pciesquote:
Gefeliciteerd B.!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef B.ertha het volgende:
Kom ik daar ff op het goede moment binnenvallen!
Allen gefeliciteerd met deze prestatie
(ik heb ook een minifeestje, ik heb deze week een 9 en tweemaal een 8 retour gekregen)
Dat is toch niet leuk voor die chinezen, dat dan alle aandacht naar ons gaatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jammer dat het niet op 3 februari was, dan was het samengevallen met het Chinese Nieuwjaar [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk voor die chinezen, dat dan alle aandacht naar ons gaat
Verkeerde bier. Deze moeten we hebben.quote:
quote:LOS ANGELES - Een man die een hanengevecht in de Amerikaanse staat Californiė bijwoonde, is gedood door een van de vogels.
De 35-jarige man was bij het illegale evenement in Tulare County toen de politie een inval deed. In het gedrang dat ontstond, werd zijn been opengesneden door de mesjes die een van de vechthanen aan zijn poten had. De man bloedde vervolgens dood. Behandeling in het ziekenhuis mocht niet meer baten.
De lokale sheriff zei dat hij nog nooit zo'n incident had meegemaakt. De illegale en zeer wrede hanengevechten zijn populair in Californiė. De toeschouwers zetten vaak grote bedragen in op de vogels. De 35-jarige man was al eens beboet door de politie omdat hij bij een hanengevecht was. (ANP/AK)
Het is er maar 1. Voor in de OP dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
prima, hang hem wel bij de rest van mijn medaille verzameling.
Past wel in het rijtje
Avondvierdaagse, Airborne, Vierdaagse
Tot nu toe loopt het storm...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben benieuwd of er nog veel oude bekenden en/of gasten komen opdagen
Het werd vroegahhhh te gezellig in de quiz zelf, dus vandaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou ik wil jullie dan wel een soort van feliciteren, maar als gewone AKQ'er vind ik dit toch wel de slowchat met de apartste naam.Ik snap het nog steeds niet echt, maar het is gewoon een spin-off ofzo die de naam van de AKQ gejat heeft.
Maar er zitten hier nu bijna alleen maar mensen die niet deelnemen aan de AKQ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het werd vroegahhhh te gezellig in de quiz zelf, dus vandaar
die ooit meededen aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar er zitten hier nu bijna alleen maar mensen die niet deelnemen aan de AKQ?
Ooit hebben ze allemaal meegedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vroegah.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooit hebben ze allemaal meegedaan
De AKQ blijft toch trekken he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik was te verslaafd. Toen ben ik weggegaan. Nu ben ik weer terug.
De leden service is inderdaad voortreffelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vooral als je een PM krijgt dat het 1000e deel is geopend.
Ik zit in allebeiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat je er bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vooral als je een PM krijgt dat het 1000e deel is geopend.
Ja nog bedankt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat je er bent
vroeger, toen ik nog punten scoorde in de AKQquote:
Toen punten, behaald tijdens een meet, nog zonder problemen in de stand werden verwerkt.quote:
dat is heel lang geledenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toen punten, behaald tijdens een meet, nog zonder problemen in de stand werden verwerkt.
oeh, da's echt nog in de steentijd, hout kwam laterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toen punten, behaald tijdens een meet, nog zonder problemen in de stand werden verwerkt.
Die meet in Amsterdam van voor PS naar Amerika ging heeft me toen nog een leuk aantal opgeleverdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De meet in Daarbaand?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die meet in Amsterdam van voor PS naar Amerika ging heeft me toen nog een leuk aantal opgeleverd
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Neem nog een borrel van mij, ik ga even de podcast van Fred en Rob terugluisteren...
Even tempo maken dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Toen de Slowchat begon stond de teller voor de AKQ op 395
Nu 1000 delen verder op 2156
We lopen nog niet echt in
Dat ene restaurant met geitenstoofpot en waterpijpenquote:
Dat was inderdaad een erg leuke avond.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat ene restaurant met geitenstoofpot en waterpijpen
bij mijn weten heb ik net gepostquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Soempie, Nesle, B.ertha waar zijn jullie? We hebben wat deeltjes in te halen
Jojo heeft denk ik een bril nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |