Aangepast en waarschuwing gezet.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:09 schreef RickoKun het volgende:
teveel kneuzen die alles spoileren omtrent amnesia:
Het Officiële Amnesia The Dark Descent Topic
Ditmaal de één na laatste user.
Mijn vraag (en die van de laatste post user): Kan dat even gespoilered worden? Die lul plaatst gewoon alle mogelijke eindes.
credits misschien nu is het net alsof ts de op gemaakt heeftquote:
Wat?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:36 schreef outcast_within het volgende:
ubisoft monday is geen sitenieuws.
Deze zijn dat nooit, alleen de uitslag. Ubi Monday wordt gepost als gewoon nieuws en door de dag heen omhoog geschopt. Zo willen we mensen ook het nieuws laten lezenquote:Op maandag 18 juli 2011 10:38 schreef outcast_within het volgende:
ik dacht dat die prijsvragen ook linksboven in dat kopje sitenieuws te vinden waren.
Dat is het al maanden niet. Sterker nog, ik moet nadenken wanneer dat wel zo is geweest. Ik denk de eerste. Simpele reden: het is maar een dag, en niet iedereen houdt sitenieuws even scherp in de gatenquote:Op maandag 18 juli 2011 10:36 schreef outcast_within het volgende:
ubisoft monday is geen sitenieuws.
half zes seriously?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het al maanden niet. Sterker nog, ik moet nadenken wanneer dat wel zo is geweest. Ik denk de eerste. Simpele reden: het is maar een dag, en niet iedereen houdt sitenieuws even scherp in de gatenHet wordt wel af en toe even in de tracker omhoog geschopt, zodat het blijft opvallen.
Winnaars zetten we wel als sitenieuws.
Yup. En tegenwoordig werk ik dicht bij huis. Een paar maanden geleden stond ie er nog om 5 uur. I'm getting lazyquote:
Het kostte wat bloed, zweet en tranen, maar het is geluktquote:Op maandag 25 juli 2011 18:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan de TT van dit topic even gewijzigd worden naar Schiet op, Notch!
[Minecraft #48] Schiet op, Notch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:27 schreef Sjapoela het volgende:
Ik heb aankoop advies nodig voor een game pc, daar is geen sub-forum voor ofwel? Ik ben namelijk en totale pc-noob, maarja BF3 komt er aan
In het BF3 topic kan dat primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[PC] Battlefield 3 #8 - Waar iemand het topic vol spamt...
O toch wel... Wou het topic niet vol spammen, maar ik waag het er wel opquote:Op maandag 25 juli 2011 19:29 schreef STING het volgende:
[..]
In het BF3 topic kan dat prima
[PC] Battlefield 3 #8 - Waar iemand het topic vol spamt...
Excuus. Vergeten te reagerenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:59 schreef Morthill het volgende:
[MMORPG] Star Wars: The Old Republic #4 - You were deceived.
Dibble is zoals gewoonlijk wat irritant trollerig bezig. Hij hoeft niet gelijk een ban of zo, maar als er wat extra op hem gelet kan worden? Graci.
Oh raar het topic kwam niet meer in mijn AT, toch bedankt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat topic is vol. Dit is de nieuwe: [CoD: BO] [X360/PS3 #64]: Waar de FOK-clan iedereen ownt
Topic staat nu weer in een reeksquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Oh raar het topic kwam niet meer in mijn AT, toch bedankt.
hij zal wel niet met de juiste knop aangemaakt zijn..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:00 schreef Morthill het volgende:
[MMORPG] Star Wars: The Old Republic #5 - Zonder microtransacties
[MMORPG] Star Wars: The Old Republic #5 - RD 25 november 2011 ?
Twee topics. Blijkbaar kreeg niet iedereen de nieuwe in zijn MyAt of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |