Een carnavalshit van Andre van Duinquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik snap het gewoon niet...wat is dat?
Dan moet ik eerst werken, dan naar de Zoèpkoel, en dan naar Hout-Blerickquote:
Hij houdt het nu al 3 minuten vol zonder meldingquote:
Het kan nog netquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Owwww kut ik had op verjaardag gemoeten vandaag
Wil je die paupermeuk even niet met carnaval associëren? Alvast vriendelijk bedankt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Een carnavalshit van Andre van Duin
Was vanmiddag op 3FM, dus moest door jouw 'balletjes' gelijk hier aan denken
Alvast veel plezeerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst werken, dan naar de Zoèpkoel, en dan naar Hout-Blerick![]()
...
Touch woodquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij houdt het nu al 3 minuten vol zonder melding
nou nog 1x over dat homofiele kutfeest beginnen en ik ga Rutte schrijven met de vraag het te schrappen en Limburg te verkopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je die paupermeuk even niet met carnaval associëren? Alvast vriendelijk bedankt!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben het serieus vergeten, of heb ik het nou verdrongen....
quote:
Dat gaat wel goedkomenquote:
En ik hield nog wel zo van jequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef D. het volgende:
Een carnavalshit van Andre van Duin
Was vanmiddag op 3FM, dus moest door jouw 'balletjes' gelijk hier aan denken
Alleen al daarom ga ik het doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou nog 1x over dat homofiele kutfeest beginnen en ik ga Rutte schrijven met de vraag het te schrappen en Limburg te verkopen.
Graag, hoef ik het niet zelf te doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat wel goedkomen.
Ik zal een pilsje voor je drinken!
Dat doe ik niet, dat werd voor me gedaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je die paupermeuk even niet met carnaval associëren? Alvast vriendelijk bedankt!
3-1 gewonnen van Oostenrijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef D. het volgende:
Was er vandaag voetbal? Er liepen allemaal oranje mensen op straat
aiaiaiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en pijnlijk ook
iets met ex schoon familie
Hield?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik hield nog wel zo van je
Aiiiiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en pijnlijk ook
morgen even bellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en pijnlijk ook
Wat een Oostenrijkse naam!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
3-1 gewonnen van Oostenrijk
Sneijder, Huntelaar en Kuijt voor Oranje en Arnautovic voor Oostenrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |