En de special edition voor x360 en ps3 :quote:Spelers die een pre-order plaatsen voor Saints Row: The Third voor PC, PlayStation 3 of Xbox 360 ontvangen onder andere de Octopuss Gun. Dit is een van drie bonussen in Professor Genki's Hyper Ordinary Pre-Order pack, meldt uitgever THQ in een persbericht.
De Octopuss Gun is een soort roze bazooka die octopussen afschiet. Zo'n octopus masseert het hoofd van zijn slachtoffer en zorgt ervoor dat hij aan de zijde van de speler gaat meevechten. Ook zit in dit pakket Professor Genki's Super Ballistic Man-a-pult, een wagen met een kanon die mensen kan opzuigen en afschieten. Tot slot ontvangen gamers Professor Genki's Leisure Stunt Suit. Een nauwsluitend pak met Genki's kenmerkende kattenmasker.
Professor Genki is in Saints Row: The Third de gestoorde presentator van de populaire spelshow Professor Genki’s Super Ethical Reality Climax. In deze show strijden de deelnemers op leven en dood om verschillende prijzen. In een van de spellen in de show mag een inwoner van Steelport door het met boobytraps bezaaide laboratorium van Professor Genki gaan en daarbij doelen neerschieten voor punten, of mensen voor de lol. "Maar pas op! Als je de hulpeloze panda neerschiet, wordt iedereen verdrietig", aldus THQ's omschrijving.
Zeker.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:04 schreef ROFLOL het volgende:
Saints Row 1 was de reden waarom ik een 360 kocht, deel 2 was pure troep. Ondanks dat kijk ik erg uit naar SR3.
Jouw mening.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:14 schreef ROFLOL het volgende:
Vond ik niet. Verhaal was kut, stad was kut (Stillwater van deel 1 vond ik toffer), lelijk en vooral de gameplay vond ik niet leuk. Saints Row 1 was niet serieus, maar deel 2 al helemaal niet. Was een beetje overkill vond ik. Voelde aan als of ze daar bij Volition het tegen over gestelde van GTA IV moesten maken. En dit terwijl SR1 gewoon een free roam game was die zich niet met GTA wou vergelijken.
Inderdaad ja, hopelijk ook meer opties om je gang te customizen, en 4-player co-op zou ook wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef ROFLOL het volgende:
Hehe, maar ach uiteindelijk had ik er toch wel nog zo'n 25 uur opzitten. Zaten ook wel toffe dingen in zoals Fight Club en veel plaatsen waar je in kon zoals die grot.
Zolang we maar een nieuwe stad krijgen en veel nieuwe dingen om je personage te customizen.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=252042quote:Saints Row 3 has skipped this year's E3 in order to spend another year "rebuilding the technology," THQ's revealed.
Speaking at an E3 analyst meeting last night, THQ core games VP, Danny Bilson revealed that the company's set to show Saints Row 3 for the firs time at the Spike TV awards in December.
He said: "I'm not going to show it to you today. This is the only room we're talking about Saints Row 3. We're not showing it on the floor because the rollout starts in December on Saints Row 3.
"We've spent an extra year rebuilding the technology for this game. It is absolutely gorgeous and still completely insane."
Bilson went on to reveal "the most robust transmedia play on any game ever done," including plans to release a Saints Row movie.
"We're also going to have a collectible card game, we're going to have books, we're going to have mechandise - we're going to build this thing out into the biggest transmedia blowout ever seen," he said at the meeting.
"Most of these deals are already in place. I believe we're going to announce this at the Spike awards in December.
"It's really, really exciting what's going on with Saint's Row and when we launch this it's really going to turn heads to what we've done with this brand," he said. "Saints Row is going to be a monster for us."
THQ announced a Nintendo 3DS version of Saints Row yesterday.
Deze herfst dus SAINTS ROW 3!quote:Lieten we gisteren nog weten dat er nieuws aan zat te komen over Saints Row, kunnen we je het vandaag al mededelen. Saints Row 3 zal in augustus 2011 in de schappen liggen. Helaas is dit dan ook het enige wat THQ loslaat.
THQ CEO Brian Farrell deed de onthulling vandaag: “Volition is setting a new bar for this outstanding franchise and we look forward to unveiling this game in the near future. In the Fall, we plan to launch the latest installment of our Saints Row franchise, which we view as a significant growth driver in fiscal 2012.”
Wederom zul je geduld moeten hebben aangaande verdere details over de game, maar je kunt er je klok op gelijkzetten dat THQ en ontwikkelaar Volition tot aan augustus regelmatig wat nieuws richting de pers zullen ‘lekken’. Per ongeluk natuurlijk!
Ik dacht dat die GTA engine nog best wel pittig was op de een of andere manier voor die consoles. Zouden ze soortgelijke graphics kunnen hanteren in zo'n "snel" spel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:43 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had een tijdje terug ergens gelezen dat de graphics van saints row 3 te vergelijken waren met de graphics van GTA IV PC.
Dusja dat is een stuk beter als SR 2. Maar het is dat toch al wel weer verouderd. Zeker als bijvoorbeeld GTA V zich voor het eerst zal laten zien. Dat zal wss SR3 in het niets vallen.
Mja eigenlijk zouden zowel GTA als SR de engine van Just Cause 2 moeten hebben.![]()
Alsjeblieft nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef RoW_0 het volgende:
Ik hoop op een nieuwe engine met wat meer FPS!
omdat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Dat wordt een soort van Balled of Gay Tony zeker?
SR2 is nog altijd de leukste freeroaming game van deze gen.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef einschtein het volgende:
Saints Row 2 zuigt. Ziet er niet uit en als je in die auto stapt... Vre-se-lijk gewoon.
Dat dus. Love it.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
SR2 is nog altijd de leukste freeroaming game van deze gen.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
SR2 is nog altijd de leukste freeroaming game van deze gen.
Die is ook heel tof, maar heeft een minder leuke setting imo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Tot dat ik Just Cause 2 in me xbox deed.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:24 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
de stijl spreek mij wel aan, net als het customizen van bijna alles. alleen de besturing, physics etc. was ongelofelijk kut.
Nee, maar wel blokjes en een dildo zwaardquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef Catch_me het volgende:
WTF er zitten zelfs blote piemels in dit spel???
So true.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Tot dat ik Just Cause 2 in me xbox deed.
quote:THQ heeft bekendgemaakt dat Saints Row: The Third op 15 november in de Nederlandse winkelrekken komt te liggen. Het derde Saints Row-deel is in ontwikkeling voor de pc, PlayStation 3 en Xbox 360.
De verschijningsdatum onthulde uitgever THQ middels een nieuwe trailer op de Saints Row-site. In Saints Row: The Third kruipen spelers wederom in de huid van de leider van de Third Street Saints, die bij deze game in een 'gang war' verwikkeld zijn met The Syndicate. Na Saints Row 2 hadden de Third Street Saints de macht over de fictieve stad Stilwater, maar de speler belandt in het nieuwe Saints Row-deel al snel in de gevangenis, waarna de bende de controle over Stilwater verliest aan The Syndicate. Ze verplaatsen zich daarom naar de stad Steelport, om daar de macht in handen te krijgen.
Door zijn sandbox-opzet en missie-opbouw is Saints Rows gameplay te vergelijken met de Grand Theft Auto-serie. De Saints Row-serie kenmerkt zich daarnaast door over-de-top-geweld en de bijbehorende gewelddadige humor, dit alles met een ludieke ondertoon. Spelers kunnen ook weer geld en respect-punten investeren in het aanpassen en verbeteren van de Third Street Saints en hun personage zelf. Het spel wordt wederom ontwikkeld door Volition.
Holy fuck dit word wel heel erg vet. Ziet er ook echt wel goed uit itt SR2quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Gameplay van de E3
Game Of The Forever
Ik wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met SR3 heb je geen andere games meer nodig !
Fucking vetquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Gameplay van de E3
Game Of The Forever
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Gameplay van de E3
Game Of The Forever
Heerlijk, eindeljik weer met een dildo mensen doodslaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Gameplay van de E3
Game Of The Forever
Kijk nog een keer, en doe die blinddoek af ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:02 schreef Vijf_voor het volgende:
Kleurenpallet van gtaiv, Lege stad van prototype, animaties van dead rising ik voel m niet. En die popup
Boeiend, de gameplay is king en ik ben allang blij dat het vloeiend loopt en niet meer met framedrop na framedrop zoals SR2quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:02 schreef Vijf_voor het volgende:
Kleurenpallet van gtaiv, Lege stad van prototype, animaties van dead rising ik voel m niet. En die popup
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:02 schreef Vijf_voor het volgende:
quote:
Must have idd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
Deze game vergelijken met GTA of iets anders.![]()
Echt dit zit er allemaal zo lol uit. Heb er zin in.
Echte bazen halen deze game op de 15e en schuiven de overige november-games naar achteren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat is wel een fail van de bovenste plank.
Deze game uitbrengen op 15 November.
Volition Inc. are you even trying?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echte bazen halen deze game op de 15e en schuiven de overige november-games naar achteren.
LA noir is het waardquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn Skyrim! Wat doe je!
SOWIESO WAT DE FUCK doen al die smeerlappen!? Ik zit nu al bijna een heel jaar te wachten op een top AAA titel die MIJ aanspreekt (heel misschien ga ik nog LA noire halen, maar heb ik geen haast bij want not sure if want).
En nu gaat elke toffe ontwikkelaar haar/zijn game uitbrengen in herfst
Nouja, kunnen we in elk geval de hele winter isoleren van de buitenwereld
duidelijk.quote:
Datquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef Klonk het volgende:
Dit spel gaat episch worden, 1 en 2 waren al geweldig maar de gameplay beelden die zijn uitgekomen, echt briljant, een stad en daar moet je niets, je kunt als je wilt alleen maar kutten, menselijke kanonskogel, airstrikes, vliegtuigen, mensen neerslaan met dildo's terwijl je een ruimtevaarderspak aanhebt.
Meer heeft een mens toch niet nodig
Ja want RDR is te vergelijken met Saint's Row.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:13 schreef boffer69 het volgende:
Opnieuw uitspelen.![]()
Koop rdr fantastisch spel en zeker een zoet houdertje (y)
Ja, om in de SR3 sfeer te komen ga ik idd in het oude Westen een cowboy besturenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:13 schreef boffer69 het volgende:
Opnieuw uitspelen.![]()
Koop rdr fantastisch spel en zeker een zoet houdertje (y)
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |