacht tot hij hallo klootzakken zegt
hebben julie liggen rollebollen in de duinenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja inderdaad, echt niet te geloven, het zat overal
ik denk hetquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hebben julie liggen rollebollen in de duinen
Precies. En voor mij is dat dus dat nummer. En dat zou ik graag los willen zien van de mening over carnaval in het algemeen, als dat mag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dan hoeven we nog carnaval niet leuk te vinden...
Maar veel mensen hebben een speciaal nummer om wat voor reden dan ook, dus das toch prima
dat was niet nodigquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou, meer de duinen rollebollen overons heenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, meer de duinen rollebollen overons heen
hoe moeten wij weten hoe wij het mogen zien. In welk licht enzo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En voor mij is dat dus dat nummer. En dat zou ik graag los willen zien van de mening over carnaval in het algemeen, als dat mag.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En voor mij is dat dus dat nummer. En dat zou ik graag los willen zien van de mening over carnaval in het algemeen, als dat mag.
Nou, het was netter geweest als ik daar even melding van had gemaaktquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen
Ja, maar als ik jullie wil stangen, doe ik dat wel met de feestnummers,. en niet met de ingetogen nummersquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Maar daarnaast vind jij het wel leuk om met carnavalsmuziek rond te strooien als er anti-carnavalmensen in de buurt zijn
Jupquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Meneer van de goede muziekquote:
Wanneer barst die ongein eigenlijk weer los?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar als ik jullie wil stangen, doe ik dat wel met de feestnummers,. en niet met de ingetogen nummers.
Als je dit hoort, dan wil je toch spontaan feestenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Maar daarnaast vind jij het wel leuk om met carnavalsmuziek rond te strooien als er anti-carnavalmensen in de buurt zijn
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik klik er niet eens op.../madquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je dit hoort, dan wil je toch spontaan feesten:
iets van maartquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer barst die ongein eigenlijk weer los?
rond mijn verjaardag........quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het was netter geweest als ik daar even melding van had gemaakt![]()
Dit jaar het eerste weekend van maart. Ik ga dan overigens van 4 t/m 13 maart vakantie nemen. Eerst carnaval, en aansluitend 'normaal' vakantie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
SLaap Lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga de laptop dichtklappen en dan draai ik me om en ga ik slapen
trusten allemaal
Sweet dreamsquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
trusten allemaal
trusten lieverdquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
trusten allemaal
Over balletjes gesproken....quote:
Vanaf mijn verjaardagquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit jaar het eerste weekend van maart. Ik ga dan overigens van 4 t/m 13 maart vakantie nemen. Eerst carnaval, en aansluitend 'normaal' vakantie.
I'm really sorry for what I didquote:
Ik HOOP dat ik ook voor 11 uur in bed ligquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag niet tot 00.00, dat haalt de batterij niet
Slaap lekker mopquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
trusten allemaal
Hoiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag niet tot 00.00, dat haalt de batterij niet
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
trusten allemaal
slaap lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
trusten allemaal
Dankjequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had je al gezegd, en je excuses zijn aanvaard
Lukt welquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik HOOP dat ik ook voor 11 uur in bed lig
Ja, die hou ik aanquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lukt welZeker als je de Engelse 11 uur aanhoudt
Katequote:
Ja, na 2 uur ging het steeds beter, vanmorgen was het weer goedquote:
Dan ben je toch al een half uur te laat nu of?quote:
Goed zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, na 2 uur ging het steeds beter, vanmorgen was het weer goed
Hij heeft nog 1.5 uurquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je toch al een half uur te laat nu of?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope, we leven hier vroeger. Het is nu 21.25quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ook ik ben geboren en dus eens per jaar jarigquote:
dat is zoooo lekker GMTquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, we leven hier vroeger. Het is nu 21.25
Oh, draait die kutplaneet DIE kant op hier.quote:
owwwww had niet teruggelezen, dacht dat je nu jarig was, vandaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ook ik ben geboren en dus eens per jaar jarig![]()
4 maart is de dag
5 maartquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer mogen we taart komen eten?.
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, draait die kutplaneet DIE kant op hier.
Dan hebben we nog evenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ook ik ben geboren en dus eens per jaar jarig![]()
4 maart is de dag
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, draait die kutplaneet DIE kant op hier.
Lekker irritant dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
'Verbinding met Wi-Fi verbroken'
Minuutelijkse melding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |