quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wise niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als jij dat vraagt verdenk ik je ervan dat het een trap isDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Scientists in the United States revealed that beer contains small traces of female hormones.
To prove their theory, they fed one hundred men twelve pints of beer and observed that 100% of them started talking nonsense and couldn't drive.
Dank jequote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:34 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Phil Collins, ja. Altijd geil.
Bohhhquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het was inderdaad dat nummer over jou ja
Bohhhhquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben wise niet.en hou oud is deze?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
what thequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:22 schreef Salatrel het volgende:
een collega is nu boos op mij.....
ik gebruikte de grenade whistle app toen ze voorbij liep
Ga verder om te testen of ze het kijkt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:22 schreef Salatrel het volgende:
een collega is nu boos op mij.....
ik gebruikte de grenade whistle app toen ze voorbij liep
whistle? das een vuvuzela die een olifantenparingsroep doetquote:
20. Alleen op de foto's iets jonger denk ik. 18 ofzo.quote:
nicequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
20. Alleen op de foto's iets jonger denk ik. 18 ofzo.
dat zeker en op 2 maisnonquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef BobbyB het volgende:
Zullen we ook een top 10 gaan samen stellen maar dan met 18+ meisjes.
Dqod staat alvast op 1.
Salatrel op 3.quote:
ahaquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef BobbyB het volgende:
Zullen we ook een top 10 gaan samen stellen maar dan met 18+ meisjes.
Dqod staat alvast op 1.
Waardeloosquote:
quote:
ik ben idd een assman...quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[..]
ik ben idd een assman...maar buiten dat is het een character uit het star trek universe
Ga jij nou maar weer een nieuw account aanmaken. Je credits zijn allang weer verspeelt met deze.quote:
Ehm, geen ideequote:
is gooed heurquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Salleke we kunnen binnenkort wel snowboardje doen jawohl.
moet je maar niet zonder broek aan rondparaderen... dan was je niet ziek gewordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet godverdomme in mn nest blijven van de dokter.
Ik was begin januari ook helemaal ziek met buikgriep en zulks, maar nu heb ik weer hetzelfde en nu moet ik thuis blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je maar niet zonder broek aan rondparaderen... dan was je niet ziek geworden
ah okquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[..]
ik ben idd een assman...maar buiten dat is het een character uit het star trek universe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |