SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
xblockvolk, traag van begrip hequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:34 schreef Spacevietnamees het volgende:
LitmanenAFCA het duurde zo lang met je, ik heb de PS3 alweer aanstaanVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Net een wtf moment met een carepackage en een sam turret, heb een filmpje gemaakt maar is nu aan het renderen.![]()
Kreeg net een mail op t werk met "package care" in de subject
Las heel ff iets anders
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
ik heb een x gehad dat ie als een vibrator ging trillen en dan in de grond verdween....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
omdat je moeder dat liever heeftquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom spelen jullie uberhaupt met skill package voor die kans van 1 of 40 voor een chopper oidVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Speel nu sinds 13e prestige met spyplane, sam turret en carepackage in combinatie met Hardline omdat ik zo sneller xp krijg. Voor elke spyplane die die sam turret neerschiet krijg je ook 150 of meer xp. Elke keer spyplane inzetten krijg je 100xp en ondertussen Rampage Jac...Spacevietnamees ik op de grond.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom spelen jullie uberhaupt met skill package voor die kans van 1 of 40 voor een chopper oid
Zou op zich ook wel carepackage kunnen ruilen voor iets maar zo is het ook wel goed.![]()
Ja in dat geval snap ik het wel wat je dan ook zou kunnen doen is 3-4-8 is iets constanter dan de 5 kill care package in mijn ogen. Zo blijf je zelf ook in de actie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:32 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Speel nu sinds 13e prestige met spyplane, sam turret en carepackage in combinatie met Hardline omdat ik zo sneller xp krijg. Voor elke spyplane die die sam turret neerschiet krijg je ook 150 of meer xp. Elke keer spyplane inzetten krijg je 100xp en ondertussen Rampage Jac...Spacevietnamees ik op de grond.
Zou op zich ook wel carepackage kunnen ruilen voor iets maar zo is het ook wel goed.
BzP jij bent echt een eindbaas Roermond represent niggah![]()
Wanneer gaan we op de Oelemarkt chillen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja in dat geval snap ik het wel wat je dan ook zou kunnen doen is 3-4-8 is iets constanter dan de 5 kill care package in mijn ogen. Zo blijf je zelf ook in de actie.
BzP jij bent echt een eindbaas Roermond represent niggah
Ga je naar solar?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Solar was een paar jaar terug nog tof tegenwoordig is heeft het een net zo hoog popie jopie gehalte als Lowlandsquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Wanneer gaan we op de Oelemarkt chillen?
Ga je naar solar?.
Als jij en keer een biertje wil doen kom je maar keer langs ben meestal vrijdag, zaterdag in de stad![]()
Kga eigenlijk nooit meer naar weert, toen ik in mn HC feestjes fase zat 3-4 jaar terug kwam ik weleens in de carte...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Solar was een paar jaar terug nog tof tegenwoordig is heeft het een net zo hoog popie jopie gehalte als Lowlands.
Als jij en keer een biertje wil doen kom je maar keer langs ben meestal vrijdag, zaterdag in de stad
Maar ik vond Solar vroeger juist nooit wat aan en sinds vorig jaar vind ik t stiekem wel de shit..
Kzou t nog eens een x wagen als ik jou was..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Carte is tegenwoordig Club 11 en die moet alweer sluiten wegens belastingfraudequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:58 schreef BzP het volgende:
[..]
Kga eigenlijk nooit meer naar weert, toen ik in mn HC feestjes fase zat 3-4 jaar terug kwam ik weleens in de carte...
Maar ik vond Solar vroeger juist nooit wat aan en sinds vorig jaar vind ik t stiekem wel de shit..
Kzou t nog eens een x wagen als ik jou was... Ik ben vorig jaar nog naar solar geweest maar ik vond het vroeger leuker toen niet iedere tjap er stond met een "wive beater" en mocro schoenen
![]()
Ok, begrijp je punt ergens..quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Carte is tegenwoordig Club 11 en die moet alweer sluiten wegens belastingfraude. Ik ben vorig jaar nog naar solar geweest maar ik vond het vroeger leuker toen niet iedere tjap er stond met een "wive beater" en mocro schoenen
Ik trek me daar dus helemaal niks van aan met mn zatte kop en het feit dat roermond mn hood is en dat ik bijna alleen maar tussen bekende sta...
Fuck die kutmongooltjes, lekker feesten en beesten met je vrienden!!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Graag gedaan bovendien als je met een beetje redelijke spelers speelt blijven de blackbirds toch maar komen als je eenmaal de eerste haalt. Unlimited blackbirdquote:![]()
![]()
Is chill weet dr alles van maar opzich is dat spelverziekend zoiets...quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Graag gedaan bovendien als je met een beetje redelijke spelers speelt blijven de blackbirds toch maar komen als je eenmaal de eerste haalt. Unlimited blackbirdVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Waarom is dat spelverziekend?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Is chill weet dr alles van maar opzich is dat spelverziekend zoiets...![]()
als een winst al halverwege de match bepaald is is dat best spelverziekend, vind jij het leuk om 3 x achter elkaar SR-71 above te horen?quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja anders ging ik wel een andere shooter spelen zonder killstreaksquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:46 schreef BzP het volgende:
[..]
als een winst al halverwege de match bepaald is is dat best spelverziekend, vind jij het leuk om 3 x achter elkaar SR-71 above te horen?![]()
Je hebt killstreaks die een bonusje geven, en je hebt killstreaks die zwaar invloed hebben op t verloop van een game..quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja anders ging ik wel een andere shooter spelen zonder killstreaks
Heerlijk als het mee zit, KANKER irritant als het tegen zit..
BB is gewoon te destructive imo..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Als je slim speelt ga je al veel minder snel dood door een blackbird. Dan maar een beetje campen voor die 45 secondenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Je hebt killstreaks die een bonusje geven, en je hebt killstreaks die zwaar invloed hebben op t verloop van een game..
Heerlijk als het mee zit, KANKER irritant als het tegen zit..
BB is gewoon te destructive imo..![]()
Het is toch allemaal bepalend wat je aan de overkant hebt staan en wat je aan teammates hebt...quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je slim speelt ga je al veel minder snel dood door een blackbird. Dan maar een beetje campen voor die 45 secondenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: