Inderdaad. Goed idee!quote:
Waarom probeer jij al weken de SC te ondermijnen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik krijg het idee dat het uitgestorven hier is.
ik heb jullie backquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom probeer jij al weken de SC te ondermijnen?
Orders van hogerop?
Ben momenteel sowieso niet zoveel op FOK! te vinden en dat is ook direct het antwoord op de vraag van Dqod: ik, ingewikkeld man, die dropdown menuutjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom probeer jij al weken de SC te ondermijnen?
Orders van hogerop?
Studie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben momenteel sowieso niet zoveel op FOK! te vinden en dat is ook direct het antwoord op de vraag van Dqod: ik, ingewikkeld man, die dropdown menuutjes.
Paar ferme tikken geven doet wonderen.quote:
Wat een druk leven fyahquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:23 schreef fyah het volgende:
Nog even netwerken (terug poken op fb) en dan lekker vroeg gaan slapenmorgen ga ik eerst naar de winkel en tandarts, en daarna begin ik aan de orde van de dag. ik denk dat ik morgenavond nog geen vis eet omdat de visboer er donderdag staat. Misschien eet ik morgen ook honey pops in plaats van frosties. Laat ik eens lekker gek doen
welterusten!
Oh... wou je net poken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat een druk leven fyah
Gelukkig doet niemand bij mij aan poken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:06 schreef moomoo het volgende:
Godver, vannacht werd ik wakker, bleek dat ik eindelijk die muis op m'n kamer gevangen had(in zo'n niet-dodelijke muizenval). Dus ik sta op om hem over het balkon te gooien, maar ik maak eerst even een foto. Schrik dat kleine huftertje zo van de flits dat hij alsnog tussen de spijltjes door vliegtFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Laat je de draak er niet meer uitspringen? Nu is hij een beetje vaag.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:06 schreef moomoo het volgende:
Godver, vannacht werd ik wakker, bleek dat ik eindelijk die muis op m'n kamer gevangen had(in zo'n niet-dodelijke muizenval). Dus ik sta op om hem over het balkon te gooien, maar ik maak eerst even een foto. Schrik dat kleine huftertje zo van de flits dat hij alsnog tussen de spijltjes door vliegtFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |