Inderdaad. Goed idee!quote:
Waarom probeer jij al weken de SC te ondermijnen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik krijg het idee dat het uitgestorven hier is.
ik heb jullie backquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom probeer jij al weken de SC te ondermijnen?
Orders van hogerop?
Ben momenteel sowieso niet zoveel op FOK! te vinden en dat is ook direct het antwoord op de vraag van Dqod: ik, ingewikkeld man, die dropdown menuutjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom probeer jij al weken de SC te ondermijnen?
Orders van hogerop?
Studie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben momenteel sowieso niet zoveel op FOK! te vinden en dat is ook direct het antwoord op de vraag van Dqod: ik, ingewikkeld man, die dropdown menuutjes.
Paar ferme tikken geven doet wonderen.quote:
Wat een druk leven fyahquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:23 schreef fyah het volgende:
Nog even netwerken (terug poken op fb) en dan lekker vroeg gaan slapenmorgen ga ik eerst naar de winkel en tandarts, en daarna begin ik aan de orde van de dag. ik denk dat ik morgenavond nog geen vis eet omdat de visboer er donderdag staat. Misschien eet ik morgen ook honey pops in plaats van frosties. Laat ik eens lekker gek doen
welterusten!
Oh... wou je net poken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat een druk leven fyah
Gelukkig doet niemand bij mij aan poken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:06 schreef moomoo het volgende:
Godver, vannacht werd ik wakker, bleek dat ik eindelijk die muis op m'n kamer gevangen had(in zo'n niet-dodelijke muizenval). Dus ik sta op om hem over het balkon te gooien, maar ik maak eerst even een foto. Schrik dat kleine huftertje zo van de flits dat hij alsnog tussen de spijltjes door vliegtFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Laat je de draak er niet meer uitspringen? Nu is hij een beetje vaag.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:06 schreef moomoo het volgende:
Godver, vannacht werd ik wakker, bleek dat ik eindelijk die muis op m'n kamer gevangen had(in zo'n niet-dodelijke muizenval). Dus ik sta op om hem over het balkon te gooien, maar ik maak eerst even een foto. Schrik dat kleine huftertje zo van de flits dat hij alsnog tussen de spijltjes door vliegtFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Je bedoelt een echte muis of een pielemuis?quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:34 schreef Chai het volgende:
Ik had ook een keer een muis op mijn kamer, maar die ging in mijn bed. Heb nog nooit zo hard gegild.
HHAHAHA. Een echte dus, zat ineens bovenop mijn deken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:36 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Je bedoelt een echte muis of een pielemuis?
Dat is wel ranzigquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:37 schreef Chai het volgende:
[..]
HHAHAHA. Een echte dus, zat ineens bovenop mijn deken.
Serieus? Oh dude. Ik zou zo hard gillen he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:37 schreef Chai het volgende:
[..]
HHAHAHA. Een echte dus, zat ineens bovenop mijn deken.
Ik weet niet wie je bent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:39 schreef secondewijzer het volgende:
Want ze weten wie ik ben, ze weten wie ik ben, ze weten wie ik ben.
Ja. Ze kunnen via de stallen naar zolder en via de zolder naar mijn kamer, maar het gif op zolder was blijkbaar op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:37 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dat is wel ranzig. Hebben jullie een (redelijk) oud huis toevallig?
Luxan Ratak, beste rattengif was er legaal te krijgen is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Ze kunnen via de stallen naar zolder en via de zolder naar mijn kamer, maar het gif op zolder was blijkbaar op.
Ja, want dat werkt natuurlijk wel als het op is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:41 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Luxan Ratak, beste rattengif was er legaal te krijgen is.
Je snapt hoe ik het bedoel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, want dat werkt natuurlijk wel als het op is.
Gif?quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Ze kunnen via de stallen naar zolder en via de zolder naar mijn kamer, maar het gif op zolder was blijkbaar op.
Waarom Mozy dan wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar ze mogen niet bij mij in bed.
,Tja ik heb ook gevoelens, voor hem maak ik een uitzondering ook al is dat misschien hypocriet.quote:
wow.quote:
Omdat je denkt als een racist.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:25 schreef Salatrel het volgende:
'Allochtone bijstandstrekker verzwijgt vaak bezit'
waarom kan ik hier niet geschokt op reageren
heldenseriequote:
Negers zijn overrated.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Omdat je denkt als een racist.
omdat hij realist isquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Omdat je denkt als een racist.
duitland is als landschap erg mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef Salatrel het volgende:
ik discrimineer niet. ik heb aan alle allochtonen een even grote hekel![]()
belgen uitgezonderd want bier en frieten... ze mogen alleen wel eens wat aan hun wegen doen.
duitsers ook uitgezonderd want familie
Ik vind dat er overal rotte appels tussen zitten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef Salatrel het volgende:
ik discrimineer niet. ik heb aan alle allochtonen een even grote hekel![]()
belgen uitgezonderd want bier en frieten... ze mogen alleen wel eens wat aan hun wegen doen.
duitsers ook uitgezonderd want familie
Ruhrgebied.quote:
omdat die stemquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef secondewijzer het volgende:
Waarom blijft dat Martin Solveig - Hello zo lekker, hoe vaak je m ook hoort.
quote:
ik snap wel waarom de premie elk jaar omhoog gaanquote:ARNHEM - Een tandartsassistente uit Weert heeft zorgverzekeraar VGZ de afgelopen negen jaar voor 880.000 euro opgelicht. Ze deed dat door steeds dezelfde nota te declareren, die automatisch werd verwerkt en bij controle onopgemerkt bleef.
Die vond ik juist irritant.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:31 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hm zou kunnen [ afbeelding ]
Animale was ook al zo'n lekker nummer van Dragonette.
Nee, eigenlijk Rock Radio als die een frequentie heeft. Die staat er links ook bij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:44 schreef Salatrel het volgende:
veronica rock radio?
bedoel je gewoon radio veronica?
http://www.radioveronica.nl/luister/frequenties
http://www.arrow.nl/rock/#/rock/quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:49 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend. Ik wil goeie muziek hebben voor al we weer ballonnetjes gaan doen.
Ik stuur Skye op je af. Met hamer.quote:
hard gewordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stuur Skye op je af. Met hamer.
[ afbeelding ]
quote:
hellow tharquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stuur Skye op je af. Met hamer.
[ afbeelding ]
ja, skye sweetnam ken ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe eens voor aanzichtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wise niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als jij dat vraagt verdenk ik je ervan dat het een trap isDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Scientists in the United States revealed that beer contains small traces of female hormones.
To prove their theory, they fed one hundred men twelve pints of beer and observed that 100% of them started talking nonsense and couldn't drive.
Dank jequote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:34 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Phil Collins, ja. Altijd geil.
Bohhhquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het was inderdaad dat nummer over jou ja
Bohhhhquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben wise niet.en hou oud is deze?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
what thequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:22 schreef Salatrel het volgende:
een collega is nu boos op mij.....
ik gebruikte de grenade whistle app toen ze voorbij liep
Ga verder om te testen of ze het kijkt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:22 schreef Salatrel het volgende:
een collega is nu boos op mij.....
ik gebruikte de grenade whistle app toen ze voorbij liep
whistle? das een vuvuzela die een olifantenparingsroep doetquote:
20. Alleen op de foto's iets jonger denk ik. 18 ofzo.quote:
nicequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
20. Alleen op de foto's iets jonger denk ik. 18 ofzo.
dat zeker en op 2 maisnonquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef BobbyB het volgende:
Zullen we ook een top 10 gaan samen stellen maar dan met 18+ meisjes.
Dqod staat alvast op 1.
Salatrel op 3.quote:
ahaquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef BobbyB het volgende:
Dqod staat alvast op 1.
Waardeloosquote:
quote:
ik ben idd een assman...quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[..]
ik ben idd een assman...maar buiten dat is het een character uit het star trek universe
Ga jij nou maar weer een nieuw account aanmaken. Je credits zijn allang weer verspeelt met deze.quote:
Ehm, geen ideequote:
is gooed heurquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Salleke we kunnen binnenkort wel snowboardje doen jawohl.
moet je maar niet zonder broek aan rondparaderen... dan was je niet ziek gewordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet godverdomme in mn nest blijven van de dokter.
Ik was begin januari ook helemaal ziek met buikgriep en zulks, maar nu heb ik weer hetzelfde en nu moet ik thuis blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je maar niet zonder broek aan rondparaderen... dan was je niet ziek geworden
ah okquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[..]
ik ben idd een assman...maar buiten dat is het een character uit het star trek universe
croissantjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
papa maakt wel dingetjes voor me, thee, croissantjes. heel lief.
Liefde kent geen leeftijd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer een nieuw account aanmaken. Je credits zijn allang weer verspeelt met deze.
Is WD ook ziek? Dan hebben we echt veel gemeenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef Salatrel het volgende:
zo heeft ziek in bed toch nog zn voordelen
je gaat toch zometeen pas fitnessen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gekomen om te lachen om de blunder van de eeuw.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gekomen om te lachen om de blunder van de eeuw.
Ik heb geen persoonlijkheidsstoornis, hoor. We hebben niks gemeen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Is WD ook ziek? Dan hebben we echt veel gemeen.
Ja, over half uurtjequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je gaat toch zometeen pas fitnessen?
Acda en de munnik aapjequote:
Ik ben mooi en eerlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen persoonlijkheidsstoornis, hoor. We hebben niks gemeen.
hier scheen vanmorgen even de zon en daarna is het even heeeeel mistig geweest en nu breekt de zon weer een beetje doorquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, over half uurtje. Tis zo lekker weer man
.
Hier gewoon, lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier scheen vanmorgen even de zon en daarna is het even heeeeel mistig geweest en nu breekt de zon weer een beetje door
Heeft je moeder je dat ingefluisterd? Ik had de hoop al opgegeven als ik jou was, hoor.quote:
quote:
Was ze boos dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je maar niet zonder broek aan rondparaderen... dan was je niet ziek geworden
mijn collega's kijken mij alweer met een scheef oog aan omdat ik in alleen een t-shirt met een zomerjas naar het werk komquote:
ah, maar ik luister amper nl'se muziek dusquote:
Nee, het is algemeen bekend. Ik hoop trouwens nooit. Ik weet alleen zeker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeft je moeder je dat ingefluisterd? Ik had de hoop al opgegeven als ik jou was, hoor.
Bwhehe, ja nou dan zou ik ook wel gek kijken. Maar jij hebt zelfs een tshirt aan op wintersport dus tjaquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn collega's kijken mij alweer met een scheef oog aan omdat ik in alleen een t-shirt met een zomerjas naar het werk kom
aapje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, over half uurtje. Tis zo lekker weer man
.
[..]
Acda en de munnik aapje.
Ehm, not really.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:15 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Alsof het nu niet koud is.
Jawel man, vooral 's ochtends.quote:
Ik heb ook maar 3 truien in totaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:16 schreef secondewijzer het volgende:
Ik zit ook gewoon in t-shirt hoor.
Truien![]()
T-Shirts
Zo'n broek waarbij een zilveren vlinder op de billen is gestikt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, en ik heb mn broeken op de kinderafdeling moeten halen![]()
![]()
.
Wel goedkoop, lang leve klein zijn![]()
.
quote:
ik ben zelfs eens een keer in alleen een speedo zwembroek van de piste af gegaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwhehe, ja nou dan zou ik ook wel gek kijken. Maar jij hebt zelfs een tshirt aan op wintersport dus tja.
Jaaaa, maar 's ochtendsss..quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Jawel man, vooral 's ochtends.
Zijn zelfs pussy's die t op de scooter te koud vinden en maar met de bus gaan.
Kreeg je daarna niet een warm broodje lullo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben zelfs eens een keer in alleen een speedo zwembroek van de piste af gegaanwas een verloren weddenschap en nee geen foto's
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben zelfs eens een keer in alleen een speedo zwembroek van de piste af gegaanwas een verloren weddenschap en nee geen foto's
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 3 truien in totaal.
Overhemden > shirts > truien.
[..]
Zo'n broek waarbij een zilveren vlinder op de billen is gestikt?
wabliefquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:18 schreef Strandrove het volgende:
Krek is wel goed voor de activiteit. Hiep, hiep, hoera.
Er is een opleving ontstaan door jou.quote:
Ik heb gewoon niet dezelfde smaak als hunquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Dqod het volgende:
Had die kloonverslaafde babbels over me zojuist?.. Kom dan geakkk
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Dqod het volgende:
Had die kloonverslaafde babbels over me zojuist?.. Kom dan geakkk
Niet jijquote:
ZIN IN DE ZOMERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Salatrel het volgende:
vorige week liep ik om 8 uur 's ochtends in mijn t-shirtje en zomerjas naar de auto toen die opeens niet wilde starten (accu was leeg) dus toen moest ik opeens op de fiets... dat was best wel koud.
maar eenmaal aangekomen op kantoor heb ik een lekkere mok warme chocolade genomen![]()
/dagboek
je staat op 1 in top 10 voor 20+ vrouwen..... ik sta op 3quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Dqod het volgende:
Of straks.. Aangezien ik wegga.. Dus, doeiiii![]()
![]()
Koud dus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaa, maar 's ochtendsss..
Dat is weer iets heel anders!
Yea.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Er is een opleving ontstaan door jou.
[..]
Ik heb gewoon niet dezelfde smaak als hun.
Het was 18+ hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je staat op 1 in top 10 voor 20+ vrouwen..... ik sta op 3
Zal wel familie van mij zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
smooth operator uit mn klas die nu gestopt is met de opleiding hij doet smooth
Bohhhquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je staat op 1 in top 10 voor 20+ vrouwen..... ik sta op 3
Ik ben 20+, dus ook 18+quote:
Luie studente.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ochtenden. Vandaar misschien
.
jijquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
18+ ook goed. D valt in beide categorieën...
Nee. Deze is wel lekker. En hij is Spaans.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:20 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Het was 18+ hoor.
[..]
Zal wel familie van mij zijn.
Dan zou ik zeggen Tli #1 en Lot #2, maar ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fuck, hou het nou op 20 + please.
Daarom, zal wel familie zijn. Hij zal wel half Spaans zijn dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Deze is wel lekker. En hij is Spaans.
ochtenden, het beste wat er isquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ochtenden. Vandaar misschien
.
Ik ben nieuw op fok.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..], doet mn opleiding
.
Wie ben jij trouwens.
Jij ookquote:
Hmm nomnomquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:22 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen Tli #1 en Lot #2, maar ja.
[..]
Daarom, zal wel familie zijn. Hij zal wel half Spaans zijn dan.
Nee, hij is volbloed Spaans.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:22 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen Tli #1 en Lot #2, maar ja.
[..]
Daarom, zal wel familie zijn. Hij zal wel half Spaans zijn dan.
Misschien wel, maar als ik vroeg opsta moet ik 's middags altijd een dutje doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:22 schreef wise het volgende:
[..]
ochtenden, het beste wat er is![]()
8 uur opstaan om vervolgens heel de dag te hebben.
Uitslapen is overrated
Hoe klein ben je dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, en ik heb mn broeken op de kinderafdeling moeten halen![]()
![]()
.
Wel goedkoop, lang leve klein zijn![]()
.
bij radio veronica weten ze gewoon wat ze met niet grappige dj's moeten doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:25 schreef secondewijzer het volgende:
Jeroen Nieuwenhuize is ook gewoon 0,0 grappig heSnap niet dat die kerel nog op de radio is.
Wat dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij radio veronica weten ze gewoon wat ze met niet grappige dj's moeten doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck you dolphin.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:27 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:28 schreef Salatrel het volgende:
dat is bijna net zo lang als mijn....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ideale lengte dus.
Baby darling doll face honey
dat is weer eens wat anders dan de eeuwen oude hangtafel grap.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:29 schreef Salatrel het volgende:
snowboard onder ene arm en crack onder de andere... perfect in balans
i lolledquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:29 schreef Salatrel het volgende:
snowboard onder ene arm en crack onder de andere... perfect in balans
Huhquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:31 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Je denkt dat ik een grap maak volgens mij.
Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond.quote:
Clouseauquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:34 schreef Crack_ het volgende:
Okee nog één liedje en dan ben ik weg.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:34 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:34 schreef Crack_ het volgende:
deze wou ik ook pasten, maar toch maar nasty gedaanquote:
En chai dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef BobbyB het volgende:
Dqod staat alvast op 1.
ondankbaar wichtquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Ok, ik vind Clouseau niks.
Nu weg, kussies.
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Ok, ik vind Clouseau niks.
Nu weg, kussies.
Tli > Lot > Chai. Wat betreft 18+.quote:
3rdequote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:40 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
[..]
Tli > Lot > Chai. Wat betreft 18+.
watquote:
jij bent 3rde bij de mannen achter lamon en bobbyquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:40 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Tli > Lot > Chai. Wat betreft 18+.
Oh oke.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:41 schreef wise het volgende:
[..]
dqod > maisnon > WD > lot > chai (no offense)
geen idee hoe tli eruit ziet
wat?quote:
WD is niet eens 18, anders was zij wel #1. Ondanks haar soms nare innerlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:41 schreef wise het volgende:
[..]
dqod > maisnon > WD > lot > chai (no offense)
geen idee hoe tli eruit ziet
Lamon is in ieder geval de onbetwiste #1. Daar kun je niet omheenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:41 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent 3rde bij de mannen achter lamon en bobby
Ja.quote:
Lichaam van Atlas en een perfecte persoonlijkheid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:44 schreef Salatrel het volgende:
maar alleen vanwege het formaat van zijn penis zeker...
dat zie ik andersquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:42 schreef Strandrove het volgende:
[..]
WD is niet eens 18, anders was zij wel #1. Ondanks haar soms nare innerlijk.
[..]
Lamon is in ieder geval de onbetwiste #1. Daar kun je niet omheen.
hoe weet jij dat hij een lange heeft?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:44 schreef Salatrel het volgende:
maar alleen vanwege het formaat van zijn penis zeker...
google images search lamon met safesearch uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
hoe weet jij dat hij een lange heeft?
hij had vooral een dikke toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
hoe weet jij dat hij een lange heeft?
hoezo google waarom niet:quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
google images search lamon met safesearch uit
ik zie alleen een k1 ngerquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
google images search lamon met safesearch uit
Biseksueel, waarom wist ik dit niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoezo google waarom niet:
http://www.wieisonline.nl(...)=dannyhot&geslacht=m
what thequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat weet je toch wel van jezelfquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:47 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Biseksueel, waarom wist ik dit niet?
my eeeeyyyyeesssssquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
http://livesex.sekscamz.b(...)=dannyhot&geslacht=m
dit filmpje
hahahahah
maakt iemand ff een gifquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
http://livesex.sekscamz.b(...)=dannyhot&geslacht=m
dit filmpje
hahahahah
sinds wanneer moet je op internet de waarheid spreken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:50 schreef Mozy het volgende:
Sinds wanneer is onze 35 jaar oude lamon 29?
Inderdaad. Iedereen weet onderhand dat ik Doutzen Kroes ben eigenlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
sinds wanneer moet je op internet de waarheid spreken?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen weet onderhand dat ik Doutzen Kroes ben eigenlijk.
dan moet ik maar ff tvp voor vanavond doenquote:
oh daar hoef ik niet bang voor te zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:53 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik niet. Heb geen zin om jong te sterven door een huurmoordenaar.
van wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |