pciesquote:
Gefeliciteerd B.!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef B.ertha het volgende:
Kom ik daar ff op het goede moment binnenvallen!
Allen gefeliciteerd met deze prestatie
(ik heb ook een minifeestje, ik heb deze week een 9 en tweemaal een 8 retour gekregen)
Dat is toch niet leuk voor die chinezen, dat dan alle aandacht naar ons gaatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jammer dat het niet op 3 februari was, dan was het samengevallen met het Chinese Nieuwjaar [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk voor die chinezen, dat dan alle aandacht naar ons gaat
Verkeerde bier. Deze moeten we hebben.quote:
quote:LOS ANGELES - Een man die een hanengevecht in de Amerikaanse staat Californië bijwoonde, is gedood door een van de vogels.
De 35-jarige man was bij het illegale evenement in Tulare County toen de politie een inval deed. In het gedrang dat ontstond, werd zijn been opengesneden door de mesjes die een van de vechthanen aan zijn poten had. De man bloedde vervolgens dood. Behandeling in het ziekenhuis mocht niet meer baten.
De lokale sheriff zei dat hij nog nooit zo'n incident had meegemaakt. De illegale en zeer wrede hanengevechten zijn populair in Californië. De toeschouwers zetten vaak grote bedragen in op de vogels. De 35-jarige man was al eens beboet door de politie omdat hij bij een hanengevecht was. (ANP/AK)
Het is er maar 1. Voor in de OP dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
prima, hang hem wel bij de rest van mijn medaille verzameling.
Past wel in het rijtje
Avondvierdaagse, Airborne, Vierdaagse
Tot nu toe loopt het storm...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben benieuwd of er nog veel oude bekenden en/of gasten komen opdagen
Het werd vroegahhhh te gezellig in de quiz zelf, dus vandaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou ik wil jullie dan wel een soort van feliciteren, maar als gewone AKQ'er vind ik dit toch wel de slowchat met de apartste naam.Ik snap het nog steeds niet echt, maar het is gewoon een spin-off ofzo die de naam van de AKQ gejat heeft.
Maar er zitten hier nu bijna alleen maar mensen die niet deelnemen aan de AKQ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het werd vroegahhhh te gezellig in de quiz zelf, dus vandaar
die ooit meededen aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar er zitten hier nu bijna alleen maar mensen die niet deelnemen aan de AKQ?
Ooit hebben ze allemaal meegedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vroegah.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooit hebben ze allemaal meegedaan
De AKQ blijft toch trekken he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik was te verslaafd. Toen ben ik weggegaan. Nu ben ik weer terug.
De leden service is inderdaad voortreffelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vooral als je een PM krijgt dat het 1000e deel is geopend.
Ik zit in allebeiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat je er bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja nog bedankt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat je er bent
vroeger, toen ik nog punten scoorde in de AKQquote:
Toen punten, behaald tijdens een meet, nog zonder problemen in de stand werden verwerkt.quote:
dat is heel lang geledenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toen punten, behaald tijdens een meet, nog zonder problemen in de stand werden verwerkt.
oeh, da's echt nog in de steentijd, hout kwam laterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toen punten, behaald tijdens een meet, nog zonder problemen in de stand werden verwerkt.
Die meet in Amsterdam van voor PS naar Amerika ging heeft me toen nog een leuk aantal opgeleverdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De meet in Daarbaand?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die meet in Amsterdam van voor PS naar Amerika ging heeft me toen nog een leuk aantal opgeleverd
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Neem nog een borrel van mij, ik ga even de podcast van Fred en Rob terugluisteren...
Even tempo maken dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Toen de Slowchat begon stond de teller voor de AKQ op 395
Nu 1000 delen verder op 2156
We lopen nog niet echt in
Dat ene restaurant met geitenstoofpot en waterpijpenquote:
Dat was inderdaad een erg leuke avond.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat ene restaurant met geitenstoofpot en waterpijpen
bij mijn weten heb ik net gepostquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Soempie, Nesle, B.ertha waar zijn jullie? We hebben wat deeltjes in te halen
Jojo heeft denk ik een bril nodig.quote:
Dank!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef tdrone het volgende:
gefeliciteerd met jullie nummer 1000 Sc'ers!
Dat dus. Daar drinkt ik ook een virtueel biertje op en als er nog zo'n tompouce van de vorige pagina over is lust ik die ook welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bijna goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal!!!
Met dank aan grondleggers MaJo (waar is ze gebleven) en Nembrionic (als ik het goed heb)!!!
PARTY!!!!!![]()
[ afbeelding ]
QFTquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:01 schreef Mark het volgende:
Krijg ik zomaar een uitnodiging voor taart![]()
Gefeliciteerd allemaal met deze heuglijke mijlpaal!
PM eens...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een erg leuke avond.
Het filmpje van de wedstrijd staat trouwens nog steeds op yt.
Wat een schokkend andere avatar! Ik kan me je alleen herinneren met die fruitautomaatquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:59 schreef Homdeck het volgende:
Ik moest me hier melden voor bier en taart![]()
Gefeliciteerd met nr. 1000
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
Oh vooruit, natuurlijk ook een kop thee voor Diaan:
[ afbeelding ]
Doe ik een keer mn best...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil espresso, niet een bakkie met melk (hoe mooi ze er ook uit zien)...
Ik heb het geheel in mijn eentje opgestartquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bijna goed
Asmodian meen ik. Misschien zelfs Homdeck. Ik kwam pas in deel 11 of 15.
De grote oprichtster, onze Kalte Polar Bär, veroorzaakster van dit alles...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:21 schreef MaJo het volgende:
Laat ik in dit kader ook maar even mijn gezicht zienAlles goed hier?
TheSilentEnigma toen hier, die ken ik alleen maar van MUZ Trivia...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik presenteer u deel 1: AKQ-Slowchattopic
Ik presenteer u deel 2: Het AKQ slowchat topic nummer 2. Wegens succes verlengd!!! waar we al een echte OP hebben.
Qua karakter niets veranderd, de studie is nu achter de rug...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Etcetera het volgende:
kutschooltyfuswijfgalligehoerebussenbah
tentamen gemistik was netjes op tijd op station, maar geen bus om 6 over, bus van 21 over was er om 23 over en ik was dus keihard om 20 voor 2 pas bij de stadjershal, kon het daar niet vinden, 2 minuten te laat (goed, eigenlijk al een kwartier maar je hebt nu eenmaal een kwartier speling) en ik mocht gewoon keihard niet meer meedoen want regels waren regels en er waren al heel veel weg (LIKE I GIVE A FUCK BITCH, IK HEB EEN HER, IK WIL 'M MAKEN EN ER ZIT BIJNA NIEMAND) maar dat heb ik niet gezegd, heb me omgedraaid en ben weggelopen
ik heb echt ff staan janken buiten puur van onmacht![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:57 schreef MadMaster het volgende:
Mijn persoonlijke nostalgie, de reden waarom ik hier verzeild raakte: AKQ Slowchat no. 232 Over MadMaster de oldtimer
Met daarin ook:
[..]
Qua karakter niets veranderd, de studie is nu achter de rug...
Nu alweer niet meer en het mag van mij ook wel wat minder worden...quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
we zitten op dit moment ook op 16.666.666 inwoners in Nederland
best ironisch...quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb besloten om mezelf een cadeau te geven voor m'n afstuderen. PortemonneeDing is alleen een beetje duur en moet uit Amerika komen
Ook password bepalen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
Als het meezit, dan gaan mijn buren straks draadloos.
Draadloze router, nieuwe laptop, iPad en een draadloze printer. En dat mag ik op gaan zetten
Dat is wat je noemt: Ondanks alles de hand op de knip houden...quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb besloten om mezelf een cadeau te geven voor m'n afstuderen. PortemonneeDing is alleen een beetje duur en moet uit Amerika komen
Had het bezoek financiële gevolgen? Guess so gezien de spanning...quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
Fancy
Nou, het hoge bezoek is al gekomen en gegaannu maar hopen dat het wat op heeft geleverd! Het bedrijf kan zn adem weer loslaten, iedereen was echt zenuwachtig
Vast wel, alhoewel ik eraan zit te denken op mac-adressen toegang te geven,al dan niet in combinatie met...quote:
Als het goed is gegaan heeft dit bedrijf mogelijk een paar grote klanten binnengehaaldquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had het bezoek financiële gevolgen? Guess so gezien de spanning...
M'n moeder kreeg een kleine hartverzakking geloof ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is wat je noemt: Ondanks alles de hand op de knip houden...
Dat maakt toch niet uit dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vast wel, alhoewel ik eraan zit te denken op mac-adressen toegang te geven,al dan niet in combinatie met...
Nee, tenzij je hyperparanoide bentquote:
Dollarland?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Sorry, bespreking liep behoorlijk uit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet alweer waarom ik de AKQ ook af en toe behoorlijk zat was; het duurt soms zo langen ik ben nieuwsgierig
Denk dat Ofy hier op doelt:quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:03 schreef Etcetera het volgende:
Het lijkt me dat het dollars kost ja
Ohquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat Ofy hier op doelt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net zoiets als bij ons de Euro-winkel, in de USA breek je je nek over dit soort winkels...
Maar misschien zit ik er helemaal naast.
Niet steeds naar 'm knipogen dan...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
Men, ik ben niet de meest outgoing persoon, maar hier loopt een jongen rond die wel écht heel verlegen ishij durft me nauwelijks aan te kijken! Zo ongemakkelijk elke keer als ik m tegenkom
Wat denk je wel niet van me!?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet steeds naar 'm knipogen dan...
Wil je hiermee nu impliceren dat MM dat niet is?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me!?
Nee het is gewoon een rasechte IT'er
quote:
Ik ben dat ook, maar ik geloof niet dat ik erg verlegen ben...quote:Nee het is gewoon een rasechte IT'er
Misselijk (van de dropjesquote:
alleen voor iPhone zekerquote:
Wedden dat jij vóór zaterdag beter bent?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misselijk (van de dropjes), hoofdpijn, keelpijn en ik wil me toch echt beter voelen voor het zaterdag is
zou naar Meneer Hypo
[..]
Elke telefoon heeft toch een trilfunctie tegenwoordig?quote:alleen voor iPhone zeker
Ik ben zelden ziek, en meestal niet lang. Ik hoop het wel jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wedden dat jij vóór zaterdag beter bent?
Euh... iewl?quote:Elke telefoon heeft toch een trilfunctie tegenwoordig?
iewl = bahquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
iewl = bahen Mr. Hypo doe niet aan Twitter
Weet ik veel, ik vertrouw niemand...quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef Etcetera het volgende:
afkortingen type ik meestal in caps toch
Dacht ik
Dan weet ik een docent die daar wel een jaarsalaris heen kan sturen, wat een zielig figuur is dat zegquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:33 schreef Etcetera het volgende:
Omdat ik zo zielig ben heb ik weer eens wat bij Lush besteld
verlengsnoer met aan/uit schakelaar erop? die kan kapotquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vreemd trouwens, ik kom net thuis en een van de elektrische groepen ligt eruit. Na inschakelen van de groep leverde enig speurwerk op (ik probeerde de tv aan te zetten) dat het stopcontact met verlengsnoer naar de tv/stereo/ lamp niet meer functioneert. zo maar eens kijken of ik nog ergens een spanningzoeker heb liggen om te kijken of het in de wandcontactdoos zit of het verlengsnoer...
Ik vind het vreemd
Dat is een kutactie van die docentquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Lach maar
Mij een beetje beschuldigen van het kopieren van andermans werk, terwijl ik juist een aantal klasgenoten heb geholpen die geen snars van een programma snapten.
Zelf was hij te lui om uitleg te geven en aangezien ik dat programma op m'n werk ook gebruik weet ik wel ongeveer hoe het werkt. Dus ik heb 2 man uitleg gegeven hoe en wat, aan de hand van mijn eigen berekening. Gek he, dat zij dan dezelfde getallen hebben in de berekening. En nu weigert hij om mijn opdracht te archiveren, want ik zou hem niet zelf gemaakt hebben.
Ik ben in de les al uitgevallen naar hem en zal vanavond nog even een mail de deur uit doen...
Heb je Nem tegenwoordig al nodig om de SC te kunnen vinden? Je wordt oudquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef Soempie het volgende:
1000!
Nem gaf een seintje dat ik hier moest zijn.
Mikkiequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:36 schreef Mikkie het volgende:
Een lekker bakkie pleur sla ik niet af, LB!
Kippig inderdaad. Had nog niet gezien dat het al deel 1000 is. Toen ik het mailtje van Nem las had ik ook al verwacht dat ik te laat zou zijn. Maar het gaat toch niet zo hard.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Heb je Nem tegenwoordig al nodig om de SC te kunnen vinden? Je wordt oud![]()
Net zo kippig als ik.quote:
losse aansluiting in de wcd of een breuk in een mantel waardoor je ergens sluiting maakt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het probleem lijkt toch in m'n stopcontact te zitten. De spanningzoeker levert geen licht![]()
wat kan het zijn?
Jojo ook eventjes...quote:
Nee dat niet, maar na een maandje niet gepost/gefokt te hebben vond ik het toch wel nodig om nu te reagerenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het hoeft niet specifiek deel 1000 te zijn om hier te posten
Dat met die schakelaars bedoel je? Dat wordt een fysieke aangelegenheid en niet beschikbaar op het internet. Ik heb een tijdje terug een zootje schakelaars en LEDs besteld bij DealExtreme, die horen binnenkort binnen te komen. Maar om je vast een idee te geven:quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg, Hawaii_Tim, hoe staat het met je digitale spel?
Ik was dus benieuwd of je het al gebouwd had. Maar niet dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat met die schakelaars bedoel je? Dat wordt een fysieke aangelegenheid en niet beschikbaar op het internet. Ik heb een tijdje terug een zootje schakelaars en LEDs besteld bij DealExtreme, die horen binnenkort binnen te komen. Maar om je vast een idee te geven:
[ afbeelding ]
Dit ontwerp bestaat uit vier groepen van twee LEDs. De rode LED staat steeds links, de groene rechts. Doel is om alle groene aan te krijgen. Van de schakelaars maken we niet bekend waar ze voor zijn, gna gna gna
Ze kwam niet lekker uit de verf neequote:Op donderdag 10 februari 2011 13:03 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)p_godwinstudent.html
Dat dit kind is toegelaten op school![]()
- haar waanbeelden kloppen niet
- het is ook niet echt heel verstandig om hierover in discussie te gaan met een van de beste advocaten van dit land die er anders over denkt
- ohja het is toevallig ook nog eens ZIJN advocaat
Oftewel, eerst nadenken, dan verhaaltje doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze kwam niet lekker uit de verf nee
Maarja, camera op je neus, microfoon in je neus binnen 2 seconden een tik op de neus van Bram die er even overheen stoomwalst. Dan moet je wel sterk in je schoenen staan om op je verhaallijn te zitten.
Verder is het natuurlijk en vergelijking van niets. Je zou heeeeel lichtjes een vergelijking kunnen trekken met Hitler van voor 1920 maar dat wordt al lastig.
Nee joh, dat levert geen leuke televisie opquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oftewel, eerst nadenken, dan verhaaltje doen.
Zo niet, achterin gaan zitten en je bek dicht houden
Jaquote:
In een hotelkamer?quote:'Butt lift' wordt vrouw fataal
Een dodelijke injectie, uitgevoerd in een hotelkamer. Een vrouw uit Londen liet in Philadelphia een illegale ingreep uitvoeren die bekend staat als de brazilian butt lift. Zij overleefde het niet.
'illegale ingreep'.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag in het nieuws onder het kopje "opmerkelijk":
[..]
In een hotelkamer?
Ja, maar die kun je ook doen in een kliniek.quote:
In Amerika? Ik heb het idee dat de controle op klinieken en dergelijke daar toch vrij groot is. Op het gebied van medicijnen zijn ze daar vrij strikt over het algemeen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar die kun je ook doen in een kliniek.
Ja, in Amerika. Illegale ingrepen vinden *overal* plaats.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:09 schreef De_Hertog het volgende:
In Amerika? Ik heb het idee dat de controle op klinieken en dergelijke daar toch vrij groot is. Op het gebied van medicijnen zijn ze daar vrij strikt over het algemeen.
Dat lijkt me duidelijk.quote:Ik zou sowieso al stoppen bij illegale ingreep, maar ja, het is duidelijk dat gezond verstand ontbrak in dit geval.
het lijkt wel een wielrenner.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar die kun je ook doen in een kliniek.
Dat je als vrouw bedenkt: "Goh, in een hotelkamer. Ik zeg: doen!"
De video vermeldt dat ze vet geinjecteerd krijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag me af hoe je met een injectie je kont kan laten liften...
Ja, die kerel die een zakje bloed 3 weken in zijn koelkast had bewaardquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het lijkt wel een wielrenner.
Ow, liposuctie in omgekeerde vorm, ben de naam even kwijt daarvan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De video vermeldt dat ze vet geinjecteerd krijgen.
Overigens bestaan er ook "implants".
Nee, die implanteren zequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, liposuctie in omgekeerde vorm, ben de naam even kwijt daarvan.
Was laatst ook op de Nederlandse TV, niks illegaals aan hier..
Implants heb ik ook van gehoord, maar die injecteren ze toch niet?
Uit je werkkring of...?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken minimaal 1 vrouw die ze heeft.
Alsof ik maar 1 vrouw ken buiten mijn werkkringquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond MaJo er ook al geen type voor...
Eigen risico, ik zit er niet mee...quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag in het nieuws onder het kopje "opmerkelijk":
[..]
In een hotelkamer?
Dat kan ik niet beoordelen, maar deduceren kan ik wel...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsof ik maar 1 vrouw ken buiten mijn werkkring
Ik ken er op z'n minst 4quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beoordelen, maar deduceren kan ik wel...
Wat een rottijd als er geen eten is.quote:Morgen een bruiloftsfeest, aanvang 19.00 uur scherp moeten we aanwezig zijn. Net maar even gebeld of het misschien incl. diner is. Niet dus!!
Dat wordt dus extreem vroeg eten...
Ik ken MaJo alleen van voren en van boven. Dat vond ik wel in orde...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken er op z'n minst 4
En MaJo heeft daar implats nodig
Ja, ik vrees het ergste...quote:Wat een rottijd als er geen eten is.
Wtfquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken MaJo alleen van voren en van boven. Dat vond ik wel in orde...
[..]
Ja, ik vrees het ergste...
Ik ook...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wtf
Halve zinnen en spelfouten
Ik bedoelde dus "geen implants"
Da's vanavond dan en ik denk niet dat mw. MM daar nu nog zin heeft. Die heedft een Ruhetag...quote:Enneh, iets lekkers een dag van tevoren klaarmaken dat je toch goed kunt eten?
Dat stond vanavond al op het menu, dus ik denk dat het krentenbollen achter het stuur worden...quote:
Na gedane arbeid is het goed rusten...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond.Zo nu even lekker zitten, drukke dag gehad.
Yeps. Met kopje thee, mergpijpjes en zometeen wie is de mol op de tv. Maar nu eerst Twan naar bed brengen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na gedane arbeid is het goed rusten...
Een grote bom op dat drukke plein zou wel een signaal afgeven..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Het schiet niet op met Mubarak...ik vraag me ook af of hij wel af gaat treden.
Een bom van wie bedoeld voor wie?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een grote bom op dat drukke plein zou wel een signaal afgeven..
Inderdaad. Hij draagt een zooi verantwoordelijkheden over maar verder niets. Dat gaat nog vervelend worden.quote:
Dat zou me niets verbazen.quote:
Mubarak -> mekkerende menigte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een bom van wie bedoeld voor wie?
Of zelf leren klussen a la Wheeler Dealersquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sip nieuws
Mijn gele superbolide is deze week voor de APK geweest. Keuring was niet goed, moest redelijk wat aan gebeuren maar was nog net te overzien qua kosten. Nu belde de garage vandaag dat bij nader inzien ook de remleidingen voor vervangen moesten worden, natuurlijk ook weer tegen extra kosten. Resultaat: reparatiekosten zijn meer dan de auto mij gekost heeft, feitelijk dus economisch total loss
Morgen haal ik em op, met een lijst er bij wat er aan moet gebeuren. Dan nog even wat andere garages in de buurt om offertes vragen, kijken of het ergens anders goedkoper gemaakt kan worden. Is dat niet het geval, dan moet ik em rationeel bekeken weg doen. Dan is in elk geval het laatste weekend mooi besteed met een tripje naar België
Dat zou misschien kunnen, maar dan moet ik snel zijn. Als de APK enige tijd is verlopen krijg je automatisch een boete thuis. Een optie is schorsen, maar dan moet de auto op eigen terrein staan. En ik weet niet in hoeverre het parkeerterrein voor mijn flat als eigen terrein telt. Een geschorste auto op openbare weg kan ook weer een boete opleveren namelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of zelf leren klussen a la Wheeler Dealers
Als je goed is is dat geen eigen terrein dus ja, dat is dan inderdaad geen echte optie. Wel jammer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zou misschien kunnen, maar dan moet ik snel zijn. Als de APK enige tijd is verlopen krijg je automatisch een boete thuis. Een optie is schorsen, maar dan moet de auto op eigen terrein staan. En ik weet niet in hoeverre het parkeerterrein voor mijn flat als eigen terrein telt. Een geschorste auto op openbare weg kan ook weer een boete opleveren namelijk
Zeker jammer, ik had em graag nog wat langer gehouden. Hopelijk levert het belrondje dus nog wat opquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je goed is is dat geen eigen terrein dus ja, dat is dan inderdaad geen echte optie. Wel jammer.
Mubarak is de raketten aan het richten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf nu worden de beelden uit Egypte tenminste wel interessant...
die stond ook al in een topic van een vrij trieste poster op FOK, te weten Maanvisquote:
Als geen van beide partijen nu iets doet, dan is het de slechtste TV sinds jaren geweest...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mubarak is de raketten aan het richten?
ik zag een aankondiging dat er weer zo'n programma komt, iets met dat iedereen een geheim heeft en dat de rest het moet radenquote:
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zag een aankondiging dat er weer zo'n programma komt, iets met dat iedereen een geheim heeft en dat de rest het moet raden
Maar de soap is nog niet voorbij. Die gaat dagelijks door. Sieneke daarentegenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stukken beter dan die Mubarak soap...
Ja, want daar ging het natuurlijk om, leuke tv voor de mensen thuis..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als geen van beide partijen nu iets doet, dan is het de slechtste TV sinds jaren geweest...
Precies, wat kan mij Egypte verrotten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, want daar ging het natuurlijk om, leuke tv voor de mensen thuis..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, wat kan mij Egypte verrotten?
Stom land met een paar oude gebouwen met een rare vorm en te goedgelovige inwoners...
Ik ben wel klaar met dit soort slechte pseudo-dramatische beelden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar de soap is nog niet voorbij. Die gaat dagelijks door. Sieneke daarentegen
Aardige film dat! Voor een film van meer dan 50 jaar oud ook zeer goed te kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben "Some like it hot" maar weer eens aan het downloaden.
Gewoon de voorloper van La Cage Aux Folles, Tootsie & Priscilla Queen Of The Dessert...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aardige film dat! Voor een film van meer dan 50 jaar oud ook zeer goed te kijken
Ja de eerste keer dat ik 'm ging zien had ik zo mijn bedenkingen maar het is gewoon echt een leuke filmquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aardige film dat! Voor een film van meer dan 50 jaar oud ook zeer goed te kijken
Zo kun je alle films doodherleidenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon de voorloper van La Cage Aux Folles, Tootsie & Priscilla Queen Of The Dessert...
Balen van je karretje overigens...
Wel een knie operatie zo te zien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
Deze heeft ook geen implants nodig
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon de voorloper van La Cage Aux Folles, Tootsie & Priscilla Queen Of The Dessert...
Balen van je karretje overigens...
Is ze normaal dan heel vervelend?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
M'n zusje reageerde wel heel lief overigens, toen ik het sms'te. Ze stuurde terug "Ik hoop dat je snel een nog leuker autootje vindt"
Nee absoluut niet, ik kan het prima met haar vinden. Maar ik vond het zo'n lieve reactie dat ik het graag wilde delenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is ze normaal dan heel vervelend?
Dat vind ik dan weer heel lief van jou.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar ik vond het zo'n lieve reactie dat ik het graag wilde delen
Weet jij die site met haakpatronen? Mijn buurvrouw is geinteresseerdquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer heel lief van jou.
Ik denk dat jij www.ravelry.com bedoelt. Dat is een handwerk-netwerksite waar iedereen een eigen profiel heeft en ze hun patronen en werkjes kunnen showen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
Weet jij die site met haakpatronen? Mijn buurvrouw is geinteresseerd
Dat zocht ik ja! Thanksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij www.ravelry.com bedoelt. Dat is een handwerk-netwerksite waar iedereen een eigen profiel heeft en ze hun patronen en werkjes kunnen showen.
Verder is hier http://www.crochetpatterncentral.com/directory.php heel veel te vinden (als je door die oubollige layout heen kijkt).
quote:Trouwens... ik schrok toch, gewoon van de mededeling dat ik niet moest schrikken. Ze staat al wel de hele avond op repeat.
"Personal Jesus" ook. Is een cover geloof ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeker. Keep it all is ook prachtig.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef wyccie het volgende:
Blegh, ben al uren bezig met een opdracht. Denk bijna klaar te zijn... kijk ik voor de zekerheid toch maar naar het voorbeeld...damn.
Dat maak ik morgen dus wel af.
jouw zusje is liefquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
M'n zusje reageerde wel heel lief overigens, toen ik het sms'te. Ze stuurde terug "Ik hoop dat je snel een nog leuker autootje vindt"
1+1=2...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:21 schreef TradeMarkie het volgende:
lekkage in de vloer? dat is balen... en is het mysterie met je wcd al opgelost?
Maar jojo had geen sluiting meer, alleen geen spanning op 1 wcd, dus dat is een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1+1=2...
Loopt het water door de leidingen, waardoor je ergens kortsluiting hebt gekregen?
Ooit een keer gehad met een wasmachine die boven lekte, waarna het water via de leidingen de meterkast beneden inliep...
Andere wcd's op die groep deden het dus wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar jojo had geen sluiting meer, alleen geen spanning op 1 wcd, dus dat is een beetje vreemd.
dat ja, het was wel mijn eerste gedachte toen de spanning eraf lag. ik ga zo de wcd eraf schroeven en kijken of daar het probleem zit. Zo niet dan is de volgende mogelijkheid klussende bovenburenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar jojo had geen sluiting meer, alleen geen spanning op 1 wcd, dus dat is een beetje vreemd.
lekt het ook vanuit het plafond?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat ja, het was wel mijn eerste gedachte toen de spanning eraf lag. ik ga zo de wcd eraf schroeven en kijken of daar het probleem zit. Zo niet dan is de volgende mogelijkheid klussende bovenburen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |