Duidelijkquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Hebben jullie iemand die jullie een kaartje anoniem gaat sturen met valentijnsdag?
quote:
Oh haha, bedoelde het niet zo sip hoorquote:
Geld?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
Zeg Air.... ik ben wel meer kwijt hoor dan alleen lichaamsgewicht aan de sportschool
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh haha, bedoelde het niet zo sip hoor
quote:
Ik plak de brievenbus dichtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook helemaal niet weten als 't anoniem is.
Waarom een smoes verzinnen? Gewoon niet gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]yeps.... en een hoop plezier...
favo trainster is met zwangerschapverlof... vind het gelijk niet meer leukik en het verzinnen van niet-sporten-smoezen
Nu vind ik t leuk en kan ik er om lachen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
@ Tally, ik vond dat altijd mooi, zo'n bewegende buik
Dan stuur ik hem gewoon digitaalquote:
Is dat een hint dat je een kaartje van mij wilt?quote:
Dierendag voor vrouwen.quote:
Een vrouwenhand is snel gevuldquote:
Geen wonder dat jij alleenstaand bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een vrouwenhand is snel gevuldBlij als een kind met die aandacht
Heb je nou het plezier verloren door die sportclub? Of interpreteer ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]yeps.... en een hoop plezier...
favo trainster is met zwangerschapverlof... vind het gelijk niet meer leukik en het verzinnen van niet-sporten-smoezen
Nee Tijn... eigenlijk moet ik 2 per week sporten..... ..... maar werkt alleen als ik er om 16 ben,,,, ben ik later klaar met werk dan wil ik eerst eten en daarna sport ik niet meer....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom een smoes verzinnen? Gewoon niet gaan
Dag eerder/later verzendenquote:
Oh grote wijze vrouw wat en hoe ik het dan wel doen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij alleenstaand bent
Je kan ook gewoon Big op de gang laten ronddartelen. Heb je helemaal geen last van post.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Big op de gang laten ronddartelen. Heb je helemaal geen last van post.
Lastig. In het weekend sporten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee Tijn... eigenlijk moet ik 2 per week sporten..... ..... maar werkt alleen als ik er om 16 ben,,,, ben ik later klaar met werk dan wil ik eerst eten en daarna sport ik niet meer....
Iig niet aannemen dat je begrijpt hoe vrouwen werkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh grote wijze vrouw wat en hoe ik het dan wel doen?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk liedje, pakkende tekst. Vandaar!
Dat kan ook niet. Dat is onmogelijk. Vrouwen zijn onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iig niet aannemen dat je begrijpt hoe vrouwen werken
Je verwacht dat je gelijk met een groep de lunch eindigt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wordt niet heel erg enthousiast op gereageerd M-M
Ja.... ik heb het plezier verloren om daar te sporten omdat die trainster weg is ....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nou het plezier verloren door die sportclub? Of interpreteer ik het verkeerd?
Net als mannenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Dat is onmogelijk. Vrouwen zijn onbegrijpelijk
Nee, want nu ben ik jaloersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had jaloerse reacties verwachtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Je verwacht dat je gelijk met een groep de lunch eindigt?
Nope, want dat betekent dat ik niet met jou kan lunchen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
alleen zaterdag open van 9 tot 12.... kan ik uitslapen moet ik sportenquote:
Ik? Aanhang? Concurrentie!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, want dat betekent dat ik niet met jou kan lunchen.En ik begrijp sinds een uur dat je 'aanhang' hebt.
![]()
![]()
Hoeveel teleurstellingen kun je hebben op één avond.
Jaloersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had jaloerse reacties verwacht
Misschien heb je geen kelder/zolderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
En waarom heb ik niet zoiets op zolder/in de kelder liggen?
Vondst Tussen Kunst en Kitsch: kwart miljoen
+1quote:
Inderdaadquote:
Je moet iig iets doe wat je leuk en prettig vindquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
alleen zaterdag open van 9 tot 12.... kan ik uitslapen moet ik sporten... kortom ik wil opzeggen en dan ergens een strippenkaart nemen of gewoon weer gaan fietsen ofzo...
Ik heb beiden!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien heb je geen kelder/zolder
Wat begrijp je wel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadalthans voor mij dan. Ik begrijp mijzelf niet eens
laat staan andere
Alsof je het meendequote:
Niet sporten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Je moet iig iets doe wat je leuk en prettig vind
Neukenquote:
4u neuken doet minder dan 15min sporten meende ik laatst gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neuken
Dat is pas calorieen verbranden!
Of wacht, tongzoenen ook al geloof ik
Niet zo veelquote:
Dat kun je gelukkig ook doen met de muis van je hand. Kunnen al die alleenstaanden hier toch calorieën verbranden.quote:
Langer neuken dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4u neuken doet minder dan 15min sporten meende ik laatst gelezen te hebben
quote:
Gezien dat dat geen optie is (krijg zo'n kramp in mn hand), toch maar sportenquote:
Dan neuk ik wel 8 uur. Alles om die sportschool te vermijdenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan neuk ik wel 8 uur. Alles om die sportschool te vermijden
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik geloof lekker wat andersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kun je er net zo goed geld voor vragen als je het 8 uur per dag doet, tig vliegen in één klap!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja, dus wat zeur je danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu![]()
![]()
Dan nog valentijn is toch kut
[..]
Goed idee
Er is altijd wel ietsquote:
Ik zou eerst een partner zoekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Pff dan moet ik eerst wat aan mijn conditie doen wil ik dat volhouden
Dit!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
maar cl watvoor aanhang heb je nou?
Daar werd niet over gesproken.. Pop of Matras kan dus volgens het bericht best.quote:
Dat wel ik ben geen PVV-erquote:
Wijfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat me lekker zeuren als ik dat wil![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar werd niet over gesproken.. Pop of Matras kan dus volgens het bericht best.
Nou vooruit dan maar, zeiksnor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat me lekker zeuren als ik dat wil![]()
Ben ik geen zeiksnor meer?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, zeiksnor.
detailsquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, zeiksnor.
Je moet er wat voor over hebbenquote:
ah, dat voelt goed.quote:
IK HEB GEEN IDEE WATERTORNADO!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ah, dat voelt goed.
TROUWENS YUKI!!!
Dus ik lees het etiket van Jopen Hoppenbier en wat lees ik daar?
't komt vast uit Purmerend..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
IK HEB GEEN IDEE WATERTORNADO!!!
Vertel eens?
Je capslock staat aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vertel eens?
Zeikstraal.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je capslock staat aandoe dat lekker in ONZ ofzo
Dit bier is op de World Beer Championship beloont met een zilveren medaillequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vertel eens?
Oh noesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit bier is op de World Beer Championship beloont met een zilveren medaille![]()
Serieus, ik heb geen idee. Air haalt wat mensen door elkaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
maar cl watvoor aanhang heb je nou?
Ik wou al zeggen, CL is toch hartstikke single gewoon?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus, ik heb geen idee. Air haalt wat mensen door elkaar.
Dat is het altijd al geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is fok bij iedereen traag met het laden van Quotes enzo?
Het is hopelijk niet chronisch hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, CL is toch hartstikke single gewoon?
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat hopen we geen van allen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hopelijk niet chronisch hoor.
Ik heb mijn feiten prima op orde. Maar ik mag graag wat stoken hier. Kijken welke man door dit dreigende nieuws zo wordt getiggerd dat 'ie je per direct ten huwelijk vraagt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Serieus, ik heb geen idee. Air haalt wat mensen door elkaar.
Jij vuige stokerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn feiten prima op orde. Maar ik mag graag wat stoken hier. Kijken welke man door dit dreigende nieuws zo wordt getiggerd dat 'ie je per direct ten huwelijk vraagt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn feiten prima op orde. Maar ik mag graag wat stoken hier. Kijken welke man door dit dreigende nieuws zo wordt getiggerd dat 'ie je per direct ten huwelijk vraagt.
Had me dan even gewaarschuwd via PM, had ik heel mysterieus kunnen doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
And you love it.quote:
Je 'ik doe net of er niks aan de hand is' act, was tot deze ontboezeming ook best geloofwaardig. Het is niet voor niks dat mensen er naar bleven informeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Had me dan even gewaarschuwd via PM, had ik heel mysterieus kunnen doen
Ehm sorry, maar ik doe niet aan 2e hands helaas..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je even wacht komt het zo weer naar boven.
Shhhht!quote:
Ik val in herhaling als ik t zeg: Maar als echte nympho heb ik er dus echt over nagedacht. Serieus over nagedachtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je er net zo goed geld voor vragen als je het 8 uur per dag doet, tig vliegen in één klap!
Geef het een kwartiertje, vocht is zo weg uit je maagquote:
MIquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je even wacht komt het zo weer naar boven.
Ik was even pre-occupied.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MIquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm sorry, maar ik doe niet aan 2e hands helaas..
Oh sorry je reageerde nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Potverdorie, kijk ik na een paar maanden weer op relatieplanet, zit er een leuk berichtje tussen, heeft ie z'n profiel verwijderd ofzo
Ondertussen getrouwd en drie kotersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Potverdorie, kijk ik na een paar maanden weer op relatieplanet, zit er een leuk berichtje tussen, heeft ie z'n profiel verwijderd ofzo
Paiqquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef CherryLips het volgende:
CL verdient beter dan zo'n lamme lafbek als jij. Je bent al ruim vier jaar bezig met versierpogingen en hoeveel dates heeft het opgeleverd? Nul! Ondanks de 'ik wil je hier, nu en hard' sms op Lowlands. Maar ook toen al was bier belangrijker.quote:
Zo kort nog maar? Het voelt veel langerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL verdient beter dan zo'n lamme lafbek als jij. Je bent al ruim vier jaar bezig met versierpogingen en hoeveel dates heeft het opgeleverd? Nul! Ondanks de 'ik wil je hier, nu en hard' sms op Lowlands. Maar ook toen al was bier belangrijker.
Oen!
So true.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL verdient beter dan zo'n lamme lafbek als jij. Je bent al ruim vier jaar bezig met versierpogingen en hoeveel dates heeft het opgeleverd? Nul! Ondanks de 'ik wil je hier, nu en hard' sms op Lowlands. Maar ook toen al was bier belangrijker.
Oen!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oen!
Al minimaal vijf. Toch? Toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo kort nog maar? Het voelt veel langer
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Je vraagt je af waarom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
Zo kort nog maar? Het voelt veel langer
Het gesprek ging volgens mij zo:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oen!
Jaartje of 7 denk ikquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gesprek ging volgens mij zo:
CL: Iedereen reageert op m'n I want a hug T-shirt.
Q: Ik wil ook wel.
CL: 's Goe, ik sta bij de Lima.
Q: Te ver lopen.
En dat is ondertussen verandert in mogelijke keiharde neukseks in m'n tent.
Urban legends
I don't see the difference.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kent Q?quote:
Makkelijk toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef CherryLips het volgende:
O, Relatieplanet-dude staat op Hyves
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Je vraagt je af waarom.
Maar dan nogquote:
Daar is het met een aantal van die andere knuffelaars toch ook op uitgedraaid?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Het gesprek ging volgens mij zo:
CL: Iedereen reageert op m'n I want a hug T-shirt.
Q: Ik wil ook wel.
CL: 's Goe, ik sta bij de Lima.
Q: Te ver lopen.
Urban legends
Je kent hem duidelijk niet goed genoegquote:
quote:
Die arrogantie kun jij je niet veroorloven.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent hem duidelijk niet goed genoeg
Dat ligt er aan wat ik voor resultaat verwacht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die arrogantie kun jij je niet veroorloven.
Wat probeer je daarmee te zeggen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat ik voor resultaat verwacht.
Zie z'n signature.quote:
Weinig dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat ik voor resultaat verwacht.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Wie is nou eigenlijk de meest kansloze single hier?
Jij bent ontzettend kansrijk, alleen je grijpt die kansen nietquote:
Hoi.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
En toch... ik twijfel nogquote:
En, moet je jezelf aanmelden of wordt je geselecteerd?quote:
Ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Als je nog wat meer drinkt en nog een paar chippies hebt, misschien zie je ze dubbel en heb je weer genoeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil chips! Maar ben te lam om naar de supermarkt te gaan
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je nog wat meer drinkt en nog een paar chippies hebt, misschien zie je ze dubbel en heb je weer genoeg.
ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Wow dat is ergquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil chips! Maar ben te lam om naar de supermarkt te gaan
Dat kan niet ;N je kan niet kanslozer zijn dan mijquote:
LDGquote:
Doch >> deeltje 2quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan niet ;N je kan niet kanslozer zijn dan mij
Je bedoelt 2010 meegerekend? Of 2011 alleen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
Laten we even gaan filteren: wie heeft er dit jaar geneukt?
doe eens niet zo engquote:
knipperlicht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nog even en ik mag hier weer officieel posten, hiep hoi
ik altijd jeweetsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Wat een vrolijkheid breng je mee
Dat bepalen wij welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
Zal ik dan, als tegengeluid, gewoon even roepen dat ik NIET kansloos ben?
Oh wacht
Telt het kopen van nieuw seksspeelgoed ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
He bahquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Telt het kopen van nieuw seksspeelgoed ook
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks![]()
Kan jij eigenlijk alweer veilig over straat?quote:
im high on lifequote:
Ook goedquote:
Een trilei met afstandsbediening....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je geshowt wat je hebt gekocht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
im high on life![]()
( ik haat mensen die dat zeggen)
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een trilei met afstandsbediening....Where's the fun in that?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
tuurlijk. Dit is [singles] .. Je bent de deur uitgeweest.. Dat is al heeeeel watquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Whehehehe word homo!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens, niet inzetten voor. Heb d'r voor een keuze gezet omdat ik dat gezeik zat ben.
[..]
Een trilei met afstandsbediening....Draagloos lijkt me briljant, zoek nog altijd een vrouw die dat met me wil uitproberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
sinds er iedere dag bereden politie door de straat huppelt gaat t weer primaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan jij eigenlijk alweer veilig over straat?
Jij bent echt niet kansloosquote:
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een trilei met afstandsbediening....DradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
[..]
Een trilei met afstandsbediening....Die heb ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Wat was er mis in onze "hood"?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sinds er iedere dag bereden politie door de straat huppelt gaat t weer prima
en nu wil ik de bereden politie van hans teeuwen posten, maar zit mobiel
You didn't ask before.quote:
Heel wild.quote:Ik weet iig dat ik wel op je bank kan komen crashendat wordt wild stappen he
![]()
quote:
Huh?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Draagloos lijkt me briljant, zoek nog altijd een vrouw die dat met me wil uitproberen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je geshowt wat je hebt gekocht?
niet op de kamasutra doen, die afstandsbedieningen zijn universeelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Draagloos lijkt me briljant, zoek nog altijd een vrouw die dat met me wil uitproberen
Hij bedoelt vast niet dat hij dat ei dan in zijn hol duwt en zij de controls krijgtquote:
Bereden politiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sinds er iedere dag bereden politie door de straat huppelt gaat t weer prima
en nu wil ik de bereden politie van hans teeuwen posten, maar zit mobiel
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Where's the fun in that?Dat het nog steeds triltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zou ie 't JUIST doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet op de kamasutra doen, die afstandsbedieningen zijn universeel
Leuk als de buren er ook een hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet op de kamasutra doen, die afstandsbedieningen zijn universeel
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk. Dit is [singles] .. Je bent de deur uitgeweest.. Dat is al heeeeel wat
[..]
Een trilei met afstandsbediening....Hoeveel spelletjes heb je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nou ja, weet ik veelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast niet dat hij dat ei dan in zijn hol duwt en zij de controls krijgt
Dit is geen zeiken hoor, lijkt me vrij normaal bij je lief te willen zijn als ze ziekenhuis o.i.d moet voor behandeling.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehe word homo!
Wijven zeiken. Punt!
als ik een vaste vriend of lekkere scharrelhottie heb, ga ik dat wel uitproberen.... onverwacht trillenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mjah idd.. maar kut zeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is geen zeiken hoor, lijkt me vrij normaal bij je lief te willen zijn als ze ziekenhuis o.i.d moet voor behandeling.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ik een vaste vriend of lekkere scharrelhottie heb, ga ik dat wel uitproberen.... onverwacht trillen
ding heeft n bereik van 20 meterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leuk als de buren er ook een hebben
Nee he, duurde ook even voor ik het doorhadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook
En vond het niet eens vreemd
ik zag het pas na jouw post, als je niks had gezegd...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee he, duurde ook even voor ik het doorhad
Gezien de mannen die ik op RP in mijn mailbox/ op Paiq hebquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Jij bent echt niet kanslooswaarom denk je dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gezien de mannen die ik op RP in mijn mailbox/ op Paiq hebLigt dat meer aan jou of aan hen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
tuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]In dat geval ben ik dan ook Bi..... want samen met een vriendin richting shop geweest
Mjah, alleen een kut is ook zoiets...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had ik die maar dan had ik er nog wat aan![]()
Dan gaan we dat snel een keer doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heel wild stappenik ben voor......
Je kent mequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast niet dat hij dat ei dan in zijn hol duwt en zij de controls krijgt
Mn ex wilde t niet en mn scharrels ga ik niet zomaar zo'n ei geven.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ik een vaste vriend of lekkere scharrelhottie heb, ga ik dat wel uitproberen.... onverwacht trillen
[..]
Gezien de mannen die ik op RP in mijn mailbox/ op Paiq hebOp Paiq? Vaak genoeg als mooier dan andere foto's beoordeeld worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ik word altijd afgewezen op Paiq als ze mijn foto ziendat is nog kanslozer
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Gezien de mannen die ik op RP in mijn mailbox/ op Paiq hebLijkt me voldoende toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut met tieten danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, alleen een kut is ook zoiets...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kent me
[..]
Mn ex wilde t niet en mn scharrels ga ik niet zomaar zo'n ei geven.Buiten dat ik die niet meer heb nu
Is het ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is geen zeiken hoor, lijkt me vrij normaal bij je lief te willen zijn als ze ziekenhuis o.i.d moet voor behandeling.
quote:
welk ei? Wanneer? Heb echt geen idee waar je t over hebt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedenk me net iets he, had jij het niet over dat ei pas geleden?
Oh je hebt m daarna pas gekocht! Dat was onduidelijke infoquote:
Jawel... ik herinner het me vaagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welk ei? Wanneer? Heb echt geen idee waar je t over hebt.
En dan verwacht je dat ik het nog wel weetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel... ik herinner het me vaag
quote:
LOLquote:
quote:
Maar dan wel jou de keuze geven zodat je het uiteindelijk zelf hebt gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het ook
Maar zoals ik al zei: wijven zeiken. Maken overal een punt van
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou ik heb zo'n doos en daar zijn wel tig spelletjes mee mogelijk
Ik weet het niet meer precies, maar je had er zo een gehad.. Ook geen idee hoe we daar eigenlijk op kwamenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan verwacht je dat ik het nog wel weetdacht dat je me beter kende
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jouw doos?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou dat dus niet, dan heb je iemand anders voor jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies, maar je had er zo een gehad.. Ook geen idee hoe we daar eigenlijk op kwamen
Ach zolang er maar geen tig spelletjes in passenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Aan beidequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt dat meer aan jou of aan hen?
Hmm, strange, ik zou toch zweren...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou dat dus niet, dan heb je iemand anders voor je
speeltjes wel goed? (al dan niet tegelijk)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach zolang er maar geen tig spelletjes in passen
Je spreekt nu toch niet uit ervaring mag ik hopen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach zolang er maar geen tig spelletjes in passen
Duhuh!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dan wel jou de keuze geven zodat je het uiteindelijk zelf hebt gedaan
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je spreekt nu toch niet uit ervaring mag ik hopen?
Hoezo? Je kan er 3 tegelijk kwijt hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
speeltjes wel goed? (al dan niet tegelijk)
Dan is 't goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Niet elke moeder is uitgerekt
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan er 3 tegelijk kwijt hoor
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Niet elke moeder is uitgerekt
quote:
Bevestig het alleen maar hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Duhuh!Echt sedan ik had je hoger ingeschat
Doe maar weer zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet dat dat jou iets aangaat eigenlijk
Goed cijferquote:
Succes er mee in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bevestig het alleen maar hoor
Ik heb haar de keuze gegeven hoor dus het is 'my way or the highway'
Hou je neus dan ook uit mijn doosquote:
al dan niet = eventueel of de mogelijkheid tot.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan er 3 tegelijk kwijt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |