Goeiemorgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen mensen hier en op het pleineven terug lezen alles vast bedankt voor de tweets en up-date`s
hahahha neuh eigenlijk niet ,maar hij is wel flink bezig met "stoken ". ik vind het i.i.g. geen goede ontwikkeling ,maar goed , die vent kan je indd. het best negeren en net doen alsof ie niet bestaat ( sorry weer ONtopic)quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie is dat? Is die belangrijk?
ik kreeg het idee dat het er meer werden , / waren als eerst .. en vraag me af of indd. de woorden van suleiman iets gaan betekenen ( was ook meer een vraag )quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:06 schreef -jos- het volgende:
[..]
ik zie het verband niet? die tanks staan er al wekenlang en journalisten worden ook al dagenlang aangehouden.
Morguh!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen mensen hier en op het pleineven terug lezen alles vast bedankt voor de tweets en up-date`s
Goede morgen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef Toverheks het volgende:
Stond er ook een linkje bij die 1e tweet ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:13 schreef yavanna het volgende:
Diverse tweets, zie zeker de 1e.
I have an Arabic report that says that Holland suspended arms sales to Egypt but I can't find it in English. Dutch speakers?
mosaaberizing Hundreds of protesters now sweeping the floors of #Tahrir, others collecting garbage, some washing the pavement. #Egypt
More demonstrators arriving at #egypt parliament - apparently from #tahrir. A few hundred here now
AJA report on the police state is effective. outrage scenes: a man is being beaten mercilessly & a woman under torture
Today, a memorial will be held in #Tahrir for victims of the "el kedeseen" Church bombing in Alexandria
Thousands of #Egyptian laborers striking past few days. Cud b very significant development adding momentum to protestors
Ik denk dat Wilders depressief werd toen hij alle saamhorigheid op het Tahrir plein zag tussen de christenen en moslims...vredelievende moslims passen niet echt in zijn beeld he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
indd. ( en ook zonder die "aanslagen 'had ie het waarschijnlijk geroepen .. komt dus lekker handig uit nu ... kunnen ze iedereen weer lekker bang (proberen) te maken ..
ennu vergeet wilders niet he ..
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemiquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:15 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Stond er ook een linkje bij die 1e tweet ?
Had de tweet al gevonden inmiddelsquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:16 schreef yavanna het volgende:
[..]
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
I have an Arabic report that says that Holland suspended arms sales to Egypt but I can't find it in English. Dutch speakers?
Ga je het vertalen, let us know?!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Had de tweet al gevonden inmiddelsmaar bedankt
Volgens mij is dat niet waar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:13 schreef yavanna het volgende:
Diverse tweets, zie zeker de 1e.
Wel aangebodenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:17 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ga je het vertalen, let us know?!
Ik heb het niet gezien hoor, maar ik kan me voorstellen dat die jongen ook onder druk is gezet door het regime om dit te doen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:23 schreef Dance99Vv het volgende:
Op al Arabia zie ik die HosniTamar wel erg vaak voorbij komen huilen (ps ben geen fan van hem)
Wir haben es nicht gewust of een vaag ander excuusquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:26 schreef yavanna het volgende:
Nederland was er vast nog niet van op de hoogte dat Egypte al jaren in een dictatorschap leeft.
Misschien heeft Mubarak voor nederlandse ministers ook wel leuke snoepreisjes betaald door de jaren heen zoals voor de franse president, al zou het niet vreemd zijn wanneer Nederland, zoals zo vaak van alles aanbied zonder er het nodige voor terug te klrijgen , VS, EU anyone.
De leveringen van pantservoertuigen aan Egypte in de jaren negentig behoren nog steeds tot de meest omvangrijke uit de geschiedenis van de Nederlandse wapenhandel. Het ging 599 YPR-765 pantserrupsvoeruigen en 12 M-577 pantserrups/commandovoertuigen. Beide leveringen vonden in 1994 plaats. (Nederlandse wapenhandel in de jaren negentig). Ruim tien jaar later zou nog een grote hoeveelheid van 431 YPRs volgen. De regering meldde ter geruststelling dat sinds 1994, voor zover bekend, Egyptisch legermaterieel, noch overigens het Egyptische leger zelf, tegen burgers is ingezet.Ook tussen de laatst vrijgegeven informatie over Nederlandse wapenexporten (december 2009) zit een levering voor de pantservoertuigen van groter dan een miljoen euro voor (zie tabel 2).
Zou mooi zijn als de demonstranten dit tegen het regime gebruiken. Maw: Tahrir verlaten, om vervolgens naar de staatstv en/of het paleis te trekkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:29 schreef yavanna het volgende:
One of the Tahrir organizers described to us how the 'brain' of the protest is evolving - committees, sub-grouped by professio
Also says government is looking to confine protesters to #Tahrir, they're pushing back and taking to the streets to keep up pressure
Berichten lijken steeds meer te spreken over dat het regime het plein binnenkort leeg wil hebben. This wel welletjes geweest, men wil vast weer gewoon schaamteloos kunnen genieten van hun vrijheid, macht en geld.
Dit was al eergisteren bekentquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:33 schreef shomila het volgende:
RGjournalist Roel Geeraedts
grmpf... Egyptische overheid eist nu vergunning van buitenlandse pers. Duurt 48uur voordat je die hebt. #gedoe #egypte #vrijepers
1 minute ago
we komen zonder zo'n vergunning plein niet op. Gister waren we zo slim om vroeg te gaan. #luiepolitie #laatwakker #egypte
58 seconds ago
Jezus, dit weten ze toch al 2 dagen? Dit is gewoon dom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:33 schreef shomila het volgende:
grmpf... Egyptische overheid eist nu vergunning van buitenlandse pers. Duurt 48uur voordat je die hebt. #gedoe #egypte #vrijepers
1 minute ago
we komen zonder zo'n vergunning plein niet op. Gister waren we zo slim om vroeg te gaan. #luiepolitie #laatwakker #egypte
58 seconds ago
Hou ons op de hoogte aub.quote:
Ja verwachte ik al , alle ogen zijn op cairo maar in vele anderen plaatsen zijn grote protesten waar we niets van zien en te zien krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:36 schreef yavanna het volgende:
oghannam Omar Ghannam
Latest news, the confrontations in #newvalley continues with no exact information, News channels please send reporters there.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |