abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82647863
OP door Dr.Mikey.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Volgens de zoek functie was er nog geen topic.
Dus ik dacht laat ik er maar een openen.

Als echte sandbox lief hebber kijk ik uit naar deze game.
Maar waar andere sandbox games toch wel vaal serieus zijn gooit Saints row het over een andere boeg waar deel 1 en 2 in mindere mate toch meer Gta klonen zijn daar belooft deeltje 3 totale chaos en plezier. Denk aan mensen weg schieten in kanonnen . Vijanden te lijf gaan met gigantische paarse dildo's , Hoeren , of de politie aanvallen in een space shuttle . en nog veel meer gekkigheid.

Omdat ik hier niet zomaar een topic van wil maken hier wat youtube video materiaal :

De kei vette E3 trailer

Gameplay trailer

Pre order pack

Verder nog wat informatie :
Release datum : 15-11-11

pre order :

quote:
Spelers die een pre-order plaatsen voor Saints Row: The Third voor PC, PlayStation 3 of Xbox 360 ontvangen onder andere de Octopuss Gun. Dit is een van drie bonussen in Professor Genki's Hyper Ordinary Pre-Order pack, meldt uitgever THQ in een persbericht.

De Octopuss Gun is een soort roze bazooka die octopussen afschiet. Zo'n octopus masseert het hoofd van zijn slachtoffer en zorgt ervoor dat hij aan de zijde van de speler gaat meevechten. Ook zit in dit pakket Professor Genki's Super Ballistic Man-a-pult, een wagen met een kanon die mensen kan opzuigen en afschieten. Tot slot ontvangen gamers Professor Genki's Leisure Stunt Suit. Een nauwsluitend pak met Genki's kenmerkende kattenmasker.

Professor Genki is in Saints Row: The Third de gestoorde presentator van de populaire spelshow Professor Genki’s Super Ethical Reality Climax. In deze show strijden de deelnemers op leven en dood om verschillende prijzen. In een van de spellen in de show mag een inwoner van Steelport door het met boobytraps bezaaide laboratorium van Professor Genki gaan en daarbij doelen neerschieten voor punten, of mensen voor de lol. "Maar pas op! Als je de hulpeloze panda neerschiet, wordt iedereen verdrietig", aldus THQ's omschrijving.
En de special edition voor x360 en ps3 :

Met oa de pre order , Een smart phone headset en de soundtrack van de game .

En dan als laatste nog wat leuke screen shots :

Ik kijk ontzettend uit naar deze game al ben ik me er wel goed van bewust dat het of wel een hele toffe game gaat worden of totaal ruk. Er lijkt geen middenweg te zijn of het is precies goed en alle gestoorde shit slaat ontzettend aan of het is totaal over de top op de verkeerde manier en we spreken van een geflopt spel. De tijd zou het leren maar na alles wat ik gezien heb ben ik elk geval enthousiast en ach tot dat de echte game der games zich volgend jaar aanbied met deeltje vijf in de serie weet ik me vast wel met Saints row the third te vermaken.

[ Bericht 9% gewijzigd door boem-dikkie op 14-07-2011 01:00:04 ]
pi_82647987
Serieuzer zou dom zijn, het enige leuke aan Saints Row is juist dat ze volledig over the top gaan t.o.v. GTA.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 01:13:26 #3
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_82648385
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_82648573
ik vond saints row 2 best matig. maar als alles beter uitgewerkt wordt dan kan het wel leuk zijn.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:30:29 #5
273885 m0j0
01101000 01101111 01101001
pi_82652311
Saints row is grappig, en is de eerste minuut wel leuk.. maar het moment dat je een auto in stapt vergaat de lol.. want oh my fucking god wat zuigt hun physics engine..
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
pi_82653276
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Serieuzer zou dom zijn.
Zeker.

Verder is SR de leukste sandbox game van deze generatie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_82653486
Saints Row 1 was de reden waarom ik een 360 kocht, deel 2 was pure troep. Ondanks dat kijk ik erg uit naar SR3.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_82653536
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:04 schreef ROFLOL het volgende:
Saints Row 1 was de reden waarom ik een 360 kocht, deel 2 was pure troep. Ondanks dat kijk ik erg uit naar SR3.

2 was een uitgebreidere, betere versie van 1...
pi_82653827
Vond ik niet. Verhaal was kut, stad was kut (Stillwater van deel 1 vond ik toffer), lelijk en vooral de gameplay vond ik niet leuk. Saints Row 1 was niet serieus, maar deel 2 al helemaal niet. Was een beetje overkill vond ik. Voelde aan als of ze daar bij Volition het tegen over gestelde van GTA IV moesten maken. En dit terwijl SR1 gewoon een free roam game was die zich niet met GTA wou vergelijken.
pi_82654040
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:14 schreef ROFLOL het volgende:
Vond ik niet. Verhaal was kut, stad was kut (Stillwater van deel 1 vond ik toffer), lelijk en vooral de gameplay vond ik niet leuk. Saints Row 1 was niet serieus, maar deel 2 al helemaal niet. Was een beetje overkill vond ik. Voelde aan als of ze daar bij Volition het tegen over gestelde van GTA IV moesten maken. En dit terwijl SR1 gewoon een free roam game was die zich niet met GTA wou vergelijken.
Jouw mening.

Ik vond SR2 in alle opzichten beter dan deeltje 1, speel het nu nog weleens co-op met een maatje.
pi_82654142
Hehe, maar ach uiteindelijk had ik er toch wel nog zo'n 25 uur opzitten. Zaten ook wel toffe dingen in zoals Fight Club en veel plaatsen waar je in kon zoals die grot.

Zolang we maar een nieuwe stad krijgen en veel nieuwe dingen om je personage te customizen.
pi_82654289
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef ROFLOL het volgende:
Hehe, maar ach uiteindelijk had ik er toch wel nog zo'n 25 uur opzitten. Zaten ook wel toffe dingen in zoals Fight Club en veel plaatsen waar je in kon zoals die grot.

Zolang we maar een nieuwe stad krijgen en veel nieuwe dingen om je personage te customizen.
Inderdaad ja, hopelijk ook meer opties om je gang te customizen, en 4-player co-op zou ook wel leuk zijn.

(zolang er iig maar 2 player co-op in zit, de hele verhaallijn met een maatje spelen is echt 1 van de leukste dingen aan SR)
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:17:24 #13
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_82659270
Het is customizen daar is Saints Row echt koning in.

Ik heb bijna meer tijd zitten in personages maken, auto's pimpen, gang/huizen pimpen dan in het spel zelf.
Ik had voor het eerst ook het gangsta gevoel terug sinds San Andreas
  zondag 13 juni 2010 @ 16:30:47 #14
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82746472
Hehe ja inderdaad, heb echt lang en hard zitten zwoegen om de ultieme outfit bij elkaar te rapen!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_82919283
quote:
Saints Row 3 has skipped this year's E3 in order to spend another year "rebuilding the technology," THQ's revealed.

Speaking at an E3 analyst meeting last night, THQ core games VP, Danny Bilson revealed that the company's set to show Saints Row 3 for the firs time at the Spike TV awards in December.

He said: "I'm not going to show it to you today. This is the only room we're talking about Saints Row 3. We're not showing it on the floor because the rollout starts in December on Saints Row 3.

"We've spent an extra year rebuilding the technology for this game. It is absolutely gorgeous and still completely insane."

Bilson went on to reveal "the most robust transmedia play on any game ever done," including plans to release a Saints Row movie.

"We're also going to have a collectible card game, we're going to have books, we're going to have mechandise - we're going to build this thing out into the biggest transmedia blowout ever seen," he said at the meeting.

"Most of these deals are already in place. I believe we're going to announce this at the Spike awards in December.

"It's really, really exciting what's going on with Saint's Row and when we launch this it's really going to turn heads to what we've done with this brand," he said. "Saints Row is going to be a monster for us."

THQ announced a Nintendo 3DS version of Saints Row yesterday.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=252042
pi_87602447
Nou er zou ergens rond deze tijd info. komen over Saints Row 3?
Heb nog nergens iets gevonden. :(
pi_87604687
December pas.
pi_87604733
SR2 met 2 PS3's en 2 TV's is geniaal. Het is de beste game om te kloten.
pi_92287218
quote:
Lieten we gisteren nog weten dat er nieuws aan zat te komen over Saints Row, kunnen we je het vandaag al mededelen. Saints Row 3 zal in augustus 2011 in de schappen liggen. Helaas is dit dan ook het enige wat THQ loslaat.

THQ CEO Brian Farrell deed de onthulling vandaag: “Volition is setting a new bar for this outstanding franchise and we look forward to unveiling this game in the near future. In the Fall, we plan to launch the latest installment of our Saints Row franchise, which we view as a significant growth driver in fiscal 2012.”

Wederom zul je geduld moeten hebben aangaande verdere details over de game, maar je kunt er je klok op gelijkzetten dat THQ en ontwikkelaar Volition tot aan augustus regelmatig wat nieuws richting de pers zullen ‘lekken’. Per ongeluk natuurlijk!
Deze herfst dus SAINTS ROW 3! :)
pi_92289759
mass effect 3 gears 3 en nu saints row 3 voor het einde van het jaar *O*
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:08:59 #21
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92290244
Ik ben zeer benieuwd naar de engine. Die mag er wel wat beter uitzien dan het vorige deel. (en zoals eerder genoemd, de physics)
pi_92290739
Ik hoop op een nieuwe engine met wat meer FPS!
pi_92292175
Ik had een tijdje terug ergens gelezen dat de graphics van saints row 3 te vergelijken waren met de graphics van GTA IV PC.

Dusja dat is een stuk beter als SR 2. Maar het is dat toch al wel weer verouderd. Zeker als bijvoorbeeld GTA V zich voor het eerst zal laten zien. Dat zal wss SR3 in het niets vallen.

Mja eigenlijk zouden zowel GTA als SR de engine van Just Cause 2 moeten hebben. _O_ :9~
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:34:14 #24
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92295114
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:43 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had een tijdje terug ergens gelezen dat de graphics van saints row 3 te vergelijken waren met de graphics van GTA IV PC.

Dusja dat is een stuk beter als SR 2. Maar het is dat toch al wel weer verouderd. Zeker als bijvoorbeeld GTA V zich voor het eerst zal laten zien. Dat zal wss SR3 in het niets vallen.

Mja eigenlijk zouden zowel GTA als SR de engine van Just Cause 2 moeten hebben. _O_ :9~
Ik dacht dat die GTA engine nog best wel pittig was op de een of andere manier voor die consoles. Zouden ze soortgelijke graphics kunnen hanteren in zo'n "snel" spel?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:07:07 #25
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_92314575
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef RoW_0 het volgende:
Ik hoop op een nieuwe engine met wat meer FPS!
Alsjeblieft niet :{w
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')