SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -jos- op 09-02-2011 13:49:25 ]WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Hahaha leuk geschrevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:45 schreef -jos- het volgende:
moftasa Mostafa Hussein
A letter received by our agony aunt http://bit.ly/e99nFe
lol
Hehe die was hier ookal langsgekomenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef Flashbox het volgende:
Wie gelooft er in Hokus Spokus
Vierde ruiter van de Apocalyps bij rellen in Egypte
Kon hem zo snel niet vinden dus dacht zet hem maar weg hier.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:53 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Hehe die was hier ookal langsgekomen
1 minuut 18 secquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Kon hem zo snel niet vinden dus dacht zet hem maar weg hier.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:51 schreef schommelstoel het volgende:
Ik had LAPO, Maar DM'emde Jos dat hij mijn lapo mocht hebben
Dus, dit ging eerlijk
Lijkt mij nep, ik kan best in sommige dingen geloven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef Flashbox het volgende:
Zie je wel. Al Qaida is een uitvinding van Amerika. Als het echt vrijheidsstrijders waren hadden ze hun mond gehouden om de opstand niet in de weg te staan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef schommelstoel het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)op_tot_jihad_in.html
![]()
![]()
Zo, ik zet die link even in mijn bladwijzerbalk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:21 schreef -jos- het volgende:
Nieuwe fotos, staan al in de OP
http://totallycoolpix.com/2011/02/the-egypt-protests-part-04/
ons spookpaard !!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef Flashbox het volgende:
Goed dat het een Egyptenaar zelf is en niet iemand vanuit Hollywoord of Amerika.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef pippicaro het volgende:
Is dit hier al voorbij gekomen?
http://www.spitsnieuws.nl(...)_wordt_verfilmd.html
Ditquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goed dat het een Egyptenaar zelf is en niet iemand vanuit Hollywoord of Amerika.
wanneer weet ik niet, ik volg het slechts op mobiel deze dag. Maar het wordt hier toch gezegd + screens van tv...quote:
Wat een achtelijke reacties daaronder zeg pfff niveau trosquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef pippicaro het volgende:
Is dit hier al voorbij gekomen?
http://www.spitsnieuws.nl(...)_wordt_verfilmd.html
Ja idem bij die Telegraaf-artikelen, ik ben blij dat het hier wat volwassener aan toe gaatquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wat een achtelijke reacties daaronder zeg pfff niveau tros
Ja wakker nederlandquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:50 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ja idem bij die Telegraaf-artikelen, ik ben blij dat het hier wat volwassener aan toe gaat
Had dat ook al voorbij zien komen maar dat van die gates is nieuw voor mijquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:49 schreef -jos- het volgende:
norashalaby Nora Shalaby
Ministry of health employees trying to join but they won't open the gates for them #Jan25 http://yfrog.com/h0y7ecij
De Tros is eigenlijk vrij rechts ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wat een achtelijke reacties daaronder zeg pfff niveau tros
Nu staan er demonstranten aan beide kanten van het hekquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:49 schreef -jos- het volgende:
norashalaby Nora Shalaby
Ministry of health employees trying to join but they won't open the gates for them #Jan25 http://yfrog.com/h0y7ecij
36 stemmen voor leuk, 366 stemmen voor niet leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:53 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
OMG wat is die Glenn Beck een moron zeg, net ff zitten kijken
Ja verbazingwekkend hoe rustig en volhardend de mensen blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:41 schreef Kwaliteit het volgende:
best nog druk daar zeg, zo na 16 dagen
We vergeven de Telegraaf nadat ze door Fok! aan het kruis genageld zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:53 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Vergeef henwant ze weten niet beter...
Niet leuk gestemd, en aangemeld voor verwijdering van YouTube!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
36 stemmen voor leuk, 366 stemmen voor niet leuk
Dus, massaal stemmen op niet leuk fok.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nu staan er demonstranten aan beide kanten van het hek
Is dat een stand up comedian or what?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:53 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Derde keer dat dit filmpje voorbij komtquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef Toverheks het volgende:
Een griezelig mysterie rond opnames van de opstand in Egypte. Sommigen menen een groene figuur te zien in deze video, die de vierde ruiter uit de Apocalyps zou moeten zijn zijn. De vier ruiters van de Apocalyps zijn de ruiters afkomstig uit hoofdstuk zes van het boek Openbaringen uit het Nieuwe Testament. De tekst luidt letterlijk: "En ik zag, en ziet, een vaal paard, en die daarop zat, zijn naam was [de] dood; en de hel volgde hem na. En hun werd macht gegeven om te doden tot het vierde deel der aarde, met zwaard, en met honger, en met den dood, en door de wilde beesten der aarde. Inderdaad is op de video bij 1:18 minuut een groene schim te zien die door de groep mensen rijdt en daarna opstijgt. Voor sommigen dus een teken van God, voor anderen een weerspiegeling in de lens. In ieder geval voer voor discussie. (EBO)
ter amusementquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Derde keer dat dit filmpje voorbij komt
En het is na mijn inzien goed nep
Is trouwens een goed voorbeeld van de arrogantie van een Amerikaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:53 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Mijn reactie is nog niet goedgekeurd maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Is dat een stand up comedian or what?
quote:Glenn Beck is a stupid hypocritical liar who thinks he has the right to torture 80 million people for cheap unleaded. Why doen't he go to Tahrir to convince the protestors with his fascist bullshit.
Dank voor uw reactie ....quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn reactie is nog niet goedgekeurd maar
[..]
sorryquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
I want to belive.
Maar deze niet.
In egypte weinig , In Gaza vielen er wat bommen uit de lucht (Israel) , verder nog wat niet benoemenswaardige onrust in die regioquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
Lekker vroeg vrij. Kan ik mooi alles volgen. Wat gebeurd er op dit moment?
één van de laatste nl verslaggevers denk ik ?quote:FDEgypt FDEgypt
Dear followers, sorry to say I am on my way to the airport now. Heading back to Amsterdam after two week in #Cairo. #Egypt #Tahrir #Weissink
jupquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:14 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
één van de laatste nl verslaggevers denk ik ?
Vrijheid van meningsuiting?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
36 stemmen voor leuk, 366 stemmen voor niet leuk
Dus, massaal stemmen op niet leuk fok.
Heb tot de helft gekeken, wat een mongool zeg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:53 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Is het stemmen op niet leuk toch ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting?
Toevallig juist iets waar de Egyptenaren nu voor vechten.
Niet leuk stemmen is idd een vorm van meningsuitingquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
GMTAquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:21 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Is het stemmen op niet leuk toch ook
Volgens mij begrijp jij mij volkomen verkeerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met het "aanzetten tot het uiten van je mening"quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:22 schreef Dance99Vv het volgende:
Het ging om het aanzetten tot :niet leuk stemmen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Blijft meningsuiting, hij/zij meent dat wij op Niet leuk moeten stemmen, verplicht tot niks, roep ons alleen op om dat te doen als we het met zijn/haar mening eens zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:22 schreef Dance99Vv het volgende:
Het ging om het aanzetten tot :niet leuk stemmen
Zag je wel hoe klungelig Glenn beck ermee omging?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:27 schreef marcodej het volgende:
Dit zou ook mijn reactie zijn als ik in gesprek was met Glenn Beck.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:53 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Knap.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:19 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Heb tot de helft gekeken, wat een mongool zeg.![]()
Zegt allemaal dingen alsof het waarheden zijn.
'Egypt=now Muslim Brotherhood=Hamas
Nep? gast het is gewoon een weerspiegeling omdat de camera achter glas staat. Je ziet constant van die reflecties, soms duidelijker dan anders afhankelijk van het lichtquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
I want to belive.
Maar deze niet.
I'm passing out.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:27 schreef marcodej het volgende:
Dit zou ook mijn reactie zijn als ik in gesprek was met Glenn Beck.
Ja, dus het is alsnog nep.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nep? gast het is gewoon een weerspiegeling omdat de camera achter glas staat. Je ziet constant van die reflecties, soms duidelijker dan anders afhankelijk van het licht
Hij meld het ook zo zachtjes en droog.quote:
Wat zijn ze toch altijd bescheiden in die aantallen hequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:34 schreef yavanna het volgende:
hadeelalsh Hadeel Al-Shalchi
Parliament workers told to stay home for 4 days after 500 person protest continues in front of it #egypt #tahrir #jan25
Volgens mij toch veel meer dan 500.
Zijn egyptische donuts?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:39 schreef yavanna het volgende:
[ link | afbeelding ]
"KFC chicken" and "KFC drumsticks"
ik vroeg me indd. af over de mensen die nu achter het hek staan ;zijn die blijven slapen ? omdat ze niet weg konden vanwege de demonstanten die ervoor lagen / sliepen .. of gaat dit over een ander gebouw? .. er was namelijk een tweet met foto , waar je kon zien dat er indd. werknemers achter het hek ook stonden (die wouden zich aansluiten bij de demonstranten maar het hek werd niet opengedaan - papierversnipperaar poste die - ) maar ik zat net te denken , je zou kunnen zeggen als de mensen die daar binnen waren zich bij de demonstranten willen voegen , dat het parlements gebouw eigenlijk "overgenomen is "..... ( ja toch bezetten is nu dan toch wel erg makkelijk , zodra de mensen binnen het met de demonstranten eens zijn en zelfs mee willen doen ..)quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:34 schreef yavanna het volgende:
hadeelalsh Hadeel Al-Shalchi
Parliament workers told to stay home for 4 days after 500 person protest continues in front of it #egypt #tahrir #jan25
Volgens mij toch veel meer dan 500.
Ik denk dat het een gerecyclede doos isquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:39 schreef yavanna het volgende:
[ link | afbeelding ]
"KFC chicken" and "KFC drumsticks"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |