abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100226166

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/

De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Poll: Welke kant kies je voor de FOK! Guild?
Galacitc Republic
Sith Empire
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op wat voor server moet de FOK! Guild gaan?
PvE
PvP
Tussenstand:

Poll: Met welke character ga jij beginnen
Trooper
Smuggler
Jedi Knight
Jedi Consular
Bounty Hunter
Sith Warrior
Imperial Agent
Sith Inquisitor
Tussenstand:

<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:07:43 #2
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_100226241
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:02 schreef Morthill het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, hopelijk geven de items niet te veel voordeel, want dat zou inderdaad gewoon zonde zijn. Zeker bij endgame content moet het gewoon alleen maar esthetisch zijn.
Ze hebben al achtentwintig keer bevestigd dat die equipement alléén cosmetisch anders zal zijn dan de equipement die een andere speler kan verzamelen.
pi_100226273
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:07 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Ze hebben al achtentwintig keer bevestigd dat die equipement alléén cosmetisch anders zal zijn dan de equipement die een andere speler kan verzamelen.
Dat dacht ik ook, maar omdat men hier weer begon over stats :D
pi_100226764
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:07 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Wat ik gelezen heb is dat er items te koop zijn tegen de ingame currency/credits die stats bevatten. Dit zullen geen items zijn die superieur zijn aan andere items in het spel van hetzelfde level. Er zijn dus ergens anders ook items te verkrijgen met gelijkwaardige/dezelfde stats.
Maar wat ik zei/bedoelde was dat de items in de shop niet makkelijker/sneller/whatever te verkrijgen zijn om zo een voordeel te behalen.

Het klopt dus dat de items uiteindelijk alleen cosmetisch anders zijn, maar ik heb op meerdere plaatsen op het forum van swtor.com gelezen dat er wel degelijk armors, wapens etc te koop zijn.
pi_100226765
Ja die stats zullen nooit beter zijn dan wat je in het spel zelf tegen zult komen...
Da's hetzelfde wat je in de Lotro shop ziet; hoop cosmetische items voor degene die hun character willen pimpen en/of geen moeite willen doen om de bijbehorende quests te volgen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_100227012
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja die stats zullen nooit beter zijn dan wat je in het spel zelf tegen zult komen...
Da's hetzelfde wat je in de Lotro shop ziet; hoop cosmetische items voor degene die hun character willen pimpen en/of geen moeite willen doen om de bijbehorende quests te volgen.
Ik wil juist wel quests volgen :D daar koop ik toch de game voor
pi_100227215
Dat is ook mijn insteek, maar sommige mensen spenderen in Lotro liever 5 dollar voor een paard ipv de epic book quest te volgen die een paar uur kost maar zoveel toffer is.... tja.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_100227388
zo zonde is dat toch. Ah well, ik ga lekker gewoon alles doorwerken, zoals ik dat met WoW ook deed.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:48:59 #9
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_100227398
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:26 schreef Downtime het volgende:

[..]

Wat ik gelezen heb is dat er items te koop zijn tegen de ingame currency/credits die stats bevatten. Dit zullen geen items zijn die superieur zijn aan andere items in het spel van hetzelfde level. Er zijn dus ergens anders ook items te verkrijgen met gelijkwaardige/dezelfde stats.
Maar wat ik zei/bedoelde was dat de items in de shop niet makkelijker/sneller/whatever te verkrijgen zijn om zo een voordeel te behalen.

Het klopt dus dat de items uiteindelijk alleen cosmetisch anders zijn, maar ik heb op meerdere plaatsen op het forum van swtor.com gelezen dat er wel degelijk armors, wapens etc te koop zijn.
Ja duh, natuurlijk kun je er armour en wapens kopen. Hoe wil je anders je look gaan aanpassen?
Het punt is, je kunt of daar heen gaan op level X en een armour kopen voor bijvoorbeeld 1000 credits met +50 health of je kunt een quest doen en daar een armour krijgen met +50 health. Het enige verschil tussen de twee is dat het er anders uitziet.
pi_100227600
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:48 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Ja duh, natuurlijk kun je er armour en wapens kopen. Hoe wil je anders je look gaan aanpassen?
Het punt is, je kunt of daar heen gaan op level X en een armour kopen voor bijvoorbeeld 1000 credits met +50 health of je kunt een quest doen en daar een armour krijgen met +50 health. Het enige verschil tussen de twee is dat het er anders uitziet.
En mijn punt was dat ik hoop dat de armors die je kan kopen niet makkelijker / sneller te verkrijgen zijn dat je daar een voordeel uit kan halen, en dan met name op lvl 50. Wie gaat er nu credits uitgeven tijdens het levelen voor items... waarop gereageerd werd dat het puur alleen costmetisch is, terwijl dat niet helemaal het geval is jammer genoeg ...
Armors etc moeten imo alleen doormiddel van quests / flashpoints te verkrijgen zijn.
pi_100227728
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:57 schreef Downtime het volgende:

[..]

En mijn punt was dat ik hoop dat de armors die je kan kopen niet makkelijker / sneller te verkrijgen zijn dat je daar een voordeel uit kan halen, en dan met name op lvl 50. Wie gaat er nu credits uitgeven tijdens het levelen voor items... waarop gereageerd werd dat het puur alleen costmetisch is, terwijl dat niet helemaal het geval is jammer genoeg ...
Armors etc moeten imo alleen doormiddel van quests / flashpoints te verkrijgen zijn.
Mwoah, dat is een grijs gebied wat mij betreft. Je moet geen voordeel kunnen hebben over andere spelers, maar dat is er niet. Of mensen het dan via een auction house kopen of een ingame vendor, dat zal me aan mijn zak roesten.
pi_100228006
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:57 schreef Downtime het volgende:

[..]

Het zijn cosmetische items die verkrijgbaar zijn bij normale vendors.
Hoogstens ziet het er net iets anders uit maar tis toch hetzelfde.

Ik zou er niet te druk om maken.
pi_100228425
Een systeem waarbij je 2 soorten armorsets hebt had dan beter geweest. In DC Universe kan je bijv de weergave van een stuk armor vastzetten op armor A terwijl je armor B draagt. Dan is iedereen tevreden lijkt me :)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_100228752
the Noes, PvE is aan de leiding gegaan
pi_100228963
Ik heb het weer ff recht getrokken, pvp servers ftw!
pi_100229582
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 12:46 schreef Pixell het volgende:
Ik heb het weer ff recht getrokken, pvp servers ftw!
Achja , als pve wint in de poll kies ik toch echt gewoon een pvp server ;)
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:10:54 #17
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_100231774
Ok in het juiste topic. :P

Release date 25 november 2011?

http://www.libertyguild.net/
http://www.betacake.net/2(...)5112011-release.html
pi_100231805
Op de site waar ik hem besteld had waren per ongeluk 3 orders op mijn account gezet, terwijl ik er maar voor 1 betaald heb. Dit aangegeven en nu krijg ik bevestiging terug dat het geld van 2 orders terug wordt geboekt...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_100231892
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:11 schreef Tain het volgende:
Op de site waar ik hem besteld had waren per ongeluk 3 orders op mijn account gezet, terwijl ik er maar voor 1 betaald heb. Dit aangegeven en nu krijg ik bevestiging terug dat het geld van 2 orders terug wordt geboekt...
Cha-ching?
pi_100232449
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:14 schreef Morthill het volgende:

[..]

Cha-ching?
Yup, paar maanden gratis spelen dus :9
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_100233220
ff wachten totdat moeders thuiskomt, zodat ik haar creditcard kan lenen om de deluxe the pre-orderen ^^

150¤ for CE is namelijk een beetje veel, alhoewel je er waarschijnlijk veel geld mee kan verdienen als je ze niet gebruikt en over +/- 5 jaar verkoopt
pi_100233930
Darth Malgus is not for sale :{w
pi_100234003
Psies en 1 extra kopen en kastruimte opofferen vind ik het ook niet waard...
pi_100234201
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:18 schreef Ceased2Be het volgende:
Psies en 1 extra kopen en kastruimte opofferen vind ik het ook niet waard...
Als TOR een succes wordt kan dat best rendabel zijn. Er was iemand in het WoW topic die de eerste 3 CE's had verkocht voor meer dan 1000 euro op ebay
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_100234461
Na hoeveel jaar en wat verdien je er dan per jaar mee? :)

Als ik hem nu koop voor 150 euro en moet ik het 5 jaar op de plank hebben staan om er 500 euro voor te vangen?
Ik verdien meer met een weekje standby lopen voor m'n werk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')