Ik heb er tijdens het openen van dit topic lang en aandachtig over na kunnen denken, en ik zal voor deze ene keer met mijn hand over mijn hart strijken.quote:
En mijn dank is zelfs nóg groter.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef boem-dikkie het volgende:
RitseB(oefje). Hoi. Mijn dank is onbegrijpelijk groot.
Is aangepast door boem-dikkie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dead Space 2
Spampool, die bovendien mogelijk gevaarlijke links post.
Sorry ik zit met MrMoon in discussie via de pm over het aanpassen van de TT. Hij wil het niet doen terwijl hij het had geopend dus ik dacht dan vraag ik t wel Heeft die etter t in de tussen tijd toch al geregeld zonder dat ik er erg in had.quote:
Ik heb hem net veranderd, wat moet het uiteindelijk worden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry ik zit met MrMoon in discussie via de pm over het aanpassen van de TT. Hij wil het niet doen terwijl hij het had geopend dus ik dacht dan vraag ik t wel Heeft die etter t in de tussen tijd toch al geregeld zonder dat ik er erg in had.
Kan je t alsnog veranderen om m terug te plagen of doen jullie daar niet in mee?
Ja dat zag ik dus ook net pas. Ik dacht dat hij me aan t lijntje hield. Maar dat is achteraf dus niet zo. We zitten via de pm duidelijk heel erg langs elkaar heen te praten. Bedankt iig voor je snelle reactie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb hem net veranderd, wat moet het uiteindelijk worden?
Geen dank.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik dus ook net pas. Ik dacht dat hij me aan t lijntje hield. Maar dat is achteraf dus niet zo. We zitten via de pm duidelijk heel erg langs elkaar heen te praten. Bedankt iig voor je snelle reactie.![]()
Hij is mooi zo, waarvoor dankquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb hem net veranderd, wat moet het uiteindelijk worden?
Ik ga niet over FOK!games maar op het Forum in GAM praten we niet over Warez dus ook niet over het lekken van games die nog niet uit zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:34 schreef Document1 het volgende:
Vraagje: Zelfs in de krant staat dat Killzone 3 geleaked is, waarom berichten jullie hier niet over? Of zie ik het over het hoofd?
Volgens mij is die er niet. Ik kan em iig niet vinden.quote:
LOL ik heb het over nieuws op de game FP, nu ga jij mij toch niet vertellen dat daar nog nooit eerder gemeld is dat bepaalde spellen geleaked zijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga niet over FOK!games maar op het Forum in GAM praten we niet over Warez dus ook niet over het lekken van games die nog niet uit zijn.
Want?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:24 schreef AQuila360 het volgende:
[GAM SC] Hier komt de ware aard van Koei bovendrijven
Mag dicht.
Want Aquila is een boefje en maakt graag grapjes!quote:
Wat een leuk grapjequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Want Aquila is een boefje en maakt graag grapjes!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
Hattrick #494: Live vanuit het HT stadion.
Mag ook dicht.
Hihiquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Want Aquila is een boefje en maakt graag grapjes!
Aangepastquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
Zou een mod van de 1200 12000 willen maken in de TT van dit topic?
bvd![]()
![]()
Was een flinke fail van mijn kant.
Donequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:16 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Alan Wake, gratis en voor niks mag dicht
Voila.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:36 schreef karton het volgende:
Sims Middeleeuwen
Dat topic is gesloten vanwege warez terwijl TS de originele versie van het spel gekocht heeft, staat ook in de OP.
Kan dus weer open lijkt me.
Om welk spel gaat het?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:01 schreef Jumparound het volgende:
ik heb wat hulp nodig met een spel... is daar een centraal topic voor?
Voor zover ik kan zien nog geen centraal topic voor, dus je topic is primaquote:Op woensdag 6 april 2011 12:06 schreef Jumparound het volgende:
star wars the clone wars III voor de DS
En nog bespreken we dat onderwerp hier dus niet.quote:Op maandag 11 april 2011 01:06 schreef bambino het volgende:
Over: Films downloaden en afspelen via ps3
Bedankt voor het slotje, had het al gefixed.
Maar dat je hem sluit omdat het niet mag is bullshit.
Ik betaal voor mijn downloads dus het is 100% legaal.
Nee hoor, ligt niet aan jou, dat hoort in dit subforum idd niet thuisquote:Op maandag 11 april 2011 11:24 schreef Olle. het volgende:
[BLACK OPS] #1 - Waanzinnige slowchat over Treyarch!
ligt het aan mij of niet? Ik vind het respect voor het gebeuren hier ver te vinden...
Als het in het ONZ geheel was, lag het misschien anders.
toppiequote:Op maandag 11 april 2011 11:33 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, ligt niet aan jou, dat hoort in dit subforum idd niet thuis
Dit topic kan dus dichtquote:Op maandag 18 april 2011 08:11 schreef Misan het volgende:
DIRT 3: Modder, modder en nog veeeeeeel meer modder.
Gefünden, deze kan dicht
Donequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:04 schreef mschol het volgende:
kan een modje even dit topic fixen:
[Minecraft #28] - Waar het mooie weer de servers leeg laat.
- in de reeks plaatsen (vorige topic = Minecraft [#27] - Met regen, bliksem en zombie pigmen!)
- minecraft tussen blokhaakjes zetten i.p.v. het nummer
thnx
Zal wel even kijken.quote:Op zondag 24 april 2011 22:12 schreef RaymanNL het volgende:
Wanneer wordt [Nintendo 3DS #09] Launchhype voorbij, wat nu? gereekstEn de andere consolereeksen?
Heb ook een paar andere gedaan. De rest komt wel. Monnikenwerk.quote:
Donequote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
Hey Modjes nog wakker?
Kan de TT van HATTRICK #545 Hoe is het met de bekerhelden? veranderd worden in Hattrick #545 Hoe is het met de bekerhelden?
??
bvd!![]()
Net een seconde geleden aangemaaktquote:Op donderdag 28 april 2011 13:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is al een reeks? http://forum.fok.nl/topicchain/968
Het huidige topic is als eerst aangemaakt, dus het is goed zoquote:Op donderdag 28 april 2011 13:44 schreef hornage het volgende:
Nice, tnx
Er is volgens mij wat misunderstanding over welk topic op slot mag
Thnx! Die topic zag er niet uitquote:
Donequote:Op donderdag 5 mei 2011 08:34 schreef hornage het volgende:
Mag dit topic -> Fok! Game Trivia Deel 4 toegevoegd worden aan deze reeks -> http://forum.fok.nl/topicchain/968
I'm on it.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Een echte aanwinst hoor, die Pino de clown.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:04 schreef Bart het volgende:
Razer Scarab muismat
Geen idee of iemand ooit nog gaat zoeken naar het topic, maar hij is al te koop dus zou 'al te koop' uit de TT kunnen? Tnx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |