Shameless is de moeite waard als je niet bekend bent met de Britse versie. Emmy Rossum is zelfs als tokkie nog altijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:00 schreef Leso_Varen het volgende:
Zo, om te soggen maar even Raising Hope, Shameless, Mad Love en Episodes aan het downloaden
Murray Murrayquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Tegan het volgende:
Ik ben net te jong voor Mad About You. Maar Murray was de hond?
Love her, juist zo... damn...quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Shameless is de moeite waard als je niet bekend bent met de Britse versie. Emmy Rossum is zelfs als tokkie nog altijd
Ik heb nu ook Melissa & Joey en Mike & Molly te downloaden gezet. Mr. Sunshine is geniaal, daar loop ik mee op schema. Traffic light ga ik dan ook maar eens opzoeken. Alleen het downloaden duurt zo langquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Love her, juist zo... damn...
Traffic Light is trouwens ook nog wel redelijk af en toe. En vergeet Mr. Sunshine niet
Haha The Killing. Wat ziet dat er fout uit. De Deense versie meets Amerikaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef Seam het volgende:
http://www.tv.com/april-p(...)467.html?tag=hotspot
Leuk overzichtje voor premieres van April.
Mijn favorieten:
The Killing (9PM, 3 april)
Breaking In (9:30PM, 6 april)
Human Planet (8PM, 10 april)
Happy Endings (9:30PM, 13 april, alleen vanwege Elisha Cuthbert)
Game of Thrones (9PM, 17 april, een 10 in het artikel verplicht in ieder geval de pilot te zien)
Thnx.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef Seam het volgende:
http://www.tv.com/april-p(...)467.html?tag=hotspot
Leuk overzichtje voor premieres van April.
Mijn favorieten:
The Killing (9PM, 3 april)
Breaking In (9:30PM, 6 april)
Human Planet (8PM, 10 april)
Happy Endings (9:30PM, 13 april, alleen vanwege Elisha Cuthbert)
Game of Thrones (9PM, 17 april, een 10 in het artikel verplicht in ieder geval de pilot te zien)
ben ik ook wel benieuwd naar, ehb er nog nooit van gehoordquote:
Ik ook, maar na March Madness ben ik weer overal bij, dus ik kan er weer tegenaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef Houniet het volgende:
Ik heb er ook weer een paar gekozen. Kutzooi en ik volg er al TE VEEL![]()
![]()
.
Christian Slater blijft leuk en Brett Harrison vond ik Reaper erg getalenteerd dus ik verwacht er ook veel van.quote:
leuke trailer idd! vooral die kerel met dat gun rack, oidquote:
Pff moeilijk te zeggen. Nergens mee eigenlijk... Het is geen typische fantasy.. geen elven ed, geen "magie" oid, wel wat fantasy elementen natuurlijk maar het leest meer als een historisch roman ofzo. Het gaat over een koninkrijk dat uit elkaar dreigt te vallen en de gevolgen daarvan. Moeilijk om er meer over te zeggen zonder te veel van het plot weg te geven. Maar het is een echt briljant geschreven. Karakters zijn vrij complex, niemand is echt 100% goed of fout. Geen typische held die alles overwint. Veel geweld, humor, sex, intriges. Het verhaal zit gewoon ontzettend goed in elkaar.quote:
ik zet m iig op mijn lijstjequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef neilpad het volgende:
[..]
Pff moeilijk te zeggen. Nergens mee eigenlijk... Het is geen typische fantasy.. geen elven ed, geen "magie" oid, wel wat fantasy elementen natuurlijk maar het leest meer als een historisch roman ofzo. Het gaat over een koninkrijk dat uit elkaar dreigt te vallen en de gevolgen daarvan. Moeilijk om er meer over te zeggen zonder te veel van het plot weg te geven. Maar het is een echt briljant geschreven. Karakters zijn vrij complex, niemand is echt 100% goed of fout. Geen typische held die alles overwint. Veel geweld, humor, sex, intriges. Het verhaal zit gewoon ontzettend goed in elkaar.
Ben echt benieuwd naar de serie, hebben de hele reeks al meerdere malen uitgelezen. Als er één netwerk het succesvol kan maken dan is het wel HBO, alleen in tegenstelling tot Sopranos en The Wire enzo moeten ze hier wel bestaand materiaal omzetten voor TV. En het materiaal is eigenlijk nooit echt geschreven voor TV. Dat is het enige dat mijn verwachtingen een beetje tempert. De schrijver was ooit zelf werkzaam in Hollywood als scriptschrijver maar is daar mee opgehouden oa omdat zijn ideeën niet uitgevoerd konden worden omdat ze te groot waren. Bij boeken kon hij het zo gek maken als hij zelf wilde.
Las al dat aardig wat TV recensenten goed te spreken waren over de eerste 2/3 afleveringen, zowel diegene die bekend zijn met de boeken als die onbekend zijn. Ben wel benieuwd wat mensen hier, die de serie nooit gelezen hebben, er van gaan vinden.
Ik ben net in Het Spel der Tronen begonnen - helaas in het Nederlands omdat de boekhandel hem niet in het Engels had - en het is inderdaad complex, maar tot nu toe vind ik het goed leesbaar en het verhaal boeiend. Ben wel nieuwsgierig wat ze met de serie gaan doen, maar vond The Seeker geen zak aan (en die boeken wel tof). Even afwachten dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef neilpad het volgende:
[..]
Pff moeilijk te zeggen. Nergens mee eigenlijk... Het is geen typische fantasy.. geen elven ed, geen "magie" oid, wel wat fantasy elementen natuurlijk maar het leest meer als een historisch roman ofzo. Het gaat over een koninkrijk dat uit elkaar dreigt te vallen en de gevolgen daarvan. Moeilijk om er meer over te zeggen zonder te veel van het plot weg te geven. Maar het is een echt briljant geschreven. Karakters zijn vrij complex, niemand is echt 100% goed of fout. Geen typische held die alles overwint. Veel geweld, humor, sex, intriges. Het verhaal zit gewoon ontzettend goed in elkaar.
Ben echt benieuwd naar de serie, hebben de hele reeks al meerdere malen uitgelezen. Als er één netwerk het succesvol kan maken dan is het wel HBO, alleen in tegenstelling tot Sopranos en The Wire enzo moeten ze hier wel bestaand materiaal omzetten voor TV. En het materiaal is eigenlijk nooit echt geschreven voor TV. Dat is het enige dat mijn verwachtingen een beetje tempert. De schrijver was ooit zelf werkzaam in Hollywood als scriptschrijver maar is daar mee opgehouden oa omdat zijn ideeën niet uitgevoerd konden worden omdat ze te groot waren. Bij boeken kon hij het zo gek maken als hij zelf wilde.
Las al dat aardig wat TV recensenten goed te spreken waren over de eerste 2/3 afleveringen, zowel diegene die bekend zijn met de boeken als die onbekend zijn. Ben wel benieuwd wat mensen hier, die de serie nooit gelezen hebben, er van gaan vinden.
Ik weet nu al dat je het niet kan vergelijken met The Seekerquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben net in Het Spel der Tronen begonnen - helaas in het Nederlands omdat de boekhandel hem niet in het Engels had - en het is inderdaad complex, maar tot nu toe vind ik het goed leesbaar en het verhaal boeiend. Ben wel nieuwsgierig wat ze met de serie gaan doen, maar vond The Seeker geen zak aan (en die boeken wel tof). Even afwachten dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |