quote:Empire : Democracy in the Arab World?
The spread of democratic voices in the Arab world is unprecedented, drawing comparisons with Eastern Europe in the 1980s, but is it a false dawn?
Ze trapten hem er uit om dat ie om 5 uur 's ochtends mensen wakker schreeuwde, zeker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:04 schreef yavanna het volgende:
Is blijkbaar een pro Mubarak zanger die dacht dat mensen naar hem zouden luisteren ofzo, waar men duidelijk geen behoefte aan had.
So we were woken up by Tamer Hosni's visit to the square apparently. The fact he was kicked out strengthens the revolution
Staat genoteerd, thanks.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:05 schreef Dekatria het volgende:
TV-tip voor vanavond 21.30, op AJE:
[..]
Weet iemand eigenlijk het standpunt van Rusland? dat heb ik nog nergens voorbij zien komen volgens mij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:06 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Staat genoteerd, thanks.
Ik dacht dat ik op het nieuws hoorde dat hij zich bij de antis wilde aansluiten, maar ze vonden het blijkbaar te laat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:04 schreef yavanna het volgende:
Is blijkbaar een pro Mubarak zanger die dacht dat mensen naar hem zouden luisteren ofzo, waar men duidelijk geen behoefte aan had.
So we were woken up by Tamer Hosni's visit to the square apparently. The fact he was kicked out strengthens the revolution
Mogguh,quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:11 schreef Janena het volgende:
Ook weer present.
De cola en koffie staat klaar...Moet aleen wat huishouden doen vandaag, kan mooi tussendoor .
Ik sprak net met mijn man (die momenteel in Senegal is.....ligt in noord-west afrika), hun nationale tv zender besteed nauwelijks aandacht aan deze revolutie.
Zijn vast bang dat de senegalese mensen, met hun belachelijke voedselprijzen en veel werkloosheid, op een idee komen als ze er teveel van meekrijgen.
quote:MohammedY Someone "in the know" just told me personally that there were emergency calls to officers in the army today. No idea why #Jan25 #Tahrir
less than a minute ago via Chromed Bird
Mogguhquote:moggel
HannahAllam Hannah Allam
Some beautiful photos of life inside #Tahrir Square http://bit.ly/9yhAdx
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:14 schreef -jos- het volgende:
moggel
HannahAllam Hannah Allam
Some beautiful photos of life inside #Tahrir Square http://bit.ly/9yhAdx
Heb je gelijk in en ik zie Senegal niet als een land wat Egypte achterna gaat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:14 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Mogguh,
Het kan zeker wat aanwakkeren, maar de bevolking moet er ook "klaar" voor zijn, daarmee bedoel ik niet dat ze het moeten verdienen maar dat er wel genoeg mensen moeten zijn om dit te beginnen en dat het niet een paar roependen in de woestijn moeten zijn (no pun intended)
voor de niet FBers:quote:
Hij is niet erg populair blijkbaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op het nieuws hoorde dat hij zich bij de antis wilde aansluiten, maar ze vonden het blijkbaar te laat.
quote:"Tamer Hosny crying after he got kicked out of Tahrir Square because of his earlier live conference at some TV channel declaring his loyalty to Mubarak "Papa Mubarak" as he called him while crying as well."
Zal dat nog rijden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:23 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
fpleitgenCNN Frederik Pleitgen
Tahrir sq garbage depot. #egypt http://plixi.com/p/75891906
1 minute ago
Wat een sukkel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:23 schreef danilel het volgende:
Even over die Tamer Hosni......
Het schijnt dat hij de demonstranten wilden toespreken met een boodschap van Mbarak.
Daardoor werd hij uitgefloten en daarna zat hij te huilen.
Bijschrijf in video;
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |