Heb je nou ook die post van Cerbie als sig?quote:
Ik ben populairquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je nou ook die post van Cerbie als sig?
Al 3 dagenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je nou ook die post van Cerbie als sig?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Dat wordt weer een bezoekje aan de Gamma vakhandel.
Als dat ding boven mij uitstaat hoor ik overigens niets, dus van de zomer rust.
Hoho, Gamma zit om de hoek.quote:
Ik zie het gewoon voor me hoe remlof/vogels/en LV met zo'n grondwet lopen te zwaaien als iemand een discriminatoir voorstel doet. Volgens mij staat dan bij Remlof het schuim op de mond.quote:
Ik heb nog wel wat "1 euro korting op alles bonnen liggen" Wat een ontzettende kut winkel met hun vakkundig personeel met de hoeveelheid hersencellen als een Physalia physalis.quote:
Ik functioneer het beste zonder verwarming. Daarom staat hij altijd uit. Zeker 's nachts. Meestal is het binnen net zo koud als buiten 's nachtsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Cerbie het volgende:
Hier hoor je het water door de leidingen suizen als de verwarming aangaat. Krijg je met flatverwarming en dichtbij de centrale ketel zitten. Wel direct warm.![]()
Minpuntje aan flatverwarming. Het mormel gaat om middernacht uit. En dan kan het koud worden.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik functioneer het beste zonder verwarming. Daarom staat hij altijd uit. Zeker 's nachts. Meestal is het binnen net zo koud als buiten 's nachts
Mijn zoontje is lefhebber van rammstein en dan voornamelijk dit lied:quote:
Vul maar aan.......quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
Godverdomme, ben ik m'n economie boek, dus ik nu zo kijken op BOl en staat er dat dat 37 eu kost
Wat ben je aan het doen???
Godverdomme, ben ik m'n economie boek kapot aan het slaan, dus ik nu zo kijken op BOl en staat er dat dat 37 eu kost
Godverdomme, ben ik m'n economie boek aan het neuken, dus ik nu zo kijken op BOl en staat er dat dat 37 eu kost
Godverdomme, ben ik m'n economie boek in mijn anus aan het frotten, dus ik nu zo kijken op BOl en staat er dat dat 37 eu kost
Zie edit. Serieus, hoe oud ben je ?quote:
Eigenlijk ben ik 12, ik heb gisteren 6 schaamharen geteld en het scheerapparaat van ons pap geprobeerd op mijn babybilletjes wangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie edit. Serieus, hoe oud ben je ?
Gast, je typt reacties waar een kind van 4 zich dood voor zou schamen. Seriously. Hoe dan ook, tis niet mijn leven.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik 12, ik heb gisteren 6 schaamharen geteld en het scheerapparaat van ons pap geprobeerd op mijn babybilletjes wangen.
Mensen die het woord gast gebruiken zouden trouwens ook preventief geruimd moeten worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, je typt reacties waar een kind van 4 zich dood voor zou schamen. Seriously. Hoe dan ook, tis niet mijn leven.
Succes
Ze moeten vergast worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen die het woord gast gebruiken zouden trouwens ook preventief geruimd moeten worden.
Als de lokale afdeling zin heeft om de sociëteit te verlaten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:55 schreef Morendo het volgende:
Wat is het trouwens met die trieste PvdA-campagne posters die je tegenwoordig overal ziet, en wanneer begint de VVD eens met campagne voeren?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze eruit zijn welke standpunten ze kunnen hanteren. ZEKER NU.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:55 schreef Morendo het volgende:
Wat is het trouwens met die trieste PvdA-campagne posters die je tegenwoordig overal ziet, en wanneer begint de VVD eens met campagne voeren?
Daar hoeven ze niet over na te denken; daar hebben ze het CDA en de PVV toch voor?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ze eruit zijn welke standpunten ze kunnen hanteren. ZEKER NU.
Ik denk dat de VVD flink gaat uitpakken en een dure campagne zal voeren. Maar dat 'kassabonnetje' met het koopkrachtplaatje op de PvdA-poster en het stempel 'this message is approved by Mark Rutte' is toch te triest voor woorden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als de lokale afdeling zin heeft om de sociëteit te verlaten.
Ik ga VVD stemmenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:04 schreef Picchia het volgende:
Ach, onder leiding van Rutte krijgen singles straks een belastingkorting van 12 duizend euro.
Ergens vermoed ik dat dit in de praktijk tegen gaan vallenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:04 schreef Picchia het volgende:
Ach, onder leiding van Rutte krijgen singles straks een belastingkorting van 12 duizend euro.
Mwana is er ook nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Duke, je bent best streng tegen PHP. Zo blijf je in je eentje mod.
Tja, jammer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mwana is er ook nog. En php is van het dappere niveau Betyar in het FB topic aanvallen op zijn verblijf in de ziektewet.
vanwaar die modobsessie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, jammer.
Enne komt icecreamfarmer nog als mod terug
Het ging over solliciteren en kastjes in elkaar schroeven impliciet gaf hij inderdaad aan dat ik bezig ben met bepaalde werkzaamheden vanwege mijn beperking. Sommige mensen weten niet wat ze zeggen. Ik lok ook weleens uit door wat uitspraken te doen die op het randje balanceren, dat wil natuurlijk niet zeggen dat men het inderdaad op de man kan/moet gaan spelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mwana is er ook nog. En php is van het dappere niveau Betyar in het FB topic aanvallen op zijn verblijf in de ziektewet.
Niks obsessie, gewoon belangstelling. Net zoals bij andere users:) Je moet hier niks achter zoekenquote:
Ik had wel gelijk met mijn 12 uurs voorspellingquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Het ging over solliciteren en kastjes in elkaar schroeven impliciet gaf hij inderdaad aan dat ik bezig ben met bepaalde werkzaamheden vanwege mijn beperking. Sommige mensen weten niet wat ze zeggen. Ik lok ook weleens uit door wat uitspraken te doen die op het randje balanceren, dat wil natuurlijk niet zeggen dat men het inderdaad op de man kan/moet gaan spelen.
We twijfelen niet aan je capaciteiten, maar we willen gewoon niet dat je overwerkt raakt. Misschien is het tijd voor een lange vakantie..quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niks obsessie, gewoon belangstelling. Net zoals bij andere users:) Je moet hier niks achter zoeken
Ooh ja klopt. Ze kunnen gewoon de standpunten kopiëren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Daar hoeven ze niet over na te denken; daar hebben ze het CDA en de PVV toch voor?
Dat dan weer welquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had wel gelijk met mijn 12 uurs voorspelling
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
We twijfelen niet aan je capaciteiten, maar we willen gewoon niet dat je overwerkt raakt. Misschien is het tijd voor een lange vakantie..
.. bij een ander bedrijf.
Ja het ging gewoon te ver en dat na ruim voldoende waarschuwingen. Ik vond het wel weer mooi geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Het ging over solliciteren en kastjes in elkaar schroeven impliciet gaf hij inderdaad aan dat ik bezig ben met bepaalde werkzaamheden vanwege mijn beperking. Sommige mensen weten niet wat ze zeggen. Ik lok ook weleens uit door wat uitspraken te doen die op het randje balanceren, dat wil natuurlijk niet zeggen dat men het inderdaad op de man kan/moet gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |