Duidelijkquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Hebben jullie iemand die jullie een kaartje anoniem gaat sturen met valentijnsdag?
quote:
Oh haha, bedoelde het niet zo sip hoorquote:
Geld?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
Zeg Air.... ik ben wel meer kwijt hoor dan alleen lichaamsgewicht aan de sportschool
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh haha, bedoelde het niet zo sip hoor
quote:
Ik plak de brievenbus dichtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook helemaal niet weten als 't anoniem is.
Waarom een smoes verzinnen? Gewoon niet gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]yeps.... en een hoop plezier...
favo trainster is met zwangerschapverlof... vind het gelijk niet meer leukik en het verzinnen van niet-sporten-smoezen
Nu vind ik t leuk en kan ik er om lachen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
@ Tally, ik vond dat altijd mooi, zo'n bewegende buik
Dan stuur ik hem gewoon digitaalquote:
Is dat een hint dat je een kaartje van mij wilt?quote:
Dierendag voor vrouwen.quote:
Een vrouwenhand is snel gevuldquote:
Geen wonder dat jij alleenstaand bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een vrouwenhand is snel gevuldBlij als een kind met die aandacht
Heb je nou het plezier verloren door die sportclub? Of interpreteer ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]yeps.... en een hoop plezier...
favo trainster is met zwangerschapverlof... vind het gelijk niet meer leukik en het verzinnen van niet-sporten-smoezen
Nee Tijn... eigenlijk moet ik 2 per week sporten..... ..... maar werkt alleen als ik er om 16 ben,,,, ben ik later klaar met werk dan wil ik eerst eten en daarna sport ik niet meer....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom een smoes verzinnen? Gewoon niet gaan
Dag eerder/later verzendenquote:
Oh grote wijze vrouw wat en hoe ik het dan wel doen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij alleenstaand bent
Je kan ook gewoon Big op de gang laten ronddartelen. Heb je helemaal geen last van post.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Big op de gang laten ronddartelen. Heb je helemaal geen last van post.
Lastig. In het weekend sporten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee Tijn... eigenlijk moet ik 2 per week sporten..... ..... maar werkt alleen als ik er om 16 ben,,,, ben ik later klaar met werk dan wil ik eerst eten en daarna sport ik niet meer....
Iig niet aannemen dat je begrijpt hoe vrouwen werkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh grote wijze vrouw wat en hoe ik het dan wel doen?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk liedje, pakkende tekst. Vandaar!
Dat kan ook niet. Dat is onmogelijk. Vrouwen zijn onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iig niet aannemen dat je begrijpt hoe vrouwen werken
Je verwacht dat je gelijk met een groep de lunch eindigt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wordt niet heel erg enthousiast op gereageerd M-M
Ja.... ik heb het plezier verloren om daar te sporten omdat die trainster weg is ....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nou het plezier verloren door die sportclub? Of interpreteer ik het verkeerd?
Net als mannenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Dat is onmogelijk. Vrouwen zijn onbegrijpelijk
Nee, want nu ben ik jaloersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had jaloerse reacties verwachtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Je verwacht dat je gelijk met een groep de lunch eindigt?
Nope, want dat betekent dat ik niet met jou kan lunchen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
alleen zaterdag open van 9 tot 12.... kan ik uitslapen moet ik sportenquote:
Ik? Aanhang? Concurrentie!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, want dat betekent dat ik niet met jou kan lunchen.En ik begrijp sinds een uur dat je 'aanhang' hebt.
![]()
![]()
Hoeveel teleurstellingen kun je hebben op één avond.
Jaloersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had jaloerse reacties verwacht
Misschien heb je geen kelder/zolderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
En waarom heb ik niet zoiets op zolder/in de kelder liggen?
Vondst Tussen Kunst en Kitsch: kwart miljoen
+1quote:
Inderdaadquote:
Je moet iig iets doe wat je leuk en prettig vindquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
alleen zaterdag open van 9 tot 12.... kan ik uitslapen moet ik sporten... kortom ik wil opzeggen en dan ergens een strippenkaart nemen of gewoon weer gaan fietsen ofzo...
Ik heb beiden!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien heb je geen kelder/zolder
Wat begrijp je wel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadalthans voor mij dan. Ik begrijp mijzelf niet eens
laat staan andere
Alsof je het meendequote:
Niet sporten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Je moet iig iets doe wat je leuk en prettig vind
Neukenquote:
4u neuken doet minder dan 15min sporten meende ik laatst gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neuken
Dat is pas calorieen verbranden!
Of wacht, tongzoenen ook al geloof ik
Niet zo veelquote:
Dat kun je gelukkig ook doen met de muis van je hand. Kunnen al die alleenstaanden hier toch calorieën verbranden.quote:
Langer neuken dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4u neuken doet minder dan 15min sporten meende ik laatst gelezen te hebben
quote:
Gezien dat dat geen optie is (krijg zo'n kramp in mn hand), toch maar sportenquote:
Dan neuk ik wel 8 uur. Alles om die sportschool te vermijdenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan neuk ik wel 8 uur. Alles om die sportschool te vermijden
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik geloof lekker wat andersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kun je er net zo goed geld voor vragen als je het 8 uur per dag doet, tig vliegen in één klap!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja, dus wat zeur je danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu![]()
![]()
Dan nog valentijn is toch kut
[..]
Goed idee
Er is altijd wel ietsquote:
Ik zou eerst een partner zoekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Pff dan moet ik eerst wat aan mijn conditie doen wil ik dat volhouden
Dit!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
maar cl watvoor aanhang heb je nou?
Daar werd niet over gesproken.. Pop of Matras kan dus volgens het bericht best.quote:
Dat wel ik ben geen PVV-erquote:
Wijfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat me lekker zeuren als ik dat wil![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar werd niet over gesproken.. Pop of Matras kan dus volgens het bericht best.
Nou vooruit dan maar, zeiksnor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat me lekker zeuren als ik dat wil![]()
Ben ik geen zeiksnor meer?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, zeiksnor.
detailsquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, zeiksnor.
Je moet er wat voor over hebbenquote:
ah, dat voelt goed.quote:
IK HEB GEEN IDEE WATERTORNADO!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ah, dat voelt goed.
TROUWENS YUKI!!!
Dus ik lees het etiket van Jopen Hoppenbier en wat lees ik daar?
't komt vast uit Purmerend..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
IK HEB GEEN IDEE WATERTORNADO!!!
Vertel eens?
Je capslock staat aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
IK HEB GEEN IDEE WATERTORNADO!!!
Vertel eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |