Zeikstraal.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je capslock staat aandoe dat lekker in ONZ ofzo
Dit bier is op de World Beer Championship beloont met een zilveren medaillequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
IK HEB GEEN IDEE WATERTORNADO!!!
Vertel eens?
Oh noesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit bier is op de World Beer Championship beloont met een zilveren medaille![]()
Serieus, ik heb geen idee. Air haalt wat mensen door elkaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
maar cl watvoor aanhang heb je nou?
Ik wou al zeggen, CL is toch hartstikke single gewoon?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus, ik heb geen idee. Air haalt wat mensen door elkaar.
Dat is het altijd al geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is fok bij iedereen traag met het laden van Quotes enzo?
Het is hopelijk niet chronisch hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, CL is toch hartstikke single gewoon?
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat hopen we geen van allen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hopelijk niet chronisch hoor.
Ik heb mijn feiten prima op orde. Maar ik mag graag wat stoken hier. Kijken welke man door dit dreigende nieuws zo wordt getiggerd dat 'ie je per direct ten huwelijk vraagt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Serieus, ik heb geen idee. Air haalt wat mensen door elkaar.
Jij vuige stokerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn feiten prima op orde. Maar ik mag graag wat stoken hier. Kijken welke man door dit dreigende nieuws zo wordt getiggerd dat 'ie je per direct ten huwelijk vraagt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn feiten prima op orde. Maar ik mag graag wat stoken hier. Kijken welke man door dit dreigende nieuws zo wordt getiggerd dat 'ie je per direct ten huwelijk vraagt.
Had me dan even gewaarschuwd via PM, had ik heel mysterieus kunnen doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
And you love it.quote:
Je 'ik doe net of er niks aan de hand is' act, was tot deze ontboezeming ook best geloofwaardig. Het is niet voor niks dat mensen er naar bleven informeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Had me dan even gewaarschuwd via PM, had ik heel mysterieus kunnen doen
Ehm sorry, maar ik doe niet aan 2e hands helaas..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je even wacht komt het zo weer naar boven.
Shhhht!quote:
Ik val in herhaling als ik t zeg: Maar als echte nympho heb ik er dus echt over nagedacht. Serieus over nagedachtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je er net zo goed geld voor vragen als je het 8 uur per dag doet, tig vliegen in één klap!
Geef het een kwartiertje, vocht is zo weg uit je maagquote:
MIquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je even wacht komt het zo weer naar boven.
Ik was even pre-occupied.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MIquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm sorry, maar ik doe niet aan 2e hands helaas..
Oh sorry je reageerde nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Potverdorie, kijk ik na een paar maanden weer op relatieplanet, zit er een leuk berichtje tussen, heeft ie z'n profiel verwijderd ofzo
Ondertussen getrouwd en drie kotersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Potverdorie, kijk ik na een paar maanden weer op relatieplanet, zit er een leuk berichtje tussen, heeft ie z'n profiel verwijderd ofzo
Paiqquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef CherryLips het volgende:
CL verdient beter dan zo'n lamme lafbek als jij. Je bent al ruim vier jaar bezig met versierpogingen en hoeveel dates heeft het opgeleverd? Nul! Ondanks de 'ik wil je hier, nu en hard' sms op Lowlands. Maar ook toen al was bier belangrijker.quote:
Zo kort nog maar? Het voelt veel langerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL verdient beter dan zo'n lamme lafbek als jij. Je bent al ruim vier jaar bezig met versierpogingen en hoeveel dates heeft het opgeleverd? Nul! Ondanks de 'ik wil je hier, nu en hard' sms op Lowlands. Maar ook toen al was bier belangrijker.
Oen!
So true.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL verdient beter dan zo'n lamme lafbek als jij. Je bent al ruim vier jaar bezig met versierpogingen en hoeveel dates heeft het opgeleverd? Nul! Ondanks de 'ik wil je hier, nu en hard' sms op Lowlands. Maar ook toen al was bier belangrijker.
Oen!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oen!
Al minimaal vijf. Toch? Toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo kort nog maar? Het voelt veel langer
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Je vraagt je af waarom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
Zo kort nog maar? Het voelt veel langer
Het gesprek ging volgens mij zo:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oen!
Jaartje of 7 denk ikquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gesprek ging volgens mij zo:
CL: Iedereen reageert op m'n I want a hug T-shirt.
Q: Ik wil ook wel.
CL: 's Goe, ik sta bij de Lima.
Q: Te ver lopen.
En dat is ondertussen verandert in mogelijke keiharde neukseks in m'n tent.
Urban legends
I don't see the difference.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kent Q?quote:
Makkelijk toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef CherryLips het volgende:
O, Relatieplanet-dude staat op Hyves
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Je vraagt je af waarom.
Maar dan nogquote:
Daar is het met een aantal van die andere knuffelaars toch ook op uitgedraaid?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Het gesprek ging volgens mij zo:
CL: Iedereen reageert op m'n I want a hug T-shirt.
Q: Ik wil ook wel.
CL: 's Goe, ik sta bij de Lima.
Q: Te ver lopen.
Urban legends
Je kent hem duidelijk niet goed genoegquote:
quote:
Die arrogantie kun jij je niet veroorloven.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent hem duidelijk niet goed genoeg
Dat ligt er aan wat ik voor resultaat verwacht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die arrogantie kun jij je niet veroorloven.
Wat probeer je daarmee te zeggen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat ik voor resultaat verwacht.
Zie z'n signature.quote:
Weinig dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat ik voor resultaat verwacht.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Wie is nou eigenlijk de meest kansloze single hier?
Jij bent ontzettend kansrijk, alleen je grijpt die kansen nietquote:
Hoi.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
En toch... ik twijfel nogquote:
En, moet je jezelf aanmelden of wordt je geselecteerd?quote:
Ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Als je nog wat meer drinkt en nog een paar chippies hebt, misschien zie je ze dubbel en heb je weer genoeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil chips! Maar ben te lam om naar de supermarkt te gaan
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je nog wat meer drinkt en nog een paar chippies hebt, misschien zie je ze dubbel en heb je weer genoeg.
ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Wow dat is ergquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil chips! Maar ben te lam om naar de supermarkt te gaan
Dat kan niet ;N je kan niet kanslozer zijn dan mijquote:
LDGquote:
Doch >> deeltje 2quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan niet ;N je kan niet kanslozer zijn dan mij
Je bedoelt 2010 meegerekend? Of 2011 alleen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
Laten we even gaan filteren: wie heeft er dit jaar geneukt?
doe eens niet zo engquote:
knipperlicht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nog even en ik mag hier weer officieel posten, hiep hoi
ik altijd jeweetsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Wat een vrolijkheid breng je mee
Dat bepalen wij welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
Zal ik dan, als tegengeluid, gewoon even roepen dat ik NIET kansloos ben?
Oh wacht
Telt het kopen van nieuw seksspeelgoed ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
Laten we even gaan filteren: wie heeft er dit jaar geneukt?
He bahquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nog even en ik mag hier weer officieel posten, hiep hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |