Dank!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef tdrone het volgende:
gefeliciteerd met jullie nummer 1000 Sc'ers!
Dat dus. Daar drinkt ik ook een virtueel biertje op en als er nog zo'n tompouce van de vorige pagina over is lust ik die ook welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vooral als je een PM krijgt dat het 1000e deel is geopend.
Bijna goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal!!!
Met dank aan grondleggers MaJo (waar is ze gebleven) en Nembrionic (als ik het goed heb)!!!
PARTY!!!!!![]()
[ afbeelding ]
QFTquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:01 schreef Mark het volgende:
Krijg ik zomaar een uitnodiging voor taart![]()
Gefeliciteerd allemaal met deze heuglijke mijlpaal!
PM eens...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een erg leuke avond.
Het filmpje van de wedstrijd staat trouwens nog steeds op yt.
Wat een schokkend andere avatar! Ik kan me je alleen herinneren met die fruitautomaatquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:59 schreef Homdeck het volgende:
Ik moest me hier melden voor bier en taart![]()
Gefeliciteerd met nr. 1000
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
Oh vooruit, natuurlijk ook een kop thee voor Diaan:
[ afbeelding ]
Doe ik een keer mn best...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil espresso, niet een bakkie met melk (hoe mooi ze er ook uit zien)...
Ik heb het geheel in mijn eentje opgestartquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bijna goed
Asmodian meen ik. Misschien zelfs Homdeck. Ik kwam pas in deel 11 of 15.
De grote oprichtster, onze Kalte Polar Bär, veroorzaakster van dit alles...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:21 schreef MaJo het volgende:
Laat ik in dit kader ook maar even mijn gezicht zienAlles goed hier?
TheSilentEnigma toen hier, die ken ik alleen maar van MUZ Trivia...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik presenteer u deel 1: AKQ-Slowchattopic
Ik presenteer u deel 2: Het AKQ slowchat topic nummer 2. Wegens succes verlengd!!! waar we al een echte OP hebben.
Qua karakter niets veranderd, de studie is nu achter de rug...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Etcetera het volgende:
kutschooltyfuswijfgalligehoerebussenbah
tentamen gemistik was netjes op tijd op station, maar geen bus om 6 over, bus van 21 over was er om 23 over en ik was dus keihard om 20 voor 2 pas bij de stadjershal, kon het daar niet vinden, 2 minuten te laat (goed, eigenlijk al een kwartier maar je hebt nu eenmaal een kwartier speling) en ik mocht gewoon keihard niet meer meedoen want regels waren regels en er waren al heel veel weg (LIKE I GIVE A FUCK BITCH, IK HEB EEN HER, IK WIL 'M MAKEN EN ER ZIT BIJNA NIEMAND) maar dat heb ik niet gezegd, heb me omgedraaid en ben weggelopen
ik heb echt ff staan janken buiten puur van onmacht![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:57 schreef MadMaster het volgende:
Mijn persoonlijke nostalgie, de reden waarom ik hier verzeild raakte: AKQ Slowchat no. 232 Over MadMaster de oldtimer
Met daarin ook:
[..]
Qua karakter niets veranderd, de studie is nu achter de rug...
Nu alweer niet meer en het mag van mij ook wel wat minder worden...quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
we zitten op dit moment ook op 16.666.666 inwoners in Nederland
best ironisch...quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb besloten om mezelf een cadeau te geven voor m'n afstuderen. PortemonneeDing is alleen een beetje duur en moet uit Amerika komen
Ook password bepalen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
Als het meezit, dan gaan mijn buren straks draadloos.
Draadloze router, nieuwe laptop, iPad en een draadloze printer. En dat mag ik op gaan zetten
Dat is wat je noemt: Ondanks alles de hand op de knip houden...quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb besloten om mezelf een cadeau te geven voor m'n afstuderen. PortemonneeDing is alleen een beetje duur en moet uit Amerika komen
Had het bezoek financiële gevolgen? Guess so gezien de spanning...quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
Fancy
Nou, het hoge bezoek is al gekomen en gegaannu maar hopen dat het wat op heeft geleverd! Het bedrijf kan zn adem weer loslaten, iedereen was echt zenuwachtig
Vast wel, alhoewel ik eraan zit te denken op mac-adressen toegang te geven,al dan niet in combinatie met...quote:
Als het goed is gegaan heeft dit bedrijf mogelijk een paar grote klanten binnengehaaldquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had het bezoek financiële gevolgen? Guess so gezien de spanning...
M'n moeder kreeg een kleine hartverzakking geloof ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is wat je noemt: Ondanks alles de hand op de knip houden...
Dat maakt toch niet uit dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vast wel, alhoewel ik eraan zit te denken op mac-adressen toegang te geven,al dan niet in combinatie met...
Nee, tenzij je hyperparanoide bentquote:
Dollarland?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Sorry, bespreking liep behoorlijk uit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet alweer waarom ik de AKQ ook af en toe behoorlijk zat was; het duurt soms zo langen ik ben nieuwsgierig
Denk dat Ofy hier op doelt:quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:03 schreef Etcetera het volgende:
Het lijkt me dat het dollars kost ja
Ohquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat Ofy hier op doelt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net zoiets als bij ons de Euro-winkel, in de USA breek je je nek over dit soort winkels...
Maar misschien zit ik er helemaal naast.
Niet steeds naar 'm knipogen dan...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
Men, ik ben niet de meest outgoing persoon, maar hier loopt een jongen rond die wel écht heel verlegen ishij durft me nauwelijks aan te kijken! Zo ongemakkelijk elke keer als ik m tegenkom
Wat denk je wel niet van me!?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet steeds naar 'm knipogen dan...
Wil je hiermee nu impliceren dat MM dat niet is?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me!?
Nee het is gewoon een rasechte IT'er
quote:
Ik ben dat ook, maar ik geloof niet dat ik erg verlegen ben...quote:Nee het is gewoon een rasechte IT'er
Misselijk (van de dropjesquote:
alleen voor iPhone zekerquote:
Wedden dat jij vóór zaterdag beter bent?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misselijk (van de dropjes), hoofdpijn, keelpijn en ik wil me toch echt beter voelen voor het zaterdag is
zou naar Meneer Hypo
[..]
Elke telefoon heeft toch een trilfunctie tegenwoordig?quote:alleen voor iPhone zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |