Er is een opleving ontstaan door jou.quote:
Ik heb gewoon niet dezelfde smaak als hunquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Dqod het volgende:
Had die kloonverslaafde babbels over me zojuist?.. Kom dan geakkk
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Dqod het volgende:
Had die kloonverslaafde babbels over me zojuist?.. Kom dan geakkk
Niet jijquote:
ZIN IN DE ZOMERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Salatrel het volgende:
vorige week liep ik om 8 uur 's ochtends in mijn t-shirtje en zomerjas naar de auto toen die opeens niet wilde starten (accu was leeg) dus toen moest ik opeens op de fiets... dat was best wel koud.
maar eenmaal aangekomen op kantoor heb ik een lekkere mok warme chocolade genomen![]()
/dagboek
je staat op 1 in top 10 voor 20+ vrouwen..... ik sta op 3quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Dqod het volgende:
Of straks.. Aangezien ik wegga.. Dus, doeiiii![]()
![]()
Koud dus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaa, maar 's ochtendsss..
Dat is weer iets heel anders!
Yea.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Er is een opleving ontstaan door jou.
[..]
Ik heb gewoon niet dezelfde smaak als hun.
Het was 18+ hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je staat op 1 in top 10 voor 20+ vrouwen..... ik sta op 3
Zal wel familie van mij zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
smooth operator uit mn klas die nu gestopt is met de opleiding hij doet smooth
Bohhhquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je staat op 1 in top 10 voor 20+ vrouwen..... ik sta op 3
Ik ben 20+, dus ook 18+quote:
Luie studente.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ochtenden. Vandaar misschien
.
jijquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
18+ ook goed. D valt in beide categorieėn...
Nee. Deze is wel lekker. En hij is Spaans.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:20 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Het was 18+ hoor.
[..]
Zal wel familie van mij zijn.
Dan zou ik zeggen Tli #1 en Lot #2, maar ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fuck, hou het nou op 20 + please.
Daarom, zal wel familie zijn. Hij zal wel half Spaans zijn dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Deze is wel lekker. En hij is Spaans.
ochtenden, het beste wat er isquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ochtenden. Vandaar misschien
.
Ik ben nieuw op fok.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..], doet mn opleiding
.
Wie ben jij trouwens.
Jij ookquote:
Hmm nomnomquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:22 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen Tli #1 en Lot #2, maar ja.
[..]
Daarom, zal wel familie zijn. Hij zal wel half Spaans zijn dan.
Nee, hij is volbloed Spaans.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:22 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen Tli #1 en Lot #2, maar ja.
[..]
Daarom, zal wel familie zijn. Hij zal wel half Spaans zijn dan.
Misschien wel, maar als ik vroeg opsta moet ik 's middags altijd een dutje doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:22 schreef wise het volgende:
[..]
ochtenden, het beste wat er is![]()
8 uur opstaan om vervolgens heel de dag te hebben.
Uitslapen is overrated
Hoe klein ben je dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, en ik heb mn broeken op de kinderafdeling moeten halen![]()
![]()
.
Wel goedkoop, lang leve klein zijn![]()
.
bij radio veronica weten ze gewoon wat ze met niet grappige dj's moeten doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:25 schreef secondewijzer het volgende:
Jeroen Nieuwenhuize is ook gewoon 0,0 grappig heSnap niet dat die kerel nog op de radio is.
Wat dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij radio veronica weten ze gewoon wat ze met niet grappige dj's moeten doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck you dolphin.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:27 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:28 schreef Salatrel het volgende:
dat is bijna net zo lang als mijn....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ideale lengte dus.
Baby darling doll face honey
dat is weer eens wat anders dan de eeuwen oude hangtafel grap.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:29 schreef Salatrel het volgende:
snowboard onder ene arm en crack onder de andere... perfect in balans
i lolledquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:29 schreef Salatrel het volgende:
snowboard onder ene arm en crack onder de andere... perfect in balans
Huhquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:31 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Je denkt dat ik een grap maak volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |