croissantjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
papa maakt wel dingetjes voor me, thee, croissantjes. heel lief.
Liefde kent geen leeftijd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer een nieuw account aanmaken. Je credits zijn allang weer verspeelt met deze.
Is WD ook ziek? Dan hebben we echt veel gemeenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef Salatrel het volgende:
zo heeft ziek in bed toch nog zn voordelen
je gaat toch zometeen pas fitnessen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gekomen om te lachen om de blunder van de eeuw.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gekomen om te lachen om de blunder van de eeuw.
Ik heb geen persoonlijkheidsstoornis, hoor. We hebben niks gemeen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Is WD ook ziek? Dan hebben we echt veel gemeen.
Ja, over half uurtjequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je gaat toch zometeen pas fitnessen?
Acda en de munnik aapjequote:
Ik ben mooi en eerlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen persoonlijkheidsstoornis, hoor. We hebben niks gemeen.
hier scheen vanmorgen even de zon en daarna is het even heeeeel mistig geweest en nu breekt de zon weer een beetje doorquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, over half uurtje. Tis zo lekker weer man
.
Hier gewoon, lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier scheen vanmorgen even de zon en daarna is het even heeeeel mistig geweest en nu breekt de zon weer een beetje door
Heeft je moeder je dat ingefluisterd? Ik had de hoop al opgegeven als ik jou was, hoor.quote:
quote:
Was ze boos dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je maar niet zonder broek aan rondparaderen... dan was je niet ziek geworden
mijn collega's kijken mij alweer met een scheef oog aan omdat ik in alleen een t-shirt met een zomerjas naar het werk komquote:
ah, maar ik luister amper nl'se muziek dusquote:
Nee, het is algemeen bekend. Ik hoop trouwens nooit. Ik weet alleen zeker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeft je moeder je dat ingefluisterd? Ik had de hoop al opgegeven als ik jou was, hoor.
Bwhehe, ja nou dan zou ik ook wel gek kijken. Maar jij hebt zelfs een tshirt aan op wintersport dus tjaquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn collega's kijken mij alweer met een scheef oog aan omdat ik in alleen een t-shirt met een zomerjas naar het werk kom
aapje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, over half uurtje. Tis zo lekker weer man
.
[..]
Acda en de munnik aapje.
Ehm, not really.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:15 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Alsof het nu niet koud is.
Jawel man, vooral 's ochtends.quote:
Ik heb ook maar 3 truien in totaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:16 schreef secondewijzer het volgende:
Ik zit ook gewoon in t-shirt hoor.
Truien![]()
T-Shirts
Zo'n broek waarbij een zilveren vlinder op de billen is gestikt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, en ik heb mn broeken op de kinderafdeling moeten halen![]()
![]()
.
Wel goedkoop, lang leve klein zijn![]()
.
quote:
ik ben zelfs eens een keer in alleen een speedo zwembroek van de piste af gegaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwhehe, ja nou dan zou ik ook wel gek kijken. Maar jij hebt zelfs een tshirt aan op wintersport dus tja.
Jaaaa, maar 's ochtendsss..quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Jawel man, vooral 's ochtends.
Zijn zelfs pussy's die t op de scooter te koud vinden en maar met de bus gaan.
Kreeg je daarna niet een warm broodje lullo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben zelfs eens een keer in alleen een speedo zwembroek van de piste af gegaanwas een verloren weddenschap en nee geen foto's
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben zelfs eens een keer in alleen een speedo zwembroek van de piste af gegaanwas een verloren weddenschap en nee geen foto's
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 3 truien in totaal.
Overhemden > shirts > truien.
[..]
Zo'n broek waarbij een zilveren vlinder op de billen is gestikt?
wabliefquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:18 schreef Strandrove het volgende:
Krek is wel goed voor de activiteit. Hiep, hiep, hoera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |