Je hebt van die dagen dat je wel eens in slaap pleurt... Met mijn pech word je dan om deze tijd weer wakker...quote:
Er is elke nacht zo'n moment dat ik naar de wc moet en weer een half uur kwijt ben en weer klaarwakker benquote:Op woensdag 9 februari 2011 04:55 schreef AchJa het volgende:
Het gaat niet lukken!![]()
Zo dadelijk weer weer vragen over mijn rode ogen...
enige verklaring die ik zou kunnen geven is dat er niks tussen de oren zit en het daarom gevuld is met waterquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:19 schreef Maitje het volgende:
@Vrons
Gewoon, achter mijn trommelvlies zag ze bubbeltjes en dat is water/vocht volgens haar.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef m.k het volgende:
komt er iemand aan de deur met een soort grasmaaier bij zich "messen slijper goeiendag" ik: "wat?"
hoe vaak komt dat nog voor dan?
dan moet je hem zo'n huge katana geven dan is ie wel even zoet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef m.k het volgende:
komt er iemand aan de deur met een soort grasmaaier bij zich "messen slijper goeiendag" ik: "wat?"
Was zeker een bulgaar/pool ofzo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef m.k het volgende:
hij was ooit een buitenlander, maar ik vermoed dat hij langer in Nederland is als ikquote:
Oh..quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:11 schreef m.k het volgende:
[..]
hij was ooit een buitenlander, maar ik vermoed dat hij langer in Nederland is als ik
Of men gunt iemand een TS als men homo isquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef m.k het volgende:
men is tegenwoordig al homo als hij een TS gunt aan iemand?
Dat was de messen slijper van m.k die aan klanten binding werktequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oh..
Trouwens, weet iemand al wie die FB gast was???
Wat ga je verhuren, autoos?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:22 schreef Vinz0r het volgende:
Bij een verhuurbedrijf
Weer ff wennen aan t burgerleven en omdat t me op zich wel leuk werk lijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:24 schreef Rave_NL het volgende:
Alsof ik iets met jullie paupers te maken wil hebben..,Wij ook niet met jou dus dat komt goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
Mooi. Blijf me zwart maken hè, wens is de moeder van de gedachte?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wij ook niet met jou dus dat komt goed uit
Is het niet De wens is de vader van de gedachte???quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mooi. Blijf me zwart maken hè, wens is de moeder van de gedachte?
Net zo interessant als speculeren wie o wie je wilt toevoegen op FB..quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Is het niet De wens is de vader van de gedachte???
Daar geef ik je gelijk anquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Net zo interessant als speculeren wie o wie je wilt toevoegen op FB..
Sowieso mensen accepteren die je niet kent zodat je meer 'vrienden' hebt...
Hoe was het bij de nieuwe kipquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mooi. Blijf me zwart maken hè, wens is de moeder van de gedachte?
MANWHORE *wijst*quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb een goddeloos geloof, en ik hou van elke vrouw..
Lucky bastard! Hier is het de zoveelste dag van harde studiequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hoe is jouw dag?
Ik zit heerlijk mango te eten met de zon op mijn toet.
Wablief?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, jullie zijn alweer begonnen zie ik?
Ben nu de manuals aan het doorworstelen van de nieuwe zooi die we gekregen hebben... Volgens goed gebruik hebben we de rotzooi uitgepakt en neergezet... Nu maar eens uitzoeken waarom het niet werkt zoals ik wil...quote:
Idd...quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef jankaas020 het volgende:
Ah, de hollandse manier: eerst op alle knopjes drukken en daarna pas kijken in de handleiding!
Wie verwacht nou dat dat die 24 volts aansluitingen AC zijn? Iig kon mijn DC omvormertje er niet tegen...quote:
Zo simpel ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:41 schreef jankaas020 het volgende:
Ow, ik dacht dat je hem in een 220 WCD had gestopt..![]()
Nee, precies. Leuk voor de looplamp, maar daar houdt het ook mee op.quote:Nee, dat verwacht je dan weer niet..
Ik ook niet, maar zag het toevallig voor dat je het postequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook niet echt in staat om de hele dag het nieuws in de gaten te houden.
Een DVI naar HD-SDI converter, althans die heb ik/ wij. Ivm het capturen van radar beelden (HD) voor opleiding en evaluatie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:20 schreef m.k het volgende:
wat heeft def van matrox dan? of zal je me moeten vermoorden voor die info?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat hij zich niet doucht voor jou..
Idd! Het moet HD zijn!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:29 schreef m.k het volgende:
kan je lightning in HD naar beneden knallen
Ik ga toch ook niet zeggen dat iemand JOU dan door z'n kop kan knallen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:29 schreef m.k het volgende:
kan je lightning in HD naar beneden knallen
ga huilen joh humorloze drolquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet zeggen dat iemand JOU dan door z'n kop kan knallen?
Érg matig gevoel voor 'humor' heb jij.
God, we hebben het over een luchtdoelgast die iets met doelen doet. Jij bent vlieger. Vreemde link, en ja hij was opzich wel grappig. Maar je lul is ineens weer gegroeid? Makkelijk op je pikkie getraptquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet zeggen dat iemand JOU dan door z'n kop kan knallen?
Érg matig gevoel voor 'humor' heb jij.
Joh kerel, ga jij nou maar gewoon ergens achter een bosje met je lasergun staan of op elke andere mogelijke manier je collega's naaien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:00 schreef Esses het volgende:
[..]
God, we hebben het over een luchtdoelgast die iets met doelen doet. Jij bent vlieger. Vreemde link, en ja hij was opzich wel grappig. Maar je lul is ineens weer gegroeid? Makkelijk op je pikkie getrapt
Ik blijf verrek niet herhalen dat ik dat nog nooit gedaan heb. Maar daarbij, wat jij naaien ziet kan je ook zien als orde handhaven. Als we het overlieten aan vliegers was de hele strijdkracht een tyfusbende is met jullie "feestjes" waar de "discipline" van "de beste vliegers" als toonbeeld heerst. Of als mensen een ongeval bouwen met alcohol op achter het stuur.. Dan ben ik ze natuurlijk ook aan het naaien. Lapswans.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Joh kerel, ga jij nou maar gewoon ergens achter een bosje met je lasergun staan of op elke andere mogelijke manier je collega's naaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |