ons spookpaard !!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef Flashbox het volgende:
Wie gelooft er in Hokus Spokus
Vierde ruiter van de Apocalyps bij rellen in Egypte
Goed dat het een Egyptenaar zelf is en niet iemand vanuit Hollywoord of Amerika.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef pippicaro het volgende:
Is dit hier al voorbij gekomen?
http://www.spitsnieuws.nl(...)_wordt_verfilmd.html
Ditquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goed dat het een Egyptenaar zelf is en niet iemand vanuit Hollywoord of Amerika.
wanneer weet ik niet, ik volg het slechts op mobiel deze dag. Maar het wordt hier toch gezegd + screens van tv...quote:
Wat een achtelijke reacties daaronder zeg pfff niveau trosquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef pippicaro het volgende:
Is dit hier al voorbij gekomen?
http://www.spitsnieuws.nl(...)_wordt_verfilmd.html
Ja idem bij die Telegraaf-artikelen, ik ben blij dat het hier wat volwassener aan toe gaatquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wat een achtelijke reacties daaronder zeg pfff niveau tros
Ja wakker nederlandquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:50 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ja idem bij die Telegraaf-artikelen, ik ben blij dat het hier wat volwassener aan toe gaat
Had dat ook al voorbij zien komen maar dat van die gates is nieuw voor mijquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:49 schreef -jos- het volgende:
norashalaby Nora Shalaby
Ministry of health employees trying to join but they won't open the gates for them #Jan25 http://yfrog.com/h0y7ecij
De Tros is eigenlijk vrij rechts ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wat een achtelijke reacties daaronder zeg pfff niveau tros
Nu staan er demonstranten aan beide kanten van het hekquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:49 schreef -jos- het volgende:
norashalaby Nora Shalaby
Ministry of health employees trying to join but they won't open the gates for them #Jan25 http://yfrog.com/h0y7ecij
36 stemmen voor leuk, 366 stemmen voor niet leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:53 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
OMG wat is die Glenn Beck een moron zeg, net ff zitten kijken
Ja verbazingwekkend hoe rustig en volhardend de mensen blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:41 schreef Kwaliteit het volgende:
best nog druk daar zeg, zo na 16 dagen
We vergeven de Telegraaf nadat ze door Fok! aan het kruis genageld zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:53 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Vergeef henwant ze weten niet beter...
Niet leuk gestemd, en aangemeld voor verwijdering van YouTube!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
36 stemmen voor leuk, 366 stemmen voor niet leuk
Dus, massaal stemmen op niet leuk fok.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nu staan er demonstranten aan beide kanten van het hek
Is dat een stand up comedian or what?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:53 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Derde keer dat dit filmpje voorbij komtquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef Toverheks het volgende:
Een griezelig mysterie rond opnames van de opstand in Egypte. Sommigen menen een groene figuur te zien in deze video, die de vierde ruiter uit de Apocalyps zou moeten zijn zijn. De vier ruiters van de Apocalyps zijn de ruiters afkomstig uit hoofdstuk zes van het boek Openbaringen uit het Nieuwe Testament. De tekst luidt letterlijk: "En ik zag, en ziet, een vaal paard, en die daarop zat, zijn naam was [de] dood; en de hel volgde hem na. En hun werd macht gegeven om te doden tot het vierde deel der aarde, met zwaard, en met honger, en met den dood, en door de wilde beesten der aarde. Inderdaad is op de video bij 1:18 minuut een groene schim te zien die door de groep mensen rijdt en daarna opstijgt. Voor sommigen dus een teken van God, voor anderen een weerspiegeling in de lens. In ieder geval voer voor discussie. (EBO)
ter amusementquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Derde keer dat dit filmpje voorbij komt
En het is na mijn inzien goed nep
Is trouwens een goed voorbeeld van de arrogantie van een Amerikaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:53 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Mijn reactie is nog niet goedgekeurd maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Is dat een stand up comedian or what?
quote:Glenn Beck is a stupid hypocritical liar who thinks he has the right to torture 80 million people for cheap unleaded. Why doen't he go to Tahrir to convince the protestors with his fascist bullshit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |