De leden service is inderdaad voortreffelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vooral als je een PM krijgt dat het 1000e deel is geopend.
Ik zit in allebeiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar er zitten hier nu bijna alleen maar mensen die niet deelnemen aan de AKQ?
Het doet me deugd dat je er bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja nog bedankt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat je er bent
vroeger, toen ik nog punten scoorde in de AKQquote:
Toen punten, behaald tijdens een meet, nog zonder problemen in de stand werden verwerkt.quote:
dat is heel lang geledenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toen punten, behaald tijdens een meet, nog zonder problemen in de stand werden verwerkt.
oeh, da's echt nog in de steentijd, hout kwam laterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toen punten, behaald tijdens een meet, nog zonder problemen in de stand werden verwerkt.
Die meet in Amsterdam van voor PS naar Amerika ging heeft me toen nog een leuk aantal opgeleverdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De meet in Daarbaand?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die meet in Amsterdam van voor PS naar Amerika ging heeft me toen nog een leuk aantal opgeleverd
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Neem nog een borrel van mij, ik ga even de podcast van Fred en Rob terugluisteren...
Even tempo maken dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Toen de Slowchat begon stond de teller voor de AKQ op 395
Nu 1000 delen verder op 2156
We lopen nog niet echt in
Dat ene restaurant met geitenstoofpot en waterpijpenquote:
Dat was inderdaad een erg leuke avond.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat ene restaurant met geitenstoofpot en waterpijpen
bij mijn weten heb ik net gepostquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Soempie, Nesle, B.ertha waar zijn jullie? We hebben wat deeltjes in te halen
Jojo heeft denk ik een bril nodig.quote:
Dank!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef tdrone het volgende:
gefeliciteerd met jullie nummer 1000 Sc'ers!
Dat dus. Daar drinkt ik ook een virtueel biertje op en als er nog zo'n tompouce van de vorige pagina over is lust ik die ook welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bijna goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal!!!
Met dank aan grondleggers MaJo (waar is ze gebleven) en Nembrionic (als ik het goed heb)!!!
PARTY!!!!!![]()
[ afbeelding ]
QFTquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:01 schreef Mark het volgende:
Krijg ik zomaar een uitnodiging voor taart![]()
Gefeliciteerd allemaal met deze heuglijke mijlpaal!
PM eens...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een erg leuke avond.
Het filmpje van de wedstrijd staat trouwens nog steeds op yt.
Wat een schokkend andere avatar! Ik kan me je alleen herinneren met die fruitautomaatquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:59 schreef Homdeck het volgende:
Ik moest me hier melden voor bier en taart![]()
Gefeliciteerd met nr. 1000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |