Ik ga ze een potje geven denk ik.quote:
Is dat niet gewoon een serie versie van American Pie maar dan nog slechter?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:30 schreef JDx het volgende:
Is Blue Mountain State nog likely to renewed? Was de enige serie in zijn soort, college/party!
Veel extremer vooral, maar erg leuk vind ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een serie versie van American Pie maar dan nog slechter?
Net gaan kijken (dankzij jouquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:23 schreef sbientje het volgende:
Raising Hope wordt echt steeds beter vind ik, een erg leuke serie!!
Mike & Molly heeft volgens mij nog wel potentie om TBBT/TAAHM-goed te worden, hoewel het nu nog meevalt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje teleurstellend seizoen voor mij qua echt nieuwe hits...
Mike and Molly is leuk, maar ook niet super speciaal. De spin-off van CM is wel oke, en hetzelfde geld voor Pretty Little Liars. Maar verder zijn er niet echt hitseries dit jaar die ik kan waarderen. Vorig jaar was het jaar van Glee, Modern Family en The Good Wife die echt indruk maakten maar dit seizoen is voor mij maar wat matigjes. Het door critici bejubelde Broadwalk Empire kan me al helemaal niks boeien, maar dat is geen verrassing na Mad Men dat ik ook niks vond.
Rizzoli and Isles was ook super, maar dat was nog een zomerserie
Raising Hope ga ik nog wel proberen
Rizzoli en Isles is idd ook erg leuk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje teleurstellend seizoen voor mij qua echt nieuwe hits...
Mike and Molly is leuk, maar ook niet super speciaal. De spin-off van CM is wel oke, en hetzelfde geld voor Pretty Little Liars. Maar verder zijn er niet echt hitseries dit jaar die ik kan waarderen. Vorig jaar was het jaar van Glee, Modern Family en The Good Wife die echt indruk maakten maar dit seizoen is voor mij maar wat matigjes. Het door critici bejubelde Broadwalk Empire kan me al helemaal niks boeien, maar dat is geen verrassing na Mad Men dat ik ook niks vond.
Rizzoli and Isles was ook super, maar dat was nog een zomerserie
Raising Hope ga ik nog wel proberen
goed bezigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Net gaan kijken (dankzij jou) Ik vind het verrassend leuk. Hope
Wat een dotje
Martha Plimptonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:46 schreef sbientje het volgende:
[..]
goed bezigHope is idd erg cute ja
En ik vind die ouders ook zo ontzettend grappig haha, die kop van die moeder alleen al
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:53 schreef -Mo- het volgende:
Showtime has renewed its two freshmen series, Shameless and Episodes, for second seasons.
Shameless, the hourlong dramedy starring William H. Macy and Emmy Rossum, received a 12-episode order for Season 2.
Half-hour comedy Episodes, starring television vet Matt LeBlanc as a heightened version of himself, also received a pickup, though the episode count has yet to be determined. Episodes is a co-production with Showtime and U.K.'s BBC.
Daar ga ik ook aan beginnen. Ik zit echter NOG HARD te twijfelen of ik moet beginnen aan Shameless. Wat is het precies, want ik kan ook geen goede trailer vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef JDx het volgende:
Mr. Sunshine was wederom leuk, begin die serie echt leuk te vinden!
En verrek, wat zag ik net, binnenkort ook op Comedy Central.
Het is een beetje lastig uit te leggen zonder gelijk van alles te spoileren. Heb even wat trailers bekeken om een goede uit te zoeken, maar daarin komen de humor en energie die in de serie zit totaal niet over. Ik zou gewoon aan de pilot beginnen. Als je die leuk vind zit het met de rest van de serie ook goed, niveau blijft tot nu toe hoog.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar ga ik ook aan beginnen. Ik zit echter NOG HARD te twijfelen of ik moet beginnen aan Shameless. Wat is het precies, want ik kan ook geen goede trailer vinden.
Helemaal mee eens. De pilot is representatief voor de heel serie so far. Die gewoon kijken en dan weet je of het iets voor je isquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig uit te leggen zonder gelijk van alles te spoileren. Heb even wat trailers bekeken om een goede uit te zoeken, maar daarin komen de humor en energie die in de serie zit totaal niet over. Ik zou gewoon aan de pilot beginnen. Als je die leuk vind zit het met de rest van de serie ook goed, niveau blijft tot nu toe hoog.
Ze hebben dan misschien niet allemaal dure spullen maar ze hebben we genoeg lol in het leven om het niet depri serie te laten worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef JDx het volgende:
Ja ik twijfelde heel lang over Shameless, ben meer van de series als Entourage enzo, over happy leventjes, veel geld en allerlei coole shizzle, jwt...
Maar was na de pilot meteen gek op die serie, prachtig.
Dat vind ik ook het mooie, zit zelf ook zonder werk voor de 3e keer in 3 jaar, terwijl ik daarvoor zo'n goede baan had dat ik het geld niet op kon krijgen in een maand.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ze hebben dan misschien niet allemaal dure spullen maar ze hebben we genoeg lol in het leven om het niet depri serie te laten worden.
Als je Raising Hope tof vindt dan kan ik je ook My Name Is Earl aanraden. Leek me eerst helemaal niets, maar vond het steeds leuker toen het op Comedy Central voorbij kwam en het bleek echt briljant te zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef JDx het volgende:
Ja ik twijfelde heel lang over Shameless, ben meer van de series als Entourage enzo, over happy leventjes, veel geld en allerlei coole shizzle, jwt...
Maar was na de pilot meteen gek op die serie, prachtig.
Net begonnen met Raising Hope, ook lache zeg, tenminste de pilot, nu even verder kijken!
Haha ja dat vond ik sowieso al geweldigquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je Raising Hope tof vindt dan kan ik je ook My Name Is Earl aanraden. Leek me eerst helemaal niets, maar vond het steeds leuker toen het op Comedy Central voorbij kwam en het bleek echt briljant te zijn
Ja maar ik heb iets tegen die 2, vooral tegen die vrouwquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef Tegan het volgende:
Mike & Molly wordt steeds beter, in het begin had ik ook mijn twijfels.
Toffe afleveringquote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef davo1979 het volgende:
Nieuwe serie voor de liefhebbers:
Breakout Kings
http://www.imdb.com/title/tt1590961/
A squad of U.S. marshals team up with ex-cons to work together on tracking down prison escapees.
Melissa & Joey gekeken, en je had gelijk ; hij was leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:08 schreef Tegan het volgende:
Doe maar, ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Je moet er even in komen, maar het is echt leuk.
Denk dat ik het voordeel heb dat ik HIMYM niet ken. Nooit gezien ook, dus daar erger ik me niet zo aan, vind het alleen zo simpel, maar ep4 was zeker leuk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Mad Love wordt inderdaad beter. Ik vind het alleen toch nog steeds wel veel op HIMYM lijken.
Zie nu pas dat je me die serie al eerder had aangeraden, vind deze ook na Shameless erg goeie nieuwkomer!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef Orbis het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Misschien ook Raising Hope (althans, ik weet niet of die nog meetelt. Ze zijn wel nog steeds met seizoen 1 bezig. Wel heel toffe serie).
Mee eens! Na vijf afleveringen ben ik ook verkocht. The Chicago Code heeft interessante verhaallijnen, leuke characters en een goede cast. Ik hoop dat de serie goed genoeg scoort om nog een tijdje mee te gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:49 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Chicago Code bevalt me nu al veel meer dan Blue Bloods.
De karakters, ego's, vuile spelletjes en getouwtrek spreekt me nu veel meer aan dan Blue Bloods, waar ik had gehoopt dat er een rode verhaallijn zou ontwikkelen, maar uiteindelijk toch weer een politieserie wordt die vooral op losse afleveringen blijft focussen.
quote:Fox pushes back 'Terra Nova' to fall
Fox is pushing back the premiere of Steven Spielbergs dino drama Terra Nova again!
Instead of launching with a May 23 preview as originally planned, the adventure series will now debut next fall.
The decision comes after Fox teased the series with an ad during the Super Bowl last month. Explained Fox entertainment president Kevin Reilly:
Terra Nova is one of the most ambitious television series ever produced, Reilly said. The cutting-edge visual effects used to create the world of Terra Nova, which is of massive scope and scale, require more time to be realized. This aspect of the series is essential, so we are pushing back the special early preview date to give the visual effects team the time needed for their groundbreaking work.
The world of Terra Nova is visually stunning on multiple levels, and effects play an enormous part, added executive producer René Echevarria. Premiering in the fall will give us the proper time to create a world never before seen on television.
Terra Nova: Its so amazing, we cant even make it!
The drama was originally set to premiere midseason. In August, Fox pushed back the bulk of the show until fall, electing to air just a two-hour preview in May (like the way the network launched Glee).
Bron
Het is een hoax !quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:04 schreef Tegan het volgende:
Dat Terra Nova wordt al jaren verplaatst.
Sorry dat zie ik nu pas, dan is het toch waarschijnlijk wat minder interessant voor de meeste mensen. Een aflevering duurt ook maar 5-7 minutenquote:
Is volgens mij nog gewoon te vinden hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef JDx het volgende:
Njaa zeg, Mr. Sunshine is niet meer te vinden op de bekendere sites. Laatste aflevering die te vinden is, is S01E06
Mr Sunshine geniet ik wel van eigenlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Shameless vind ik geweldig, Mr. Sunshine ben ik ook aan het volgen, vind het wel aardig.
Episodes is niet mijn ding.
quote:The Peacock announced that the long-delayed Paul Reiser Show will replace the low-rated Couples on Thursday at 8:30 beginning April 14.
S01E07 is dan ook nog niet uitgezondenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef JDx het volgende:
Njaa zeg, Mr. Sunshine is niet meer te vinden op de bekendere sites. Laatste aflevering die te vinden is, is S01E06
Oh god Die Paul Reiser show lijkt me nog erger, dus of dat nou goed nieuws isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:03 schreef Tazmaniac het volgende:
NBC is dumping Perfect Couples for Paul Reiser.
[..]
Paul Reiser is een held.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh god Die Paul Reiser show lijkt me nog erger, dus of dat nou goed nieuws is
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind Mad About You nog steeds een van de beste comedy's ever. Ik zie Murray nog achter die muis aanzitten.
*bonk*
Shameless is de moeite waard als je niet bekend bent met de Britse versie. Emmy Rossum is zelfs als tokkie nog altijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:00 schreef Leso_Varen het volgende:
Zo, om te soggen maar even Raising Hope, Shameless, Mad Love en Episodes aan het downloaden
Murray Murrayquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Tegan het volgende:
Ik ben net te jong voor Mad About You. Maar Murray was de hond?
Love her, juist zo... damn...quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Shameless is de moeite waard als je niet bekend bent met de Britse versie. Emmy Rossum is zelfs als tokkie nog altijd
Ik heb nu ook Melissa & Joey en Mike & Molly te downloaden gezet. Mr. Sunshine is geniaal, daar loop ik mee op schema. Traffic light ga ik dan ook maar eens opzoeken. Alleen het downloaden duurt zo langquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Love her, juist zo... damn...
Traffic Light is trouwens ook nog wel redelijk af en toe. En vergeet Mr. Sunshine niet
Haha The Killing. Wat ziet dat er fout uit. De Deense versie meets Amerikaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef Seam het volgende:
http://www.tv.com/april-p(...)467.html?tag=hotspot
Leuk overzichtje voor premieres van April.
Mijn favorieten:
The Killing (9PM, 3 april)
Breaking In (9:30PM, 6 april)
Human Planet (8PM, 10 april)
Happy Endings (9:30PM, 13 april, alleen vanwege Elisha Cuthbert)
Game of Thrones (9PM, 17 april, een 10 in het artikel verplicht in ieder geval de pilot te zien)
Thnx.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef Seam het volgende:
http://www.tv.com/april-p(...)467.html?tag=hotspot
Leuk overzichtje voor premieres van April.
Mijn favorieten:
The Killing (9PM, 3 april)
Breaking In (9:30PM, 6 april)
Human Planet (8PM, 10 april)
Happy Endings (9:30PM, 13 april, alleen vanwege Elisha Cuthbert)
Game of Thrones (9PM, 17 april, een 10 in het artikel verplicht in ieder geval de pilot te zien)
ben ik ook wel benieuwd naar, ehb er nog nooit van gehoordquote:
Ik ook, maar na March Madness ben ik weer overal bij, dus ik kan er weer tegenaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef Houniet het volgende:
Ik heb er ook weer een paar gekozen. Kutzooi en ik volg er al TE VEEL![]()
![]()
.
Christian Slater blijft leuk en Brett Harrison vond ik Reaper erg getalenteerd dus ik verwacht er ook veel van.quote:
leuke trailer idd! vooral die kerel met dat gun rack, oidquote:
Pff moeilijk te zeggen. Nergens mee eigenlijk... Het is geen typische fantasy.. geen elven ed, geen "magie" oid, wel wat fantasy elementen natuurlijk maar het leest meer als een historisch roman ofzo. Het gaat over een koninkrijk dat uit elkaar dreigt te vallen en de gevolgen daarvan. Moeilijk om er meer over te zeggen zonder te veel van het plot weg te geven. Maar het is een echt briljant geschreven. Karakters zijn vrij complex, niemand is echt 100% goed of fout. Geen typische held die alles overwint. Veel geweld, humor, sex, intriges. Het verhaal zit gewoon ontzettend goed in elkaar.quote:
ik zet m iig op mijn lijstjequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef neilpad het volgende:
[..]
Pff moeilijk te zeggen. Nergens mee eigenlijk... Het is geen typische fantasy.. geen elven ed, geen "magie" oid, wel wat fantasy elementen natuurlijk maar het leest meer als een historisch roman ofzo. Het gaat over een koninkrijk dat uit elkaar dreigt te vallen en de gevolgen daarvan. Moeilijk om er meer over te zeggen zonder te veel van het plot weg te geven. Maar het is een echt briljant geschreven. Karakters zijn vrij complex, niemand is echt 100% goed of fout. Geen typische held die alles overwint. Veel geweld, humor, sex, intriges. Het verhaal zit gewoon ontzettend goed in elkaar.
Ben echt benieuwd naar de serie, hebben de hele reeks al meerdere malen uitgelezen. Als er één netwerk het succesvol kan maken dan is het wel HBO, alleen in tegenstelling tot Sopranos en The Wire enzo moeten ze hier wel bestaand materiaal omzetten voor TV. En het materiaal is eigenlijk nooit echt geschreven voor TV. Dat is het enige dat mijn verwachtingen een beetje tempert. De schrijver was ooit zelf werkzaam in Hollywood als scriptschrijver maar is daar mee opgehouden oa omdat zijn ideeën niet uitgevoerd konden worden omdat ze te groot waren. Bij boeken kon hij het zo gek maken als hij zelf wilde.
Las al dat aardig wat TV recensenten goed te spreken waren over de eerste 2/3 afleveringen, zowel diegene die bekend zijn met de boeken als die onbekend zijn. Ben wel benieuwd wat mensen hier, die de serie nooit gelezen hebben, er van gaan vinden.
Ik ben net in Het Spel der Tronen begonnen - helaas in het Nederlands omdat de boekhandel hem niet in het Engels had - en het is inderdaad complex, maar tot nu toe vind ik het goed leesbaar en het verhaal boeiend. Ben wel nieuwsgierig wat ze met de serie gaan doen, maar vond The Seeker geen zak aan (en die boeken wel tof). Even afwachten dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef neilpad het volgende:
[..]
Pff moeilijk te zeggen. Nergens mee eigenlijk... Het is geen typische fantasy.. geen elven ed, geen "magie" oid, wel wat fantasy elementen natuurlijk maar het leest meer als een historisch roman ofzo. Het gaat over een koninkrijk dat uit elkaar dreigt te vallen en de gevolgen daarvan. Moeilijk om er meer over te zeggen zonder te veel van het plot weg te geven. Maar het is een echt briljant geschreven. Karakters zijn vrij complex, niemand is echt 100% goed of fout. Geen typische held die alles overwint. Veel geweld, humor, sex, intriges. Het verhaal zit gewoon ontzettend goed in elkaar.
Ben echt benieuwd naar de serie, hebben de hele reeks al meerdere malen uitgelezen. Als er één netwerk het succesvol kan maken dan is het wel HBO, alleen in tegenstelling tot Sopranos en The Wire enzo moeten ze hier wel bestaand materiaal omzetten voor TV. En het materiaal is eigenlijk nooit echt geschreven voor TV. Dat is het enige dat mijn verwachtingen een beetje tempert. De schrijver was ooit zelf werkzaam in Hollywood als scriptschrijver maar is daar mee opgehouden oa omdat zijn ideeën niet uitgevoerd konden worden omdat ze te groot waren. Bij boeken kon hij het zo gek maken als hij zelf wilde.
Las al dat aardig wat TV recensenten goed te spreken waren over de eerste 2/3 afleveringen, zowel diegene die bekend zijn met de boeken als die onbekend zijn. Ben wel benieuwd wat mensen hier, die de serie nooit gelezen hebben, er van gaan vinden.
Ik weet nu al dat je het niet kan vergelijken met The Seekerquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben net in Het Spel der Tronen begonnen - helaas in het Nederlands omdat de boekhandel hem niet in het Engels had - en het is inderdaad complex, maar tot nu toe vind ik het goed leesbaar en het verhaal boeiend. Ben wel nieuwsgierig wat ze met de serie gaan doen, maar vond The Seeker geen zak aan (en die boeken wel tof). Even afwachten dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |