abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93240890
The Chicago Code bevalt me nu al veel meer dan Blue Bloods.
De karakters, ego's, vuile spelletjes en getouwtrek spreekt me nu veel meer aan dan Blue Bloods, waar ik had gehoopt dat er een rode verhaallijn zou ontwikkelen, maar uiteindelijk toch weer een politieserie wordt die vooral op losse afleveringen blijft focussen.

Mad Love aflevering kon me weer niet boeien. Ik ga hier dan ook geen tijd meer aan besteden.

Het is inmiddels wel weer een productief jaar geworden.

Nieuwe series die op volg:
Boardwalk Empire
Being Human
Blue Bloods
Chase
Detroit 1-8-7
Episodes
Hawaii Five-0
Lights Out
Lonestar
Louie
Nikita
Persons Unknown
Pretty Little Liars
Raising Hope
Rubicon
Shameless
Terriers
The Big C
The Bridge
The Chicago Code
The Defenders
The Event
The Gates
The Glades
The Walking Dead

Twijfelgeval:
Harry's Law

Nog te proberen:
Breaking In
Friends With Benefits
Happy Endings
Love Bites (?)
Mr. Sunshine
Rookie Blue
Terra Nova
The Killing

Opgegeven:
$#*! My Dad Says
Better With You
Criminal Minds: Suspect Behavior
Haven
Mad Love
Mike & Molly
My Generation
Outsourced
Perfect Couples
Running Wilde
The Cape
The Whole Truth
Traffic Light
Undercovers

Grootste verrassing tot nu toe:
Shameless

Grootste teleurstelling tot nu toe:
The Cape

[ Bericht 12% gewijzigd door Mr.Silencer op 25-02-2011 00:17:58 ]
pi_93246017
Episodes en the Walking Dead zijn inmiddels al afgelopen. Mr. Sunshine is wel leuk, heeft een soort feel-good gevoel.

Traffic Light 3 was de beste van de eerste 3 afleveringen, misschien nog 1x proberen? Als het volgende week weer niets is kap ik er ook mee hoor.
pi_93287789
Criminal Minds: Suspect Behavior wist me weer niet te overtuigen. Ik stop dan ook met deze serie.

Aflevering 3 van Traffic Light was een stuk beter dan de vorige, maar ik ben niet overtuigd om het voortaan te blijven volgen. Als ik genoeg positieve dingen hoor komt het wel weer bovendrijven, maar met de huidige ratings krijgen ze die kans waarschijnlijk niet.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 00:04:46 #104
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93287954
Ik ga Hawaii Five-0 een kan geven.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_93288646
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef Houniet het volgende:
Ik ga Hawaii Five-0 een kan geven.
Ik ga ze een potje geven denk ik.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 25 februari 2011 @ 00:26:49 #106
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93289229
Ik wacht even tot seizoen 01 in 720 compleet is.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_93291643
Ik moet nog steeds een hele lading afleveringen inhalen van H5O.

Ik heb nog tig uur aan verschillende tv-series die ik moet inhalen. 8)7

Details van FOX series voor seizoen 2011-2012.

Projecten van overige zenders

[ Bericht 68% gewijzigd door Mr.Silencer op 25-02-2011 01:52:29 ]
pi_93298169
Is Blue Mountain State nog likely to renewed? Was de enige serie in zijn soort, college/party!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:08:21 #109
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_93313987
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:30 schreef JDx het volgende:
Is Blue Mountain State nog likely to renewed? Was de enige serie in zijn soort, college/party!
Is dat niet gewoon een serie versie van American Pie maar dan nog slechter?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_93314289
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een serie versie van American Pie maar dan nog slechter?
Veel extremer vooral, maar erg leuk vind ik :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93352118
Glory Daze is cancelled.
pi_93352375
Raising Hope wordt echt steeds beter vind ik, een erg leuke serie!!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93356454
Hm, vinden jullie ook niet dat er wel een centraal TV-nieuws topic mag komen? Is er animo voor?
pi_93356468
Beetje teleurstellend seizoen voor mij qua echt nieuwe hits...

Mike and Molly is leuk, maar ook niet super speciaal. De spin-off van CM is wel oke, en hetzelfde geld voor Pretty Little Liars. Maar verder zijn er niet echt hitseries dit jaar die ik kan waarderen. Vorig jaar was het jaar van Glee, Modern Family, Vampire Diaries en The Good Wife die echt indruk maakten maar dit seizoen is voor mij maar wat matigjes. Het door critici bejubelde Broadwalk Empire kan me al helemaal niks boeien, maar dat is geen verrassing na Mad Men dat ik ook niks vond.

Rizzoli and Isles was ook super, maar dat was nog een zomerserie :)

Raising Hope ga ik nog wel proberen :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2011 21:40:50 ]
  Redactie Frontpage zaterdag 26 februari 2011 @ 17:54:39 #115
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_93356490
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:23 schreef sbientje het volgende:
Raising Hope wordt echt steeds beter vind ik, een erg leuke serie!!
Net gaan kijken (dankzij jou ;)) Ik vind het verrassend leuk. Hope O+ Wat een dotje :D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_93356706
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

Mike and Molly is leuk, maar ook niet super speciaal. De spin-off van CM is wel oke, en hetzelfde geld voor Pretty Little Liars. Maar verder zijn er niet echt hitseries dit jaar die ik kan waarderen. Vorig jaar was het jaar van Glee, Modern Family en The Good Wife die echt indruk maakten maar dit seizoen is voor mij maar wat matigjes. Het door critici bejubelde Broadwalk Empire kan me al helemaal niks boeien, maar dat is geen verrassing na Mad Men dat ik ook niks vond.

Mike & Molly heeft volgens mij nog wel potentie om TBBT/TAAHM-goed te worden, hoewel het nu nog meevalt.

Verder vind ik Nikita, Pretty Little Liars, Covert Affairs en Hellcats toch series die wel de moeite waard zijn :). En Melissa & Joey is ook best wel heel grappig.
pi_93357075
Melissa & Joey wil ik nog gaan kijken :) Nikita en Hellcats vond ik niks, terwijl ik toch bijna alle CW series wel tof vind ( enige uitzondering naast bovengenoemde is Supernatural ).
pi_93357121
Doe maar, ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Je moet er even in komen, maar het is echt leuk.
pi_93363233
Mike en Molly en Raising Hope ook maar proberen.
pi_93363627
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

Mike and Molly is leuk, maar ook niet super speciaal. De spin-off van CM is wel oke, en hetzelfde geld voor Pretty Little Liars. Maar verder zijn er niet echt hitseries dit jaar die ik kan waarderen. Vorig jaar was het jaar van Glee, Modern Family en The Good Wife die echt indruk maakten maar dit seizoen is voor mij maar wat matigjes. Het door critici bejubelde Broadwalk Empire kan me al helemaal niks boeien, maar dat is geen verrassing na Mad Men dat ik ook niks vond.

Rizzoli en Isles is idd ook erg leuk!

Mike & Molly vind ik ook wel okee. VOnd het in het begin heel leuk, maar de laatste afleveringen wordt het wel een beetje te flauw naar mijn zin :) maar kijk het toch maar, voor erbij :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93363702
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Net gaan kijken (dankzij jou ;)) Ik vind het verrassend leuk. Hope O+ Wat een dotje :D
goed bezig :) Hope is idd erg cute ja :D En ik vind die ouders ook zo ontzettend grappig haha, die kop van die moeder alleen al
pi_93366309
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:46 schreef sbientje het volgende:

[..]

goed bezig :) Hope is idd erg cute ja :D En ik vind die ouders ook zo ontzettend grappig haha, die kop van die moeder alleen al
Martha Plimpton O+ Nadat ik haar in The Good Wife gezien heb ben ik zeer onder de indruk van haar :)
pi_93366320
Ik hoop echt op een serie als Community, wat is dat geweldig zeg!
  zondag 27 februari 2011 @ 13:31:47 #124
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93387272
pi_93468144
Showtime has renewed its two freshmen series, Shameless and Episodes, for second seasons.

Shameless, the hourlong dramedy starring William H. Macy and Emmy Rossum, received a 12-episode order for Season 2.

Half-hour comedy Episodes, starring television vet Matt LeBlanc as a heightened version of himself, also received a pickup, though the episode count has yet to be determined. Episodes is a co-production with Showtime and U.K.'s BBC.
pi_93468255
Geniaal, Shameless wist ik ook wel zeker dat er een seizoen 2 van zou komen, dat is echt mooi.

Episodes had ik niet verwacht, maar nu ik lees dat het samen met BBC is dan snap ik het eerder.
pi_93468523
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:53 schreef -Mo- het volgende:
Showtime has renewed its two freshmen series, Shameless and Episodes, for second seasons.

Shameless, the hourlong dramedy starring William H. Macy and Emmy Rossum, received a 12-episode order for Season 2.

Half-hour comedy Episodes, starring television vet Matt LeBlanc as a heightened version of himself, also received a pickup, though the episode count has yet to be determined. Episodes is a co-production with Showtime and U.K.'s BBC.
_O_ _O_ _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93468694
Verder hoop ik alleen nog dat ze Mr. Sunshine ook gaan vervolgen. Die serie is trouwens verplaatst naar woensdag volgens mij.

Van de nieuwe series dan, hoop ook dat Californication en Entourage eeuwig doorgaan, maar Entourage heeft deze zomer helaas het laatste seizoen.

Morgen weer Traffic Light en Mad Love, benieuwd of ze nog beter worden.
pi_93470189
Shameless vind ik geweldig, Mr. Sunshine ben ik ook aan het volgen, vind het wel aardig.
Episodes is niet mijn ding.
pi_93484601
Dat Episodes is renewed vind ik eigenlijk wel erg grappig. Het is toch maar enkele afleveringen, dus hoewel het niet geweldig is kan ik het makkelijk ernaast volgen :P.
pi_93585566
Mr. Sunshine was wederom leuk, begin die serie echt leuk te vinden! :D

En verrek, wat zag ik net, binnenkort ook op Comedy Central.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:16:00 #132
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93606574
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef JDx het volgende:
Mr. Sunshine was wederom leuk, begin die serie echt leuk te vinden! :D

En verrek, wat zag ik net, binnenkort ook op Comedy Central.
Daar ga ik ook aan beginnen. Ik zit echter NOG HARD te twijfelen of ik moet beginnen aan Shameless. Wat is het precies, want ik kan ook geen goede trailer vinden.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:45:13 #133
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_93608429
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:16 schreef Houniet het volgende:

[..]

Daar ga ik ook aan beginnen. Ik zit echter NOG HARD te twijfelen of ik moet beginnen aan Shameless. Wat is het precies, want ik kan ook geen goede trailer vinden.
Het is een beetje lastig uit te leggen zonder gelijk van alles te spoileren. Heb even wat trailers bekeken om een goede uit te zoeken, maar daarin komen de humor en energie die in de serie zit totaal niet over. Ik zou gewoon aan de pilot beginnen. Als je die leuk vind zit het met de rest van de serie ook goed, niveau blijft tot nu toe hoog.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_93608571
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Het is een beetje lastig uit te leggen zonder gelijk van alles te spoileren. Heb even wat trailers bekeken om een goede uit te zoeken, maar daarin komen de humor en energie die in de serie zit totaal niet over. Ik zou gewoon aan de pilot beginnen. Als je die leuk vind zit het met de rest van de serie ook goed, niveau blijft tot nu toe hoog.
Helemaal mee eens. De pilot is representatief voor de heel serie so far. Die gewoon kijken en dan weet je of het iets voor je is :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93608860
Ja ik twijfelde heel lang over Shameless, ben meer van de series als Entourage enzo, over happy leventjes, veel geld en allerlei coole shizzle, jwt... :')

Maar was na de pilot meteen gek op die serie, prachtig.

Net begonnen met Raising Hope, ook lache zeg, tenminste de pilot, nu even verder kijken!
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:57:08 #136
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_93609204
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef JDx het volgende:
Ja ik twijfelde heel lang over Shameless, ben meer van de series als Entourage enzo, over happy leventjes, veel geld en allerlei coole shizzle, jwt... :')

Ze hebben dan misschien niet allemaal dure spullen maar ze hebben we genoeg lol in het leven om het niet depri serie te laten worden.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_93610836
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Ze hebben dan misschien niet allemaal dure spullen maar ze hebben we genoeg lol in het leven om het niet depri serie te laten worden.
Dat vind ik ook het mooie, zit zelf ook zonder werk voor de 3e keer in 3 jaar, terwijl ik daarvoor zo'n goede baan had dat ik het geld niet op kon krijgen in een maand.

Woon alleen en moet rondkomen van 780 euro/maand, vind het geweldig om te zien hoe zij zonder internet en andere dure rommel toch lol kunnen hebben. En vooral die schijt aan alles mentaliteit, heerlijk, ik maak me altijd overal druk om.
pi_93612038
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef JDx het volgende:

Net begonnen met Raising Hope, ook lache zeg, tenminste de pilot, nu even verder kijken!
Als je Raising Hope tof vindt dan kan ik je ook My Name Is Earl aanraden. Leek me eerst helemaal niets, maar vond het steeds leuker toen het op Comedy Central voorbij kwam en het bleek echt briljant te zijn :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93613360
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Als je Raising Hope tof vindt dan kan ik je ook My Name Is Earl aanraden. Leek me eerst helemaal niets, maar vond het steeds leuker toen het op Comedy Central voorbij kwam en het bleek echt briljant te zijn :D
Haha ja dat vond ik sowieso al geweldig :P
pi_93642442
Mike & Molly is de laan uit na 2 afleveringen, vind dat niet leuk genoeg. Enige leuke vond ik om die chick van Eastbound & Down weer eens te zien, geweldige serie was dat.

Raising Hope gaat er door met 3 afleveringen per uur momenteel.
pi_93642483
Mike & Molly wordt steeds beter, in het begin had ik ook mijn twijfels.
pi_93642531
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef Tegan het volgende:
Mike & Molly wordt steeds beter, in het begin had ik ook mijn twijfels.
Ja maar ik heb iets tegen die 2, vooral tegen die vrouw :') daarom volg ik Modern Family ook niet, kan die dikke homo niet uitstaan :P
pi_93642631
Modern Family vind ik idd ook niet tof.
pi_93642695
En het was wel leuk hoor die eerste 2 afleveringen, maar niet dat ik niet kon stoppen met kijken. En volg daarvoor al genoeg series denk ik.
  zondag 6 maart 2011 @ 23:46:41 #145
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_93752410
Chicago Code net begonnen, lijkt leuk, tot nu toe...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_93781018
Nieuwe serie voor de liefhebbers:

Breakout Kings

http://www.imdb.com/title/tt1590961/

A squad of U.S. marshals team up with ex-cons to work together on tracking down prison escapees.
pi_93787396
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef davo1979 het volgende:
Nieuwe serie voor de liefhebbers:

Breakout Kings

http://www.imdb.com/title/tt1590961/

A squad of U.S. marshals team up with ex-cons to work together on tracking down prison escapees.

Toffe aflevering ^O^
pi_93859039
Raising Hope was ook weer geweldig.

Mad Love was voor de eerste keer echt leuk.
pi_93859246
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:08 schreef Tegan het volgende:
Doe maar, ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Je moet er even in komen, maar het is echt leuk.
Melissa & Joey gekeken, en je had gelijk ; hij was leuk :)
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:36:31 #150
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_93861932
Breakout Kings ep1 gezien, wel leuk, alleen beetje suffe geintjes enzo nog, in het begin, met die 4 gasten....
Denk dat het wel beter wordt.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:50:03 #151
270981 DrSmoke
that's awesome!!
pi_93862549
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef JDx het volgende:

Mad Love was voor de eerste keer echt leuk.
Mad Love wordt inderdaad beter. Ik vind het alleen toch nog steeds wel veel op HIMYM lijken.
pi_93862752
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef DrSmoke het volgende:

[..]

Mad Love wordt inderdaad beter. Ik vind het alleen toch nog steeds wel veel op HIMYM lijken.
Denk dat ik het voordeel heb dat ik HIMYM niet ken. Nooit gezien ook, dus daar erger ik me niet zo aan, vind het alleen zo simpel, maar ep4 was zeker leuk.

Ik wou even een leuke aflevering laten zien van Shameless, krijg iemand op bezoek die dat ook wel leuk vind, maar wil ff aflevering laten zien die ik echt geweldig vond.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef Orbis het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Misschien ook Raising Hope (althans, ik weet niet of die nog meetelt. Ze zijn wel nog steeds met seizoen 1 bezig. Wel heel toffe serie).
Zie nu pas dat je me die serie al eerder had aangeraden, vind deze ook na Shameless erg goeie nieuwkomer!
pi_93864787
The Event is blijkbaar ook weer begonnen, wat een drama blijft dat toch ook :')
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:52:07 #154
206322 Seam
Pillz-E
pi_93868121
Mad Love was leuk inderdaad, maar leunde wel erg op een gastrol en dat is natuurlijk minder positief voor de ontwikkeling van de show. The Event was nog dramatischer dan eerst, waarloze vermakelijke pulp.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_93963739
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 03:49 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Chicago Code bevalt me nu al veel meer dan Blue Bloods.
De karakters, ego's, vuile spelletjes en getouwtrek spreekt me nu veel meer aan dan Blue Bloods, waar ik had gehoopt dat er een rode verhaallijn zou ontwikkelen, maar uiteindelijk toch weer een politieserie wordt die vooral op losse afleveringen blijft focussen.

Mee eens! Na vijf afleveringen ben ik ook verkocht. The Chicago Code heeft interessante verhaallijnen, leuke characters en een goede cast. Ik hoop dat de serie goed genoeg scoort om nog een tijdje mee te gaan.

Blue Bloods is ook wel tof, al is het inderdaad jammer dat die serie zich voornamelijk op losse afleveringen focust. Bovendien hebben de characters in The Chicago Mode nu al veel meer inhoud dan die uit Blue Bloods, terwijl laatstgenoemde serie al een stuk langer meegaat. Als ik tussen beide series moet kiezen, dan wordt het absoluut The Chicago Mode.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:09:10 #156
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_94005718
quote:
Fox pushes back 'Terra Nova' to fall

Fox is pushing back the premiere of Steven Spielbergs dino drama Terra Nova again!

Instead of launching with a May 23 preview as originally planned, the adventure series will now debut next fall.

The decision comes after Fox teased the series with an ad during the Super Bowl last month. Explained Fox entertainment president Kevin Reilly:
Terra Nova is one of the most ambitious television series ever produced, Reilly said. The cutting-edge visual effects used to create the world of Terra Nova, which is of massive scope and scale, require more time to be realized. This aspect of the series is essential, so we are pushing back the special early preview date to give the visual effects team the time needed for their groundbreaking work.

The world of Terra Nova is visually stunning on multiple levels, and effects play an enormous part, added executive producer René Echevarria. Premiering in the fall will give us the proper time to create a world never before seen on television.

Terra Nova: Its so amazing, we cant even make it!

The drama was originally set to premiere midseason. In August, Fox pushed back the bulk of the show until fall, electing to air just a two-hour preview in May (like the way the network launched Glee).

Bron
Neil Degrasse Tyson
pi_94014117
Dat Terra Nova wordt al jaren verplaatst :') .
pi_94014809
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:04 schreef Tegan het volgende:
Dat Terra Nova wordt al jaren verplaatst :') .
Het is een hoax ! :D
pi_94023770
Binnenkort komt er een nieuwe serie met Kiefer Sutherland, 'the confession'. Die serie geef ik ook wel een kans.
pi_94024603
Een webserie is dat toch?
pi_94024732
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 23:52 schreef Nickske1912 het volgende:
Een webserie is dat toch?
Sorry dat zie ik nu pas, dan is het toch waarschijnlijk wat minder interessant voor de meeste mensen. Een aflevering duurt ook maar 5-7 minuten :')
pi_94477592
Njaa zeg, Mr. Sunshine is niet meer te vinden op de bekendere sites. Laatste aflevering die te vinden is, is S01E06
pi_94479415
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef JDx het volgende:
Njaa zeg, Mr. Sunshine is niet meer te vinden op de bekendere sites. Laatste aflevering die te vinden is, is S01E06
Is volgens mij nog gewoon te vinden hoor.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_94479725
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Shameless vind ik geweldig, Mr. Sunshine ben ik ook aan het volgen, vind het wel aardig.
Episodes is niet mijn ding.
Mr Sunshine geniet ik wel van eigenlijk.

Episodes ben ik mee gestopt, heb 6/7 afleveringen gezien.
Viel mij ook erg op dat ze wel erg prominent vloeken in die serie, ik heb daar zeker geen probleem mee.

Maar je merkte dat ze het met opzet deden, zo van, kijk ons is vloeken op dit netwerk.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_94479877
Episodes was maar 7 of 8 afleveringen. Vandaar ook dat ik het gewoon heb afgekeken.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:03:11 #166
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_94480594
NBC is dumping Perfect Couples for Paul Reiser.
quote:
The Peacock announced that the long-delayed Paul Reiser Show will replace the low-rated Couples on Thursday at 8:30 beginning April 14.
_O_
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:03:20 #167
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_94488119
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef JDx het volgende:
S01E07 is dan ook nog niet uitgezonden ;). CTV heeft deze week geen uitzending gehad maar ABC zend hem morgen nacht wel uit. Daarmee lopen ze dan een aflevering voor dus verschuift voor ons het kijken van de serie naar donderdag.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:58:35 #168
206322 Seam
Pillz-E
pi_94491640
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:03 schreef Tazmaniac het volgende:
NBC is dumping Perfect Couples for Paul Reiser.

[..]

_O_
Oh god Die Paul Reiser show lijkt me nog erger, dus of dat nou goed nieuws is :')
pi_94502663
Ah bahh en Raising Hope gaat pas over een maand weer verder... die vond ik net geweldig worden.
pi_94510253
Lights Out update: Holy shit deze aflevering
  woensdag 23 maart 2011 @ 17:24:56 #171
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_94517752
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Seam het volgende:

[..]

Oh god Die Paul Reiser show lijkt me nog erger, dus of dat nou goed nieuws is :')
Paul Reiser is een held.
pi_94517830
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:24 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Paul Reiser is een held.
Ik ben geen fan :P
  woensdag 23 maart 2011 @ 17:28:43 #173
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_94517917
haha weet ook niet of het zal aanslaan, maar ik ga het kijken :)
  woensdag 23 maart 2011 @ 18:46:43 #174
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_94520993
Ik vind Mad About You nog steeds een van de beste comedy's ever. Ik zie Murray nog achter die muis aanzitten.

*bonk*
Spoilers!
  woensdag 23 maart 2011 @ 18:49:02 #175
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_94521084
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind Mad About You nog steeds een van de beste comedy's ever. Ik zie Murray nog achter die muis aanzitten.

*bonk*
O+
pi_94521509
Ik ben net te jong voor Mad About You. Maar Murray was de hond?
  woensdag 23 maart 2011 @ 18:59:59 #177
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_94521541
:Y
pi_94521575
Zo, om te soggen maar even Raising Hope, Shameless, Mad Love en Episodes aan het downloaden :')
pi_94522543
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:00 schreef Leso_Varen het volgende:
Zo, om te soggen maar even Raising Hope, Shameless, Mad Love en Episodes aan het downloaden :')
Shameless is de moeite waard als je niet bekend bent met de Britse versie. Emmy Rossum is zelfs als tokkie nog altijd O+
pi_94551298
quote:
6s.gif Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Tegan het volgende:
Ik ben net te jong voor Mad About You. Maar Murray was de hond?
Murray Murray :D
pi_94551325
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef Seam het volgende:

[..]

Shameless is de moeite waard als je niet bekend bent met de Britse versie. Emmy Rossum is zelfs als tokkie nog altijd O+
Love her, juist zo... damn...

Traffic Light is trouwens ook nog wel redelijk af en toe. En vergeet Mr. Sunshine niet ;)
pi_94551900
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef JDx het volgende:

[..]

Love her, juist zo... damn...

Traffic Light is trouwens ook nog wel redelijk af en toe. En vergeet Mr. Sunshine niet ;)
Ik heb nu ook Melissa & Joey en Mike & Molly te downloaden gezet. Mr. Sunshine is geniaal, daar loop ik mee op schema. Traffic light ga ik dan ook maar eens opzoeken. Alleen het downloaden duurt zo lang ;(
pi_94558086
Traffic Light en Mad Love beginnen beide echt ruk, maar worden wel beter. ML blijf ik volgen TL stop ik wellicht mee, maar volg het bij gebrek aan andere series op de dinsdag.

Mike & Molly ben ik meteen mee gekapt na 1 aflevering, net zoals Perfect Couples, wat nu ook al van de buis is volgens mij.
pi_94824378
http://www.tv.com/april-p(...)467.html?tag=hotspot
Leuk overzichtje voor premieres van April.
Mijn favorieten:
The Killing (9PM, 3 april)
Breaking In (9:30PM, 6 april)
Human Planet (8PM, 10 april)
Happy Endings (9:30PM, 13 april, alleen vanwege Elisha Cuthbert)
Game of Thrones (9PM, 17 april, een 10 in het artikel verplicht in ieder geval de pilot te zien)
pi_94825616
Endgame, blijkbaar een Canadese serie, is ook erg leuk! Een schaakgrootmeester lost misdaden op, een aardige variant op de klassieke formule.

Wbt. de nieuwe series ben ik vooral benieuwd naar Breaking In, de trailer was erg leuk.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_94826350
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef Seam het volgende:
Mijn favorieten:
Game of Thrones (9PM, 17 april, een 10 in het artikel verplicht in ieder geval de pilot te zien)
Haha The Killing. Wat ziet dat er fout uit. De Deense versie meets Amerika :') Misschien ga ik het wel even checken wat de Amerikanen ervan hebben gemaakt. Maar goh, ik denk dat ze de Deense versie echt gaan verkrachten.
pi_94827098
Breaking In kan weleens grappig worden.
Verder natuurlijk Game of Thrones. Ik hoop dat het een grote hit wordt, de boeken waarop het is gebaseerd zijn in ieder geval fenomenaal. Als er een netwerk recht aan kan doen, dan is het HBO wel.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_94827603
Waarmee kan ik de boeken vergelijken?
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:12:20 #189
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94828102
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef Seam het volgende:
Mijn favorieten:
Thnx.
pi_94828485
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef Seam het volgende:
ben ik ook wel benieuwd naar, ehb er nog nooit van gehoord :@
pi_94829054
Breaking In lijkt me wel tof :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:28:40 #192
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94829102
Ik heb er ook weer een paar gekozen. Kutzooi en ik volg er al TE VEEL :D _O- :|W .
pi_94830239
quote:
8s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef Houniet het volgende:
Ik heb er ook weer een paar gekozen. Kutzooi en ik volg er al TE VEEL :D _O- :|W .
Ik ook, maar na March Madness ben ik weer overal bij, dus ik kan er weer tegenaan.
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Christian Slater blijft leuk en Brett Harrison vond ik Reaper erg getalenteerd dus ik verwacht er ook veel van.
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:22:51 #194
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_94832856
Pilot Scoop: Kyle Chandler Courted For FX's POWERS
pi_94833586
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef Tim86 het volgende:
leuke trailer idd! vooral die kerel met dat gun rack, oid :')
pi_94847291
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef Seam het volgende:
Pff moeilijk te zeggen. Nergens mee eigenlijk... Het is geen typische fantasy.. geen elven ed, geen "magie" oid, wel wat fantasy elementen natuurlijk maar het leest meer als een historisch roman ofzo. Het gaat over een koninkrijk dat uit elkaar dreigt te vallen en de gevolgen daarvan. Moeilijk om er meer over te zeggen zonder te veel van het plot weg te geven. Maar het is een echt briljant geschreven. Karakters zijn vrij complex, niemand is echt 100% goed of fout. Geen typische held die alles overwint. Veel geweld, humor, sex, intriges. Het verhaal zit gewoon ontzettend goed in elkaar.

Ben echt benieuwd naar de serie, hebben de hele reeks al meerdere malen uitgelezen. Als er één netwerk het succesvol kan maken dan is het wel HBO, alleen in tegenstelling tot Sopranos en The Wire enzo moeten ze hier wel bestaand materiaal omzetten voor TV. En het materiaal is eigenlijk nooit echt geschreven voor TV. Dat is het enige dat mijn verwachtingen een beetje tempert. De schrijver was ooit zelf werkzaam in Hollywood als scriptschrijver maar is daar mee opgehouden oa omdat zijn ideeën niet uitgevoerd konden worden omdat ze te groot waren. Bij boeken kon hij het zo gek maken als hij zelf wilde.

Las al dat aardig wat TV recensenten goed te spreken waren over de eerste 2/3 afleveringen, zowel diegene die bekend zijn met de boeken als die onbekend zijn. Ben wel benieuwd wat mensen hier, die de serie nooit gelezen hebben, er van gaan vinden.
  Moderator donderdag 31 maart 2011 @ 11:29:24 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_94847519
Ik had even niets meer te kijken en daarom No Ordinary Family maar gedownload. Aardig, maar een beetje een kinderserie eigenlijk. In een van de laatste afleveringen kwam dan weer wel Robert Picardo voorbij (de Doctor uit Star Trek). Dan was dan wel weer leuk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_94847635
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef neilpad het volgende:

[..]

Pff moeilijk te zeggen. Nergens mee eigenlijk... Het is geen typische fantasy.. geen elven ed, geen "magie" oid, wel wat fantasy elementen natuurlijk maar het leest meer als een historisch roman ofzo. Het gaat over een koninkrijk dat uit elkaar dreigt te vallen en de gevolgen daarvan. Moeilijk om er meer over te zeggen zonder te veel van het plot weg te geven. Maar het is een echt briljant geschreven. Karakters zijn vrij complex, niemand is echt 100% goed of fout. Geen typische held die alles overwint. Veel geweld, humor, sex, intriges. Het verhaal zit gewoon ontzettend goed in elkaar.

Ben echt benieuwd naar de serie, hebben de hele reeks al meerdere malen uitgelezen. Als er één netwerk het succesvol kan maken dan is het wel HBO, alleen in tegenstelling tot Sopranos en The Wire enzo moeten ze hier wel bestaand materiaal omzetten voor TV. En het materiaal is eigenlijk nooit echt geschreven voor TV. Dat is het enige dat mijn verwachtingen een beetje tempert. De schrijver was ooit zelf werkzaam in Hollywood als scriptschrijver maar is daar mee opgehouden oa omdat zijn ideeën niet uitgevoerd konden worden omdat ze te groot waren. Bij boeken kon hij het zo gek maken als hij zelf wilde.

Las al dat aardig wat TV recensenten goed te spreken waren over de eerste 2/3 afleveringen, zowel diegene die bekend zijn met de boeken als die onbekend zijn. Ben wel benieuwd wat mensen hier, die de serie nooit gelezen hebben, er van gaan vinden.
ik zet m iig op mijn lijstje :)
  Redactie Frontpage donderdag 31 maart 2011 @ 11:34:26 #199
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_94847735
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef neilpad het volgende:

[..]

Ik ben net in Het Spel der Tronen begonnen - helaas in het Nederlands omdat de boekhandel hem niet in het Engels had - en het is inderdaad complex, maar tot nu toe vind ik het goed leesbaar en het verhaal boeiend. Ben wel nieuwsgierig wat ze met de serie gaan doen, maar vond The Seeker geen zak aan (en die boeken wel tof). Even afwachten dus :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_94847837
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik ben net in Het Spel der Tronen begonnen - helaas in het Nederlands omdat de boekhandel hem niet in het Engels had - en het is inderdaad complex, maar tot nu toe vind ik het goed leesbaar en het verhaal boeiend. Ben wel nieuwsgierig wat ze met de serie gaan doen, maar vond The Seeker geen zak aan (en die boeken wel tof). Even afwachten dus :P
Ik weet nu al dat je het niet kan vergelijken met The Seeker :P. Ik heb die boeken niet gelezen maar de serie was een veredelde Xena/Hercules ofzo.. Neem aan dat de boeken niet persee zo zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')