Ik ga ze een potje geven denk ik.quote:
Is dat niet gewoon een serie versie van American Pie maar dan nog slechter?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:30 schreef JDx het volgende:
Is Blue Mountain State nog likely to renewed? Was de enige serie in zijn soort, college/party!
Veel extremer vooral, maar erg leuk vind ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een serie versie van American Pie maar dan nog slechter?
Net gaan kijken (dankzij jouquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:23 schreef sbientje het volgende:
Raising Hope wordt echt steeds beter vind ik, een erg leuke serie!!
Mike & Molly heeft volgens mij nog wel potentie om TBBT/TAAHM-goed te worden, hoewel het nu nog meevalt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje teleurstellend seizoen voor mij qua echt nieuwe hits...
Mike and Molly is leuk, maar ook niet super speciaal. De spin-off van CM is wel oke, en hetzelfde geld voor Pretty Little Liars. Maar verder zijn er niet echt hitseries dit jaar die ik kan waarderen. Vorig jaar was het jaar van Glee, Modern Family en The Good Wife die echt indruk maakten maar dit seizoen is voor mij maar wat matigjes. Het door critici bejubelde Broadwalk Empire kan me al helemaal niks boeien, maar dat is geen verrassing na Mad Men dat ik ook niks vond.
Rizzoli and Isles was ook super, maar dat was nog een zomerserie
Raising Hope ga ik nog wel proberen
Rizzoli en Isles is idd ook erg leuk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje teleurstellend seizoen voor mij qua echt nieuwe hits...
Mike and Molly is leuk, maar ook niet super speciaal. De spin-off van CM is wel oke, en hetzelfde geld voor Pretty Little Liars. Maar verder zijn er niet echt hitseries dit jaar die ik kan waarderen. Vorig jaar was het jaar van Glee, Modern Family en The Good Wife die echt indruk maakten maar dit seizoen is voor mij maar wat matigjes. Het door critici bejubelde Broadwalk Empire kan me al helemaal niks boeien, maar dat is geen verrassing na Mad Men dat ik ook niks vond.
Rizzoli and Isles was ook super, maar dat was nog een zomerserie
Raising Hope ga ik nog wel proberen
goed bezigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Net gaan kijken (dankzij jou) Ik vind het verrassend leuk. Hope
Wat een dotje
Martha Plimptonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:46 schreef sbientje het volgende:
[..]
goed bezigHope is idd erg cute ja
En ik vind die ouders ook zo ontzettend grappig haha, die kop van die moeder alleen al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |