quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus! Ik heb meteen een flitsopstelling gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kat. Maar het kan inderdaad ook een kameel zijn. Pas wel op, het is een kutbeest. Hij is in je studio aan het poepen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:35 schreef Marloes30 het volgende:
Bedankt voor het meedenken!
Kannovinnie, ik had hem wel begrepen hoor, maar bedankt voor de ophelderende tekening!!
Geweldig met die kameel?? erbij![]()
Ga het een dezer dagen eens proberen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:36 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat ze een Hindoestaanse familie ging fotograverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Op zich een leuk idee, maar ai, ai, ai wat ontstaat er een tussenruimte.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus! Ik heb meteen een flitsopstelling gemaakt.
En wat is daar het probleem van?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Op zich een leuk idee, maar ai, ai, ai wat ontstaat er een tussenruimte.
[ afbeelding ]
Jouw studio, jouw probleem. Ik kan er ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:47 schreef Marloes30 het volgende:
Weg dan met dat beest, ik heb alleen een parkiet en daar gaat het kooitje van dicht, scheelt een hoop rotzooi
Geeft dat niet juist extra lading voor een artistieke statement?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:49 schreef kanovinnie het volgende:
Tenzij de mensen die op de plaat gaan joods zijn, of extreem rechts, valt het toch wel mee?
volgens mij op dezelfde manier als mensen normaliter HDR fotos maken, door fotos met meerdere sluitertijden te fuseren.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:25 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.photographyserved.com/gallery/UnderNight/838617
Hoe creer je dit steriele effect in deze foto serie? Dat zachte, beetje rare stijltje?
Het is, los van het HDR effect (wat ik denk dat het is), ook qua onderwerp een erg gave serie.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:25 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.photographyserved.com/gallery/UnderNight/838617
Hoe creer je dit steriele effect in deze foto serie? Dat zachte, beetje rare stijltje?
1 Raw foto neem ik aan dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
Je kunt uit 1 foto ook een HDR trekken. Wellicht is het zo gebeurd...
Raws zijn sowieso aan te raden bij HDR, maar als je er een uit één foto haalt al helemaal ja.quote:
Die ene foto van de garage-ingang waar een auto gestreept is te zien en waar een persoon op de grond ligt wijst daar wel op ja. In ieder geval voor die foto.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:46 schreef polariteit het volgende:
ik kan de exifs niet zien helaas, maar ik denk samenvoegen van 2 foto's: 1 met lange sluitertijd voor de omgeving, en 1 met korte sluitertijd met de personen erin...
gokje hoor!
Afhankelijk van hoe ver overbelicht kan je in photoshop oid de exposure wat naar beneden halen. Echt overbelichte foto's is een ander verhaal.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:12 schreef rubje het volgende:
Ik heb een vraag met als antwoord graag in jip en janneke stapsgewijs taal.![]()
Ik heb een foto van iemand die vanwege zonlicht in zijn gezicht overbelicht is,een wat bolle toet/wang) heeft en de vraag is.
-hoe haal die dat overbelichte zonlicht weg
- hoe maak je zijn gezicht smaller(meer V-vorm) en die bolle wang dus weg/plat...(zo lijk je wat jonger dus)
Bedankt alvast voor de hulp.
Ik weet wel dat het met diafragma en sluitertijd zo is, maar van iso weet ik niet zeker. Vandaar de vraag.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef Forno het volgende:
Je kunt in highlights (overbelichte gebieden) repareren met bijvoorbeeld lightroom, capture nx2, photoshop. Er zijn grenzen. Je kunt niet tevoorschijn toveren wat er niet is. Een RAW is beter te repareren dan een JPG. Dus als je nog een RAW hebt, werk van daaruit. Hoe je dat exact doet, hangt af van het programma dat je gebruikt.
Heb geen ervaring met photoshop, dus dat weet ik niet. Al ben ik zelf geen fan van al te heftige bewerkingen. Een beetje oppoetsen meer niet.
@Kanovinnie. Lijkt me wel. Een stap is een stap. Je kunt stappen tegen elkaar wegstrepen. ISO 200>400 = sluitertijd 1/60<1/30s bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |