Je hebt van die dagen dat je wel eens in slaap pleurt... Met mijn pech word je dan om deze tijd weer wakker...quote:
Er is elke nacht zo'n moment dat ik naar de wc moet en weer een half uur kwijt ben en weer klaarwakker benquote:Op woensdag 9 februari 2011 04:55 schreef AchJa het volgende:
Het gaat niet lukken!![]()
Zo dadelijk weer weer vragen over mijn rode ogen...
enige verklaring die ik zou kunnen geven is dat er niks tussen de oren zit en het daarom gevuld is met waterquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:19 schreef Maitje het volgende:
@Vrons
Gewoon, achter mijn trommelvlies zag ze bubbeltjes en dat is water/vocht volgens haar.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef m.k het volgende:
komt er iemand aan de deur met een soort grasmaaier bij zich "messen slijper goeiendag" ik: "wat?"
hoe vaak komt dat nog voor dan?
dan moet je hem zo'n huge katana geven dan is ie wel even zoet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef m.k het volgende:
komt er iemand aan de deur met een soort grasmaaier bij zich "messen slijper goeiendag" ik: "wat?"
Was zeker een bulgaar/pool ofzo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef m.k het volgende:
hij was ooit een buitenlander, maar ik vermoed dat hij langer in Nederland is als ikquote:
Oh..quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:11 schreef m.k het volgende:
[..]
hij was ooit een buitenlander, maar ik vermoed dat hij langer in Nederland is als ik
Of men gunt iemand een TS als men homo isquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef m.k het volgende:
men is tegenwoordig al homo als hij een TS gunt aan iemand?
Dat was de messen slijper van m.k die aan klanten binding werktequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oh..
Trouwens, weet iemand al wie die FB gast was???
Wat ga je verhuren, autoos?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:22 schreef Vinz0r het volgende:
Bij een verhuurbedrijf
Weer ff wennen aan t burgerleven en omdat t me op zich wel leuk werk lijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:24 schreef Rave_NL het volgende:
Alsof ik iets met jullie paupers te maken wil hebben..,Wij ook niet met jou dus dat komt goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
Mooi. Blijf me zwart maken hè, wens is de moeder van de gedachte?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wij ook niet met jou dus dat komt goed uit
Is het niet De wens is de vader van de gedachte???quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mooi. Blijf me zwart maken hè, wens is de moeder van de gedachte?
Net zo interessant als speculeren wie o wie je wilt toevoegen op FB..quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Is het niet De wens is de vader van de gedachte???
Daar geef ik je gelijk anquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Net zo interessant als speculeren wie o wie je wilt toevoegen op FB..
Sowieso mensen accepteren die je niet kent zodat je meer 'vrienden' hebt...
Hoe was het bij de nieuwe kipquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mooi. Blijf me zwart maken hè, wens is de moeder van de gedachte?
MANWHORE *wijst*quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb een goddeloos geloof, en ik hou van elke vrouw..
Lucky bastard! Hier is het de zoveelste dag van harde studiequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hoe is jouw dag?
Ik zit heerlijk mango te eten met de zon op mijn toet.
Wablief?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, jullie zijn alweer begonnen zie ik?
Ben nu de manuals aan het doorworstelen van de nieuwe zooi die we gekregen hebben... Volgens goed gebruik hebben we de rotzooi uitgepakt en neergezet... Nu maar eens uitzoeken waarom het niet werkt zoals ik wil...quote:
Idd...quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef jankaas020 het volgende:
Ah, de hollandse manier: eerst op alle knopjes drukken en daarna pas kijken in de handleiding!
Wie verwacht nou dat dat die 24 volts aansluitingen AC zijn? Iig kon mijn DC omvormertje er niet tegen...quote:
Zo simpel ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:41 schreef jankaas020 het volgende:
Ow, ik dacht dat je hem in een 220 WCD had gestopt..![]()
Nee, precies. Leuk voor de looplamp, maar daar houdt het ook mee op.quote:Nee, dat verwacht je dan weer niet..
Ik ook niet, maar zag het toevallig voor dat je het postequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook niet echt in staat om de hele dag het nieuws in de gaten te houden.
Een DVI naar HD-SDI converter, althans die heb ik/ wij. Ivm het capturen van radar beelden (HD) voor opleiding en evaluatie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:20 schreef m.k het volgende:
wat heeft def van matrox dan? of zal je me moeten vermoorden voor die info?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat hij zich niet doucht voor jou..
Idd! Het moet HD zijn!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:29 schreef m.k het volgende:
kan je lightning in HD naar beneden knallen
Ik ga toch ook niet zeggen dat iemand JOU dan door z'n kop kan knallen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:29 schreef m.k het volgende:
kan je lightning in HD naar beneden knallen
ga huilen joh humorloze drolquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet zeggen dat iemand JOU dan door z'n kop kan knallen?
Érg matig gevoel voor 'humor' heb jij.
God, we hebben het over een luchtdoelgast die iets met doelen doet. Jij bent vlieger. Vreemde link, en ja hij was opzich wel grappig. Maar je lul is ineens weer gegroeid? Makkelijk op je pikkie getraptquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Joh kerel, ga jij nou maar gewoon ergens achter een bosje met je lasergun staan of op elke andere mogelijke manier je collega's naaien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:00 schreef Esses het volgende:
[..]
God, we hebben het over een luchtdoelgast die iets met doelen doet. Jij bent vlieger. Vreemde link, en ja hij was opzich wel grappig. Maar je lul is ineens weer gegroeid? Makkelijk op je pikkie getrapt
Ik blijf verrek niet herhalen dat ik dat nog nooit gedaan heb. Maar daarbij, wat jij naaien ziet kan je ook zien als orde handhaven. Als we het overlieten aan vliegers was de hele strijdkracht een tyfusbende is met jullie "feestjes" waar de "discipline" van "de beste vliegers" als toonbeeld heerst. Of als mensen een ongeval bouwen met alcohol op achter het stuur.. Dan ben ik ze natuurlijk ook aan het naaien. Lapswans.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Joh kerel, ga jij nou maar gewoon ergens achter een bosje met je lasergun staan of op elke andere mogelijke manier je collega's naaien.
Doe toch eens kalm... Een geintje moet toch kunnen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
niet als het over de beste mensen van def gaat duhhhquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe toch eens kalm... Een geintje moet toch kunnen?
Jullie core-business is het naaien van collega's. Heb je nooit het gevoel dat je door iedereen met de nek wordt aangekeken als je rondloopt op een basis of kazerne?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik blijf verrek niet herhalen dat ik dat nog nooit gedaan heb. Maar daarbij, wat jij naaien ziet kan je ook zien als orde handhaven. Als we het overlieten aan vliegers was de hele strijdkracht een tyfusbende is met jullie "feestjes" waar de "discipline" van "de beste vliegers" als toonbeeld heerst. Of als mensen een ongeval bouwen met alcohol op achter het stuur.. Dan ben ik ze natuurlijk ook aan het naaien. Lapswans.
Je kunt je natuurlijk ook aan de regels houden...quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jullie core-business is het naaien van collega's. Heb je nooit het gevoel dat je door iedereen met de nek wordt aangekeken als je rondloopt op een basis of kazerne?
Hmm... Met de nek aangekeken worden? Hoeveel ervaring heb jij met KMar, op hoeveel locaties? O wacht, jij zit alleen in de lucht hequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jullie core-business is het naaien van collega's. Heb je nooit het gevoel dat je door iedereen met de nek wordt aangekeken als je rondloopt op een basis of kazerne?
Teveel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Hmm... Met de nek aangekeken worden? Hoeveel ervaring heb jij met KMar, op hoeveel locaties?
Nee. Natuurlijk niet.quote:O wacht, jij zit alleen in de lucht he.
Je geeft zélf het PERFECTE voorbeeld van hoe jullie maten naaien! Alsof die Apache vliegers er zélf voor kozen om te crashen. Alsof ze dat EXPRES deden! Gelukkig hebben we de KMar om collega's meteen aan de hoogste boom op te hangen. Waar zouden we zonder jullie zijn???quote:Maar naaien, je bedoelde zeker de veiligheid waarborgen omdat er lapswansen zijn die hun apache's of chinook's schots en scheef door objecten parkeren?
Ik geef het perfecte voorbeeld van hoe wij maten naaien. Net zo als dat wij onze eigen bestraffen die bijvoorbeeld een schietincident hebben. Om de heel simpele reden dat je in een bijzondere positie zit waarin fouten maken niet mag. Als er dan ook nog is zo'n fout gemaakt word, waarbij schijnbaar diverse regels overtreden zijn, dan mag dat best een gevolg hebben. Alles in deze wereld heeft een gevolg. Waar jullie zonder ons zouden zijn? Werkloos, want bepaald tuig word dan namelijk niet in toom gehouden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Teveel.
[..]
Nee. Natuurlijk niet.
[..]
Je geeft zélf het PERFECTE voorbeeld van hoe jullie maten naaien! Alsof die Apache vliegers er zélf voor kozen te crashen. Alsof ze dat EXPRES deden? Gelukkig hebben we de KMar om collega's meteen aan de hoogste boom op te hangen. Waar zouden we zonder jullie zijn???
Kerel, hoe dom ben je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik geef het perfecte voorbeeld van hoe wij maten naaien. Net zo als dat wij onze eigen bestraffen die bijvoorbeeld een schietincident hebben. Om de heel simpele reden dat je in een bijzondere positie zit waarin fouten maken niet mag. Als er dan ook nog is zo'n fout gemaakt word, waarbij schijnbaar diverse regels overtreden zijn, dan mag dat best een gevolg hebben. Alles in deze wereld heeft een gevolg. Waar jullie zonder ons zouden zijn? Werkloos, want bepaald tuig word dan namelijk niet in toom gehouden.
Ik weet uit ervaring dat het lastig kan zijn om je aan de snelheid te houden op een LMB (lange en brede wegen...) Maar jij lult wel erg kort door de bocht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Lightning_NL het volgende:
Je geeft zélf het PERFECTE voorbeeld van hoe jullie maten naaien! Alsof die Apache vliegers er zélf voor kozen om te crashen. Alsof ze dat EXPRES deden! Gelukkig hebben we de KMar om collega's meteen aan de hoogste boom op te hangen. Waar zouden we zonder jullie zijn???
Juist de druk van het geen fouten mogen maken zorgt voor een prestatiedruk waarbinnen er minder fouten gemaakt worden. Maar dat is psychologie en als er iets is waar jij geen kaas van gegeten hebt is het wel alles behalve ademen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Kerel, hoe dom ben je?
Errare Humanum Est. Mensen maken fouten, dat is inherent aan het mens zijn. Dat jullie dat aangrijpen om collega's meteen op te hangen is een van de vele redenen waarom ik en vrijwel al mijn collega's de KMar gruwelijk haten.
Jij hebt als collega-naaier geen enkel stukje kaas gegeten van hoe complex vliegen met een militair toestel is. Als ze dan per ongeluk tegen elektriciteitskabels aan vliegen is dat niet meteen een reden om je collega's keihard kapot te willen maken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Juist de druk van het geen fouten mogen maken zorgt voor een prestatiedruk waarbinnen er minder fouten gemaakt worden. Maar dat is psychologie en als er iets is waar jij geen kaas van gegeten hebt is het wel alles behalve ademen.
Maar ik ga gewoon weer is niet verder met jou in discussie. Heeft geen nut met vliegers.
Als jij hier even post welke fouten ze gemaakt hebben, dan ga ik het wel toelichtenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jij hebt als collega-naaier geen enkel stukje kaas gegeten van hoe complex vliegen met een militair toestel is. Als ze dan per ongeluk tegen elektriciteitskabels aan vliegen is dat niet meteen een reden om je collega's keihard kapot te willen maken.
Iedereen maakt fouten. Waarom wil je zo graag je collega's ophangen nadat ze een foutje hebben gemaakt?
Nee hoor, ik heb ervaring met de KMar met dit soort dingen, ze zijn er als de eerste bij om je te naaien. Als allerfucking eerste, terwijl je nog niet uitgestapt bent staan ze al naast je, terwijl dat niet eens zou mogen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat het lastig kan zijn om je aan de snelheid te houden op een LMB (lange en brede wegen...) Maar jij lult wel erg kort door de bocht.
Ze hebben de power lines niet gezien en zijn er tegenaan gevlogen. Dat is in essentie wat er is gebeurd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Als jij hier even post welke fouten ze gemaakt hebben, dan ga ik het wel toelichten
Het is hun werk. Wij worden daar dan ook voor gewaarschuwd en geinstrueerd hoe om te gaan met ze. Want ze proberen je altijd en overal te naaien als er iets is gebeurd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef Maitje het volgende:
Maar light, wil toch niet zeggen dat elke Kmarer zo is?
O? Ze staan naast je om je te naaien? Nee hoor, ze staan naast je om feiten vast te stellen. Als jij niets gedaan hebt wat verwijtbaar is, zal jij ook niet genaaid worden. Maar dat zal jij ook never nooit snappen. Jij snapt immers niet wat waarheid is. ( Ja, ik noem je een leugenaar)quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ervaring met de KMar met dit soort dingen, ze zijn er als de eerste bij om je te naaien. Als allerfucking eerste, terwijl je nog niet uitgestapt bent staan ze al naast je, terwijl dat niet eens zou mogen.
Het is mensen te verwijten dat ze een foutje maken???? En ja, ze staan klaar om je te naaien. Heb het zelf meegemaakt na een voorzorgslanding. De rotorbladen stonden nog amper stil en de KMar was al eerder bij de heli dan de brandweer. Letterlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef Esses het volgende:
[..]
O? Ze staan naast je om je te naaien? Nee hoor, ze staan naast je om feiten vast te stellen. Als jij niets gedaan hebt wat verwijtbaar is, zal jij ook niet genaaid worden. Maar dat zal jij ook never nooit snappen. Jij snapt immers niet wat waarheid is. ( Ja, ik noem je een leugenaar)
Door wie worden jullie daar over gewaarschuwd?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Het is hun werk. Wij worden daar dan ook voor gewaarschuwd en geinstrueerd hoe om te gaan met ze. Want ze proberen je altijd en overal te naaien als er iets is gebeurd.
Ziekelijk is het gewoon.
Ik weiger te geloven dat de Kmar zelf daar meteen een naaiproces tegenaan gehangen heeft. Dat zal gerust van hogerhand gekomen zijn. Net zoals het verhaal Eric O met J de Wijckersloot.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ze hebben de power lines niet gezien en zijn er tegenaan gevlogen. Dat is in essentie wat er is gebeurd.
Nee, ga even toelichten, welke fouten ze nog meer gemaakt hebben. Probeer het eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ze hebben de power lines niet gezien en zijn er tegenaan gevlogen. Dat is in essentie wat er is gebeurd.
Ervaringsdeskundigen en docenten/instructeurs.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Door wie worden jullie daar over gewaarschuwd?
Dat is gewoon humor, de KLU postende is gewoon apart bezig nuquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef Rave_NL het volgende:
De Kmar.
Nog nooit zoveel mariniers zien juichen als toen een Kmar-wagen total loss werd weggesleept..
Tjah, dan moet je die KMar medewerkers op hun flikker geven omdat ze het in hun botte kop halen om alle veiligheidsregels te overtreden. Maar daar heb je het lef waarschijnlijk niet voor. Een voorzorgslanding is leuk, boeiend? En nee, ze staan klaar om de feiten op tafel te brengen, dat werkt beide kanten op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:23 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Het is mensen te verwijten dat ze een foutje maken???? En ja, ze staan klaar om je te naaien. Heb het zelf meegemaakt na een voorzorgslanding. De rotorbladen stonden nog amper stil en de KMar was al eerder bij de heli dan de brandweer. Letterlijk.
Docenten/instructeurs, typisch. Die mensen die altijd iedereen tegen de KMar opstoken. Tot mensen echt met ze te maken krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:25 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundigen en docenten/instructeurs.
Jouw gedrag bewijst PRECIES mijn punt. Die Apache vliegers vliegen per ongeluk tegen power lines aan en crashen (geheel tegen hun wil in, for your info) en jij staat al te popelen om precies uitgebreid te omschreven welke regels ze hebben geschonden en hoe hoog de boom moet zijn waaraan ze moeten gaan hangen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, ga even toelichten, welke fouten ze nog meer gemaakt hebben. Probeer het eensZal ik je uitgebreid omschrijven welke regels ze geschonden hebben. Trouwens ga even kijken wie het onderzoek gedraaid heeft
Rave, ik ben bang dat je generaliseert. Ik heb prachtige praktijkvoorbeelden gezien van KMar medewerkers die feitelijk de wet overtreden om een militair de kans te geven zijn zooi op orde te krijgen. Ook van mijzelf. Ik ken ook situaties waarin ik tot het naatje gegaan ben om juist de militair verdachte af te krijgen. Tot in de puntjes getuigen horen die er niet toe lijken te doen om juist die militair die ontkent zijn verhaal proberen te bewijzen. Maar hey, daar krijg jij natuurlijk niets van meequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Rave_NL het volgende:
De Kmar zal waarschijnlijk ergens ook wel nuttig werk doen, zoals schiphol etc.
Maar de keren dat ze daadwerkelijk hun collega's kunnen helpen zullen ze dat laten.
En ja, ik praat uit ervaring.
Ja maar waardoor zijn ze tegen die power lines gevlogen dan? Kom maar, zeg het maar. Sommige daden hebben links en rechts eens gevolgen. Dat geld overal. Gelukkig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jouw gedrag bewijst PRECIES mijn punt. Die Apache vliegers vliegen per ongeluk tegen power lines aan en crashen (geheel tegen hun wil in, for your info) en jij staat al te popelen om precies uitgebreid te omschreven welke regels ze hebben geschonden en hoe hoog de boom moet zijn waaraan ze moeten gaan hangen.
Doordat ze hun werk uitvoerden en er een moment van onoplettendheid was, wat je een mens niet kwalijk kunt nemen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja maar waardoor zijn ze tegen die power lines gevlogen dan? Kom maar, zeg het maar. Sommige daden hebben links en rechts eens gevolgen. Dat geld overal. Gelukkig.
Nee, maar als jullie dan toch de moreel betere willen spelen en jullie krijgen de kans om jullie daadwerkelijk een keer positief in het nieuws te brengen dan moet je vervolgens niet als een stelletje laffe klootzakken aan de kant blijven staan..quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Rave, ik ben bang dat je generaliseert. Ik heb prachtige praktijkvoorbeelden gezien van KMar medewerkers die feitelijk de wet overtreden om een militair de kans te geven zijn zooi op orde te krijgen. Ook van mijzelf. Ik ken ook situaties waarin ik tot het naatje gegaan ben om juist de militair verdachte af te krijgen. Tot in de puntjes getuigen horen die er niet toe lijken te doen om juist die militair die ontkent zijn verhaal proberen te bewijzen. Maar hey, daar krijg jij natuurlijk niets van mee
Kom is met de rest van de details. Maak het dan even compleet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:32 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Doordat ze hun werk uitvoerden en er een moment van onoplettendheid was, wat je een mens niet kwalijk kunt nemen.
Zoek zelf het onderzoeksrapport als je zo graag wilt mierenneuken. Zoals je collega's hebben gedaan om andere collega's hoog op te hangen. Wat zeik je nou over details? Waarom heb jij de ziekelijke drang je collega's te naaien? Ze kozen er toch niet zélf voor om te crashen? What the fuck mankeert je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Kom is met de rest van de details. Maak het dan even compleet.
Diep genestelde gevoelens. Maar je haalt een voorbeeld aan waar ik niet op kan reageren omdat ik daar niet geweest ben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, maar als jullie dan toch de moreel betere willen spelen en jullie krijgen de kans om jullie daadwerkelijk een keer positief in het nieuws te brengen dan moet je vervolgens niet als een stelletje laffe klootzakken aan de kant blijven staan..
Jullie hadden me kunnen overtuigen.
Dat hebben jullie niet gedaan.
En dan niet 1 keer, maar meerdere malen tot het gewoonweg niet meer gezond is..
En het dan gek vinden dat jullie het focking zwarte schaap zijn...
Kan, maar als jij enkel denkt als in "Oops ongelukje" tjah, dan kan een schietincidentje ook "Oops ongelukje" en als iemand daarbij het leven laat, tjah... "Oops ongelukje" immers, ik was even onoplettend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Zoek zelf het onderzoeksrapport als je zo graag wilt mierenneuken.
Betwijfel of ze het gedaan hebben om "te naaien". Dat dat de uitkomst is is wat anders. Wat wij doen is enkel feiten op papier zetten.quote:Zoals je collega's hebben gedaan om andere collega's hoog op te hangen.
Als iemand nou is per ongeluk een laser op je heli richt, waardoor jij verblind raakt en het van de zwaartekracht verliest. Maar dat een ongelukje was omdat hij toevallig naast een vliegveld wou spelen met een laser en niet nagedacht had dat hij jou kon raken. Ben je dan nog zo simpel?quote:Wat zeik je nou over details?
Ik heb geen "ziekelijke drang" om mijn collega's te "naaien". Ik zet feiten op papier, van beide kanten van het verhaal, beide kanten van het verhaal word onderzocht. Kun je hoog of laag springen. Ik oordeel niet, ik kan dus niet naaien.quote:Waarom heb jij de ziekelijke drang je collega's te naaien?
Ik zeg niet dat ze er zelf voor kozen om te crashen. Maar ik zeg ook niet dat ik er zelf voor kies om mijn collega uit de voeding te schieten bij een ontlaad fout. Maar ik verdien geen straf, dat scheelt. T is immers maar een foutje.quote:Ze kozen er toch niet zélf voor om te crashen? What the fuck mankeert je?
Oke prima.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Diep genestelde gevoelens. Maar je haalt een voorbeeld aan waar ik niet op kan reageren omdat ik daar niet geweest ben.
In elkaar laten slaan door de politie? Diegene verzette zich niet tegen zijn aanhouding dat 't gebeurd is? Waar was 't überhaupt, iets met statenverdrag? Sorry, ik vind het een onvoorstelbaar verhaal en vind die collega's (als het is zoals jij schetst) zelfs KMar onwaardig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Oke prima.
Lekker 'collega's' van je in elkaar laten slaan door de politie, en dan in plaats van politieagenten te laten stoppen met slaan en prikken met de wapenstok van een vent die geboeid op de grond ligt er voor kiezen om de groep van ons te betuttelen dat "het de cultuur van de mensen hier is". Terwijl die vent zelf in elkaar geslagen was door een local toen hij alleen over straat liep.
Die dag heeft de Kmar mij definitief verloren.
Laffe, laffe, laffe minderwaardige weekdieren.
Aruba of all fucking places, februari 2009.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef Esses het volgende:
[..]
In elkaar laten slaan door de politie? Diegene verzette zich niet tegen zijn aanhouding dat 't gebeurd is? Waar was 't überhaupt, iets met statenverdrag? Sorry, ik vind het een onvoorstelbaar verhaal en vind die collega's (als het is zoals jij schetst) zelfs KMar onwaardig.
Niets ernstigs gebeurd? Een woonwijk zonder stroom zetten is "niet ernstig"? Geniaal ben jij. Empathisch vermogen van een kwal. Een vriendelijk gesprek? Een verdachten verhoor? Nee, je word geconfronteerd, er word druk op gebouwd. Probeer het is bij de carabinieri zou ik zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat je ook zegt Esses, jouw werk bestaat uit het naaien van collega's. Jij verbloemt het als feiten verzamelen. Echter, die Apache vliegers zijn keihard verhoord door de KMar. Dat was echt allesbehalve een vriendelijk gesprek. En waarom? De KMar rook bloed. Ook al is er niets ernstigs gebeurd, de KMar zal tot het gaatje gaan om iemand op te knopen.
Moet ik dat in kunnen kijken, weet ik niet. Maar ik zou dat zwaar f*cked up vinden. En dat zeg ik zonder daar over te hoeven liegen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Aruba of all fucking places, februari 2009.
Kijk maar in dat mooie databankje van je.
Okquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:25 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundigen en docenten/instructeurs.
Met dat 'niet ernstig' doelde ik niet op die Apache crash, maar op zaken in het algemeen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Niets ernstigs gebeurd? Een woonwijk zonder stroom zetten is "niet ernstig"? Geniaal ben jij. Empathisch vermogen van een kwal. Een vriendelijk gesprek? Een verdachten verhoor? Nee, je word geconfronteerd, er word druk op gebouwd. Probeer het is bij de carabinieri zou ik zeggenDe KMar gaat niet tot het gaatje om iemand op te knopen. De KMar gaat voor waarheidsvinding, zet dus beide kanten op papier. Wat het OM er mee doet, is aan het OM.
Een verdachten verhoor is een voortvloeisel van de constatering dat er een redelijk vermoeden van schuld aan enig strafbaar feit is. In dat verhoor heb jij als verdachte meer rechten dan het slachtoffer. Het is dus per definitie geen vriendelijk gesprek want je word gewoon geconfronteerd met je eigen verhaal en de gaten die daar in zitten. Jij zou juist ook moeten weten dat het best wel eens belangrijk is dat zoiets gewoon gebeurd. Maarja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:50 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Met dat 'niet ernstig' doelde ik niet op die Apache crash, maar op zaken in het algemeen.
En nee, het was allesbehalve een vriendelijk gesprek, en ja, het was een verdachten verhoor. Van je collega's moet je het hebben...
Je kan er honderd keer staan om me een oor aan te naaien, als je die ene keer dat je daadwerkelijk nodig bent er ook durft te staan. En hoewel het een generalisatie is typeert het mijn persoonlijke ervaringen die ik over de jaren met de Kmar heb gehad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Moet ik dat in kunnen kijken, weet ik niet. Maar ik zou dat zwaar f*cked up vinden. En dat zeg ik zonder daar over te hoeven liegen.
Je maakt een menselijk foutje, je crasht je fucking helicopter, je mag alles en iedereen op je blote knietjes bedanken dat je het overleeft hebt, en je hebt fijne collega's die je meteen keihard gaan verhoren om je op te knopen. Fijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Een verdachten verhoor is een voortvloeisel van de constatering dat er een redelijk vermoeden van schuld aan enig strafbaar feit is. In dat verhoor heb jij als verdachte meer rechten dan het slachtoffer. Het is dus per definitie geen vriendelijk gesprek want je word gewoon geconfronteerd met je eigen verhaal en de gaten die daar in zitten. Jij zou juist ook moeten weten dat het best wel eens belangrijk is dat zoiets gewoon gebeurd. Maarja.
Dat is hier in Nederland vrij normaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:50 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Met dat 'niet ernstig' doelde ik niet op die Apache crash, maar op zaken in het algemeen.
En nee, het was allesbehalve een vriendelijk gesprek, en ja, het was een verdachten verhoor. Van je collega's moet je het hebben...
Pak de popcorn maar, want het gaat hier weer los!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:52 schreef jankaas020 het volgende:
Goh, ik ga ff eten en we zijn 56 posts verder..
Ik kan niet meer zeggen dan dat ik mij schaam voor het wangedrag in deze. Meer kan ik helaas niet er van maken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je kan er honderd keer staan om me een oor aan te naaien, als je die ene keer dat je daadwerkelijk nodig bent er ook durft te staan. En hoewel het een generalisatie is typeert het mijn persoonlijke ervaringen die ik over de jaren met de Kmar heb gehad.
En omdat 'jullie' er niet zijn als jullie daadwerkelijk nodig zijn, maar wel vrolijk de week erop weer lopen te laseren of andere pietluttige controles uitvoeren maakt de Kmar tot het zwarte schaap wat jullie nu zijn.
De KMar knopen je niet op, en hebben daar ook geen invloed op. Maar dat ga je denk ik niet begrijpen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je maakt een menselijk foutje, je crasht je fucking helicopter, je mag alles en iedereen op je blote knietjes bedanken dat je het overleeft hebt, en je hebt fijne collega's die je meteen keihard gaan verhoren om je op te knopen. Fijn.
Ze zorgen voor de randvoorwaarden zodat je opgeknoopt kan worden. Zo beter?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef Esses het volgende:
De KMar knopen je niet op, en hebben daar ook geen invloed op. Maar dat ga je denk ik niet begrijpen.
Ze zorgen dat de feiten op papier staan. Dat is een verplichting die wettelijk geregeld is. Wees blij dat het gebeurd, alhoewel ik in sommige gevallen een voorstander ben van zonder rechtzaak gelijk opsluiten *nou blij?*quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ze zorgen voor de randvoorwaarden zodat je opgeknoopt kan worden. Zo beter?
En zoals ik al 100x heb gezegd, de manier waarop jullie met collega's om gaan om alle feiten op papier te krijgen om iemand keihard te naaien is waar iedereen van kotst. Heeft NIKS met enig collegialiteit te maken. Daarom haat de rest van Defensie de KMar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Ze zorgen dat de feiten op papier staan. Dat is een verplichting die wettelijk geregeld is. Wees blij dat het gebeurd, alhoewel ik in sommige gevallen een voorstander ben van zonder rechtzaak gelijk opsluiten *nou blij?*
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pak de popcorn maar, want het gaat hier weer los!
Ga ik er keer 101 tegen inquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:59 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
En zoals ik al 100x heb gezegd,
Je bedoelde, in de baas zijn tijd laten komen, mochten ze vast zitten krijgen ze nog steeds betaald, ze worden gehoord (ja nee niet altijd even lief. Maar wat wil je bij een verdachtenverhoor).quote:de manier waarop jullie met collega's om gaan
Enige zinnige woordje.quote:om alle feiten op papier te krijgen
Ik kan niet naaien, ben de aanklager niet en ben de rechter niet. Vallen allebei niet onder de KMar. Hoe kan ik je dan naaien?quote:om iemand keihard te naaien
Zou ik zorgen dat je een dweil hebt.quote:is waar iedereen van kotst.
Ik wil er best voor uit komen hoor dat ik me wel is kut voel omdat ik de feiten op papier moet zetten voor iets wat iemand gedaan heeft. Ik ben het ook niet overal mee eens, maarja. Wat hij gedaan heeft mag nou eenmaal niet. En het feit dat jij toevallig militair bent betekend niet dat ik je dingen moet vergeven.quote:Heeft NIKS met enig collegialiteit te maken.
Dat is dan maar zo. Maar ik denk dat jij het wel heel fijn zou vinden als sommige dingen toch maar is opgelost word.quote:Daarom haat de rest van Defensie de KMar.
Defensie -1 dan... Sorry, ik haat de Kmar niet. Vaak vind ik ze een vervelende bijkomstigheid, maar haten? Nee, ik niet. Ik heb ondertussen in mijn hele diensttijd vaak zat bij de Kmar op bureau gestaan (vrijwillig en vooral onvrijwillig, ik denk dat mijn legger ondertussen zo dik is dat je hem als babybrug kunt gebruiken, maar dat terzijde...) Maar ik heb niet echt het idee gehad had dat ze er bewust op uit waren om mij te naaien. (uitzonderingen daar gelaten, zie mijn eerdere post)quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:59 schreef Lightning_NL het volgende:
En zoals ik al 100x heb gezegd, de manier waarop jullie met collega's om gaan om alle feiten op papier te krijgen om iemand keihard te naaien is waar iedereen van kotst. Heeft NIKS met enig collegialiteit te maken. Daarom haat de rest van Defensie de KMar.
Het in de prak vliegen van een heli een foutje noemen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je maakt een menselijk foutje, je crasht je fucking helicopter, je mag alles en iedereen op je blote knietjes bedanken dat je het overleeft hebt, en je hebt fijne collega's die je meteen keihard gaan verhoren om je op te knopen. Fijn.
Ik zal het wat simpeler maken voor je. Het in de prak vliegen van een heli was het GEVOLG van een foutje, niet het foutje zelf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het in de prak vliegen van een heli een foutje noemen.
Mag ik dan ook wat picca's van mannen erin gooienquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef AchJa het volgende:
Zullen we het maar weer over wijven hebben? Gisteren was Biel aan de beurt, vandaag zit ik naar Kirsten Dunst (ook) te kijken!
The Devils Numbers
Nah, op die grijze cafe's gaat dat soms vanzelf.... Maar dat weet jij natuurlijk nog beter dan mij!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:26 schreef Rave_NL het volgende:
Ik dacht dat jij van de mannenliefde was..
Dat moet je Rave ff vragen....quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mag ik dan ook wat picca's van mannen erin gooien??
Muah, jij hebt langer op het vlootballencircus rondgelopen dan ik ooit van plan ben..quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nah, op die grijze cafe's gaat dat soms vanzelf.... Maar dat weet jij natuurlijk nog beter dan mij!
wat voor fout maak je als je 26 miljoen verkracht?quote:Stukprijs in 1976: 26 miljoen dollar
Ooit komt de dag dat rave ooff van politie is...quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah, jij hebt langer op het vlootballencircus rondgelopen dan ik ooit van plan ben..
Ik denk dat dat niet eens verkeerd zou uitpakken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ooit komt de dag dat rave ooff van politie is...![]()
![]()
Van mij mag het hoor! Zal ik al die godenlichamen van jou eens vergelijken met mijn uit gietijzer opgetrokken lichaam.quote:
Wat, met je 50tigste matroosjes op hun kut geven omdat ze hun hutje niet hebben opgeruimd?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet eens verkeerd zou uitpakken.
Matrozenkutjes..quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wat, met je 50tigste matroosjes op hun kut geven omdat ze hun hutje niet hebben opgeruimd?
Okiquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor! Zal ik al die godenlichamen van jou eens vergelijken met mijn uit gietijzer opgetrokken lichaam.
Hoeha!!!! Ik ben Rave en ik ben de baas! En nu rap die hutjes in orde anders slapen jullie voortaan in de rhib!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet eens verkeerd zou uitpakken.
Zwakker geslacht..quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef EllaN het volgende:
Ik ben nu wel een beetje klaar met dat ziek zijn eigenlijk.
quote:
1 blik moet voldoende zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoeha!!!! Ik ben Rave en ik ben de baas! En nu rap die hutjes in orde anders slapen jullie voortaan in de rhib!
Vragen?
Was dat voor plopper?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef Maitje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Channing Tatum...
Hm, hm.. Jij zal wel ff de complete vloot mentaliteit veranderen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Hij heeft een Franse, Italiaanse en Indiaanse achtergrond.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Indo. (komt uit onze Indonesische tijd)
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:45 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hm, hm.. Jij zal wel ff de complete vloot mentaliteit veranderen...
Nee, stiekem wil ik niets met de vloot te maken hebben. Dr moet gewoon een rood vlakje op zitten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Akkoord, ik kan uiteraard niet eens in zijn schaduw staan als Arier (blond haar en blauwe ogen)...quote:
Dan word je toch lekker pleun.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, stiekem wil ik niets met de vloot te maken hebben. Dr moet gewoon een rood vlakje op zitten..
Oh misschien wel.. ik heb eigenlijk niet echt een type qua uiterlijk waar ik op valquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Akkoord, ik kan uiteraard niet eens in zijn schaduw staan als Arier (blond haar en blauwe ogen)...
Gelukkig ben ik een klein opdondertje! Anders pastte ik niet in mijn little tank...quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oh misschien wel.. ik heb eigenlijk niet echt een type qua uiterlijk waar ik op val. Zolang die maar groter is als ik... Ook grote handen
Nouja alles boven de 1,70 is voor mij wel groot hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een klein opdondertje! Anders pastte ik niet in mijn little tank...
Max lengte was vroegah 1.80 bij ons.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij moet iets meer bier drinken, dan lijkt hij op mij!
Ik moet je teleurstellen, 1.70, hoger kom ik niet...quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nouja alles boven de 1,70 is voor mij wel groot hoor
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, 1.70, hoger kom ik niet...
Ooh oke,quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van de "ouwe" Lua... Toen iedereen bij ons klein was...
Dropje..quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, 1.70, hoger kom ik niet...
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat jij de 2 meter aantikt?quote:
1.70 is tegenwoordig bijna kabouter, zeker binnen defensie. Maar heb dat Puma ook al eens proberen uit te leggen dat je als "tanker" een klein opdondertje moet zijn die flitsend in en uitstijgt. Maar volgens Puma was dat onzin en ondertussen heeft hij met zijn lange lichaam allerlei blessures...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ooh oke,. Maar moet zeggen dat ik 1.70 niet erg klein vind hoor.. Ik kom zelf niet verder als 168 dus..
Er is toch nog steeds een max voor tanks?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
1.70 is tegenwoordig bijna kabouter, zeker binnen defensie. Maar heb dat Puma ook al eens proberen uit te leggen dat je als "tanker" een klein opdondertje moet zijn die flitsend in en uitstijgt. Maar volgens Puma was dat onzin en ondertussen heeft hij met zijn lange lichaam allerlei blessures...
Die is opgerekt. Vroegah was bij ons 1.80 de max.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Er is toch nog steeds een max voor tanks?
Dat staat natuurlijk ik direct verband met jouw lichaamslengte..quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Och, ik ben het gewend. Hoeveel marns ik wel niet in de voorligsteun heb zien gaan...
Oh okquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die is opgerekt. Vroegah was bij ons 1.80 de max.
Ik heb een kast van twee bij twee..quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat jij de 2 meter aantikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut niet, je hebt de SC gevolgd! Mijn tong maakt een hoop goed! Voor de rest verslijt ik mijn lul alleen aan het pissen. Op de andere manier heeft het mij veel extra werk opgeleverd. Dus daar ben ik gemakshalve maar mee gestopt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk ik direct verband met jouw lichaamslengte..
Of wil je iets compenseren..
Ik heb een tijdje boven de 105 gezeten tot ik extreem droog ging trainen omdat het toch iets te gortig werd...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef Vronsky het volgende:
Maar goed, dat was in een topic over ziekema's van de vloot die met jullie mee kunnen gaan, maar dat ze ook "jou met je 120 kilo en 19xcm moet weg kunnen slepen als er iets gebeurt."
(120 kilo inclusief alle zooi naturlich)
met zijn lange lichaamquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
1.70 is tegenwoordig bijna kabouter, zeker binnen defensie. Maar heb dat Puma ook al eens proberen uit te leggen dat je als "tanker" een klein opdondertje moet zijn die flitsend in en uitstijgt. Maar volgens Puma was dat onzin en ondertussen heeft hij met zijn lange lichaam allerlei blessures...
Ik hoop dat je bij de "baas" kunt blijven!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef Pumatje het volgende:
[..]
met zijn lange lichaamdamned me!
probleem is en blijft, werkzaamheden zijn achterlijk lastig en gevaarlijk als je fysiek niet wat pit hebt...pantserplaten die eraf moeten.. wegen zo veel, dat met 2 man het nog erg zwaar werk is.. en daar zijn er 6 van.. zo is trackonderhoud zo intensief.. je hebt wel een punt met leefbaarheid in de tank.
ik heb gewoon net de verkeerde maat.
W.s ga ik Firemarker worden, of in ieder geval hopende als volgende functie.
Roger. Vind het altijd wel grappig om te horen hoe de infanteristen boehoe doen over de km's die ze moeten lopen en de tankers "soepel" in hun auto zitten....quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Pumatje het volgende:
krijg misschien wel herkeuring, maar dat komt omdat ik door mijn functie deze klachten heb.. dus geen grote beschadigingen, maar vage overbelaste spierklachten in de rug w.s..
Dus dat zit wel goed, helemaal omdat ze aanname stop hebben.
Belangstellenbank??quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef Vronsky het volgende:
Over die aanname stop.. ik ben in een of andere belangstellendenbank geflikkerd
Ben wel benieuwd of ze daar überhaupt wat mee gaan doen.
i know.. heerlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Roger. Vind het altijd wel grappig om te horen hoe de infanteristen boehoe doen over de km's die ze moeten lopen en de tankers "soepel" in hun auto zitten....
Ik heb een vent (inf) in de PRTL gehad, ik mocht het luik niet eens dicht doen.Hij had al paniek toen hij die twee stoeltjes zag...
Hihi...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef AchJa het volgende:
Maitje, nog wat leuke kerels gevonden?
Mooie vrouwen kan ik wel vinden...![]()
[ afbeelding ]
Wij hadden een testmode in de PRTL waarbij de toren een rondje ging draaien en de peri op 1 punt bleef staan. Stond altijd garant voor kotsende mensen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef Pumatje het volgende:
[..]
i know.. heerlijk.
Ik kan met mijn x12 ook heerlijk de gezichten van ze zien als we over een of andere zandvlakte blazen......
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef AchJa het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hihi...![]()
[quote]
Lijk in de verste verte niet op... Dan had ik wel in een film meegedaan wsl.
Alleen de halve baard telt niet zeker?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Als jij er zo had uitgezien.. was ik nu nog naar de kazerne komen rijden
Nee...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen de halve baard telt niet zeker?
lekkere tieten , versta je dat welquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je zit toch niet Rhona af te kraken?
quote:
Nou ja, die huil smiley deed daar een beetje afbreuk aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
lekkere tieten , versta je dat wel
ach.. je hebt al vrouw en kinderen..quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Das dan ook het enige waarmee ik hem kan evenaren. Voor de rest... Ik ben gewoon een ouwe lul die die knaap naar rechts gaat richten en hem verschrikkelijk laat dienen.
Lotuss is druk voor school geweest dacht ik, en ER weet nietquote:Overigens waar zijn ER en Lotusss?
Die kinderen vind ik niet zo erg, maar die vrouw...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
ach.. je hebt al vrouw en kinderen..
NOOOO!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die kinderen vind ik niet zo erg, maar die vrouw...![]()
Jij bent dus helemaal geen lassie, eerder een chihuahua!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Absoluut niet, je hebt de SC gevolgd! Mijn tong maakt een hoop goed! Voor de rest verslijt ik mijn lul alleen aan het pissen. Op de andere manier heeft het mij veel extra werk opgeleverd. Dus daar ben ik gemakshalve maar mee gestopt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Jij bent dus helemaal geen lassie, eerder een chihuahua!
Allemaal van die kutklussen als je weer thuis bent... "Doe dit, doe dat" etc. Luister uit mormel, ik ben de hele week druk geweest om die kuthypotheek te betalen, dus laat me maar lekker met rust. Ja maar ik ben de hele week bezig geweest om die twee klootzakken in het gareel te krijgen dus nu mag jij aan de bak....quote:
Oh, en wat zijn de vrouwen verliefd op die uit de kluiten gewassen ratten!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Jij bent dus helemaal geen lassie, eerder een chihuahua!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Allemaal van die kutklussen als je weer thuis bent... "Doe dit, doe dat" etc. Luister uit mormel, ik ben de hele week druk geweest om die kuthypotheek te betalen, dus laat me maar lekker met rust. Ja maar ik ben de hele week bezig geweest om die twee klootzakken in het gareel te krijgen dus nu mag jij aan de bak....
Okee, AchJa is ook in het weekend de klos, grote romeo bepaalt dat.
En jij weet nu waarom..quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, en wat zijn de vrouwen verliefd op die uit de kluiten gewassen ratten!
Correct, en daar heb ik ook alle respect voor. (in tegenstelling tot alle figuren die hun kinderen maar in de opvang dumpen) En nu mogen de "carriere ouders" gerust bij mij aankloppen, maar bij ons is een ouder thuis.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Je vrouwtje past wel op 2 kinderen die ze 24/7 om der nek heeft zitten. En een wc als vrouw zijnde in je eentje verbouwen kan ook niet.. gaan de mannen weer klagen
.
Dus...
En dat vind ik --->quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, en daar heb ik ook alle respect voor. (in tegenstelling tot alle figuren die hun kinderen maar in de opvang dumpen) En nu mogen de "carriere ouders" gerust bij mij aankloppen, maar bij ons is een ouder thuis.
Schijnbaar?!quote:
Vergelijk jij mij nu met 1 of andere rat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Schijnbaar?!
Ik weet het niet, ben ver over de 1,70m dus als ik met een chichuachua over straat zou moeten, dan kantie niet met zijn pootjes bij de grond omdat het riempje te kort is (gek, dat is met kleine mannen ook zo..)
Ik ben er ook vandoor...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:41 schreef Maitje het volgende:
Ik ben tukke.. Morgen vroeg op!
Truste!
Ik zou niet durven meneer!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vergelijk jij mij nu met 1 of andere rat?
Het is hier wel DEF hoor..quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan is het goed, commentaar op mij mag altijd! Maar het lieftst wel een beetje onderbouwd.
goeie nachtquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Gooooooooooooooooood Moooorning Hooooolland
eigenlijk hetzelfde beeldje als in de kkw. Best handig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:58 schreef Schild het volgende:
Die schietbaan in Harskamp die je in 't filmpje ziet is wel handig.![]()
Kan je gelijk via schermpje je trefferbeeld bekijken.
Treffen moet je dan natuurlijk nog wel zelf doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:58 schreef Schild het volgende:
Die schietbaan in Harskamp die je in 't filmpje ziet is wel handig.![]()
Kan je gelijk via schermpje je trefferbeeld bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |