Ja preciesquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, meer de duinen rollebollen overons heen
hoe moeten wij weten hoe wij het mogen zien. In welk licht enzo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En voor mij is dat dus dat nummer. En dat zou ik graag los willen zien van de mening over carnaval in het algemeen, als dat mag.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En voor mij is dat dus dat nummer. En dat zou ik graag los willen zien van de mening over carnaval in het algemeen, als dat mag.
Nou, het was netter geweest als ik daar even melding van had gemaaktquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen
Ja, maar als ik jullie wil stangen, doe ik dat wel met de feestnummers,. en niet met de ingetogen nummersquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Maar daarnaast vind jij het wel leuk om met carnavalsmuziek rond te strooien als er anti-carnavalmensen in de buurt zijn
Jupquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hebben julie liggen rollebollen in de duinen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Meneer van de goede muziekquote:
Wanneer barst die ongein eigenlijk weer los?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar als ik jullie wil stangen, doe ik dat wel met de feestnummers,. en niet met de ingetogen nummers.
Als je dit hoort, dan wil je toch spontaan feestenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Maar daarnaast vind jij het wel leuk om met carnavalsmuziek rond te strooien als er anti-carnavalmensen in de buurt zijn
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik klik er niet eens op.../madquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je dit hoort, dan wil je toch spontaan feesten:
iets van maartquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer barst die ongein eigenlijk weer los?
rond mijn verjaardag........quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het was netter geweest als ik daar even melding van had gemaakt![]()
Dit jaar het eerste weekend van maart. Ik ga dan overigens van 4 t/m 13 maart vakantie nemen. Eerst carnaval, en aansluitend 'normaal' vakantie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |