Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Telt het kopen van nieuw seksspeelgoed ook
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nog even en ik mag hier weer officieel posten, hiep hoi
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nog even en ik mag hier weer officieel posten, hiep hoi
Kan jij eigenlijk alweer veilig over straat?quote:
im high on lifequote:
Ook goedquote:
Een trilei met afstandsbediening....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je geshowt wat je hebt gekocht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
im high on life![]()
( ik haat mensen die dat zeggen)
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een trilei met afstandsbediening....Where's the fun in that?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
tuurlijk. Dit is [singles] .. Je bent de deur uitgeweest.. Dat is al heeeeel watquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Whehehehe word homo!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens, niet inzetten voor. Heb d'r voor een keuze gezet omdat ik dat gezeik zat ben.
[..]
Een trilei met afstandsbediening....Draagloos lijkt me briljant, zoek nog altijd een vrouw die dat met me wil uitproberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
sinds er iedere dag bereden politie door de straat huppelt gaat t weer primaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan jij eigenlijk alweer veilig over straat?
Jij bent echt niet kansloosquote:
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
Laten we even gaan filteren: wie heeft er dit jaar geneukt?
[..]
Een trilei met afstandsbediening....DradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
[..]
Een trilei met afstandsbediening....Die heb ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Wat was er mis in onze "hood"?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sinds er iedere dag bereden politie door de straat huppelt gaat t weer prima
en nu wil ik de bereden politie van hans teeuwen posten, maar zit mobiel
You didn't ask before.quote:
Heel wild.quote:Ik weet iig dat ik wel op je bank kan komen crashendat wordt wild stappen he
![]()
quote:
Huh?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Draagloos lijkt me briljant, zoek nog altijd een vrouw die dat met me wil uitproberen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je geshowt wat je hebt gekocht?
niet op de kamasutra doen, die afstandsbedieningen zijn universeelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Draagloos lijkt me briljant, zoek nog altijd een vrouw die dat met me wil uitproberen
Hij bedoelt vast niet dat hij dat ei dan in zijn hol duwt en zij de controls krijgtquote:
Bereden politiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sinds er iedere dag bereden politie door de straat huppelt gaat t weer prima
en nu wil ik de bereden politie van hans teeuwen posten, maar zit mobiel
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Where's the fun in that?Dat het nog steeds triltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zou ie 't JUIST doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet op de kamasutra doen, die afstandsbedieningen zijn universeel
Leuk als de buren er ook een hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet op de kamasutra doen, die afstandsbedieningen zijn universeel
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk. Dit is [singles] .. Je bent de deur uitgeweest.. Dat is al heeeeel wat
[..]
Een trilei met afstandsbediening....Hoeveel spelletjes heb je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nou ja, weet ik veelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast niet dat hij dat ei dan in zijn hol duwt en zij de controls krijgt
Dit is geen zeiken hoor, lijkt me vrij normaal bij je lief te willen zijn als ze ziekenhuis o.i.d moet voor behandeling.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehe word homo!
Wijven zeiken. Punt!
als ik een vaste vriend of lekkere scharrelhottie heb, ga ik dat wel uitproberen.... onverwacht trillenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mjah idd.. maar kut zeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is geen zeiken hoor, lijkt me vrij normaal bij je lief te willen zijn als ze ziekenhuis o.i.d moet voor behandeling.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ik een vaste vriend of lekkere scharrelhottie heb, ga ik dat wel uitproberen.... onverwacht trillen
ding heeft n bereik van 20 meterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leuk als de buren er ook een hebben
Nee he, duurde ook even voor ik het doorhadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook
En vond het niet eens vreemd
ik zag het pas na jouw post, als je niks had gezegd...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee he, duurde ook even voor ik het doorhad
Gezien de mannen die ik op RP in mijn mailbox/ op Paiq hebquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Jij bent echt niet kanslooswaarom denk je dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |