De welbekende druppel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja het ging gewoon te ver en dat na ruim voldoende waarschuwingen. Ik vond het wel weer mooi geweest.
Duke had PHP ook kunnen negeren. Actie roept reactie uit vvquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:27 schreef Picchia het volgende:
In het feedback topic posten vergroot je kans om gebanned te worden met 300%.
Ik bedoelde het in het algemeen. Gewoon een constatering. Het verhaal rondom de recentelijke bans boeit mij niet zo. Het viel me gewoon op. Het is overigens al jaren zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Duke had PHP ook kunnen negeren. Actie roept reactie uit vv
Ik zag er Salvador Dali in.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:57 schreef Picchia het volgende:
Mijn avatar gaat van anushart naar anusmond.
Dan zijn we tenminste consequent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in het algemeen. Gewoon een constatering. Het verhaal rondom de recentelijke bans boeit mij niet zo. Het viel me gewoon op. Het is overigens al jaren zo.![]()
Maurice de Hond is zo wetenschappelijk/valide als mijn rechter testikelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
Woow, check pvv en vvd gaan bij maurice de hond. En check ook even dat onderste stukje over het Wilders proces. 61 procent vindt dat Wilders gelijk heeft dat de Islam een bedreiging is.
Jouw testikels zijn invalide?quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Maurice de Hond is zo wetenschappelijk/valide als mijn rechter testikel
Advocaten doen aan rechtspraak?quote:Op woensdag 9 februari 2011 06:45 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)pen-met-pro-deo.html
lol @ onafhankelijkheid rechtspraak.
Tja, volgens "crimefighter Fred Teeven" ben je ongetwijfeld al schuldig voor je veroordeeld bent, want waarom ben je anders opgepakt! En aangezien je schuldig bent hoeft de overheid ook niet te betalen voor je verdediging natuurlijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 06:45 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)pen-met-pro-deo.html
lol @ onafhankelijkheid rechtspraak.
Inderdaad. Als iemand na meerdere malen vriendelijk en minder vriendelijk vragen niet wil luisteren dan houdt het op...quote:
Als ze rechter-plaatsvervanger zijn welquote:
Stoere boy tegen de boze boeven. Dat doet het altijd goed bij de VVD. Stoere praat gaat dan helaas vaak boven de werkelijke kwaliteit. Daarom was Verdonk ook zo mateloos populair onder een flink deel van de VVD aanhang.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:29 schreef Picchia het volgende:
Ik vind het overigens een belachelijk plan van Teeven. Bij voorstellen van hem ligt het er altijd zo dubbeldik bovenop waarom zijn voorstellen krankzinnig zijn. Ik snap niet waarom hij het zo goed doet bij de VVD.
Mmhh ja, dat is beter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
lol @ toegankelijke verdediging dan?
Ik ben het volkomen met je eens.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:29 schreef Picchia het volgende:
Ik vind het overigens een belachelijk plan van Teeven. Bij voorstellen van hem ligt het er altijd zo dubbeldik bovenop waarom zijn voorstellen krankzinnig zijn. Ik snap niet waarom hij het zo goed doet bij de VVD.
"RTL-Z kan geen werkwoorden vervoegen" denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:16 schreef Sjaakz het volgende:
RTL-Z
"WINST NISSAN EXPLODEERD"
"Kijken we ff wat de kranten schrijven..."
Immigratie opnieuw op recordquote:Immigratie opnieuw op record
Het aantal mensen dat vorig jaar naar Nederland kwam, is opnieuw op een record uitgekomen. Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) die woensdag werden gepubliceerd.
Het aantal immigranten kwam uit op 150.000, drieduizend meer dan een jaar eerder. Daarmee zet de toename, die in 2006 inzette, zich in lichte mate voort, aldus het CBS. Nederland verwelkomt met name mensen uit nieuwe en oude lidstaten van de Europese Unie.
Daarnaast vertrokken er vorig jaar meer mensen uit Nederland dan een jaar eerder, voor het eerst na drie jaren van daling. Het CBS registreerde 118.000 emigranten, een stijging van zesduizend. Er vertrokken vooral Nederlanders of mensen geboren in andere landen van de Europese Unie.
Op 1 januari telde Nederland 16,7 miljoen inwoners, 80.000 meer dan in 2009.
Er vertrokken vooral Nederlanders of mensen geboren in andere landen van de Europese Uniequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef ethiraseth het volgende:
Immigratie uit moslimslanden, afgezet tegen emigratie, is inderdaad niet schrikbarend hoog.
Precies.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Cerbie het volgende:
Wordt er hier niet regelmatig gescandeerd dat er amper nog immigratie is in Nederland?
[..]
Immigratie opnieuw op record
Polen steken in de regel asperges, die werken niet in verpleeghuizen. Marokkanen steken ook trouwensquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Goedzo. We moeten de vergrijzing toch op de een of andere manier het hoofd bieden.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Cerbie het volgende:
Wordt er hier niet regelmatig gescandeerd dat er amper nog immigratie is in Nederland?
[..]
Immigratie opnieuw op record
Dat lijkt me eerder een gevolg van verhoogde intra-Europese mobiliteit; een groot deel van de immigranten bestaat ook weer uit EU-burgers.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Er vertrokken vooral Nederlanders of mensen geboren in andere landen van de Europese Unie
Ik ga er gemakshalve even van uit dat hiermee autochtonen dan wel westere-allochtonen bedoeld worden.
Dit land is al zo druk bevolkt, Koos.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind het overigens extreem vermoeiend dat de immigratie zo'n enorm issue is geworden. Er gaat geen week voorbij of er wordt geen discussie gevoerd over die fucking immigratie. Flikker toch een keer op met die achterlijke bullshit. Zuigt het leven van rechts NL zo enorm hard dat we elke keer schuimbekkend over straat moeten rennen wanneer de immigratiecijfers bekend worden gemaakt?
Als de PVV-stemmers nou eens een eind oprotten met een eeuwige gezeik, dan komt er weer wat ruimte vrij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit land is al zo druk bevolkt, Koos.
Wil je een kopje thee en een knuffel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind het overigens extreem vermoeiend dat de immigratie zo'n enorm issue is geworden. Er gaat geen week voorbij of er wordt geen discussie gevoerd over die fucking immigratie. Flikker toch een keer op met die achterlijke bullshit. Zuigt het leven van rechts NL zo enorm hard dat we elke keer schuimbekkend over straat moeten rennen wanneer de immigratiecijfers bekend worden gemaakt?
Dat noem jij tolerantie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als de PVV-stemmers nou eens een eind oprotten met een eeuwige gezeik, dan komt er weer wat ruimte vrij.
Als Koos uhm niet wil, mag ik dan dat kopje thee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wil je een kopje thee en een knuffel?
Ja, en een ticket naar een land waar iedereen niet zo panisch doet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wil je een kopje thee en een knuffel?
Nee, waar claim ik tolerant te zijn?quote:
Je suggereert op zijn minst dat PVV-ers intolerant zijn....quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, waar claim ik tolerant te zijn?
Sure! *rooibos inschenkt*quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als Koos uhm niet wil, mag ik dan dat kopje thee?
Ga met me mee naar Duitslandquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en een ticket naar een land waar iedereen niet zo panisch doet.
Veel succes met het vinden van een dergelijk land; ondanks de Fortuynrevolte zou ik nog steeds zeggen dat Nederland een van de meest immigratie-tolerante landen ter wereld is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en een ticket naar een land waar iedereen niet zo panisch doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |