abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94521509
Ik ben net te jong voor Mad About You. Maar Murray was de hond?
  woensdag 23 maart 2011 @ 18:59:59 #177
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_94521541
:Y
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_94521575
Zo, om te soggen maar even Raising Hope, Shameless, Mad Love en Episodes aan het downloaden :')
pi_94522543
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:00 schreef Leso_Varen het volgende:
Zo, om te soggen maar even Raising Hope, Shameless, Mad Love en Episodes aan het downloaden :')
Shameless is de moeite waard als je niet bekend bent met de Britse versie. Emmy Rossum is zelfs als tokkie nog altijd O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_94551298
quote:
6s.gif Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Tegan het volgende:
Ik ben net te jong voor Mad About You. Maar Murray was de hond?
Murray Murray :D
pi_94551325
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef Seam het volgende:

[..]

Shameless is de moeite waard als je niet bekend bent met de Britse versie. Emmy Rossum is zelfs als tokkie nog altijd O+
Love her, juist zo... damn...

Traffic Light is trouwens ook nog wel redelijk af en toe. En vergeet Mr. Sunshine niet ;)
pi_94551900
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef JDx het volgende:

[..]

Love her, juist zo... damn...

Traffic Light is trouwens ook nog wel redelijk af en toe. En vergeet Mr. Sunshine niet ;)
Ik heb nu ook Melissa & Joey en Mike & Molly te downloaden gezet. Mr. Sunshine is geniaal, daar loop ik mee op schema. Traffic light ga ik dan ook maar eens opzoeken. Alleen het downloaden duurt zo lang ;(
pi_94558086
Traffic Light en Mad Love beginnen beide echt ruk, maar worden wel beter. ML blijf ik volgen TL stop ik wellicht mee, maar volg het bij gebrek aan andere series op de dinsdag.

Mike & Molly ben ik meteen mee gekapt na 1 aflevering, net zoals Perfect Couples, wat nu ook al van de buis is volgens mij.
pi_94824378
http://www.tv.com/april-p(...)467.html?tag=hotspot
Leuk overzichtje voor premieres van April.
Mijn favorieten:
The Killing (9PM, 3 april)
Breaking In (9:30PM, 6 april)
Human Planet (8PM, 10 april)
Happy Endings (9:30PM, 13 april, alleen vanwege Elisha Cuthbert)
Game of Thrones (9PM, 17 april, een 10 in het artikel verplicht in ieder geval de pilot te zien)
pi_94825616
Endgame, blijkbaar een Canadese serie, is ook erg leuk! Een schaakgrootmeester lost misdaden op, een aardige variant op de klassieke formule.

Wbt. de nieuwe series ben ik vooral benieuwd naar Breaking In, de trailer was erg leuk.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_94826350
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef Seam het volgende:
Mijn favorieten:
Game of Thrones (9PM, 17 april, een 10 in het artikel verplicht in ieder geval de pilot te zien)
Haha The Killing. Wat ziet dat er fout uit. De Deense versie meets Amerika :') Misschien ga ik het wel even checken wat de Amerikanen ervan hebben gemaakt. Maar goh, ik denk dat ze de Deense versie echt gaan verkrachten.
pi_94827098
Breaking In kan weleens grappig worden.
Verder natuurlijk Game of Thrones. Ik hoop dat het een grote hit wordt, de boeken waarop het is gebaseerd zijn in ieder geval fenomenaal. Als er een netwerk recht aan kan doen, dan is het HBO wel.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_94827603
Waarmee kan ik de boeken vergelijken?
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:12:20 #189
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94828102
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef Seam het volgende:
Mijn favorieten:
Thnx.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_94828485
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef Seam het volgende:
ben ik ook wel benieuwd naar, ehb er nog nooit van gehoord :@
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_94829054
Breaking In lijkt me wel tof :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:28:40 #192
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94829102
Ik heb er ook weer een paar gekozen. Kutzooi en ik volg er al TE VEEL :D _O- :|W .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_94830239
quote:
8s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef Houniet het volgende:
Ik heb er ook weer een paar gekozen. Kutzooi en ik volg er al TE VEEL :D _O- :|W .
Ik ook, maar na March Madness ben ik weer overal bij, dus ik kan er weer tegenaan.
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Christian Slater blijft leuk en Brett Harrison vond ik Reaper erg getalenteerd dus ik verwacht er ook veel van.
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:22:51 #194
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_94832856
Pilot Scoop: Kyle Chandler Courted For FX's POWERS
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_94833586
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef Tim86 het volgende:
leuke trailer idd! vooral die kerel met dat gun rack, oid :')
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_94847291
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef Seam het volgende:
Pff moeilijk te zeggen. Nergens mee eigenlijk... Het is geen typische fantasy.. geen elven ed, geen "magie" oid, wel wat fantasy elementen natuurlijk maar het leest meer als een historisch roman ofzo. Het gaat over een koninkrijk dat uit elkaar dreigt te vallen en de gevolgen daarvan. Moeilijk om er meer over te zeggen zonder te veel van het plot weg te geven. Maar het is een echt briljant geschreven. Karakters zijn vrij complex, niemand is echt 100% goed of fout. Geen typische held die alles overwint. Veel geweld, humor, sex, intriges. Het verhaal zit gewoon ontzettend goed in elkaar.

Ben echt benieuwd naar de serie, hebben de hele reeks al meerdere malen uitgelezen. Als er één netwerk het succesvol kan maken dan is het wel HBO, alleen in tegenstelling tot Sopranos en The Wire enzo moeten ze hier wel bestaand materiaal omzetten voor TV. En het materiaal is eigenlijk nooit echt geschreven voor TV. Dat is het enige dat mijn verwachtingen een beetje tempert. De schrijver was ooit zelf werkzaam in Hollywood als scriptschrijver maar is daar mee opgehouden oa omdat zijn ideeën niet uitgevoerd konden worden omdat ze te groot waren. Bij boeken kon hij het zo gek maken als hij zelf wilde.

Las al dat aardig wat TV recensenten goed te spreken waren over de eerste 2/3 afleveringen, zowel diegene die bekend zijn met de boeken als die onbekend zijn. Ben wel benieuwd wat mensen hier, die de serie nooit gelezen hebben, er van gaan vinden.
  Moderator donderdag 31 maart 2011 @ 11:29:24 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_94847519
Ik had even niets meer te kijken en daarom No Ordinary Family maar gedownload. Aardig, maar een beetje een kinderserie eigenlijk. In een van de laatste afleveringen kwam dan weer wel Robert Picardo voorbij (de Doctor uit Star Trek). Dan was dan wel weer leuk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_94847635
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef neilpad het volgende:

[..]

Pff moeilijk te zeggen. Nergens mee eigenlijk... Het is geen typische fantasy.. geen elven ed, geen "magie" oid, wel wat fantasy elementen natuurlijk maar het leest meer als een historisch roman ofzo. Het gaat over een koninkrijk dat uit elkaar dreigt te vallen en de gevolgen daarvan. Moeilijk om er meer over te zeggen zonder te veel van het plot weg te geven. Maar het is een echt briljant geschreven. Karakters zijn vrij complex, niemand is echt 100% goed of fout. Geen typische held die alles overwint. Veel geweld, humor, sex, intriges. Het verhaal zit gewoon ontzettend goed in elkaar.

Ben echt benieuwd naar de serie, hebben de hele reeks al meerdere malen uitgelezen. Als er één netwerk het succesvol kan maken dan is het wel HBO, alleen in tegenstelling tot Sopranos en The Wire enzo moeten ze hier wel bestaand materiaal omzetten voor TV. En het materiaal is eigenlijk nooit echt geschreven voor TV. Dat is het enige dat mijn verwachtingen een beetje tempert. De schrijver was ooit zelf werkzaam in Hollywood als scriptschrijver maar is daar mee opgehouden oa omdat zijn ideeën niet uitgevoerd konden worden omdat ze te groot waren. Bij boeken kon hij het zo gek maken als hij zelf wilde.

Las al dat aardig wat TV recensenten goed te spreken waren over de eerste 2/3 afleveringen, zowel diegene die bekend zijn met de boeken als die onbekend zijn. Ben wel benieuwd wat mensen hier, die de serie nooit gelezen hebben, er van gaan vinden.
ik zet m iig op mijn lijstje :)
  Redactie Frontpage donderdag 31 maart 2011 @ 11:34:26 #199
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_94847735
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef neilpad het volgende:

[..]

Ik ben net in Het Spel der Tronen begonnen - helaas in het Nederlands omdat de boekhandel hem niet in het Engels had - en het is inderdaad complex, maar tot nu toe vind ik het goed leesbaar en het verhaal boeiend. Ben wel nieuwsgierig wat ze met de serie gaan doen, maar vond The Seeker geen zak aan (en die boeken wel tof). Even afwachten dus :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_94847837
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik ben net in Het Spel der Tronen begonnen - helaas in het Nederlands omdat de boekhandel hem niet in het Engels had - en het is inderdaad complex, maar tot nu toe vind ik het goed leesbaar en het verhaal boeiend. Ben wel nieuwsgierig wat ze met de serie gaan doen, maar vond The Seeker geen zak aan (en die boeken wel tof). Even afwachten dus :P
Ik weet nu al dat je het niet kan vergelijken met The Seeker :P. Ik heb die boeken niet gelezen maar de serie was een veredelde Xena/Hercules ofzo.. Neem aan dat de boeken niet persee zo zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')